quote:
Niet gehoord.quote:Op maandag 4 april 2016 12:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij hoorde het luchtalarm en dacht "kut, kut, kut"?
Moderne VVD'ers zijn nogal goddeloze pragmatisten. Alle middelen worden aangehaald om het doel te bereiken.quote:Op maandag 4 april 2016 11:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alleen de passage over Pasen versus de koopzondag vond ik wel sterk. Voor de rest is het allemaal nogal gezocht.
Think again.quote:Op maandag 4 april 2016 11:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Maar ja, mensen als hij moeten er ook zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heilwasser stammt aus unterirdischen, vor Verunreinigung geschützten, ursprünglichen reinen Wasservorkommen.
Die is ook mooi ja.quote:Op maandag 4 april 2016 12:14 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Doet mij aan deze denken:
[ afbeelding ]
Wel tof, een luchtalarm op een deadline.quote:Op maandag 4 april 2016 12:06 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij hoorde het luchtalarm en dacht "kut, kut, kut"?
Dat dalpunt is de ideale hoeveelheid kennis.quote:Op maandag 4 april 2016 12:14 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Doet mij aan deze denken:
[ afbeelding ]
Zijlstra acht het nodig zich te bemoeien met de koers van de Hema. Dan heb je toch niet helemaal begrepen waar jouw partij voor meent te staan.quote:Op maandag 4 april 2016 12:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Moderne VVD'ers zijn nogal goddeloze pragmatisten. Alle middelen worden aangehaald om het doel te bereiken.
Het toptalent van de VVDquote:Op maandag 4 april 2016 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijlstra acht het nodig zich te bemoeien met de koers van de Hema. Dan heb je toch niet helemaal begrijpen waar jouw partij voor meent te staan.
Helaas, niet-ontvankelijk.quote:Op maandag 4 april 2016 12:04 schreef Kaas- het volgende:
Kut, drie minuten te laat gemaild. Met m'n presentatie mailen was ik afgelopen week ook al net twee minuten te laat.
Zijlstra is dan ook een vermomde CDA'er.quote:Op maandag 4 april 2016 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijlstra acht het nodig zich te bemoeien met de koers van de Hema. Dan heb je toch niet helemaal begrepen waar jouw partij voor meent te staan.
Ja die Zijlstra is een campagneman. Het is inhaken op volksrumoer.quote:Op maandag 4 april 2016 12:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zijlstra acht het nodig zich te bemoeien met de koers van de Hema. Dan heb je toch niet helemaal begrepen waar jouw partij voor meent te staan.
Neuh. Tenzij CDA'ers tegenwoordig niet meer de bijbel lezen.quote:Op maandag 4 april 2016 12:26 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zijlstra is dan ook een vermomde CDA'er.
Ook helemaal niet nodig, die discussie. Gewoon meer geld naar de EU.quote:Op maandag 4 april 2016 12:29 schreef Kowloon het volgende:
Wel naar dat allerlei lieden de mogelijkheid om aan belastingontwijking te doen willen aanpakken. Nu valt daar in een aantal gevallen wel wat voor te zeggen, maar de discussie over hoe de nieuw verworven belastinginkomsten elders omgezet worden in een verlaging van de belastingdruk is vooralsnog afwezig.
Jammer. Als Zijlstra er niet was geweest, had ik waarschijnlijk wel VVD gestemd in maart volgend jaar.quote:Op maandag 4 april 2016 12:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ja die Zijlstra is een campagneman. Het is inhaken op volksrumoer.
Nu ga je CDA stemmen?quote:Op maandag 4 april 2016 12:30 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jammer. Als Zijlstra er niet was geweest, had ik waarschijnlijk wel VVD gestemd in maart volgend jaar.
Net als pompom.quote:
Nope. Ik vind die haakneus maar een waardeloze drollenvanger.quote:
Dan gaat het geld dus van het ene gajes naar het andere, schieten we dus weinig mee op.quote:Op maandag 4 april 2016 12:30 schreef Reya het volgende:
[..]
Ook helemaal niet nodig, die discussie. Gewoon meer geld naar de EU.
Crewbash. Tot over een half jaar maar weer.quote:Op maandag 4 april 2016 12:33 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dan gaat het geld dus van het ene gajes naar het andere, schieten we dus weinig mee op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |