Sked is toch een seksueel gefrustreerde Wajongtrekker?quote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Als zelfs Sked iemand mag dan weet je dat het goed zit.
Je eigen gebreken op anderen afschuivenquote:Op maandag 4 april 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Sked is toch een seksueel gefrustreerde Wajongtrekker?
het was maar een grapjequote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef Elan het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Tevens vreemde conclusies trek jij.
Ik ken Sked als een vriendelijke jongen, met verstand van zaken.quote:Op maandag 4 april 2016 19:09 schreef Elan het volgende:
[..]
Sked is toch een seksueel gefrustreerde Wajongtrekker?
Ik ook.quote:Op maandag 4 april 2016 19:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ken Sked als een vriendelijke jongen, met verstand van zaken.
niet kunnen werken is inderdaad een feestquote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo gebrek.
Zou best Wajong willen hebben.
Beetje hele dag blowen en FOK!
Je bent seksueel gefrustreerd omdat je gerimpelde penis hebt met grijs schaamhaar.quote:Op maandag 4 april 2016 19:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoezo gebrek.
Zou best Wajong willen hebben.
Beetje hele dag blowen en FOK!
En als je hem in 3 woorden moest beschrijven, welke 3 woorden?quote:
Als je kunt FOK!en kun je ook werkenquote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef Sked het volgende:
[..]
niet kunnen werken is inderdaad een feest
Aardig, lelijk, vatsigquote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
En als je hem in 3 woorden moest beschrijven, welke 3 woorden?
En jij bent daardoor gefascineerd.quote:Op maandag 4 april 2016 19:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Je bent seksueel gefrustreerd omdat je gerimpelde penis hebt met grijs schaamhaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |