Eurofielen zijn over het algemeen niet zo euronarcistisch maar staan juist veel meer open voor invloeden van buitenaf.quote:Op zondag 3 april 2016 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Ha, dit is precies wat ik gisteren schreef in NWS.
Geen idee wat hier staat.quote:Op zondag 3 april 2016 20:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eurofielen zijn over het algemeen niet zo euronarcistisch maar staan juist veel meer open voor invloeden van buitenaf.
Ik lust wel een Big Mac. Jammer dat ik te lam ben om te rijden.quote:Op zondag 3 april 2016 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een Big Mac menu met cola en een grote friet.
Wilfried is dan ook enorm militantquote:Op zondag 3 april 2016 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad. Wilfried wordt bij de vriendjes van Geert weer even bedreigd omdat hij die militante homo-activist is.
Koos doet een Hasselhoffje.quote:Op zondag 3 april 2016 20:58 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik lust wel een Big Mac. Jammer dat ik te lam ben om te rijden.
In Rotterdam heb je op elke hoek natuurlijk fastfood.quote:
Kloptquote:Op zondag 3 april 2016 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je op elke hoek natuurlijk fastfood.
Yup, alleen eet ik het vrijwel nooit.quote:Op zondag 3 april 2016 21:06 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In Rotterdam heb je op elke hoek natuurlijk fastfood.
Oh, jullie lopen dus maar 40 jaar achter.quote:Op zondag 3 april 2016 21:09 schreef KoosVogels het volgende:
Wij krijgen binnenkort een McD in onze stad. Groot nieuws, uiteraard.
Die kutzaak had van mij weg mogen blijven.quote:Op zondag 3 april 2016 21:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Oh, jullie lopen dus maar 40 jaar achter.
Hier zitten Mcdonalds echt letterlijk tegenover elkaar soms.quote:Op zondag 3 april 2016 21:11 schreef KoosVogels het volgende:
De enige huidige McD zit aan de snelweg en is nog geen tien minuten rijden. Maar waarom geen tweede filiaal openen op steenworp afstand?
Mooi verhaal. Kwestie van tijd voordat boze menigten bepaalde kantoren bestormen.quote:Op zondag 3 april 2016 21:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
Deze video over de privéuitgaven van Poetin is ook leuk.
http://www.theguardian.co(...)oney-hidden-offshore
Ik weet het. Kom wel eens in grotere steden.quote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Hier zitten Mcdonalds echt letterlijk tegenover elkaar soms.
Bah.quote:Op zondag 3 april 2016 21:16 schreef Gutmensch het volgende:
Maar BurgerKing blijft gewoon veel beter natuurlijk.
FIFA staat er ook weer mooi op.quote:Op zondag 3 april 2016 21:14 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Mooi verhaal. Kwestie van tijd voordat boze menigten bepaalde kantoren bestormen.
Ik zou het niet weten eigenlijk. Wanneer ik in dat soort tenten kom heb ik al dusdanig veel gezopen dat mijn smaakpapillen redelijk verdoofd zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 21:16 schreef Gutmensch het volgende:
Maar BurgerKing blijft gewoon veel beter natuurlijk.
Vanwege radicale moslims!!quote:Op zondag 3 april 2016 21:20 schreef robin007bond het volgende:
Ik snap echt niet dat het Front National ook steeds populairder wordt onder moslims.
quote:Op zondag 3 april 2016 21:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Een Rus heeft mij onvriend op Facebook omdat ik die Guardian video leuk vond.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |