Klootzak.quote:
Wilders eerder inderdaad, die heeft nog wel wat geldstromen te maskeren.quote:Op maandag 4 april 2016 00:24 schreef KetchupFTW het volgende:
Zou me wel heel erg verbazen als twee nuchtere en op het eerste gezicht betrouwbaar overkomende politici (op verkiezingsbeloften na dan) zoals Samson en Rutte erin staan.
Met dat hongerloontje van die twee is het de moeite niet waard om je geld rond te lopen sluizen.quote:Op maandag 4 april 2016 00:24 schreef KetchupFTW het volgende:
Zou me wel heel erg verbazen als twee nuchtere en op het eerste gezicht betrouwbaar overkomende politici (op verkiezingsbeloften na dan) zoals Samson en Rutte erin staan.
Misschien is dat ook wel waarom niemand het verwacht als ze medeplichtig zouden zijn.quote:Op maandag 4 april 2016 00:25 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Met dat hongerloontje van die twee is het de moeite niet waard om je geld rond te lopen sluizen.
Ik zou eerder een MinV&J die wat steekpenningen heeft aangenomen verwachten op de lijst te zien, dan Rutte of Samson
Niet zo grappig.quote:Op maandag 4 april 2016 00:26 schreef KetchupFTW het volgende:
BREAKING: Süddeutsche Zeitung maakt bekend dat het gaat om een vertraagde 1 april grap, geplaatst door een verwarde Arabisch-uitziende stagiair.
Meer dan ¤500,- ofzo denk ik.quote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef Kowloon het volgende:
Vanaf welk bedrag worden dit soort zaken aantrekkelijk?
Huh?quote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Misschien is dat ook wel waarom niemand het verwacht als ze medeplichtig zouden zijn.
Vanaf 450 euro 💶 ongeveer.quote:Op maandag 4 april 2016 00:27 schreef Kowloon het volgende:
Vanaf welk bedrag worden dit soort zaken aantrekkelijk?
Ideale doorvoerposten toch? Onder de radar, maar met relatief veel macht.quote:
Samsom en Rutte?quote:Op maandag 4 april 2016 00:29 schreef KetchupFTW het volgende:
[..]
Ideale doorvoerposten toch? Onder de radar, maar met relatief veel macht.
Ja.quote:
Nee? Ik zei toch meer >.>quote:
Er is wel een topic. Waarin men het linkt aan corrupte Arabieren overigens.quote:Op maandag 4 april 2016 00:30 schreef Gutmensch het volgende:
Apart dat dit nieuws vooralsnog volledig aan NWS voorbij lijkt te gaan.
Beetje laatquote:Op maandag 4 april 2016 00:30 schreef Gutmensch het volgende:
Ik heb het nog niet gevonden, maar zal verder zoeken.quote:Op maandag 4 april 2016 00:31 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Er is wel een topic. Waarin men het linkt aan corrupte Arabieren overigens.
Topic over belastingschandaal of zo.quote:Op maandag 4 april 2016 00:30 schreef Gutmensch het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |