laatste aflevering had gwn weer normale kijkcijfersquote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind jij van AoS s3 eigenlijk? Ik lees dat de kijkcijfers elke aflevering weer zijn gedaald
Of ze kappen ermee nu of ze gaan nog 2 seizoenen doorquote:Op zondag 3 april 2016 21:23 schreef HPLC het volgende:
[..]
Wat vind jij van AoS s3 eigenlijk? Ik lees dat de kijkcijfers elke aflevering weer zijn gedaald
Dat is jouw mening en die deel ikquote:Op zondag 3 april 2016 21:25 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
laatste aflevering had gwn weer normale kijkcijfers
ik vind het fantastisch zoals het laatste seizoen
Er kwam toch serieus nog een s4?quote:Op zondag 3 april 2016 21:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of ze kappen ermee nu of ze gaan nog 2 seizoenen door
Nee jij bent een zonnestraaltje in mijn donkere FOK!dagen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:26 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Dus dan heb ik ook een kleine, dat zeg je eigenlijk?
Ahw :$quote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee jij bent een zonnestraaltje in mijn donkere FOK!dagen.
Ja leuk lief dagboek doeiquote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou doei ik ga lekker interessant homeostase van water en natrium leren.
haha domboquote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja klopt, maar dat hoeft niet veel te zeggen. Zolang het nog niet gefilmd is kunnen ze het nog cancellen. Ze zeggen vaak dat een serie 5 seizoenen nodig heeft om het te kunnen verkopen aan andere landenquote:
Ik vraag me af of dat gaat werken eigenlijk, maar ga het sowieso een kans gevenquote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
en ik kijk ook uit naar Marvel's Most Wanted met Bobbi en Hunter
Ik ga ook weer Financiėle Markten en Treasury leren.quote:Op zondag 3 april 2016 21:27 schreef Opsonisatie het volgende:
allebei goeie personages tochquote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ik vraag me af of dat gaat werken eigenlijk, maar ga het sowieso een kans geven
ripquote:Op zondag 3 april 2016 21:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ik ga ook weer Financiėle Markten en Treasury leren.
welkequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |