Ben in wonderlandquote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als je kat dat wel zei heb je een wonderbeest, katten praten heel zelden buiten sprookjes
zou wel fijn zijn als je nooit kon quotenquote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Je hebt wel de beste gekozen trouwens, kon vanmiddag niet quoten omdat ik lui was en mobiel zat.
Stuur je wel al die sexy kniefoto's naar mij door?quote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop op lflm die houdt wel van kekke kleurtjes.
Zou wel fijn zijn als jij niks kon posten.quote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
zou wel fijn zijn als je nooit kon quoten
Bedankt man, die dames zeiden allemaal 2. Herman, Willow en SideEffect, dachten zeker dat ik iets met hun mening zou doenquote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
Je hebt wel de beste gekozen trouwens, kon vanmiddag niet quoten omdat ik lui was en mobiel zat.
Zij is al gereserveerd voor Nielsquote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik hoop op lflm die houdt wel van kekke kleurtjes.
quote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Bedankt man, die dames zeiden allemaal 2. Herman, Willow en SideEffect, dachten zeker dat ik iets met hun mening zou doen
niksquote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zou wel fijn zijn als jij niks kon posten.
Mijn dm is jouw dmquote:Op zondag 3 april 2016 21:18 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Stuur je wel al die sexy kniefoto's naar mij door?
Ik ben geen WCH, ik kan niet in je DM kijken.quote:
Leuk toch.quote:Op zondag 3 april 2016 21:19 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee hoor je chat in een kneuzenkermis
Noem me geen aandachtshoer meer. :squote:Op zondag 3 april 2016 21:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik ben geen WCH, ik kan niet in je DM kijken.
Ja is echt fantastisch.quote:
DjeDjequote:Op zondag 3 april 2016 21:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Noem me geen aandachtshoer meer. :s
Jij leeft waarschijnlijk echt alleen maar op fok waardoor je de echte wereld niet ziet. En dan verander je wel van mening :s
En dan ben ik ook benieuwd waarom je mij de "grootste aandachtshoer ooit" vindt...
Dus dat doet hij hele nachten online.quote:Op zondag 3 april 2016 21:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
tenzij je een paar tagjes hebt zoals Weblogger en FoBo mod
quote:Op zondag 3 april 2016 21:21 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Lurken zoals 90% van de fokkers dat doet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |