Ik nodig al mijn fok vrienden uit op mijn verjaardag. Ik vier het 30 februari. Kom je ook?quote:
Nee dan zit ik in de VS sorryquote:Op maandag 4 april 2016 19:14 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik nodig al mijn fok vrienden uit op mijn verjaardag. Ik vier het 30 februari. Kom je ook?
Ja, vond ik wel, maar hij vond dat er geen klik was. Nou, oke dan.quote:
Wat ben jij voor een waardeloos gedrocht van een vriend.quote:Op maandag 4 april 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee dan zit ik in de VS sorry
Elan wil wel voor mij gaan
wow wtfquote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een waardeloos gedrocht van een vriend.
d'oh.quote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja, vond ik wel, maar hij vond dat er geen klik was. Nou, oke dan.
Ga niet Economyclass doei zegquote:Op maandag 4 april 2016 19:14 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee dan zit ik in de VS sorry
Elan wil wel voor mij gaan
kale kano?quote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
wow wtf
Kano gaat dit niet leuk vinden. Ik heb even TR gemaakt.
Told you soquote:Op maandag 4 april 2016 19:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wat ben jij voor een waardeloos gedrocht van een vriend.
Beetje scharrelen enzo kan wel tochquote:Op maandag 4 april 2016 19:16 schreef Etsu het volgende:
[..]Maar heb ook niet veel zin in een nieuwe eigenlijk.
Ga toch binnenkort weg
Wanneer gaan wij scharrelen danquote:Op maandag 4 april 2016 19:17 schreef Divje het volgende:
[..]
Beetje scharrelen enzo kan wel toch
En dan daar aan de overkant van die grote waterplas je liefde vinden
Beter dan naast zo'n ruftende homofiel.quote:Op maandag 4 april 2016 19:17 schreef Etsu het volgende:
[..]
nee je gaat in een hondenhok in een bagageruim
Pics graagquote:Op maandag 4 april 2016 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Er gaan straks mensen matten hier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |