SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Event en Timing informatie Grand Prix van China
Coureurs:
Contructeurs:
Het actuele weer in Shanghai
[ Bericht 24% gewijzigd door WEST op 13-04-2016 22:23:47 ]
Nope. 2 ronden extra op de banden is weer een flink aantal tienden verlies. Het gat zou nauwelijks anders zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 18:41 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Dude.. hij rijd 1.37.0 in z'n laatste rondje, waarin ie wss al niet meer volledig pushed omdat niet meer haalbaar is. Dat is toch 2 seconden sneller dan 1.39. Twee rondjes eerder stop was dus 4 seconden eerder finishen.
dezelfde motor als in de ferrari ipv 1 spec achter?quote:Op zondag 3 april 2016 18:44 schreef SiGNe het volgende:
Nette 6e plek en die plek was ook ingecalculeerd door het team dus ze hebben het goed gedaan.
Wel jammer van Sainz dat die geen punten kon halen en uitviel.
En die Haas'jes zijn ook een stuk sneller dan verwacht maar goed, da's in feite ook de Ferrari van 2015 met een nieuwe motor (B-Spec Ferrari, maar je kan je afvragen of het niet misschien toch een A-Spec is.)
quote:
2015 Ferrari met 2016 motor en eigen chassis.quote:Op zondag 3 april 2016 18:44 schreef SiGNe het volgende:
Nette 6e plek en die plek was ook ingecalculeerd door het team dus ze hebben het goed gedaan.
Wel jammer van Sainz dat die geen punten kon halen en uitviel.
En die Haas'jes zijn ook een stuk sneller dan verwacht maar goed, da's in feite ook de Ferrari van 2015 met een nieuwe motor (B-Spec Ferrari, maar je kan je afvragen of het niet misschien toch een A-Spec is.)
Wow.. hoe moet ik dit je nog anders uitleggen...quote:Op zondag 3 april 2016 18:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nope. 2 ronden extra op de banden is weer een flink aantal tienden verlies. Het gat zou nauwelijks anders zijn.
Dat niet pushen geldt ook voor Grosjean.
nee geen eigen chassis. Het Chassis is wel gebouwd door Haas maar waren de tekeningen van Ferrari.quote:Op zondag 3 april 2016 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
2015 Ferrari met 2016 motor en eigen chassis.
omdat ik huldiging bijna nooit kijkquote:Op zondag 3 april 2016 18:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan rest nog de vraag: waarom kijk jij de NOS
Dallara toch?quote:Op zondag 3 april 2016 18:47 schreef WEST het volgende:
[..]
nee geen eigen chassis. Het Chassis is wel gebouwd door Haas maar waren de tekeningen van Ferrari.
Want die zachte banden slijten niet.quote:Op zondag 3 april 2016 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wow.. hoe moet ik dit je nog anders uitleggen...
Ik toon het je wel als de tabellen met rondetijden beschikbaar zijn.
Moeten ze wel hè, over 3 minuten namelijk een samenvatting van een willekeurige wedstrijd uit de Primera Division.quote:
Dat zou misschien kunnen ja.. of het echt zo is weet ik niet maar het is wel opvallendat dat ze het zo erg goed doen in hun debuutjaar.quote:Op zondag 3 april 2016 18:45 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dezelfde motor als in de ferrari ipv 1 spec achter?
hij deed voorzichtig een slokje.quote:Op zondag 3 april 2016 18:48 schreef F1gamer het volgende:
Jammer dat kimi die keer niet op het podium kan zuipen
Er is een reden dat ze hem niet die twee ronden extra lieten rijden op de supersoft. En dat is slijtage.quote:Op zondag 3 april 2016 18:47 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
Wow.. hoe moet ik dit je nog anders uitleggen...
Ik toon het je wel als de tabellen met rondetijden beschikbaar zijn.
Normaal drinkt hij de hele fles leegquote:
idd gemaakt door Dallara.quote:
NOS en F1quote:Op zondag 3 april 2016 18:48 schreef franklop het volgende:
al 3 fouten tijdens de samenvatting qua namen
quote:
Ik vond het een vermakelijke racequote:Op zondag 3 april 2016 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Nou, er was veel actie te zien, maar toch was het saai
Door die 3 type banden heb je geen flauw idee wie nou precies tegen wie aan het racen is
commentator is ook meer van de 2 wielenquote:Op zondag 3 april 2016 18:48 schreef franklop het volgende:
al 3 fouten tijdens de samenvatting qua namen
Hehehequote:Op zondag 3 april 2016 18:48 schreef F1gamer het volgende:
Jammer dat kimi die keer niet op het podium kan zuipen
Daarom had ik iets wtf, zo snelquote:
Het maakt het wel beter, die verschillende compounds. Eindelijk een goede beslissing qua regelgeving.quote:Op zondag 3 april 2016 18:48 schreef AldoTheApache het volgende:
Nou, er was veel actie te zien, maar toch was het saai
Door die 3 type banden heb je geen flauw idee wie nou precies tegen wie aan het racen is
Naar welke zender heb jij gekeken?quote:Op zondag 3 april 2016 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het maakt het wel beter, die verschillende compounds. Eindelijk een goede beslissing qua regelgeving.
Verder was het niet zo boeiend, elke keer na de pitstops haalden wat lui elkaar in omdat ze op andere strategien zaten maar een echt gevecht heb ik niet gezien.
Sky. Bedankt aan degene die dat geregeld heeft trouwensquote:
Hennoquote:Op zondag 3 april 2016 18:52 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Sky. Bedankt aan degene die dat geregeld heeft trouwens.
???quote:
Mjah, eigenlijk waren alle inhaalacties wel redelijk voorspelbaar, maar goed...quote:Op zondag 3 april 2016 18:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Het maakt het wel beter, die verschillende compounds. Eindelijk een goede beslissing qua regelgeving.
Verder was het niet zo boeiend, elke keer na de pitstops haalden wat lui elkaar in omdat ze op andere strategien zaten maar een echt gevecht heb ik niet gezien.
Ze worden gewoon ingecalculeerd in de strategie. Williams wist al heel lang dat ze achter Verstappen zouden finishen simpelweg omdat het onmogelijk is om te verdedigen tegen iemand op nieuwere banden.quote:Op zondag 3 april 2016 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk waren alle inhaalacties wel redelijk voorspelbaar, maar goed...
Ja niet echt spannend als er niet echt verdedigd wordtquote:Op zondag 3 april 2016 18:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Mjah, eigenlijk waren alle inhaalacties wel redelijk voorspelbaar, maar goed...
Hamilton werd toen 2e of 3e toch? Dus uit frustratie.quote:Op zondag 3 april 2016 19:03 schreef twiFight het volgende:
Hmm apart. Toen Hamilton na de race tegen het bordje aanreed werd hij geschoffeerd als een sneu ventje.
Nu deed Rosberg het en hoor je hier niemand?
Ben ik niet met je eens. Vond het een erg leuke race. De banden zorgen juist voor meer strategie verschillen. DRS is een puntje waar je misschien gelijk in hebt. Alleen ik zou niet durven om DRS af te schaffen. Ben bang dat het dan weer Trulli train gevallen gaat worden.quote:Op zondag 3 april 2016 19:04 schreef Breaker.Faker het volgende:
Na een half uur deze race uitgezet. Waarom de inhaal actie zijn te voorspelbaar o.a door drs en de gezeik over de banden.
En het gaat totaal niet over racen alleen heb ik de rijders gehoord over banden. Het is echt geen race klasse meer het is gewoon jammer dat de f1 zo ten onder gaat.
En jij komt uit?quote:
Landverraderquote:
Daar heb je tijdens de race gelukkig geen last vanquote:Op zondag 3 april 2016 19:22 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ben blij dat ik geen Ziggo heb maar lekker naar Sky kijk. Ik heb bijna geen hekel aan wie dan ook op TV, maar die Rob vind ik toch zo'n engnek.. ongelooflijk.
Walgelijk mannetje inderdaad, maar hij valt mij nog mee nu.quote:Op zondag 3 april 2016 19:22 schreef _DeMoN_ het volgende:
Ben blij dat ik geen Ziggo heb maar lekker naar Sky kijk. Ik heb bijna geen hekel aan wie dan ook op TV, maar die Rob vind ik toch zo'n engnek.. ongelooflijk.
Zal de persdame van red bull zijnquote:Op zondag 3 april 2016 19:25 schreef tjaptjoep het volgende:
Wie is dit blondje naast Riccardio?
[ afbeelding ]
Nee, maar wel van Mol. Mijn god, wat heb ik mij weer kapot zitten ergeren aan die man. Hij is helemaal de weg kwijt.quote:Op zondag 3 april 2016 19:23 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar heb je tijdens de race gelukkig geen last van
Dit is pas het 2e seizoen dat ik serieus naar F1 kjik en alleen maar naar Sky gekeken, behalve vorig jaar toen het 1x op Veronica was. Vond dat veel minder spannend. Vooral met de start van de race en het commentaar dan bij Sky.. kippenvel staat dan echt op mn armenquote:Op zondag 3 april 2016 19:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nee, maar wel van Mol. Mijn god, wat heb ik mij weer kapot zitten ergeren aan die man. Hij is helemaal de weg kwijt.
Vindt je?quote:Op zondag 3 april 2016 19:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
Nee, maar wel van Mol. Mijn god, wat heb ik mij weer kapot zitten ergeren aan die man. Hij is helemaal de weg kwijt.
Ik keek een jaar of 12 geleden altijd serieus als klein jochie. Op een gegeven moment interesse verloren, maar sinds het nieuws dat Verstappen ging rijden toch weer langzaam gaan volgen. Dit seizoen wil ik alles weer actief gaan volgen en kijken. Jammer dat je in Nederland niet Sky kan ontvangen, want dat is inderdaad een waar genot. Bij onze oosterburen vind ik het altijd verschrikkelijk om te volgen, die lullen aan een stuk door en hebben het weinig over de race zelf.quote:Op zondag 3 april 2016 19:28 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Dit is pas het 2e seizoen dat ik serieus naar F1 kjik en alleen maar naar Sky gekeken, behalve vorig jaar toen het 1x op Veronica was. Vond dat veel minder spannend. Vooral met de start van de race en het commentaar dan bij Sky.. kippenvel staat dan echt op mn armen
Olav zit ook maar alleen in dat hokkie (en Plooij in de pits, maar die voegt ook 0,0 toe). Bij Sky hebben ze een heel team wat F1 verslaat. Is wel een verschil natuurlijk.quote:Op zondag 3 april 2016 19:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens een verleden met Jos idd, daarom komt ie nooit oprecht over. Lijkt altijd gefrustreerd of zo.quote:Op zondag 3 april 2016 19:37 schreef THEFXR het volgende:
we zijn het iig eens dat kampheus erg irritant is. al sinds dat stalken van verstappen
meer adhdquote:Op zondag 3 april 2016 19:38 schreef _DeMoN_ het volgende:
[..]
Hij heeft ook nog eens een verleden met Jos idd, daarom komt ie nooit oprecht over. Lijkt altijd gefrustreerd of zo.
Ja, maar voor het resultaat maakt dat niks uit en dat is dat het commentaar ondermaats is. In ieder geval wel voor iemand die al meerdere jaren de F1 volgt. Eerst mist hij het stukgaan van Vettel, vervolgens een stuk of 200 inhaalacties, hij zit druk te vertellen over dat Sauber wel zou balen als Vandoorne ze inhaalt en hun puntje afpakt, terwijl Vandoorne er op dat moment al een ronde lang voor zit, vraagt zich af of Grosjean de race uitrijdt op zijn huidige banden, terwijl hij reglementair nog moet stoppen. Ik erger mij daar kapot aan.quote:Op zondag 3 april 2016 19:32 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Olav zit ook maar alleen in dat hokkie (en Plooij in de pits, maar die voegt ook 0,0 toe). Bij Sky hebben ze een heel team wat F1 verslaat. Is wel een verschil natuurlijk.
anders moet je gewoon de stream pakkenquote:Op zondag 3 april 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Hij heeft geen moment getwijfeld over Grosjean, dat maak jij er van
Vettel die stuk ging had ie ook direct door toen het in beeld kwam.
Geniet eens gewoon van de race ipv je irriteren aan Olav .
Gast. Hij heeft twee keer gezegd "Gaat hij gewoon de race uitrijden" terwijl Grosjean wel naar binnen moest. En Mol had pas door dat Vettel problemen had toen je 'm even later op de boordradio hoorde, terwijl je eerder in de opwarmronde al de vonken en rook zag.quote:Op zondag 3 april 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Iedere kneus wist dat Grosjean hem niet uit ging rijden, het ging niet over Grosjean.quote:Op zondag 3 april 2016 19:51 schreef twiFight het volgende:
[..]
Gast. Hij heeft twee keer gezegd "Gaat hij gewoon de race uitrijden" terwijl Grosjean wel naar binnen moest. En Mol had pas door dat Vettel problemen had toen je 'm even later op de boordradio hoorde, terwijl je eerder in de opwarmronde al de vonken en rook zag.
Volgens mij heb jij echt niet lopen opletten... hij had al meteen door dat er motor problemen waren bij Vettel.quote:Op zondag 3 april 2016 19:51 schreef twiFight het volgende:
[..]
Gast. Hij heeft twee keer gezegd "Gaat hij gewoon de race uitrijden" terwijl Grosjean wel naar binnen moest. En Mol had pas door dat Vettel problemen had toen je 'm even later op de boordradio hoorde, terwijl je eerder in de opwarmronde al de vonken en rook zag.
Dit, of pak een stream of gaan anders voetbal kijkenquote:Op zondag 3 april 2016 19:43 schreef Nattekat het volgende:
Ik vond de nabeschouwing met Doornbos en Van der Garde de moeite waard.quote:Op zondag 3 april 2016 19:22 schreef _DeMoN_ het volgende:
beiden geen optiequote:Op zondag 3 april 2016 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee opties:
1. Niet gaan
2. Daar kijken
dan neem ik mijn tablet meequote:
quote:
quote:Op zondag 3 april 2016 20:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Twee opties:
1. Niet gaan
2. Daar kijken
Fok! autistenquote:
Hier en verderquote:Op zondag 3 april 2016 20:27 schreef Dauthi het volgende:
Weet iemand trouwens race statistieken te vinden zoals het aantal maal dat er ingehaald is, deze en afgelopen race?
Wie is Van Doorne?quote:
Is het niet zo dat de auto gemaakt is op de lichaamsbouw van Alonso en zijn voorkeuren?quote:Op zondag 3 april 2016 21:01 schreef aesop het volgende:
[..]
Wie is Van Doorne?
Vandoorne heeft het overigens prima gedaan. Veel meer kon je niet verwachten met zo'n voorbereiding, maar er zat dit weekend toch wel meer in de McLaren dan p10. Behalve q2 was Button structureel minimaal een halve seconde sneller en vandaag reed ie ook bij Vandoorne weg voor hij uitviel. Button dacht zelf dat p7 mogelijk was. Achteraf bezien niet zo raar dat Dennis nog geprobeerd heeft Alonso aan de start te krijgen.
Vandoorne heeft indruk gemaakt met zijn rust en foutloze, verstandige rijden maar de echte snelheid heeft ie nog niet (kunnen) laten zien.
Klopt, toen het radio-icoontje in beeld kwam wist ik al dat het over dat rookpluimpje zou gaan, toen was het inmiddels al een hele grote rookpluim geworden.quote:Op zondag 3 april 2016 19:51 schreef twiFight het volgende:
En Mol had pas door dat Vettel problemen had toen je 'm even later op de boordradio hoorde, terwijl je eerder in de opwarmronde al de vonken en rook zag.
Dat gaat al jaren zo, maar ik begrijp dat hij iets van 5 schermen probeert te volgen, dus mist hij weleens een seconde ergens van. Ik dacht trouwens dat het Raikkonen was en vroeg me af waarom ze de onboard van Vettel lieten zien. Of dat Vettel het weer eens in zijn spiegel zag gebeuren, aangezien hij ook weleens een blokkerend wiel zag in zijn spiegel ooit.quote:Op zondag 3 april 2016 21:51 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt, toen het radio-icoontje in beeld kwam wist ik al dat het over dat rookpluimpje zou gaan, toen was het inmiddels al een hele grote rookpluim geworden.
Die lichaamsbouw zal wel meevallen, want Button past er ook in, maar de auto is wel afgesteld op Alonso. Een paar vrije training is dan niet genoeg lijkt mij om hem helemaal naar jouw smaak af te stellen, zeker als rookie. Daarom ook: prima gereden door Vandoorne. Niet spectaculair, maar wel heel degelijk.quote:Op zondag 3 april 2016 21:35 schreef MrStock het volgende:
[..]
Is het niet zo dat de auto gemaakt is op de lichaamsbouw van Alonso en zijn voorkeuren?
Meende dat hier altijd sprake van was, dat daarom als invaller of vroeger, met 3e auto altijd moeilijker racen was...
http://cliptheapex.com/overtakingquote:Op zondag 3 april 2016 20:27 schreef Dauthi het volgende:
Weet iemand trouwens race statistieken te vinden zoals het aantal maal dat er ingehaald is, deze en afgelopen race?
Opnemen en later kijken. Heb ik gedaan. Was pas om 21.00 uur thuis en toen de race gekeken.quote:
quote:A scene in Bahrain may have had symbolic significance: The young Toro Rosso Dutchman Max Verstappen overtook the Red Bull Racing racer Daniil Kvyat, as if the Russians was glued to the asphalt.
Dat was ie al in de jaren '90. Niets nieuws hoor. Wat nog erger is is die Jack Plooyquote:Op zondag 3 april 2016 19:27 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ditquote:Op zondag 3 april 2016 19:40 schreef twiFight het volgende:
[..]
Ja, maar voor het resultaat maakt dat niks uit en dat is dat het commentaar ondermaats is. In ieder geval wel voor iemand die al meerdere jaren de F1 volgt. Eerst mist hij het stukgaan van Vettel, vervolgens een stuk of 200 inhaalacties, hij zit druk te vertellen over dat Sauber wel zou balen als Vandoorne ze inhaalt en hun puntje afpakt, terwijl Vandoorne er op dat moment al een ronde lang voor zit, vraagt zich af of Grosjean de race uitrijdt op zijn huidige banden, terwijl hij reglementair nog moet stoppen. Ik erger mij daar kapot aan.
Je kunt altijd wat missen, maar dit was de opwarmronde. Een motor die ploft is het enige dat gebeurt, en dat mist hij dan weer. Ook dat kan nog een keer gebeuren, maar als je geen race-inzicht hebt en de sport in wezen niet goed begrijpt en je er eigen verhaaltje met eigen voorkeuren van wil maken dan kijk je telkens naar de verkeerde van de vijf schermen.quote:Op zondag 3 april 2016 22:42 schreef Fer het volgende:
[..]
Dat gaat al jaren zo, maar ik begrijp dat hij iets van 5 schermen probeert te volgen, dus mist hij weleens een seconde ergens van. Ik dacht trouwens dat het Raikkonen was en vroeg me af waarom ze de onboard van Vettel lieten zien. Of dat Vettel het weer eens in zijn spiegel zag gebeuren, aangezien hij ook weleens een blokkerend wiel zag in zijn spiegel ooit.
Ja, laat hem niet achterstevoren op zijn stoel zitten, of het gewoon beperken tot 1 scherm. Hij loopt altijd achter de feiten aan en komt altijd met onzin op de proppen. Beter kan hij gewoon Ziggo aanzetten en daar brullen wat hij ziet. Is hij iig even ver als de kijkers.quote:Op maandag 4 april 2016 10:25 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt altijd wat missen, maar dit was de opwarmronde. Een motor die ploft is het enige dat gebeurt, en dat mist hij dan weer. Ook dat kan nog een keer gebeuren, maar als je geen race-inzicht hebt en de sport in wezen niet goed begrijpt en je er eigen verhaaltje met eigen voorkeuren van wil maken dan kijk je telkens naar de verkeerde van de vijf schermen.
Hij snapt het gewoon niet. Dus ook dan word je daar niet vrolijk van. Maar vergis je niet in de gemiddelde kijker. Die snapt er eigenlijk ook niet zoveel van en vindt hem kennelijk leuk genoeg en daarom blijft hij daar zitten. Hij is gewoon een beetje de Harry Vermeegen van de F1. Alleen is Vermeegen gelukkig al heel lang van het toneel. Maar daar hebben we dan tegenwoordig Sierd de Vos voor terug.quote:Op maandag 4 april 2016 12:14 schreef ShaoliN het volgende:
Ja, laat hem niet achterstevoren op zijn stoel zitten, of het gewoon beperken tot 1 scherm. Hij loopt altijd achter de feiten aan en komt altijd met onzin op de proppen. Beter kan hij gewoon Ziggo aanzetten en daar brullen wat hij ziet. Is hij iig even ver als de kijkers.
Of je minder ergeren aan dingen en genieten van zijn enthousiasme en je zondag.quote:Op maandag 4 april 2016 13:07 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij snapt het gewoon niet. Dus ook dan word je daar niet vrolijk van. Maar vergis je niet in de gemiddelde kijker. Die snapt er eigenlijk ook niet zoveel van en vindt hem kennelijk leuk genoeg en daarom blijft hij daar zitten. Hij is gewoon een beetje de Harry Vermeegen van de F1. Alleen is Vermeegen gelukkig al heel lang van het toneel. Maar daar hebben we dan tegenwoordig Sierd de Vos voor terug.
Het is wat het is. Je kan ook gewoon naar RTL kijken bijvoorbeeld. Of het geluid uit, en dan een CD opzetten uit het V10 tijdperk.
Dat dus. Olav hoort bij de F1 verslaggeving wat mij betreft en dat hij dingen niet ziet boeit me totaal niet; ik zie het zelf toch gewoon?quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Benoves het volgende:
[..]
Of je minder ergeren aan dingen en genieten van zijn enthousiasme en je zondag.
quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Benoves het volgende:
[..]
Zeker. Soms heeft Olav het zelfs sneller door. Kan ook de BBC geweest zijn (die ook een betere coverage hadden dan de Olav-organisatie), maar bijv. dat in Japan Bianchi degene was die daar gecrashd was en niet Sutil had Olav eerder door dan de Engelse TV.quote:Op maandag 4 april 2016 14:03 schreef Bluurgh het volgende:
Ja op Sky slaan ze ook vaak de plank mis hoor.
Kijk, de gemiddelde kijker.quote:Op maandag 4 april 2016 14:01 schreef Benoves het volgende:
[..]
Zijn net Max fans die Haryanto fans.quote:Op maandag 4 april 2016 03:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
De Facebook van Manor is een bezoekje waard.
Ultra emotionele en patriottistische Indonesiërs die daar Haryanto de hemel in prijzen, Manor ervan beschuldigen dat Haryanto de gebruikte banden van Wehrlein krijgt, random Indonesische vlaggen posten, onnavolgbare Engelse teksten plaatsen en met statistieken op de proppen komen waaruit blijkt dat Haryanto toch écht een P1 behaald heeft (zie onder).
[ afbeelding ]
En Europeanen die daar volle bak lopen te trollen.
Dit, t lijkt wel een geprogrammeerd loopje. Race :quote:Op maandag 4 april 2016 18:04 schreef Beach het volgende:
Elke race weer gekanker over streams, Olav Mol en gedoe als je niet 100% Max Verstappen fan bent.
Ik vond het zowaar niet eens erg dat ik niet in staat was om mee te posten.
Dit ! Ik luister niet naar Olav vanwege de feiten en nieuws (want met alle stes en dit forum weten we toch vaak alles al voor de grid gevuld is. Het gaat mij om zijn eigen stijl aan commentaar geven, het aan elkaar lullen en that's it.quote:Op maandag 4 april 2016 16:39 schreef Fopje het volgende:
Olav blijft een baas, zijn stem hoort gewoon bij de F1.En de dingen die hij niet ziet, zie ik vaak zelf wel. Dus mij maakt het niet uit. Ben je zelf minder scherp/oplettend dan begrijp ik dat je aan Olav niet genoeg hebt en liever naar een heel team zoals dat van Sky wil luisteren
Inderdaad, Olav heeft een prettige stem en hij mist wel eens wat. Elke presentator mist wel eens wat. Dat sommigen hier verkondigen dat hij geen verstand van de f1 heeft komt nogal triest en dom over. Ik geniet er in elk geval graag van (via de sport1 go stream, geen kabel hier) en vind dat het programma ook steeds beter wordt. Ook vind ik het leuk hier ondertussen mee te lurken over wat anderen ervan denken/voorspellen. Prima zondagje danquote:Op maandag 4 april 2016 14:06 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat dus. Olav hoort bij de F1 verslaggeving wat mij betreft en dat hij dingen niet ziet boeit me totaal niet; ik zie het zelf toch gewoon?
Ik snap sowieso eik nooit die mensen die zitten te mekkeren dat Olav lang niet alles ziet; je zit zelf toch te kijken neem ik aan; of luisteren die mensen naar Olav op de radio zonder beeld en alles of wat is deze?
Of hln.be, iemand maakte een opmerking dat Verstappen meer talent had dan Stoffel, ze gingen helemaal los.quote:Op maandag 4 april 2016 18:31 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zijn net Max fans die Haryanto fans.
I see what you did therequote:Op maandag 4 april 2016 16:39 schreef Fopje het volgende:
Olav blijft een baas, zijn stem hoort gewoon bij de F1.En de dingen die hij niet ziet, zie ik vaak zelf wel. Dus mij maakt het niet uit. Ben je zelf minder scherp/oplettend dan begrijp ik dat je aan Olav niet genoeg hebt en liever naar een heel team zoals dat van Sky wil luisteren
Dit, alleen de voorbeschouwingen kijk ik op Sky.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
Het commentaar boeit me weinig , kijk zelf wel wat er zoal op de baan gebeurd.
De camera's zenden ook niet alles live uit, dan komt er replay.
De Notebook erna vind ik het mooist altijd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 01:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit, alleen de voorbeschouwingen kijk ik op Sky.
Dat was geen steek onderwater. Dat was even zeggen waar het op staat. Herbert was degene die stak onder het waterquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Of Alonso die live Herbert nog ff flinke steek onder water geeft.
Hamilton comes into the pits... Aaaaand it's a decent stop. Does he emerge ahead of Raikkonen? Does he? Yeah, seems like he does! Surprised me!quote:Op maandag 4 april 2016 14:03 schreef Bluurgh het volgende:
Ja op Sky slaan ze ook vaak de plank mis hoor.
quote:Op zaterdag 19 maart 2016 07:13 schreef Sinister-D- het volgende:
Lol, iedereen die dacht dat Haas wel eventjes mee kom komen
quote:Op zondag 20 maart 2016 08:21 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
want die rode vlag situatie heeft er inderdaad niets mee te maken dat ze dit resultaat konden behalen [ afbeelding ]
Als ze dit volgende race op eigen kracht behalen mag je me die post nog eens onder mijn neus wrijven.
Hij kwam klem te zitten in het gedrang achter Bottas en Hamilton, kon ie weinig meer aan doen dan uit de problemen blijven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 08:47 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Teruggekeken, leuke race. Zag ik goed dat Max weer abominabel startte (op Sky hebben ze zeer weinig aandacht voor Max tijdens de race)? Dat moet hij wel gaan verbeteren, bij Mercedes oid is zo'n slechte start doorslaggevend
Marcel van Dam?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:06 schreef F1gamer het volgende:
Toen F1 net bij sport1 zat, werd gezeken op marcel van dam als commentator. Nu is Olav terug commentator en blijven die lui zeiken.
Het is ook nooit goed
Ik had er eerder sterkequote:Op dinsdag 5 april 2016 09:38 schreef F1gamer het volgende:
http://www.gpupdate.net/n(...)ij-welke-grand-prix/
o, het was Ronald van Dam![]()
Ik heb die gast 1 keer gehoord toen race op Veronica werd uitgezonden. Ik viel bijna in slaap.
Oh, ik had het idee dat hij heel traag weg was en meteen al werd ingehaald.. Bij wie gebeurde dat dan?quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kwam klem te zitten in het gedrang achter Bottas en Hamilton, kon ie weinig meer aan doen dan uit de problemen blijven.
Na 25 jaar volgen van de sport nog steeds niks snappen van tactiek, geen rijders herkennen etc etcquote:Op dinsdag 5 april 2016 00:21 schreef Benoves het volgende:
[..]
Inderdaad, Olav heeft een prettige stem en hij mist wel eens wat. Elke presentator mist wel eens wat. Dat sommigen hier verkondigen dat hij geen verstand van de f1 heeft komt nogal triest en dom over. Ik geniet er in elk geval graag van (via de sport1 go stream, geen kabel hier) en vind dat het programma ook steeds beter wordt. Ook vind ik het leuk hier ondertussen mee te lurken over wat anderen ervan denken/voorspellen. Prima zondagje dan
Hij kwam heel traag weg van de lijn. Verloor drie plekken ofzo.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij kwam klem te zitten in het gedrang achter Bottas en Hamilton, kon ie weinig meer aan doen dan uit de problemen blijven.
Brundle ea maken af en toe foutjes idd, Olav lult de hele tijd maar wat.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:52 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Ik had er eerder sterkeneigingen van.. Wat een irritant commentaar gaf hij zeg. Hij maakte niet alleen fouten, maar hij gaf ook onjuiste informatie over de werking van DRS, KERS en weet ik veel wat niet meer. Dat Olav af en toe een foutje maakt, die maakt Brundle of Coulthard ook op zijn tijd, vind ik niet meer dan normaal. Je mist soms wat + ze (commentatoren in het algemeen) kijken niet op 42inch tv's naar de race zoals wij, maar op circa 20 inch monitoren zoals deze.. en dan een stuk of 5/6.
[ afbeelding ]
Hij reed achter Sainz, dat is één plek. Guttierez had een mega-start en belandde voor beiden.quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh, ik had het idee dat hij heel traag weg was en meteen al werd ingehaald.. Bij wie gebeurde dat dan?
Toch luister ik 100 keer liever naar het commentaar van Olav dan David 'Indeed' Coulthard..quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:11 schreef Bonobo11 het volgende:
[..]
Na 25 jaar volgen van de sport nog steeds niks snappen van tactiek, geen rijders herkennen etc etc
[..]
Hij kwam heel traag weg van de lijn. Verloor drie plekken ofzo.
[..]
Brundle ea maken af en toe foutjes idd, Olav lult de hele tijd maar wat.
Da's nog wel een verschil.
Twee plekken verliezen bij de start is toch wel slecht?quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hij reed achter Sainz, dat is één plek. Guttierez had een mega-start en belandde voor beiden.
Ooit deed Doornbos het commentaar naast Olav, Doornbos had er verstand van en ving alle fouten en missers van Olav goed op. Dat was nog best goed te kijken. Gewoon iemand die er echt verstand van heeft naast iemand zetten met een goede stemquote:Op dinsdag 5 april 2016 09:06 schreef F1gamer het volgende:
Toen F1 net bij sport1 zat, werd gezeken op marcel van dam als commentator. Nu is Olav terug commentator en blijven die lui zeiken.
Het is ook nooit goed
Leuk stuk welquote:Op dinsdag 5 april 2016 01:38 schreef tralalala het volgende:
[..]
Dit, alleen de voorbeschouwingen kijk ik op Sky.
Voor degene die het gemist hebben, leuk stukje met Verstappen en Sainz
moeten ze wel heel blijven.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Spatzmann het volgende:
Interessant artikel:
Honda en Renault zijn de 2015 ferrari-motor al voorbij qua power-outpit
http://www.espn.co.uk/f1/(...)t-powerful-engine-f1
Juist, Olav maakt misschien wel wat foutjes maar hij kijkt naar 5 schermen dan zie je niet altijd wat. En ach het houdt je zelf ook scherp.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Toch luister ik 100 keer liever naar het commentaar van Olav dan David 'Indeed' Coulthard..Saai, futloos commentaar. Zelfs bij de pruus geven ze nog enthousiaster commentaar. Maarja, dan heb je 20 minuten reclame per race.. Ook niet fijn. Ik blijf lekker bij Olav
Beter matig starten en daarna op kwaliteit de boel voorbij, dan haastig in de eerste bocht er 3 inhalen en vervolgens de laatste met jezelf erafkegelenquote:Op dinsdag 5 april 2016 13:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Twee plekken verliezen bij de start is toch wel slecht?
En ik zie een patroon, hij start wel vaker matig.
GPS data zegt dat een motor kracht heeft? Dat is een bijzondere GPS satelliet.quote:Op dinsdag 5 april 2016 17:03 schreef Spatzmann het volgende:
Interessant artikel:
Honda en Renault zijn de 2015 ferrari-motor al voorbij qua power-outpit
http://www.espn.co.uk/f1/(...)t-powerful-engine-f1
Ik denk dat degenen die klagen over Olav Mol niet zo goed begrijpen hoe het werkt. Hij is in z'n eentje en kijkt naar 5 schermen, dat is nog niet zo heel moeilijk. Maar om dan tegelijkertijd ook nog je aandacht te houden bij wat je aan de kijkers vertelt, dat is toch echt een stuk lastiger.quote:Op dinsdag 5 april 2016 18:58 schreef WEST het volgende:
[..]
Juist, Olav maakt misschien wel wat foutjes maar hij kijkt naar 5 schermen dan zie je niet altijd wat. En ach het houdt je zelf ook scherp.
Het is toch niet de schuld van de kijker dat Olav dat zo moet doen? De kijker beoordeelt op commentaar, die werkomstandigheden doen er voor de kijker niet toe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:42 schreef Sometimes het volgende:
[..]
Ik denk dat degenen die klagen over Olav Mol niet zo goed begrijpen hoe het werkt. Hij is in z'n eentje en kijkt naar 5 schermen, dat is nog niet zo heel moeilijk. Maar om dan tegelijkertijd ook nog je aandacht te houden bij wat je aan de kijkers vertelt, dat is toch echt een stuk lastiger.
Maar goed, de beste stuurlui staan toch aan de wal.
Ja, Sport1 had toen elke race een (oud)-rijder als co-commentator (volgens mij heb ik ook Coronel, Albers en vd Garde gehoord in die jaren), jammer dat ze daarmee gestopt. Dat had ik liever terug gezien dan de terugkeer van Jack die voorlopig uitblinkt in onverstaanbaarheid.quote:Op dinsdag 5 april 2016 14:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ooit deed Doornbos het commentaar naast Olav, Doornbos had er verstand van en ving alle fouten en missers van Olav goed op. Dat was nog best goed te kijken. Gewoon iemand die er echt verstand van heeft naast iemand zetten met een goede stem
Acceleratie kun je wel zien op een GPS. En daaruit kun je afleiden hoe krachtig de motor is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:41 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
GPS data zegt dat een motor kracht heeft? Dat is een bijzondere GPS satelliet.
DC vertelt dingen waar ik geen weet van heb, Mol doet dat nooit. Daarbij is hij een arrogante lul die zichzelf heel wat vindt. Maar inderdaad is hij wel enthousiast. Mijn zoon van tien trouwens ook. Dus als dat het criterium is, weet ik nog wel iemand. Bovendien herkent mijn zoon Bottas van Massa.quote:Op dinsdag 5 april 2016 11:37 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Toch luister ik 100 keer liever naar het commentaar van Olav dan David 'Indeed' Coulthard..Saai, futloos commentaar. Zelfs bij de pruus geven ze nog enthousiaster commentaar. Maarja, dan heb je 20 minuten reclame per race.. Ook niet fijn. Ik blijf lekker bij Olav
Max was zeker heel slecht weg. Initieel goed, daarna pluimpje rook of wielspin?quote:Op dinsdag 5 april 2016 10:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oh, ik had het idee dat hij heel traag weg was en meteen al werd ingehaald.. Bij wie gebeurde dat dan?
Natuurlijk, maar die vergelijking is totaal irrelevant. Voor de absolute top is zijn start nu gewoon nog te matig, daarin moet hij gaan verbeteren. Waar nog alle tijd en ruimte voor is natuurlijk.quote:Op dinsdag 5 april 2016 19:38 schreef HerrFritz het volgende:
[..]
Beter matig starten en daarna op kwaliteit de boel voorbij, dan haastig in de eerste bocht er 3 inhalen en vervolgens de laatste met jezelf erafkegelen
Gok dat ze dan ergens tussen 100-200 meten hoeveel G die dan genereert op een recht stuk, zodat je wielspin en drag zoveel mogelijk kan uitsluiten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:01 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Acceleratie kun je wel zien op een GPS. En daaruit kun je afleiden hoe krachtig de motor is.
Olav Mol is een beetje als Murray Walker, je moet er van houden. En je vooral niet ergeren aan dat hij dingen af en toe niet ziet, maar genieten van de moment dat hij legendarisch is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 09:06 schreef F1gamer het volgende:
Het is ook nooit goed
Nogmaals: Ik vind het gewoon leuk om naar hem te luisteren tijdens het kijken. Het commentaar heb ik niet nodig want ik zie zelf wat er aan de hand is.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:13 schreef Deckard het volgende:
Als je nog steeds Olav Mol zit te verdedigen laat je ook echt zien dat je echt geen fuck om die hele autosport geeft, maar dat je net zo goed naar een kermis kan of je lokale markt waar ook een idioot in het rondte zit te schreeuwen.
Arrogante lul? Waar haal je dat uit? Ik vind hem best wel sympathiek over komen en probeert het beste er uit te halen. Als hij iets fout gezien heeft, geeft hij dit ook regelmatig gewoon toe, dus arrogant? Ik zie dat niet. Ik heb juist vaker bij de Engelsen dat dat arrogant over komt. Kijk alleen maar naar hoe Herbert op zijn plek werd gezet door Alonso.quote:Op dinsdag 5 april 2016 20:13 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
DC vertelt dingen waar ik geen weet van heb, Mol doet dat nooit. Daarbij is hij een arrogante lul die zichzelf heel wat vindt. Maar inderdaad is hij wel enthousiast. Mijn zoon van tien trouwens ook. Dus als dat het criterium is, weet ik nog wel iemand. Bovendien herkent mijn zoon Bottas van Massa.
Geen fuck om de autosport geven? Doe even normaal manquote:Op dinsdag 5 april 2016 23:13 schreef Deckard het volgende:
Als je nog steeds Olav Mol zit te verdedigen laat je ook echt zien dat je echt geen fuck om die hele autosport geeft, maar dat je net zo goed naar een kermis kan of je lokale markt waar ook een idioot in het rondte zit te schreeuwen.
Heeft nog steeds een mooi kunstwerk voor Jos liggen.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:47 schreef THEFXR het volgende:
als je gaat zeiken, doe het dan over Rob Kampheus, (de jos stalker)
Zoals je zegt; hij voegt weinig toe.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:27 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nogmaals: Ik vind het gewoon leuk om naar hem te luisteren tijdens het kijken. Het commentaar heb ik niet nodig want ik zie zelf wat er aan de hand is.
Maargoed, volgens jou geef ik er dan niks om. Rare benederatie
Dan kijk je toch via een stream naar Sky. Dan hoef je Olav Mol ook niet aan te horen. Je bent niet verplicht om via ziggo sports te kijken. (dit geldt voor alle mensen hier die zeiken op Olav Mol).quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:13 schreef Deckard het volgende:
Goed, verder hoef dan ook maar niet op in te gaan als dat je echt meent dat hij het best is. Tenzij je het bedoelt dat er helaas niets beters is. Maar ik kan je niet overtuigen als je zelf ook geen inzicht hebt in de sport en dus ook kennelijk niet genoeg het racen zelf volgt.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:39 schreef Waffle het volgende:
Geen fuck om de autosport geven? Doe even normaal man![]()
Olav is het beste wat we hebben.
Als ik echt wil klagen doe ik dat eerder over de Jos Verstappen fans.quote:Op dinsdag 5 april 2016 23:47 schreef THEFXR het volgende:
als je gaat zeiken, doe het dan over Rob Kampheus, (de jos stalker)
Lang leve het internet om mijn ergenissen over Olav Mol te uitten! Het verdomme mijn geld die ze aan hem uitbesteden.quote:Op woensdag 6 april 2016 00:13 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Dan kijk je toch via een stream naar Sky. Dan hoef je Olav Mol ook niet aan te horen. Je bent niet verplicht om via ziggo sports te kijken. (dit geldt voor alle mensen hier die zeiken op Olav Mol).
Lang leve het internet die het mogelijk maakt
gelukkig ben je geen trollquote:Op woensdag 6 april 2016 00:19 schreef Deckard het volgende:
[..]
Lang leve het internet om mijn ergenissen over Olav Mol te uitten! Het verdomme mijn geld die ze aan hem uitbesteden.
Ik beweer volgens mij nergens dat hij het beste is. Ik verdedig alleen maar dat hij niet zo bar slecht is als hier wordt beweert. Natuurlijk kan het beter, maar gezien het budget van een Nederlandse zender en de mensen beschikbaar voor die baan is er inderdaad gewoon niet een betere oplossing dan Olav. Hij is de meest geschikte kandidaat voor de baan in Nederland. Hij heeft voldoende verstand van de F1 en is enthousiast in zijn commentaar. Daarnaast vind ik je laatste opmerking echt op stront slaan. Omdat ik Olav prima vind tijdens de race, zou ik geen verstand van racen hebben?quote:Op woensdag 6 april 2016 00:16 schreef Deckard het volgende:
[..]
Goed, verder hoef dan ook maar niet op in te gaan als dat je echt meent dat hij het best is. Tenzij je het bedoelt dat er helaas niets beters is. Maar ik kan je niet overtuigen als je zelf ook geen inzicht hebt in de sport en dus ook kennelijk niet genoeg het racen zelf volgt.
Amenquote:Op woensdag 6 april 2016 00:57 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik beweer volgens mij nergens dat hij het beste is. Ik verdedig alleen maar dat hij niet zo bar slecht is als hier wordt beweert. Natuurlijk kan het beter, maar gezien het budget van een Nederlandse zender en de mensen beschikbaar voor die baan is er inderdaad gewoon niet een betere oplossing dan Olav. Hij is de meest geschikte kandidaat voor de baan in Nederland. Hij heeft voldoende verstand van de F1 en is enthousiast in zijn commentaar. Daarnaast vind ik je laatste opmerking echt op stront slaan. Omdat ik Olav prima vind tijdens de race, zou ik geen verstand van racen hebben?Ik kijk zelf de race en houd zelf wel bij hoe het qua stops en banden strategie gaat. Die paar fouten in een race corrigeer ik zelf wel, maar ga me niet lopen ergeren aan een commentator. Waarom kijk je niet natural sounds trouwens? Ziggo heeft daar gewoon een optie voor volgens mij. Kan je lekker het commentaar uitzetten.
Daarnaast randzaken en techniek lees ik wel op het internet. De diepte die ik zoek in F1 kan toch niet tijdens een race besproken worden, daarvoor is de race te kort en gebeuren er te veel dingen die het verhaal verbreken.
Nee Olav is prima voor tijdens de race. Ik zou liever sky of bbc hebben qua expertise, maar dat is gewoon niet mogelijk. Paar jaar terug elke keer de race gedownload, maar ik ga toch liever voor Olav+live dan Sky na de tijd. En de ellende van streams daar begin ik niet meer aan.
Amen +quote:Op woensdag 6 april 2016 00:57 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik beweer volgens mij nergens dat hij het beste is. Ik verdedig alleen maar dat hij niet zo bar slecht is als hier wordt beweert. Natuurlijk kan het beter, maar gezien het budget van een Nederlandse zender en de mensen beschikbaar voor die baan is er inderdaad gewoon niet een betere oplossing dan Olav. Hij is de meest geschikte kandidaat voor de baan in Nederland. Hij heeft voldoende verstand van de F1 en is enthousiast in zijn commentaar. Daarnaast vind ik je laatste opmerking echt op stront slaan. Omdat ik Olav prima vind tijdens de race, zou ik geen verstand van racen hebben?Ik kijk zelf de race en houd zelf wel bij hoe het qua stops en banden strategie gaat. Die paar fouten in een race corrigeer ik zelf wel, maar ga me niet lopen ergeren aan een commentator. Waarom kijk je niet natural sounds trouwens? Ziggo heeft daar gewoon een optie voor volgens mij. Kan je lekker het commentaar uitzetten.
Daarnaast randzaken en techniek lees ik wel op het internet. De diepte die ik zoek in F1 kan toch niet tijdens een race besproken worden, daarvoor is de race te kort en gebeuren er te veel dingen die het verhaal verbreken.
Nee Olav is prima voor tijdens de race. Ik zou liever sky of bbc hebben qua expertise, maar dat is gewoon niet mogelijk. Paar jaar terug elke keer de race gedownload, maar ik ga toch liever voor Olav+live dan Sky na de tijd. En de ellende van streams daar begin ik niet meer aan.
Wielspin, het team had daar nog geen verklaring voor. Max reactietijd was ok. In Melbourne was hij heel goed weg, dus ik denk dat het wel meevalt met die slechte starts. Zijn kwaliteit ligt overigens ook in de eerste bochten.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:31 schreef caspervc het volgende:
[..]
Max was zeker heel slecht weg. Initieel goed, daarna pluimpje rook of wielspin?
Zie de online van Vandoorne, die achter Max startte. Zie je ook mooi een Haas voorbij vliegen en Max vs Sainz gevecht.
https://vid.me/2R48
quote:Op woensdag 6 april 2016 00:57 schreef Waffle het volgende:
[..]
Ik beweer volgens mij nergens dat hij het beste is.
Volgens mij wel duidelijk dat je moeite hebt jezelf te volgen. Wellicht dat Olav daar commentaar bij kan leveren?quote:
Goed dat je zelf er ook van overtuigd bent dat het een knakencommentator is.quote:Natuurlijk kan het beter, maar gezien het budget van een Nederlandse zender en de mensen beschikbaar voor die baan is er inderdaad gewoon niet een betere oplossing dan Olav.
Mijn neefje is ook enthousiast over de f1 en heeft ook voldoende verstand van de f1 en die volgt het net een paar jaar. Misschien is hij wel goedkoper dan Olav. Dit zegt nogal weinig vind je niet?quote:Hij heeft voldoende verstand van de F1 en is enthousiast in zijn commentaar.
Als je aan geeft dat Olav Mol voldoende verstand van racen heeft dan geeft dat wel aanleiding om te twijfelen daar aan.quote:Daarnaast vind ik je laatste opmerking echt op stront slaan. Omdat ik Olav prima vind tijdens de race, zou ik geen verstand van racen hebben?
Dus jij hebt er al meer verstand van dan die knakencommentator.quote:Ik kijk zelf de race en houd zelf wel bij hoe het qua stops en banden strategie gaat. Die paar fouten in een race corrigeer ik zelf wel,
Omdat na jaren ik wel weer eens benieuwd was of hij zich ook verbeterd had. Maar het zijn nog steeds dezelfde cliches, dezelfde fouten en dezelfde vooringenomenheid die hij ten tonele spreidt.quote:maar ga me niet lopen ergeren aan een commentator. Waarom kijk je niet natural sounds trouwens? Ziggo heeft daar gewoon een optie voor volgens mij. Kan je lekker het commentaar uitzetten.
quote:De diepte die ik zoek in F1 kan toch niet tijdens een race besproken worden,
Ja maakt wel duidelijk dat je jezelf tegen spreekt.quote:Ik zou liever sky of bbc hebben qua expertise, maar dat is gewoon niet mogelijk.
prachtige beelden idd.quote:Op dinsdag 5 april 2016 21:31 schreef caspervc het volgende:
[..]
Max was zeker heel slecht weg. Initieel goed, daarna pluimpje rook of wielspin?
Zie de online van Vandoorne, die achter Max startte. Zie je ook mooi een Haas voorbij vliegen en Max vs Sainz gevecht.
https://vid.me/2R48
Le Mans is dan ook een hele andere tak van sport. Hoewel het nu een 24 uurs sprintrace is geworden is het makkelijker te volgen dan de F1quote:Op woensdag 6 april 2016 09:24 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Tijdens Le Mans vind ik het altijd een verademing wanneer Jan Lammers en Mike Hezemans aanschuiven. Zij zijn rustig, hebben verstand van zaken en kunnen een verhaal vertellen. Hun zijn denk ik de beste autosport commentatoren die we in Nederland hebben.
Dat dacht ik niet. Olav Mol doet alsof het hogere wiskunde is, maar een F1 race is een stuk overzichtelijker dan Le Mans en verloopt doorgaans erg voorspelbaar.quote:Op woensdag 6 april 2016 10:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Le Mans is dan ook een hele andere tak van sport. Hoewel het nu een 24 uurs sprintrace is geworden is het makkelijker te volgen dan de F1
Ook coureurs hebben vormwisselingen, maar dit valt altijd in de categorie domme praat. BBC en Sky maken zich daar overigens ook schuldig aan, en dan niet eens in de voorspellingen maar ook in de analyse. Het is meestal het dicht lullen van het wenselijke verhaaltje, je gooit er een verzonnen element tussendoor, zoals mentale toestand, en dan is het sluitend.quote:Op woensdag 6 april 2016 08:59 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Erg irritant. Wie ik ook totaal niet trok was Tom Coronel met zijn domme voorspellingen. Dan reden ze bijvoorbeeld in Brazilië, en dan zei hij van "ik tip vandaag Massa voor het podium, want hij rijdt vandaag zijn thuisrace dus hij zal extra gemotiveerd zijn." Net alsof dat een reet uitmaakt. Coureurs geven altijd 100%, je gaat niet opeens harder rijden omdat je zogenaamd extra gemotiveerd bent ofzo.
Nee ik wil zeggen dat het beter kan, maar dat het niet zo dramatisch is als dat sommigen waaronder jij het willen laten blijken. Geef jij maar even Voorbeelden dan waaruit blijkt dat Olav er geen verstand van heeft, want volgens jou kan je net zo goed en klein kind er neer zetten.quote:Op woensdag 6 april 2016 09:18 schreef Deckard het volgende:
[..]
[..]
Volgens mij wel duidelijk dat je moeite hebt jezelf te volgen. Wellicht dat Olav daar commentaar bij kan leveren?
[..]
Goed dat je zelf er ook van overtuigd bent dat het een knakencommentator is.
[..]
Mijn neefje is ook enthousiast over de f1 en heeft ook voldoende verstand van de f1 en die volgt het net een paar jaar. Misschien is hij wel goedkoper dan Olav. Dit zegt nogal weinig vind je niet?
[..]
Als je aan geeft dat Olav Mol voldoende verstand van racen heeft dan geeft dat wel aanleiding om te twijfelen daar aan.
[..]
Dus jij hebt er al meer verstand van dan die knakencommentator.
[..]
Omdat na jaren ik wel weer eens benieuwd was of hij zich ook verbeterd had. Maar het zijn nog steeds dezelfde cliches, dezelfde fouten en dezelfde vooringenomenheid die hij ten tonele spreidt.
[..]
[..]
Ja maakt wel duidelijk dat je jezelf tegen spreekt.
Het is verder wel duidelijk. Mensen moeten niet zeuren want 'if you pay peanuts you get monkeys'. Dus in dit geval wil jij voornamelijk naar voren brengen dat het enige lichtpuntje vooral zijn enthousiasme is ook al is dat nergens op gebaseerd.
Gaan we dat commentaar ook becommentariëren?quote:Op woensdag 6 april 2016 10:49 schreef Re het volgende:
best nuttig de energie die gestopt wordt in commentaar op commentaar
zolang je het niet eens bent met het commentaar op het commentaar zou ik mij niet weerhouden daar commentaar op te geven als ik het aan de commentatoren zou overlaten, maar ja daar kun je ook weer commentaar op te hebbenquote:Op woensdag 6 april 2016 10:51 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Gaan we dat commentaar ook becommentariëren?
1. F1quote:Op woensdag 6 april 2016 11:15 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Misschien kan iemand een lijst opstellen met onderwerpen waar we het wél over mogen hebben in dit topic.
Inderdaad zo kom ik een beetje door de opgenomen colleges heenquote:
Heuj, k wil gridboys!quote:
google maar op Jack Plooijquote:
quote:
Vettel wil niet achter George of Dave stoppen. En hij heeft gelijkquote:
Nee, dank jequote:
Eerlijk gezegd zal het mij een rotzorg zijn wie er zo'n bordje omhoog houdt op de grid. Dat ze eerst maar eens dat hele kwalificatiesysteem en alle andere problemen gaan fixen.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De hoofdpersonen zijn al 22 mannen, zijn minstens 22 bloedmooie gridgirls bij nodig.
Gewoon fifty-fifty. Voor elk wat wils.quote:
niet dus, want:quote:Op woensdag 6 april 2016 13:13 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Gewoon fifty-fifty. Voor elk wat wils.
Dan nog liever de WEC oplossing: niets.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
De hoofdpersonen zijn al 22 mannen, zijn minstens 22 bloedmooie gridgirls bij nodig.
die hebben ze bij motogp.quote:Op woensdag 6 april 2016 11:52 schreef VacaLoca het volgende:
[..]
En vervolgens met een Max vlaggetje.quote:
Ik kan hem zien, maar ik denk dat horen belangrijker is.quote:Op woensdag 6 april 2016 22:01 schreef WEST het volgende:
om nog even over olav door te gaan
De laatste vraag moet je zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Event en Timing informatie Grand Prix van China
Coureurs:
Contructeurs:
Het actuele weer in ShanghaiFind your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
tot 2 oktober ook de laatste vroege race.quote:
Inderdaad, lekker vroeg op en heb je ook nog wat aan je middagquote:Op woensdag 13 april 2016 22:51 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Heeeeeelijk juist! 14:00 is bagger.
Niet als je zaterdag een vrijgezellenfeest hebtquote:Op woensdag 13 april 2016 22:51 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Heeeeeelijk juist! 14:00 is bagger.
niet zo piepenquote:
ow?quote:Op donderdag 14 april 2016 07:00 schreef THEFXR het volgende:
Lewis Hamilton na de start vermoedelijk aan een inhaalrace moeten beginnen. De wereldkampioen heeft een gridpenalty van vijf plaatsen gekregen voor de Grand Prix van China, meldt zijn team. De sanctie is een gevolg van een versnellingsbakwissel.
quote:
Bronquote:Lewis Hamilton will take a five-place grid penalty for the Chinese Grand Prix as the result of a gearbox change.
In the aftermath of the Bahrain Grand Prix, Mercedes discovered that the world champion's gearbox had sustained damage.
Following inspection of the unit in China on Wednesday, it was decided that it should be replaced rather than an attempt made to try to get it through another race weekend.
A team spokesman also said that taking the penalty for China was deemed a better route because the Shanghai circuit is a good venue for overtaking.
"This is the best circuit to do so in the first six race cycle as overtaking is easier here compared to the coming tracks, so the overall impact of the grid penalty is judged to be less here in Shanghai," he said.
Hamilton has taken pole position for the first two races of the season, but his team mate Nico Rosberg has won both races.
Vermoedelijk wel jaquote:Op donderdag 14 april 2016 12:02 schreef Beach het volgende:
Leuk na twee rondjes ligt Lewis 2e en wint Nico de race.
Niet als hij blijft starten zoals hij tot nu toe heeft gedaan.quote:Op donderdag 14 april 2016 12:02 schreef Beach het volgende:
Leuk na twee rondjes ligt Lewis 2e en wint Nico de race.
Vrijdag - Zaterdag doorhalen en Zondag een wekkerquote:
John Watson: Vroeger was alles beter; de coureurs zijn lui, de auto's zijn lelijk en niet stevig genoeg, wij hadden geen voorvleugels nodig ...quote:Op donderdag 14 april 2016 13:56 schreef Beach het volgende:
https://vimeo.com/162739134?ref=tw-share
Heb het filmpje niet gezien maar reed hij niet in deze auto?quote:Op donderdag 14 april 2016 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
John Watson: Vroeger was alles beter; de coureurs zijn lui, de auto's zijn lelijk en niet stevig genoeg, wij hadden geen voorvleugels nodig ...
Ja, maar ook in deze.quote:Op donderdag 14 april 2016 14:55 schreef Bluurgh het volgende:
[..]
Heb het filmpje niet gezien maar reed hij niet in deze auto?![]()
[ afbeelding ]
minder minder minder ben ik ook wel voor, downforce that isquote:Op donderdag 14 april 2016 14:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
John Watson: Vroeger was alles beter; de coureurs zijn lui, de auto's zijn lelijk en niet stevig genoeg, wij hadden geen voorvleugels nodig ...
Natuurlijk, maar dan had ie toch gewoon die voorvleugel eraf moeten halen, want zonder kan hij het ook primaquote:Op donderdag 14 april 2016 14:57 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Ja, maar ook in deze.
[ afbeelding ]
Het ligt weer eens niet aan hunquote:Intussen deed Pirelli in allerijl onderzoek naar de lekke banden. De uitkomst daarvan: de lekke banden bij Massa zouden zijn veroorzaakt door een technisch probleem bij Williams, niet door een fout van Pirelli. Over de klapband van Magnussen werden nog geen mededelingen gedaan, maar deze zou het gevolg zijn geweest van rommel op het circuit.
Dat ligt het wel dan?quote:Op vrijdag 15 april 2016 06:24 schreef Sinister-D- het volgende:
3 lekke banden in fp1, en wat zegt Pirelli:
[..]
Het ligt weer eens niet aan hun
dat zeg ik dus ook weer niet. Maar het is niet de eerste keer dat Pirelli falen van banden heeft en de schuld weer afgeschoven wordt. Op den duur wordt zoiets ongeloofwaardig.quote:
ze moeten wel en ik geloof in dit geval dat ze nogal zeker van hun zaak zijnquote:Op vrijdag 15 april 2016 07:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook weer niet. Maar het is niet de eerste keer dat Pirelli falen van banden heeft en de schuld weer afgeschoven wordt. Op den duur wordt zoiets ongeloofwaardig.
Dat is voor een deel ook een kwestie van afstelling van de auto.quote:Op vrijdag 15 april 2016 07:56 schreef underground1009 het volgende:
Tiende tijd van Max in FP1 is netjes, mag nog wel wat hoger gelegd worden wat mij betreftLastige zal wel de twee lange stukken zijn waar andere teams een gewoonweg hogere snelheid hebben?
Beide teams zijn het aan het onderzoeken, zullen ze ook niet zomaar doen lijkt me.quote:Op vrijdag 15 april 2016 06:24 schreef Sinister-D- het volgende:
3 lekke banden in fp1, en wat zegt Pirelli:
[..]
Het ligt weer eens niet aan hun
gecondoleerdquote:Op vrijdag 15 april 2016 08:13 schreef Geralt het volgende:
F1 kan me op het moment even gestolen worden; zojuist mijn beste maatje dikke Mike moeten laten inslapen halsoverkop
Sterkte kerel!quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:13 schreef Geralt het volgende:
F1 kan me op het moment even gestolen worden; zojuist mijn beste maatje dikke Mike moeten laten inslapen halsoverkop
Shit man. Sterktequote:Op vrijdag 15 april 2016 08:13 schreef Geralt het volgende:
Welk verhaal?quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:33 schreef caspervc het volgende:
Trouwens wel bijzonder: heb het verhaal over Herbert en Max en Sainz al 3x gehoord vandaag ....
Sterkte!quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:13 schreef Geralt het volgende:
De vorige keer hadden ze een prima punt, toen werden hun adviezen genegeerd door de teams. Dat mag nu niet meer. Wie weet hebben ze nu ook gelijk. En dan mogen ze dat vest zeggen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 07:25 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
dat zeg ik dus ook weer niet. Maar het is niet de eerste keer dat Pirelli falen van banden heeft en de schuld weer afgeschoven wordt. Op den duur wordt zoiets ongeloofwaardig.
Overdreven ophef. Herbert mag zeggen wat hij vindt.quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:33 schreef caspervc het volgende:
Trouwens wel bijzonder: heb het verhaal over Herbert en Max en Sainz al 3x gehoord vandaag ....
Welk verhaal was dat?quote:Op vrijdag 15 april 2016 09:33 schreef caspervc het volgende:
Williams vond blijkbaar oorzaak in de velgen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:12 schreef franklop het volgende:
[..]
Beide teams zijn het aan het onderzoeken, zullen ze ook niet zomaar doen lijkt me.
Ah oke, dankje!quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Herbert: Sainz is smarter than Verstappen
http://www.grandprix247.c(...)ter-than-verstappen/
Ik was meer verbaasd dat die sport 1 dodo er 3x over begon tijdens FP2... t zat hem blijkbaar hoog ...quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:15 schreef Spooky4u het volgende:
Niet vergeten dat de originele bron natuurlijk een Spaanse krant is. Die horen natuurlijk graag dat Junior een streepje voor heeft.
Ook grappig is dat die direct Helmut ook even in een hoekje zet door te zeggen dat zijn keuzes qua rijders een beetje vreemd is. Denk dat die gewoon een beetje in de publiciteit wil komen, komt er binnenkort een boek van hem uit ofzo?quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:11 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Herbert: Sainz is smarter than Verstappen
http://www.grandprix247.c(...)ter-than-verstappen/
Kvyat is de nieuwe Arnoux, duurde bij hem ook altijd een half jaar voor die een beetje op gang kwam..quote:Op vrijdag 15 april 2016 10:21 schreef HerrFritz het volgende:
Wat is dat toch met die Kvyat, lijkt wel een hele oude diesel, duurde vorig jaar ook tot na de helft van het seizoen eer dat hij beetje bij ricciardo in de buurt kwam.
Soort van hart onder de riem. Sainz is zeker niet slecht, maar iedereen weet op de paddock dat Verstappen van een andere orde is. En Verstappen is echt wel slimmer dan de gemeende uitval van hem in Australië aan het team. En dat zeg ik niet omdat ik omdat ik op hem geil of fan ben, maar objectief gezien was zijn race in Monaco tot de crash ook een indicatie van zijn intelligentie om achter Vettel mee te rijden. Zelden een rookie dat zien doen.quote:Op vrijdag 15 april 2016 12:15 schreef Spooky4u het volgende:
Niet vergeten dat de originele bron natuurlijk een Spaanse krant is. Die horen natuurlijk graag dat Junior een streepje voor heeft.
Marko is ook gewoon een ontzettend vreemde en nare manquote:Op vrijdag 15 april 2016 13:59 schreef Blik het volgende:
[..]
Ook grappig is dat die direct Helmut ook even in een hoekje zet door te zeggen dat zijn keuzes qua rijders een beetje vreemd is. Denk dat die gewoon een beetje in de publiciteit wil komen, komt er binnenkort een boek van hem uit ofzo?
Een keer een verkeerd blikje Red Bull op?quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:46 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Marko is ook gewoon een ontzettend vreemde en nare man
Lees het boek van Mark Webber maar eens. Aanraderquote:Op vrijdag 15 april 2016 16:20 schreef Beach het volgende:
[..]
Een keer een verkeerd blikje Red Bull op?
Het zegt mij niet zoveel over zijn intelligentie, ik denk dat de meeste rookies dat wel kunnen bedenken. Doen is een tweede, Verstappen heeft een opvallend goed gevoel voor de grip bij andere lijnen en situaties waarin hij moet improviseren, en hij heeft gevoel voor timing en afstand. Dat zijn we ook bij zijn inhaalmanoeuvres. Daarmee pikte hij precies achter Vettel aan zonder enige ruimte te laten maar ook zonder hem te raken, dat is gewoon iets technisch moeilijks waarvan hij wist dat hij het beheerste.quote:Op vrijdag 15 april 2016 14:27 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Soort van hart onder de riem. Sainz is zeker niet slecht, maar iedereen weet op de paddock dat Verstappen van een andere orde is. En Verstappen is echt wel slimmer dan de gemeende uitval van hem in Australië aan het team. En dat zeg ik niet omdat ik omdat ik op hem geil of fan ben, maar objectief gezien was zijn race in Monaco tot de crash ook een indicatie van zijn intelligentie om achter Vettel mee te rijden. Zelden een rookie dat zien doen.
Vraag maar aan Grosjean.quote:en hij heeft gevoel voor timing en afstand.
Wie is dikke Mike ?quote:Op vrijdag 15 april 2016 08:13 schreef Geralt het volgende:
ochermquote:Op vrijdag 15 april 2016 08:13 schreef Geralt het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |