SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 30 mei 2006 15:15 schreef veldmuis het volgende:[/b]
Zelfs voor een newbie kom je niet intelligent over.
Trots!quote:Op maandag 4 april 2016 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
Sjeenheerlijk!!
En +1 op je stijlgevoel trouwens
Vandaag eindelijk weer een nette dag. Gewoon maar 1 koekje bij de koffie vanmiddag en net een bakje fruit. Geen repen Tony en zakken snoep. Nu doorpakken
fijn! Dus je blijft goed op gewicht nu?quote:Op maandag 4 april 2016 20:59 schreef eleusis het volgende:
[..]
Trots!
Hier gaat het ook wel lekker, wel vorige week drie keer uit eten geweestmaar daarna drie keer een balansdag gehouden met een licht soepje in de middag en een beetje bewegen, en zo over de hele week toch nog goed uitgekomen
Ja voorlopig welquote:Op maandag 4 april 2016 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
fijn! Dus je blijft goed op gewicht nu?
*steekt vinger op*quote:Op maandag 4 april 2016 21:16 schreef Tink89 het volgende:
Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ja: die van ¤ 240, alleen dan de kleur van vorig jaar.
Als je dan toch al op wandelschoenen loopt.quote:Op maandag 4 april 2016 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
Dat is een mooie deal dan ja!Kleur boeit toch niet..
maakt het kleurtje ook niet meer uitquote:Op dinsdag 5 april 2016 07:10 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als je dan toch al op wandelschoenen loopt.
Ja volgens mij is dat BWL in reep-vorm!quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:34 schreef Stormqueen het volgende:
Ik zie steeds vaker nakd bars voorbij komen. Zijn dat de nieuwe bwl? En wat is er naakt aan?
Heb een proefpakket besteld.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:47 schreef Artoo het volgende:
[..]
Ja volgens mij is dat BWL in reep-vorm!Volgens de website "Wij gebruiken voornamelijk onbewerkte ingrediënten en we stoppen geen suikers, siropen of andere mysterieuze goedjes in je voedsel."
Neuh, en ze zijn 'eggplant', auberginekleurig dus. Eigenlijk wel tof, heb veel shirtjes in die kleur en sjaals enzo, dus kan prima.quote:Op maandag 4 april 2016 21:38 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
*steekt vinger op*
Dat is een mooie deal dan ja!Kleur boeit toch niet..
Ohja, die kleur is wel tof idd. Ik heb mosterdgele. Was toen (2009 of zo) de enige keuzequote:Op dinsdag 5 april 2016 08:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Neuh, en ze zijn 'eggplant', auberginekleurig dus. Eigenlijk wel tof, heb veel shirtjes in die kleur en sjaals enzo, dus kan prima.
True, maar in dit geval was het wel mooi meegenomen dat het model van vorig jaar beter past en ook nog paars isquote:Op dinsdag 5 april 2016 08:58 schreef Isabeau het volgende:
Wat wandelschoenen betreft kan kleur me ècht heel weinig schelen! Als ze maar goed zitten. Ik trek ze niet aan bij een avondje uit of naar mijn werk oid
+1quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:37 schreef Tink89 het volgende:
Ik heb honger en zwaar de neiging om al aan m'n lunch te beginnen... lesje zelfbeheersing dit.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:27 schreef -Bubseltje- het volgende:
Vandaag 2 onsjes er af het begin is er weer. Vanmorgen 1,5 gewandeld.
Iemand tips tegen vocht vasthouden in je been? Het doet pijn![]()
Drink al meer dan 2 liter gebruik geen zout en beweeg voldoende zou je zeggen
laatste-loodjes-blues. Fucking irritantquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:22 schreef Shandaly het volgende:
[..]
+1
Zelfbeheersing kost me erg veel moeite tegenwoordig.
Ik heb net wel taart afgeslagen, maar gister zomaar een hele zak (200g) jellybeans weggewerkt... En achteraf spijt, maar ook trek in nog meer... Zo raak ik die laatste 3 kilo nooit kwijt natuurlijk
Wij allemaal, Lonaa, wij allemaalquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:42 schreef Lonaa het volgende:
SQ, als je weet hoe daar vanaf te komen, hou ik me aanbevolen.
+1quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:42 schreef Lonaa het volgende:
SQ, als je weet hoe daar vanaf te komen, hou ik me aanbevolen.
Ik beloon mezelf heel graag met lekker etenquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ga mezelf gewoon maar weer ouderwets belonen voor goed gedragklassiek conditioneren ftw!
Ik heb al een tijdje 2000 als mijn max en dat bevalt me zó goedquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:48 schreef Lonaa het volgende:
k heb mijn inname naar boven bijgesteld, dus ik voel me wel lekkerder nu.
Was in de veronderstelling dat mijn BMR 1500-ish was, maar ik heb best wel wat spieren bijgekweekt en die hebben ook brandstof nodig. BMR ligt op 1750. Ja, dan snap ik wel dat 1800 lastig gaat.
Ja, ik heb mijn doel ook bijgesteld tot 2000, dat is echt een enorme verademing.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje 2000 als mijn max en dat bevalt me zó goedNiet dat ik elke dag 2000 kcal aantik, maar het gevoel dat ik nog tot 2000 'mag' van mezelf is heel fijn. En ik val er nog op af ook.
Dat geeft inderdaad ook rust, dat merk ik ook: ik heb mijn max weer op 1800 staan. Gisteren kwam ik op 1610 uit en dat is dan dikke prima, maar als ik een keer een zwaardere lunch heb bijvoorbeeld dan past het ook, kan het ook, geen rode zwaailichten en geen schuldgevoelquote:Op dinsdag 5 april 2016 11:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb al een tijdje 2000 als mijn max en dat bevalt me zó goedNiet dat ik elke dag 2000 kcal aantik, maar het gevoel dat ik nog tot 2000 'mag' van mezelf is heel fijn. En ik val er nog op af ook.
Nu ik in de zone zit heb ik ook echt geen moeite met dingen af te slaan en te laten staan. Ben ook moeiteloos de paasdagen, all you can eat sushi en inmiddels 3 verjaardagen doorgekomen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:50 schreef Rauw. het volgende:
Vervelend dat het bij jullie allemaal zo lastig is om verleidingen te weerstaan.
Herken mijzelf er totaal niet in en vind zelfs dat ik wel wat meer mag eten.
Ik heb mfp op 2200kcal staan, maar ik heb gewoon moeite om rond de 2000kcal uit te komen, dan moet ik al echt extra's nemen.
Maar wat je eet je dan aan hoofdmaaltijden? Soms is het makkelijker om daar wat kcals toe te voegen dan aan een miljoen extra tussendoortjes.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:50 schreef Rauw. het volgende:
Vervelend dat het bij jullie allemaal zo lastig is om verleidingen te weerstaan.
Herken mijzelf er totaal niet in en vind zelfs dat ik wel wat meer mag eten.
Ik heb mfp op 2200kcal staan, maar ik heb gewoon moeite om rond de 2000kcal uit te komen, dan moet ik al echt extra's nemen.
Dat is ook wat ik bij de mannen in mijn omgeving zie.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En even iets anders:
Ik heb het idee dat de meeste mannen minder hun emotionele kant koppelen aan eten dan 'wij vrouwen'. Is dat een rare gedachtekronkel in mijn hoofd of kunnen mannen gewoon beter zeggen 'ik doe het niet' of 'ik doe het wel', maar daar minder schuldgevoel/trots van ervaren? De mannen die in mijn omgeving met gezond eten bezig zijn, doen dat gewoon. Of niet. En dan gaan ze verder met hun leven.
Als ik soms uitleg hoe ik denk of waarom ik iets zo voel dan zit mijn vriend me echt aan te kijken alsof ik gek ben.quote:
Die van mij ook. Met een soort van 'ik vind het heel rot voor je, maar kan me er echt helemaal niks bij voorstellen-blik'. Laatst zei hij zelfs 'Joh, dat jouw hoofd zo werkt! Da's echt gewoon leuk om te zien'. Voelde me net een kermisattractiequote:Op dinsdag 5 april 2016 12:26 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Als ik soms uitleg hoe ik denk of waarom ik iets zo voel dan zit mijn vriend me echt aan te kijken alsof ik gek ben.
Nou, ik ben man en er mee bezig. Maar de ene dag lukt het en de andere dag niet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar wat je eet je dan aan hoofdmaaltijden? Soms is het makkelijker om daar wat kcals toe te voegen dan aan een miljoen extra tussendoortjes.
En ik ben nog steeds niet aan het lunchen. Wel de minuten aan het aftellen
En even iets anders:
Ik heb het idee dat de meeste mannen minder hun emotionele kant koppelen aan eten dan 'wij vrouwen'. Is dat een rare gedachtekronkel in mijn hoofd of kunnen mannen gewoon beter zeggen 'ik doe het niet' of 'ik doe het wel', maar daar minder schuldgevoel/trots van ervaren? De mannen die in mijn omgeving met gezond eten bezig zijn, doen dat gewoon. Of niet. En dan gaan ze verder met hun leven.
ze heeft geen zelfspot?quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:34 schreef MutedFaith het volgende:
Als ik dat durf te zeggen word ik de dag erna niet meer wakker vrees ik.
Je maakt een grapje? Zoiets kan je toch tegen elkaar zeggenquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:34 schreef MutedFaith het volgende:
Als ik dat durf te zeggen word ik de dag erna niet meer wakker vrees ik.
Ik probeer alle maaltijden rond de 5-600kcal te krijgen, maar met een vriendin die meedieet is dat lastig, daarom meestal nog een toetje (Yoghurt met fruit) of een extratje, maar zelfs dan is er vaak nog ruimte over voor een zak chipsquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar wat je eet je dan aan hoofdmaaltijden? Soms is het makkelijker om daar wat kcals toe te voegen dan aan een miljoen extra tussendoortjes.
En ik ben nog steeds niet aan het lunchen. Wel de minuten aan het aftellen
En even iets anders:
Ik kan mij een week lang uitleven op alles wat slecht is en de week erna gewoon weer binnen de lijntjes kleuren. Vaak laat ik het wegen dan wel achterwege. Zou niet te ver uitwijken over mijn mindset omdat er in het verleden hier nog wel eens mensen over gevallen zijn.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Nu ik in de zone zit heb ik ook echt geen moeite met dingen af te slaan en te laten staan. Ben ook moeiteloos de paasdagen, all you can eat sushi en inmiddels 3 verjaardagen doorgekomen.
Maar ik herken ook echt wel wat Skjoe beschrijft. Ik kom net uit zo'n periode. En ik werd er gewoon een beetje depressief van hoe je mindset op 1 dag alle kanten uit kan schieten. Dat je eerst denkt: dit wordt een goede dag, ik ga me netjes gedragen. Vervolgens: ach wat maakt het uit/Ooooh lekker frietjes, ik heb toch al de hele dag goed gegeten. En dan op de weegschaal weer boos worden op jezelf.
En de volgende dag precies hetzelfde circkeltje.
quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:45 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Je maakt een grapje? Zoiets kan je toch tegen elkaar zeggen
Nou vooruit. Ik overdreef. Maar gezien mijn trackrecord met het niet begrijpen van mijn vrouw komt het me op zijn minst op vernietigende blikken te staan.quote:
volgens mij vallen er geen mensen over jouw mindset hoor, ik vind het juist bewonderenswaardig! En ook superfijn. Ik ben best jaloersquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kan mij een week lang uitleven op alles wat slecht is en de week erna gewoon weer binnen de lijntjes kleuren. Vaak laat ik het wegen dan wel achterwege. Zou niet te ver uitwijken over mijn mindset omdat er in het verleden hier nog wel eens mensen over gevallen zijn.
Maar ik geloof dat het veel met de juiste mindset te maken heeft dat cheaten voor mij niet zo'n probleem is.
+1quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
volgens mij vallen er geen mensen over jouw mindset hoor, ik vind het juist bewonderenswaardig! En ook superfijn. Ik ben best jaloers
(Als er al onenigheid is komt dat eerder door dingen te zeggen in de lijn van "als ik het kan, kan iedereen het")
En grotere porties? Of bij jouw eten kaas/brood/een extra ei ofzo toevoegen? Het meeste eten is ook wel te pimpen met een handje nootjes ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:57 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik probeer alle maaltijden rond de 5-600kcal te krijgen, maar met een vriendin die meedieet is dat lastig, daarom meestal nog een toetje (Yoghurt met fruit) of een extratje, maar zelfs dan is er vaak nog ruimte over voor een zak chips![]()
Fijn juist. Na een week los op slecht eten vind ik het juist heel lastig om mezelf weer te herpakken.quote:Op dinsdag 5 april 2016 13:02 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik kan mij een week lang uitleven op alles wat slecht is en de week erna gewoon weer binnen de lijntjes kleuren. Vaak laat ik het wegen dan wel achterwege. Zou niet te ver uitwijken over mijn mindset omdat er in het verleden hier nog wel eens mensen over gevallen zijn.
Maar ik geloof dat het veel met de juiste mindset te maken heeft dat cheaten voor mij niet zo'n probleem is.
Ik eet al vrij grote porties, ik weet ook wel wát ik extra moet nemen, ik doe het (onbewust) alleen niet en zo zit ik met ipv mijn gestelde 300kcal tekort vaak rond de 600kcal tekort bij het slapen gaanquote:Op dinsdag 5 april 2016 14:04 schreef Tink89 het volgende:
[..]
En grotere porties? Of bij jouw eten kaas/brood/een extra ei ofzo toevoegen? Het meeste eten is ook wel te pimpen met een handje nootjes ofzo.
Mmmm guacamolequote:Op dinsdag 5 april 2016 15:11 schreef Stormqueen het volgende:
Net voor het eerst guacamole gemaaktlekker! En gezond!
Eh ja hehequote:Op dinsdag 5 april 2016 11:33 schreef Shandaly het volgende:
[..]Goed bezig! (Neem aan dat je anderhalf uur gewandeld hebt en niet anderhalf kilometer?
)
Geen tips tegen vocht trouwens, in niet-zwangere staat heb ik er geen last van. En in wel-zwangere staat was de oplossing bevallen
+1quote:Op dinsdag 5 april 2016 16:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Soms word ik zo moooeeeee van al dat waaaaaaaaaaaaater en al dat geplaaaaaaaaaas
Of in de filequote:Op dinsdag 5 april 2016 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
dan moet ik tijdens een afspraak de hele tijd piesen omdat ik had ingeschat dat het 2 uur eerder al allemaal uit mijn systeem zou zijn.
Lekker bezig! Ik zag gisteren al op MFP dat je idioot goed bezig wasquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:12 schreef Sarabi het volgende:
Ahh dag twee van Jillian is altijd hel. Teveel spierpijn om echt lekker te bewegen. Maar vanaf hier wordt het alleen maar beter
Thanxquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:31 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Lekker bezig! Ik zag gisteren al op MFP dat je idioot goed bezig wasJillian dus
Bietenstamppot met feta. Optioneel met kippenbouten of worst oid.quote:Op dinsdag 5 april 2016 12:19 schreef MutedFaith het volgende:
Ik moet nog een D verzinnen. Heb een budget van 850ish kcal. Goeie ideeën zijn welkom.
Kip tandoori met rijst eten wij vanavondquote:Op dinsdag 5 april 2016 12:19 schreef MutedFaith het volgende:
Ik moet nog een D verzinnen. Heb een budget van 850ish kcal. Goeie ideeën zijn welkom.
Och, dankzij jou eet ik dat nu ergens volgende weekquote:
dat klinkt heel interessant! Linkje?quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:17 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bietenstamppot met feta. Optioneel met kippenbouten of worst oid.
Ik drink altijd best veel voor ik ga sporten, tijdens het sporten en na het sporten. Moet je vlak daarna eens naar de bioscoop gaanquote:Op dinsdag 5 april 2016 16:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het ook zo lastig timen altijd
Soms loopt een groot glas wat er zo door heen. Soms echter niet en dan moet ik tijdens een afspraak de hele tijd piesen omdat ik had ingeschat dat het 2 uur eerder al allemaal uit mijn systeem zou zijn.
Heeft het een reden dat je je lunch als ontbijt nam en niet gewoon ontbijt en een vroege lunch?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Gezegend met een grote blaas.. soms is dat best handig![]()
Redelijk gelopen net. Ben wel echt toe aan nieuwe schoenen geloof ik, vrijdag mag ik passen en meten. Ben benieuwd.
Pff toen ik vanmiddag thuis kwam stond ik echt te shaken van de trek, dat heb ik lang niet gehad.. Ik heb van 12 tot 17 gewerkt. Niet een handige tijd om lunch goed te plannen (werk normaal van 14 tot 17.30 en lunch dan tussen 12 en 13. Dus ik had mijn lunch als ontbijt en twee mueslirepen mee naar het werk genomen en nog 2 paaseitjes gehad daar. Maar dat was dus niet echt voedzaam genoeg. Maar goed, flink bord avondeten gehad en rond de 1600 uitgekomen. Moet maar even goed zijn.
Noten?quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:39 schreef Susie het volgende:
Ik zit op te weinig calorieënEn vandaag had ik ook pas ontbijt als lunch, dat gaat niet lekker zo. Moet mijzelf echt gaan aanleren thuis al te ontbijten, maar ik ben zo druk in de weer 's morgens (dochter aankleden, brood smeren en suks), dat mijn ontbijt erbij in schiet. Ik eet dus vaak pas op kantoor. Maar als ik dan gelijk de deur weer uit moet...
Blegh.
En dan ben ik ook nog eens gezakt voor mijn examen
/einde dagboek.
Tips voor voedzame tussendoortjes zijn welkom, ik hou nu iedere dag nog 400 calorieën over gemiddeld.
Ja, dat zat me te dicht op elkaar. Dan krijg ik die lunch niet wegquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:07 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Heeft het een reden dat je je lunch als ontbijt nam en niet gewoon ontbijt en een vroege lunch?
Ah ok. En twee kleintjes? Kwark al ontbijt, een bakje groente met kip als lunch? Samen een kcal of 600 maar wel een vol buikje.quote:Op dinsdag 5 april 2016 22:16 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ja, dat zat me te dicht op elkaar. Dan krijg ik die lunch niet wegVoor 12en lunchen is me echt te vroeg als ik ook nog ontbeten heb. Ik probeer morgen wel een variant er op om te kijken of dat beter werkt..
Mijn lunch is al klaar en is maar 450kcal of zo, dus niet heel veel. Ik was van plan zo iets te doen ja. Maar dan beginnen met de salade en vlak voor ik naar mijn werk ga nog een beetje kwark of een cracker of zoquote:Op dinsdag 5 april 2016 22:33 schreef mrspoeZ het volgende:
[..]
Ah ok. En twee kleintjes? Kwark al ontbijt, een bakje groente met kip als lunch? Samen een kcal of 600 maar wel een vol buikje.
Ze waren in de bonus vorige week en ik zocht iets makkelijks voor tussendoor omdat druk in de tuin, dus uh, ik vond het prima.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:50 schreef Rauw. het volgende:
Ik was benieuwd naar die Nakd bars, ziet er qua ingrediënten allemaal prima uit, maar ~1 euro per stuk van 35gram... What the fuck.![]()
.
Qua kcal & macro's/prijs verhouding voor mij niet echt aantrekkelijk.
Kan jij double unders?quote:Op woensdag 6 april 2016 07:54 schreef Rauw. het volgende:
Lijstje;
O: Pakje kipfilet, yoghurt met mango
T: Shake & gebak
L: rode kool met gehakt
T: ligt nog een banaan
D: Kip worst met groenten
S: Uitsloven
T: Shake?
ik zou batsenquote:Op woensdag 6 april 2016 07:46 schreef Barreltje het volgende:
Wat een goede lijstjes hier!
Mijn lijstjes zijn niet echt fantastisch.. maar ik verbrand wel 1200 kcal extra per dag
s avonds heb ik het super koud en krijg ik mezelf niet warm.. moet ik dus meer eten dan?
Tips zijn welkom..
Als je het straks maar wel doet, zeker de moeite waard.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Kwakkemolie
(Zit in meeting, ik klik maar even niet)
quote:
Had voor ik begon nog nooit touwtje gesprongen, als ik 50 singles doe ben ik al gelukkig.quote:
Ik heb een pakket gekocht dan zijn ze wel goedkoper.quote:Op woensdag 6 april 2016 07:50 schreef Rauw. het volgende:
Ik was benieuwd naar die Nakd bars, ziet er qua ingrediënten allemaal prima uit, maar ~1 euro per stuk van 35gram... What the fuck.![]()
.
Qua kcal & macro's/prijs verhouding voor mij niet echt aantrekkelijk.
Da's een persoonlijke vraag, wow! Ben stiekem wel benieuwd naar het antwoord.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:55 schreef Barreltje het volgende:
Gheh.. ik ben op wintersport.. Na een dag lang boarden kan ik echt niks meer.. behalve onder een dekentje liggen en house of cards kijken..
Overdag, tijdens het bewegen, idd warm genoeg..
En batsen. .. hmm. . Ons "bed" is daar niet echt tegen bestand..
Trouwens sq.. Doe je nu meer batsen dan nu, sinds je dun bent?
Iets met sexy zelfbeeld of zit dat er nog niet echt in?
Zo bizar is dat, van xxxxx(ja,5)L uit het dikkies-rek naar een XL die te groot valtquote:Op woensdag 6 april 2016 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha ja, rare gewaarwording he rauwik had dat dus ook toen ik een jurk maat 40 pakte en gewoon een maat kleiner nodig had. Als je jarenlang altijd "het grootste in de winkel" hebt gepakt, met je vingers gekruist dat het zou passen, is dat heel moeilijk schakelen
Zo herkenbaar dit... als ik ga shoppen en iemand vraagt bij iets wat ik wel wil passen, welke maat ik wil, roep ik standaard 'de grootste'. Als je maat 38 in je spijkerbroek en 40-42 in jasjes/jurkjes/topjes hebt, slaat dat helemaal nergens meer op.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:47 schreef Stormqueen het volgende:
Hahaha ja, rare gewaarwording he rauwik had dat dus ook toen ik een jurk maat 40 pakte en gewoon een maat kleiner nodig had. Als je jarenlang altijd "het grootste in de winkel" hebt gepakt, met je vingers gekruist dat het zou passen, is dat heel moeilijk schakelen
Die heb ik ook, en ik ben verre van dun.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:33 schreef Sjeen het volgende:
Koud, check... Zelfs zo erg dat ik overstag ben gegaan en een elektrisch kussentje aan mijn voeteneinde heb liggen. Anders kom ik echt nooit in slaap
Ja, goed is ie he! Ik ga hem ook snel weer een maken. En uiteraard uit eenquote:Op woensdag 6 april 2016 11:30 schreef Negentiendertig het volgende:
En bedankt voor je bibimbap-tip, gister gemaakt, 't was heerlijk
Neuh, ik moet een dikkere huid kweken, niet alles op mezelf betrekken, mijn kop uit mijn hol trekken en dan mezelf een schop eronder geven.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
Wandelen
Kunnen we je topicwise ergens mee helpen BE?
Als je maar lief voor jezelf bent in de modderquote:Op woensdag 6 april 2016 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neuh, ik moet een dikkere huid kweken, niet alles op mezelf betrekken, mijn kop uit mijn hol trekken en dan mezelf een schop eronder geven.Laat mij maar gewoon even modderen.
Tx wel!
Daar werk ik aan.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je maar lief voor jezelf bent in de modder
Ik dacht meer along the lines van positieve gedachten. Ook als je een hele reep eet, ben je nog steeds een goeikequote:Op woensdag 6 april 2016 11:38 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar werk ik aan.Halve chocoladerepen ipv hele enzo.
![]()
![]()
Small steps!
Ik ga het gespuis uit school halen, tot later!
Ik vind je awesomequote:Op woensdag 6 april 2016 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Neuh, ik moet een dikkere huid kweken, niet alles op mezelf betrekken, mijn kop uit mijn hol trekken en dan mezelf een schop eronder geven.Laat mij maar gewoon even modderen.
Tx wel!
Jeetje joh, dat had ik allemaal niet meegekregen. Sterkte en success enzo, this too shall pass.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Nope, klopt.
Zit nu bijna een maand thuis, zit heel slecht in mijn vel, alles valt verkeerd, afvallen wil niet, op gewicht blijven ter nauwernood en dan is hier tussen al de 'zoners' en supersporters zitten niet altijd even makkelijk, dus ik lees af en toe wat, maar meeposten voelt niet fijn. Ik ben de hele dag aan het worstelen, met eten en nog veel meer.
Wel wandel ik veel, met wat hardlopen tussendoor, dus dat houdt de boel goddank een beetje binnen de perken, maar het blijft aanrommelen in de marges.
Ben nog steeds 5kg kwijt tov eind Januari, maar had dat graag al wat meer gezien.
[..]
Ja, goed is ie he! Ik ga hem ook snel weer een maken. En uiteraard uit eenkommetje
Voor wie ook wil: http://www.kayotic.nl/blog/bibimbap Echt heel lekker!
Bequote:Op woensdag 6 april 2016 11:35 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx wel!
Of duizend dropjes...ongeveerquote:Op woensdag 6 april 2016 12:09 schreef Stormqueen het volgende:
Vijf kilo is inderdaad niet mis hoor.
Wist je dat dat honderd Marsen zijn?
Ik zou daar eerlijk gezegd ook niet aan moeten denken, kebab midden op een werkdagquote:Op woensdag 6 april 2016 15:28 schreef MutedFaith het volgende:
Met de lunch liep de halve afdeling naar de kebabzaak. Ik liep mee, want had niet meegekregen waar we heen liepen, maar alleen dat we gingen lopen.
Verleiding weerstaan.
Oh jawel hoor, prima te doen tussen de middag.... Maar nu niet meerquote:Op woensdag 6 april 2016 15:37 schreef La_Tramposa het volgende:
[..]
Ik zou daar eerlijk gezegd ook niet aan moeten denken, kebab midden op een werkdagMeer voer voor als je dronken om 2 uur over straat tolt..
Dit dus.quote:Op woensdag 6 april 2016 15:55 schreef Susie het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, prima te doen tussen de middag.... Maar nu niet meer
8 weken later...quote:
dank!quote:Op woensdag 6 april 2016 17:45 schreef Vanyel het volgende:
[..]
8 weken later...
https://www.hellofresh.nl(...)rode-bieten-en-feta/
Ik doe het zelden braaf volgens recept, maar het basisidee is goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |