ik vind 2 weken bespottelijk langquote:Op maandag 4 april 2016 15:54 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Nou niets zeggende zaken? Hier het bewijs , er vliegen al weer vliegtuigen van en naar zaventem
Dan moet het wel allemaal nep geweest zijn toch?
Het is toch vreemd dat er binnen 2 weken na zo'n aanslag al weer bussiness as useal is .
http://www.telegraaf.nl/b(...)anaf_Zaventem__.html
Morgen 100 inderdaad. Lijkt me ook wel nodig, anders gaat de luchthaven failliet. Of dat te traag of te vlug is, weet ik niet.quote:Op maandag 4 april 2016 16:18 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Het aantal vluchten neemt wel snel toe
http://www.brusselsairport.be/nl/passngr/flinfo/arrivs/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2016 17:41 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Morgen 100 inderdaad. Lijkt me ook wel nodig, anders gaat de luchthaven failliet. Of dat te traag of te vlug is, weet ik niet.
Wat ik me hier wel afvraag in het topic, het heet 'false flag', maar alle bewijzen die hier geplant worden, zijn eerder bewijzen voor een hoax. Wat geloven jullie dan eigenlijk dat er aan de hand is? Wat klopt er dan niet?
En nu please geen lijstje details, gewoon in een zin.Het is iig lastig voor de mensen die in een hoax geloven. Hoe redeneer je dit weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 april 2016 17:41 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Morgen 100 inderdaad. Lijkt me ook wel nodig, anders gaat de luchthaven failliet. Of dat te traag of te vlug is, weet ik niet.
Wat ik me hier wel afvraag in het topic, het heet 'false flag', maar alle bewijzen die hier geplant worden, zijn eerder bewijzen voor een hoax. Wat geloven jullie dan eigenlijk dat er aan de hand is? Wat klopt er dan niet?
En nu please geen lijstje details, gewoon in een zin.Voor mij is het en geen hoax en geen false flag,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is only one religion
Bijna alsof waterflessen door andere mensen aangeleverd kunnen worden dan ambulances...quote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef Nia het volgende:
Waar blijven de ambulances? Genoeg waterflessen en tissues om de gewonden te verzorgen.
[ afbeelding ]
De waterflessen en tissues zijn door andere mensen aangeleverd dan ambulances.quote:Op maandag 4 april 2016 18:26 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Bijna alsof waterflessen door andere mensen aangeleverd kunnen worden dan ambulances...
Dus?quote:Op maandag 4 april 2016 18:27 schreef Nia het volgende:
[..]
De waterflessen en tissues zijn door andere mensen aangeleverd dan ambulances.
SicSicSics wacht nog op antwoord Niaquote:Op maandag 4 april 2016 13:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op Nia?Prima dat je dit zo stelt, maar wat gebruik je ter referentie.
Heb je de beelden vergeleken met beelden van een echte gewonde?
Heb je de beelden vergeleken met beelden van een pop die exact zo beweegt? En zo ja, wat voor pop was dat?
Een pop met "losse voeten" is namelijk niet heel gebruikelijk. Heb je beelden van deze pop. Met bewijs dat zo'n pop vaak ingezet wordt voor rampen simulatie? En beelden van de voeten van deze pop die je met ons kunt delen?
Door het gewoon te negeren en te beginnen over de hoeveelheid waterflesjes op een foto en dan daar vraagtekens bij te zetten..quote:Op maandag 4 april 2016 17:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Het is iig lastig voor de mensen die in een hoax geloven. Hoe redeneer je dit weg?
Lavenderr ? RTL boulevard?, Dat meen je niet. nou ben ik om hoor.quote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
Nu de vader van 2 van de slachtoffers van de aanslag in Brussel op RTL Boulevard.
Ja. Een vader die vertelt over zijn kinderen die daar omgekomen zijn. Triest.quote:Op maandag 4 april 2016 19:19 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Lavenderr ? RTL boulevard?, Dat meen je niet. nou ben ik om hoor.
Ik had zoiets eerder in een ander programma verwacht dan rtl boulevard.quote:Op maandag 4 april 2016 19:22 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. Een vader die vertelt over zijn kinderen die daar omgekomen zijn. Triest.
De man heeft er zelf voor gekozen om bij Boulevard , Peter R de Vries zijn verhaal te doen.quote:Op maandag 4 april 2016 19:24 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Ik had zoiets eerder in een ander programma verwacht dan rtl boulevard.
Je ziet daar het bordje CD&V? Dat is het hoofdkantoor van een politieke partij. De mensen daar hebben meteen de voorraad water en tissues naar buiten gebracht, net zoals mensen van de andere gebouwen daar, banken, partijbureaus, instituten,.. hebben gedaan iets later.quote:Op maandag 4 april 2016 18:24 schreef Nia het volgende:
Waar blijven de ambulances? Genoeg waterflessen en tissues om de gewonden te verzorgen.
[ afbeelding ]
Vorige week had de vader van Lauriane Visart, een van de belgische slachtoffers al een interview gegeven in het journaal op RTBF. De man is wel journalist bij de RTBF. (en français alors)quote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef Lavenderr het volgende:
Nu de vader van 2 van de slachtoffers van de aanslag in Brussel op RTL Boulevard.
Nou, dan is hij natuurlijk overduidelijk onderdeel van. Zo werkt dat nu eenmaal. Altijd.quote:Op maandag 4 april 2016 19:35 schreef MarieAlice het volgende:
De man is wel journalist bij de RTBF. (en français alors)
https://www.rtbf.be/video(...)attentats?id=2095356
Vlak na de aanslagen was Peter ook bij Boulevard, waar hij uitlegde hoe politici dit soort aanslagen aangrijpen om met meer wetgeving te komen om ons nog meer te bespioneren, terwijl deze aanslagen juist laten zien dat de overheid de informatie al had, maar er niets mee deed.quote:Op maandag 4 april 2016 19:28 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
De man heeft er zelf voor gekozen om bij Boulevard , Peter R de Vries zijn verhaal te doen.
Je ziet ook dat de straat barstensvol staat. Een ambulance kan kwalijk over die auto's heenhupsen.quote:Op maandag 4 april 2016 19:31 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Je ziet daar het bordje CD&V? Dat is het hoofdkantoor van een politieke partij. De mensen daar hebben meteen de voorraad water en tissues naar buiten gebracht, net zoals mensen van de andere gebouwen daar, banken, partijbureaus, instituten,.. hebben gedaan iets later.
Ambulances waren onderweg maar vreselijk gehinderd in het verkeer. Dat is normaal al een rotwerk, nu, met al het ramptoerismeen paniek en het feit dat een heel deel van de ambulances van Brussel ook al naar Zaventem gestuurd werden, kan ik me wel inbeelden dat dat even duurt. Sowieso duurt het al acht minuten gemiddeld voor een ambu ter plaatse is. In het laatste van je filmpjes hoor je trouwens een ambu komen en hoor je de vrouw zeggen dat er iets gebeurd is, dat de mensen buiten komen uit de parking (de metro, maar daarnaast is een parking).
Zeker in het Frans. Want wie spreekt er nu ook Frans?quote:Op maandag 4 april 2016 19:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nou, dan is hij natuurlijk overduidelijk onderdeel van. Zo werkt dat nu eenmaal. Altijd.
Juist! Een beetje elitair Frans spreken. Ouvrez vos yeux!quote:Op maandag 4 april 2016 19:43 schreef MarieAlice het volgende:
Zeker in het Frans. Want wie spreekt er nu ook Frans?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |