Alles wat ik zo lekker vindquote:Op zondag 10 april 2016 18:12 schreef vinnypassy het volgende:
Ik moest wat dingetjes opmaken zodat ik de komende tijd zo min mogelijk ongezonds in huis heb, dus het werd een hele normale combinatie: broodje carpaccio (ossenhaas 15 seconden aan de buitenkant aangebakken met wat tijm/rozemarijn/peper/zout en daarna dun gesneden, met zelfgemaakte aioli, parmezaan, pijnboompitjes, balsamico, rucola en pesto op ciabatta) en daarna een frituursnackmix met mijn heerlijke zelfgemaakte chipotle-barbecuesaus.
En straks nog wat zelfgemaakt vanille-yoghurtijs met hazelnootcrumble.
Wat een heerlijke start van de dag!quote:Op zondag 10 april 2016 17:11 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanochtend hebben we voor onszelf Eggs Benedict gemaakt. De poached eggs waren helemaal perfect! En een redelijk goed gelukte Hollandaise saus(was onze eerste poging ooit tot die saus
) En het was een gerookte zalm versie voor mij en bacon voor vriend.
Vanavond weer een Engelse sunday roast met een stuk rundvlees wat schoonvaders een tijdlang in de oven heeft gezet met rode wijn enzo.
Thx, kwam gister al op die site terecht om te kijken of zwarte sojabonen hetzelfde zijn als de blikjes zwarte bonen die ze bij de buurtsuper verkopen.quote:Op zondag 10 april 2016 17:31 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Volgende keer dit recept gebruiken:
http://www.aziatische-ing(...)ika-met-varkenshaas/
(en dan dat sausje verviervoudigen)
Haha weet het nog steeds nietquote:
quote:Verwarrend: meestal staat er "zwarte bonen" op de verpakking ipv "zwarte sojabonen", maar zwarte bonen gebruikt men in Zuid-Amerika en dat is een heel ander soort. Niet met elkaar inwisselbaar.
quote:Op zondag 10 april 2016 16:33 schreef Tem het volgende:
Waar haal jij die? Ik heb het vrijdag ook nog gegeten trouwens. En zit hier geen Fa-sjong bij?
Ah, ja dat kan natuurlijk ookquote:Op maandag 11 april 2016 14:06 schreef Iwanius het volgende:
vind ik niet lekker. En ik haal hem altijd hierrr...(scroll na beneden..)
Bon.
Jah,het was weer goed vertoeven bij Tai Wu.quote:Op dinsdag 12 april 2016 17:47 schreef FutureFairytale het volgende:
Mmm Iwanius, jouw lunch wil ik wel
Boeuf bourguignon bedoel je?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:30 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Bouef bourgogne met aardappelpuree.
Waarom heb je die foto al een maand geleden geüpload?quote:Op woensdag 13 april 2016 13:30 schreef Iwanius het volgende:
Lunch:
[ afbeelding ]
Boeuf bourguignon met aardappelpuree.
quote:Op woensdag 13 april 2016 18:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Alleen mozzarella?Of bedoel je Margarita?
quote:Op woensdag 13 april 2016 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets waarschijnlijk. Niks mis mee
Die is verrassend lekkerquote:
wat weinig ,je bent toch een kerel?quote:Op woensdag 13 april 2016 18:31 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Aardappels, worteltjes en wijting![]()
Nu acclimatiseren met Masterchef Holland op de bank met een bakje yoghurt
Jup deze was hetquote:Op woensdag 13 april 2016 18:48 schreef Reemi het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zoiets waarschijnlijk. Niks mis mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |