Hij heeft in die zin gelijk dat Europa geen reet aan defensie uitgeeft en erop vertrouwt dat Amerika dat wel doet.quote:Op zondag 3 april 2016 20:19 schreef Rezania het volgende:
Trump: NAVO is niet meer van deze tijd
En straks wordt 'ie president en begint hij een oorlog, gaat hij janken dat niemand hem wilt helpen.
Heb hem derhalve maar van mijn vakantielijstje gelaten. In plaats daarvan maar o.a. weerbare democratie en het einde van de rode mens aangeschaft.quote:Op zondag 3 april 2016 20:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Haar boek maar eens gaan lezen. Hoor wisselende geluiden.
Oh ja, die schijnen wel aardig te zijn.quote:Op zondag 3 april 2016 20:26 schreef Monolith het volgende:
[..]
Heb hem derhalve maar van mijn vakantielijstje gelaten. In plaats daarvan maar o.a. weerbare democratie en het einde van de rode mens aangeschaft.
In vergelijking met de VS? Het defensiebedrag van de VS is even groot als dat van de volgende 10 landen gecombineerd. Zegt dat iets over ons, dat we bezuinigen op defensie, of over de Amerikanen, dat ze er veel te veel aan spenderen?quote:Op zondag 3 april 2016 20:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Hij heeft in die zin gelijk dat Europa geen reet aan defensie uitgeeft en erop vertrouwt dat Amerika dat wel doet.
We hebben toch een norm afgesproken waar het gros van de landen structureel niet aan toekomt? Waarom zou dat niet aangekaart mogen worden?quote:Op zondag 3 april 2016 20:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
In vergelijking met de VS? Het defensiebedrag van de VS is even groot als dat van de volgende 10 landen gecombineerd. Zegt dat iets over ons, dat we bezuinigen op defensie, of over de Amerikanen, dat ze er veel te veel aan spenderen?
Lekker de NAVO opdoeken. Lijkt mij een uitstekend plan.quote:Op zondag 3 april 2016 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hebben toch een norm afgesproken waar het gros van de landen structureel niet aan toekomt? Waarom zou dat niet aangekaart mogen worden?
Gewoon alles opdoeken. En dan de hele dag boerenkool met worst vreten.quote:Op zondag 3 april 2016 20:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Lekker de NAVO opdoeken. Lijkt mij een uitstekend plan.
Normen worden nooit gehaald.quote:Op zondag 3 april 2016 20:37 schreef eriksd het volgende:
[..]
We hebben toch een norm afgesproken waar het gros van de landen structureel niet aan toekomt? Waarom zou dat niet aangekaart mogen worden?
Precies. EU, NAVO, VN. We hebben niemand nodig behalve boerenkool en Wilders.quote:Op zondag 3 april 2016 20:47 schreef Tem het volgende:
[..]
Gewoon alles opdoeken. En dan de hele dag boerenkool met worst vreten.
Jij kennelijk niet.quote:Op zondag 3 april 2016 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. EU, NAVO, VN. We hebben niemand nodig behalve boerenkool en Wilders.
Wie wil er nou internationale samenwerking in deze geglobaliseerde wereld? Wat ben je dan voor simpele ziel?
quote:Op zondag 3 april 2016 20:49 schreef Kosmoproleet het volgende:
https://decorrespondent.n(...)24679066404-51e4d53b
Europa en oorlog
Ha, dit is precies wat ik gisteren schreef in NWS.quote:Weinig Europeanen lijken zoveel passie te hebben. Euronarcisme is er wel. Daarbinnen staat ‘Europa’ voor een superieure beschaving. Maar euronarcisme is iets anders dan eurofilie, en euronarcisme gaat paradoxaal genoeg gepaard met vormen van nationalisme die van het huidige institutionele Europa niets moeten hebben, hoewel ze zich narcistisch laten voorstaan op de grootsheid van westerse, specifiek ‘Europese’ waarden waardoor hun eigen natie zich bij uitstek laat kenmerken.
Ik ben ook een vrij simpele gast, Erik. Ik koester geen illusies. Ik heb godverdomme hbo gedaan. Wat verwacht je van me?quote:
Inderdaad. Wilfried wordt bij de vriendjes van Geert weer even bedreigd omdat hij die militante homo-activist is.quote:Op zondag 3 april 2016 20:54 schreef Gutmensch het volgende:
Interessante aflevering van "Op zoek naar Frankrijk" over extreem-rechts.
Gewoon je auto-onderdelen alleen verkopen aan mensen in het dorp. Werkt al jaren zo, niets meer aan doen.quote:Op zondag 3 april 2016 20:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Precies. EU, NAVO, VN. We hebben niemand nodig behalve boerenkool en Wilders.
Wie wil er nou internationale samenwerking in deze geglobaliseerde wereld? Wat ben je dan voor simpele ziel?
Een Big Mac menu met cola en een grote friet.quote:Op zondag 3 april 2016 20:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben ook een vrij simpele gast, Erik. Ik koester geen illusies. Ik heb godverdomme hbo gedaan. Wat verwacht je van me?
quote:Op zondag 3 april 2016 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een Big Mac menu met cola en een grote friet.
Eurofielen zijn over het algemeen niet zo euronarcistisch maar staan juist veel meer open voor invloeden van buitenaf.quote:Op zondag 3 april 2016 20:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
[..]
Ha, dit is precies wat ik gisteren schreef in NWS.
Geen idee wat hier staat.quote:Op zondag 3 april 2016 20:57 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eurofielen zijn over het algemeen niet zo euronarcistisch maar staan juist veel meer open voor invloeden van buitenaf.
Ik lust wel een Big Mac. Jammer dat ik te lam ben om te rijden.quote:Op zondag 3 april 2016 20:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Een Big Mac menu met cola en een grote friet.
Wilfried is dan ook enorm militantquote:Op zondag 3 april 2016 20:55 schreef Monolith het volgende:
[..]
Inderdaad. Wilfried wordt bij de vriendjes van Geert weer even bedreigd omdat hij die militante homo-activist is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |