Vanmiddag op je date zeker? Toen dacht je 'Wow, met Catkiller was dit vast veel leuker geweest'.quote:
laat hem toch, zijn ouders lieten hem altijd winnenquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het spel heet vier op een rij, dwaas.
Het zijn toch drie posts op een rij achterlijke huisjesmelker.quote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Het spel heet vier op een rij, dwaas.
Ehm.quote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ik kan je wel komen africhten hoor
Pharkus? Die man is zo oud alles wat je zegt is ie binnen 5 minuten weer vergeten. Daarom hebben ze ook dat voetbaljung van 16 een blauwe naam gegeven, zodat de gemiddelde leeftijd wel schier blijftquote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ga je dat ook tegen pharkus vertellen, of ben je niet zo'n heldje op sokken nerdje
Ja precies! Was jij er maarquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vanmiddag op je date zeker? Toen dacht je 'Wow, met Catkiller was dit vast veel leuker geweest'.
Hoeraaa, twee op een rijquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
laat hem toch, zijn ouders lieten hem altijd winnen
Vergeet afperser niet.quote:Op zondag 3 april 2016 21:15 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Het zijn toch drie posts op een rij achterlijke huisjesmelker.
Misschien een volgende keer.quote:
Wie wil er nou in Limburg wonen.quote:
Dat is meer dan dat je normaal op een rij hebt, haha.quote:
gvdquote:Op zondag 3 april 2016 21:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat is meer dan dat je normaal op een rij hebt, haha.
of seks in de kutquote:Op zondag 3 april 2016 21:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
Love is a bullet to the brain or an arrow to the heart
Met die UI komen alle psycho chicks vanzelf bij je man. Je gaat de nieuwe Braddie worden qua gekkies aantrekken.quote:Op zondag 3 april 2016 21:16 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Jij hebt echt die game man, kun je mij leren?
sigwaardigquote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met die UI komen alle psycho chicks vanzelf bij je man. Je gaat de nieuwe Braddie worden qua gekkies aantrekken.
als je kat dat wel zei heb je een wonderbeest, katten praten heel zelden buiten sprookjesquote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Sorry, mijn kat liep weer eens over de toetsenbord vieze kutbeest ik zei dat niet
Ik hoop op lflm die houdt wel van kekke kleurtjes.quote:Op zondag 3 april 2016 21:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Met die UI komen alle psycho chicks vanzelf bij je man. Je gaat de nieuwe Braddie worden qua gekkies aantrekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |