nee das gewoon pro zijnquote:Op zondag 3 april 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vooraf een titel onder de kopieer plak knop is best sneu
ik typ met 150 WPM weeniequote:Op zondag 3 april 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vooraf een titel onder de kopieer plak knop is best sneu
kaper, wel beetje bij de les blijven hèquote:
Maybe doorstuderen, iets met virologie of bacteriologie idk. Of gewoon in onderzoekslab werken. En jij?quote:
Geen halve zinnen typen wil op zich ook wel helpen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
kaper, wel beetje bij de les blijven hè
Spreek voor jezelf, ik vond het om te huilenquote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zie dm... we hebben goed gelachen gisteren
is dat ook een kloon van je?quote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt 'gelukkig' verkeerd geschreven.
uitkomst was toch wel positief andersquote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik vond het om te huilen
Ik ga verder met mijn leven vergooien.quote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maybe doorstuderen, iets met virologie of bacteriologie idk. Of gewoon in onderzoekslab werken. En jij?
Krijg je een tweede?quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitkomst was toch wel positief anders
Ga golddigger worden, toyboy van een Connie Breukhoven bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga verder met mijn leven vergooien.
Ik neem wel gewoon een kat.quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga golddigger worden, toyboy van een Connie Breukhoven bijvoorbeeld.
Je bent in de kracht van je levenquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee zeg hou op schei uit ben 40
weenie, niet gezien vandaagquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar is MMG trouwens? Altijd gezellig met die jongen.
En dan nog op FOK! zitten en je kind verwaarlozenquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee zeg hou op schei uit ben 40
Oh, jammerquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weenie, niet gezien vandaag
Echt hequote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dan nog op FOK! zitten en je kind verwaarlozen
Net als jij.quote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Katten zijn echt kutbeesten maar soms zijn ze lief
past wel bij jou danquote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zelf een kut beest.quote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ga je dat ook tegen pharkus vertellen, of ben je niet zo'n heldje op sokken nerdjequote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dan nog op FOK! zitten en je kind verwaarlozen
Ik kan je wel komen africhten hoorquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben altijd een kutbeest, nooit lief ;s
mijn internet is 150 kbsquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met je 150 wpm mijn grap jatten.
Vanmiddag op je date zeker? Toen dacht je 'Wow, met Catkiller was dit vast veel leuker geweest'.quote:
laat hem toch, zijn ouders lieten hem altijd winnenquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het spel heet vier op een rij, dwaas.
Het zijn toch drie posts op een rij achterlijke huisjesmelker.quote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het spel heet vier op een rij, dwaas.
Ehm.quote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan je wel komen africhten hoor
Pharkus? Die man is zo oud alles wat je zegt is ie binnen 5 minuten weer vergeten. Daarom hebben ze ook dat voetbaljung van 16 een blauwe naam gegeven, zodat de gemiddelde leeftijd wel schier blijftquote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je dat ook tegen pharkus vertellen, of ben je niet zo'n heldje op sokken nerdje
Ja precies! Was jij er maarquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vanmiddag op je date zeker? Toen dacht je 'Wow, met Catkiller was dit vast veel leuker geweest'.
Hoeraaa, twee op een rijquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat hem toch, zijn ouders lieten hem altijd winnen
Vergeet afperser niet.quote:Op zondag 3 april 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het zijn toch drie posts op een rij achterlijke huisjesmelker.
Misschien een volgende keer.quote:
Wie wil er nou in Limburg wonen.quote:
Dat is meer dan dat je normaal op een rij hebt, haha.quote:
gvdquote:Op zondag 3 april 2016 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is meer dan dat je normaal op een rij hebt, haha.
of seks in de kutquote:Op zondag 3 april 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Love is a bullet to the brain or an arrow to the heart
Met die UI komen alle psycho chicks vanzelf bij je man. Je gaat de nieuwe Braddie worden qua gekkies aantrekken.quote:Op zondag 3 april 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt echt die game man, kun je mij leren?
sigwaardigquote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met die UI komen alle psycho chicks vanzelf bij je man. Je gaat de nieuwe Braddie worden qua gekkies aantrekken.
als je kat dat wel zei heb je een wonderbeest, katten praten heel zelden buiten sprookjesquote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry, mijn kat liep weer eens over de toetsenbord vieze kutbeest ik zei dat niet
Ik hoop op lflm die houdt wel van kekke kleurtjes.quote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met die UI komen alle psycho chicks vanzelf bij je man. Je gaat de nieuwe Braddie worden qua gekkies aantrekken.
Ben in wonderlandquote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je kat dat wel zei heb je een wonderbeest, katten praten heel zelden buiten sprookjes
zou wel fijn zijn als je nooit kon quotenquote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Je hebt wel de beste gekozen trouwens, kon vanmiddag niet quoten omdat ik lui was en mobiel zat.
Stuur je wel al die sexy kniefoto's naar mij door?quote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop op lflm die houdt wel van kekke kleurtjes.
Zou wel fijn zijn als jij niks kon posten.quote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn als je nooit kon quoten
Bedankt man, die dames zeiden allemaal 2. Herman, Willow en SideEffect, dachten zeker dat ik iets met hun mening zou doenquote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Je hebt wel de beste gekozen trouwens, kon vanmiddag niet quoten omdat ik lui was en mobiel zat.
Zij is al gereserveerd voor Nielsquote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop op lflm die houdt wel van kekke kleurtjes.
quote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt man, die dames zeiden allemaal 2. Herman, Willow en SideEffect, dachten zeker dat ik iets met hun mening zou doen
niksquote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als jij niks kon posten.
Mijn dm is jouw dmquote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur je wel al die sexy kniefoto's naar mij door?
Ik ben geen WCH, ik kan niet in je DM kijken.quote:
Leuk toch.quote:Op zondag 3 april 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor je chat in een kneuzenkermis
Noem me geen aandachtshoer meer. :squote:Op zondag 3 april 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben geen WCH, ik kan niet in je DM kijken.
Ja is echt fantastisch.quote:
DjeDjequote:Op zondag 3 april 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Noem me geen aandachtshoer meer. :s
Jij leeft waarschijnlijk echt alleen maar op fok waardoor je de echte wereld niet ziet. En dan verander je wel van mening :s
En dan ben ik ook benieuwd waarom je mij de "grootste aandachtshoer ooit" vindt...
Dus dat doet hij hele nachten online.quote:Op zondag 3 april 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tenzij je een paar tagjes hebt zoals Weblogger en FoBo mod
quote:Op zondag 3 april 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lurken zoals 90% van de fokkers dat doet
ik denk dat hij nu druk bezig is met Ariana's nieuwste videoclipquote:Op zondag 3 april 2016 21:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dus dat doet hij hele nachten online.
Ik zal zo meteen reageren.quote:
Wat vind jij van AoS s3 eigenlijk? Ik lees dat de kijkcijfers elke aflevering weer zijn gedaaldquote:Op zondag 3 april 2016 21:22 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
ik denk dat hij nu druk bezig is met Ariana's nieuwste videoclip
Fantastisch nieuws.quote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind jij van AoS s3 eigenlijk? Ik lees dat de kijkcijfers elke aflevering weer zijn gedaald
quote:Op zondag 3 april 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Ik vind tieten helemaal niet interessant.
quote:Op zondag 3 april 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow vrouw van hetero_stel heeft wel enorme tieten zeg
Serieuze TR geplaatstquote:Op zondag 3 april 2016 21:24 schreef Opsonisatie het volgende:
Wow vrouw van hetero_stel heeft wel enorme tieten zeg
Hansquote:
Daarom is ze ook altijd zo kwaad.quote:Op zondag 3 april 2016 21:24 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Sowieso dat Opso kleine heeft.
laatste aflevering had gwn weer normale kijkcijfersquote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind jij van AoS s3 eigenlijk? Ik lees dat de kijkcijfers elke aflevering weer zijn gedaald
Of ze kappen ermee nu of ze gaan nog 2 seizoenen doorquote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat is jouw mening en die deel ikquote:Op zondag 3 april 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laatste aflevering had gwn weer normale kijkcijfers
ik vind het fantastisch zoals het laatste seizoen
Er kwam toch serieus nog een s4?quote:Op zondag 3 april 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of ze kappen ermee nu of ze gaan nog 2 seizoenen door
Nee jij bent een zonnestraaltje in mijn donkere FOK!dagen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus dan heb ik ook een kleine, dat zeg je eigenlijk?
Ahw :$quote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij bent een zonnestraaltje in mijn donkere FOK!dagen.
Ja leuk lief dagboek doeiquote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou doei ik ga lekker interessant homeostase van water en natrium leren.
haha domboquote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja klopt, maar dat hoeft niet veel te zeggen. Zolang het nog niet gefilmd is kunnen ze het nog cancellen. Ze zeggen vaak dat een serie 5 seizoenen nodig heeft om het te kunnen verkopen aan andere landenquote:
Ik vraag me af of dat gaat werken eigenlijk, maar ga het sowieso een kans gevenquote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik kijk ook uit naar Marvel's Most Wanted met Bobbi en Hunter
Ik ga ook weer Financiële Markten en Treasury leren.quote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
allebei goeie personages tochquote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat gaat werken eigenlijk, maar ga het sowieso een kans geven
ripquote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga ook weer Financiële Markten en Treasury leren.
welkequote:
Goed slaapmutsjequote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga ook weer Financiële Markten en Treasury leren.
Following multiple renewals and an Upfront presentation this week, Comedy Central has already confirmed months in advance that Stan, Kyle, Kenny, Cartman and the rest of South Park will officially return on September 14, 2016quote:
yolo tochquote:Op zondag 3 april 2016 21:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb ontzettend last van een vastzittende hoest, en ga daar wat codeine voor innemen.
Ik de bijsluiter lees ik dit: "Alcohol zal het effect van codeïne versterken".
Kan ik dan het beste mn codeine inslikken met wat pils ofzo?
jaquote:Op zondag 3 april 2016 21:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Ik heb ontzettend last van een vastzittende hoest, en ga daar wat codeine voor innemen.
hoe sterker de drank hoe beterquote:Op zondag 3 april 2016 21:37 schreef Vanillekwark het volgende:
En als ik nu gewend ben aan het effect van alcohol dan? Wat dan?quote:Alcohol versterkt het versuffende effect van dit middel. Ook als u hier niets meer van merkt, omdat u gewend bent geraakt aan codeïne, kunt u door het gebruik van alcohol erg suf worden
Gewoon met een fles wodka.quote:Op zondag 3 april 2016 21:37 schreef Vanillekwark het volgende:
Hmmz duurt nog zo langquote:Op zondag 3 april 2016 21:38 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
Following multiple renewals and an Upfront presentation this week, Comedy Central has already confirmed months in advance that Stan, Kyle, Kenny, Cartman and the rest of South Park will officially return on September 14, 2016
heb je weer iets om naar uit te kijken
maar wat als je in de bijsluiter stiktquote:Op zondag 3 april 2016 21:40 schreef Chloroform het volgende:
waarom lees je een bijsluiter, gewoon slikken toch ;ss
slik graagquote:
dan ben je echt skkltjequote:Op zondag 3 april 2016 21:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als je in de bijsluiter stikt
ja, maar dan zegt crip zo dat ze een mannenhoofd heeftquote:Op zondag 3 april 2016 21:41 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
geef dan godverdomme gewoon d'r echte naam homo
die is met d'r makeup bezigquote:Op zondag 3 april 2016 21:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
ja, maar dan zegt crip zo dat ze een mannenhoofd heeft;s
ik zie wat je daar deedquote:
3,54/10quote:Op zondag 3 april 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor cijfer zou je geven van 1 tot 10
1.3quote:Op zondag 3 april 2016 21:43 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
wat voor cijfer zou je geven van 1 tot 10
Ohquote:Op zondag 3 april 2016 21:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is jouw keuze en dat respecteer ik