Geen dank, ben benieuwd naar het resultaatquote:Op zondag 10 april 2016 13:41 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Lekker! Ga ik binnenkort eens proberen. Dank je wel.
Dat kan, ik wel.quote:
Ik krijg er honger van... Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 10 april 2016 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zelfgemaakte spareribs (marinade van: ketjap/honing/chilivlokken/knoflook/gember/sesamolie), franse frietjes en zoetzure pittige komkommer.
Waar haal jij die? Ik heb het vrijdag ook nog gegeten trouwens. En zit hier geen Fa-sjong bij?quote:Op zaterdag 9 april 2016 22:29 schreef Iwanius het volgende:
Surinaamse Moksi-Meti op de West-Kruiskade.
Ik heb nog nooit risotto zelf gemaaktquote:Op zondag 10 april 2016 16:30 schreef QuattroF het volgende:
[..]
Ik krijg er honger van... Klinkt heerlijk!
Vanavond eten we Spinazierisotto met parmaham en parmezaanse kaas.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra goede mondverzorging vanavond en in de ochtend ivm ui en knoflook
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 10 april 2016 16:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit risotto zelf gemaaktMoet ik toch eens gaan proberen.
Moet je echt eens proberen, dat is echt zó lekker! Maar die spareribs zien er ook verrukkelijk uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Extra goede mondverzorging vanavond en in de ochtend ivm ui en knoflook
quote:Op zondag 10 april 2016 16:38 schreef Woelwater het volgende:
Uit een "chinees" kookboek, varkensvlees met paprika
[ afbeelding ]Volgende keer dit recept gebruiken:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://www.aziatische-ing(...)ika-met-varkenshaas/
(en dan dat sausje verviervoudigen)
Mijn website: Aziatische-ingrediėnten.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |