uitkomst was toch wel positief andersquote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik vond het om te huilen
Ik ga verder met mijn leven vergooien.quote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maybe doorstuderen, iets met virologie of bacteriologie idk. Of gewoon in onderzoekslab werken. En jij?
Krijg je een tweede?quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitkomst was toch wel positief anders
Ga golddigger worden, toyboy van een Connie Breukhoven bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga verder met mijn leven vergooien.
Ik neem wel gewoon een kat.quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga golddigger worden, toyboy van een Connie Breukhoven bijvoorbeeld.
Je bent in de kracht van je levenquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee zeg hou op schei uit ben 40
weenie, niet gezien vandaagquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar is MMG trouwens? Altijd gezellig met die jongen.
En dan nog op FOK! zitten en je kind verwaarlozenquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee zeg hou op schei uit ben 40
Oh, jammerquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weenie, niet gezien vandaag
Echt hequote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dan nog op FOK! zitten en je kind verwaarlozen
Net als jij.quote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Katten zijn echt kutbeesten maar soms zijn ze lief
past wel bij jou danquote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je bent zelf een kut beest.quote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
ga je dat ook tegen pharkus vertellen, of ben je niet zo'n heldje op sokken nerdjequote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dan nog op FOK! zitten en je kind verwaarlozen
Ik kan je wel komen africhten hoorquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Opsonisatie het volgende:
Maar ik ben altijd een kutbeest, nooit lief ;s
mijn internet is 150 kbsquote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Met je 150 wpm mijn grap jatten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |