Misschien koop ik wel Microsoft Surfacequote:Op maandag 4 april 2016 19:31 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik wil er ook één kopen, kost godverdomme 1400 eu volgens mij
Maar ik doe het wel denk ik (als ik uiteindelijk het geld ervoor heb)
doe even normaal nasiblokquote:Op maandag 4 april 2016 19:32 schreef JanCees het volgende:
[..]
'duur' is toch niet een concreet bedrag bamibal
Eigenlijk gaan we dan gewoon zo'n klimmuur beklimmen bij Kardingequote:Op maandag 4 april 2016 19:31 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jeetje, dat klinkt enorm geil.
Die maken ze niet meer anders had ik die gehaaldquote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb een Sony Vaio, prima ding.
Je hebt ook goedkopere Macbook modellenquote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef JanCees het volgende:
[..]
Misschien koop ik wel Microsoft Surface
alleen die toetsenbord kost pici duur he
Leuk. Etsu is met zijn lengte al aan de top als ie op de grond staat.quote:Op maandag 4 april 2016 19:33 schreef Divje het volgende:
[..]
Eigenlijk gaan we dan gewoon zo'n klimmuur beklimmen bij Kardinge
ofzo.
Doe jij het?quote:
Dat wist ik niet.quote:Op maandag 4 april 2016 19:34 schreef JanCees het volgende:
[..]
Die maken ze niet meer anders had ik die gehaald
Ja klote. Moet ik al het klimwerk doenquote:Op maandag 4 april 2016 19:34 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Leuk. Etsu is met zijn lengte al aan de top als ie op de grond staat.
Ik heb nog nooit met een mac gewerkt eigenlijkquote:Op maandag 4 april 2016 19:34 schreef richolio het volgende:
[..]
Je hebt ook goedkopere Macbook modellen
Van Windows gedoe weet ik niet zo heel veel af, maar ik vind vooral zo'n Mac fijn werken
Kaulo duur wel
lolquote:Op maandag 4 april 2016 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Betaal liever een gigolo voor hem dan dat ik het zelf moet doen
wel een knappe aubquote:Op maandag 4 april 2016 19:36 schreef Sked het volgende:
[..]
Betaal liever een gigolo voor hem dan dat ik het zelf moet doen
Goed punt. Waarschijnlijk niet.quote:Op maandag 4 april 2016 19:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heb jij daar wel de ballen voor?
Is hij een lekkere twink?quote:Op maandag 4 april 2016 19:37 schreef Sked het volgende:
[..]
dan stuur ik haags_kwartiertje wel langs
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |