nee das gewoon pro zijnquote:Op zondag 3 april 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vooraf een titel onder de kopieer plak knop is best sneu
ik typ met 150 WPM weeniequote:Op zondag 3 april 2016 21:09 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Vooraf een titel onder de kopieer plak knop is best sneu
kaper, wel beetje bij de les blijven hèquote:
Maybe doorstuderen, iets met virologie of bacteriologie idk. Of gewoon in onderzoekslab werken. En jij?quote:
Geen halve zinnen typen wil op zich ook wel helpen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef deadprez het volgende:
[..]
kaper, wel beetje bij de les blijven hè
Spreek voor jezelf, ik vond het om te huilenquote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zie dm... we hebben goed gelachen gisteren
is dat ook een kloon van je?quote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Je hebt 'gelukkig' verkeerd geschreven.
uitkomst was toch wel positief andersquote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef HPLC het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik vond het om te huilen
Ik ga verder met mijn leven vergooien.quote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Maybe doorstuderen, iets met virologie of bacteriologie idk. Of gewoon in onderzoekslab werken. En jij?
Krijg je een tweede?quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uitkomst was toch wel positief anders
Ga golddigger worden, toyboy van een Connie Breukhoven bijvoorbeeld.quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga verder met mijn leven vergooien.
Ik neem wel gewoon een kat.quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ga golddigger worden, toyboy van een Connie Breukhoven bijvoorbeeld.
Je bent in de kracht van je levenquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee zeg hou op schei uit ben 40
weenie, niet gezien vandaagquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Vanillekwark het volgende:
Waar is MMG trouwens? Altijd gezellig met die jongen.
En dan nog op FOK! zitten en je kind verwaarlozenquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee zeg hou op schei uit ben 40
Oh, jammerquote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
weenie, niet gezien vandaag
Echt hequote:Op zondag 3 april 2016 21:12 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
En dan nog op FOK! zitten en je kind verwaarlozen
Net als jij.quote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Katten zijn echt kutbeesten maar soms zijn ze lief
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |