Hij beweegt wel erg bewegelijk voor een dummy, de bewegingen komen meer overeen met een mens dan met een pop.quote:Op maandag 4 april 2016 12:12 schreef Nia het volgende:
Nu weer on topic verder? Wat is jullie indruk van de volgende beelden. en
Een aantal hulpverleners zit aan het lichaam van een bewusteloze gewonde/dronken persoon/overledene/dummy. De armen van het lichaam bewegen losjes heen en weer. Jammer dat de filmer wegdraait van de plek.
waarom trapt men in de Nieuwe Kleren van keizer?quote:Op maandag 4 april 2016 11:05 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Ik vind het tekenend voor hoe de discussie hier steeds vaker verloopt. Het gebrek aan argumenten wordt verbloemd met 'grappige' filmpjes, liedjes en plaatjes.
[..]
Zeggen dat er een poppenkast is, is geen bewijs voor een poppenkast.
Vage insinuaties zijn geen bewijs voor een poppenkast.
Roepen dat er goochelaars zijn is geen bewijs voor een poppenkast.
Filmpjes posten waarin bovenstaande allemaal samenkomt, is geen bewijs voor een poppenkast.
Ik vind het hoe dan ook treurig dat men kennelijk niet bij machte is om met bewijs te komen dat enig hout snijdt en dan dus maar verzand in roepen dat iedereen stom is.
De voeten van het lichaam bewegen mij iets te losjes heen en weer.quote:Op maandag 4 april 2016 12:16 schreef Wantie het volgende:
[..]
Hij beweegt wel erg bewegelijk voor een dummy, de bewegingen komen meer overeen met een mens dan met een pop.
quote:Op maandag 4 april 2016 12:36 schreef Nia het volgende:
[..]
De voeten van het lichaam bewegen mij iets te losjes heen en weer.
Dat is toch iemand die (op die manier) niet wil opgetild worden? Omdat het pijn doet, hij verward is, whatever?quote:Op maandag 4 april 2016 12:12 schreef Nia het volgende:
Nu weer on topic verder? Wat is jullie indruk van de volgende beelden. en
Een aantal hulpverleners zit aan het lichaam van een bewusteloze gewonde/dronken persoon/overledene/dummy. De armen van het lichaam bewegen losjes heen en weer. Jammer dat de filmer wegdraait van de plek.
dat van die hoofdletters, daar heb je wel een punt..quote:Op maandag 4 april 2016 09:19 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Prachtig verwoord!?! Pardon?
Laten we alleen zijn laatste twee opmerkingen er even bij pakken.
"stelletje flikkerige hans kloks" en "googelaars"
In het eerste gedeelte verwijst Orwell naar een niet nader te noemen groep mensen "stelletje", zodat hij alles en tegelijk niemand hoeft te beschuldigen. Prachtig verwoord.
Daarna geeft deze vrije geest, onze koene voorvechter tegen de gedachtenpolitie, een sterk staaltje homofobie weg. Krachttermen gelinkt aan geaardheid om een negatief beeld te scheppen van de onzichtbare vijand, want het 'stelletje' zijn 'flikkerige hans kloks'...
Stuitend. Niet alleen vanwege de schrijfwijze (Waar zijn de hoofdletters?) maar ook vanwege het verzinnen van homofobe krachttermen die nou niet de suggestie wekken dat Orwell het beste met iedereen voor zou hebben.
Komt daar als klap op de vuurpijl nog het woord 'googelaars' om het prachtig verwoorde betoog met een laatste stuiptrekking te zien sterven.
Orwell verwoord prachtig?
Orwell linkdumpt.
Orwell stelt een retorische vraag.
Orwell beschuldigt een onduidelijke en niet verder gedefinieerde groep mensen.
Orwell beledigt en schoffeert een hele bevolkingsgroep.
En jij vindt het prachtig?
Geen woorden, maar daden!quote:Op maandag 4 april 2016 13:00 schreef Orwell het volgende:
Dat van die hoofdletters, daar heb je wel een punt..
Ik zal er aan werken.
Waar sta ik stilletjes afkeurend tegenover zonder mij erover uit te spreken dan?quote:Op maandag 4 april 2016 12:16 schreef Lambiekje het volgende:
waarom trapt men in de Nieuwe Kleren van keizer?
als je dat niet doet impliceert dat nog al wat... en die comfort zone kan en wil men niet verlaten.
je 'onschuldige' ignorance ben je dan kwijt.
kwalijk. dat onze kinderen ziek, obese zijn.
dat we bejaarden en gehandicapten verwerpen. En dat de overheden een ultrafascisme over ons kunnen uitoefenen. Dat artsen ongestraft hun kwalijke onkunde kunnen blijven uitvoeren.
Waar baseer je dat op Nia?quote:Op maandag 4 april 2016 12:36 schreef Nia het volgende:
Die armen ook , lijkt wel rubber .quote:Op maandag 4 april 2016 12:36 schreef Nia het volgende:
[..]
Hij wordt dan ook niet opgetilt.quote:Op maandag 4 april 2016 12:44 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dat is toch iemand die (op die manier) niet wil opgetild worden? Omdat het pijn doet, hij verward is, whatever?
Dat is toch wat ze aan het proberen zijn? Ik zie niet veel andere redenen waarom je als hulpverlener een gewonde onder z'n armen pakt.quote:
Klopt, dergelijke onderdelen zijn veelal vast.quote:Op maandag 4 april 2016 13:12 schreef SicSicSics het volgende:
[..]
Waar baseer je dat op Nia?Prima dat je dit zo stelt, maar wat gebruik je ter referentie.
Een pop met "losse voeten" is namelijk niet heel gebruikelijk.
De keizer heeft idd geen kleren aan en nu beweerd men dat je dom bent als je geen kleren ziet , kwestie van tijd ...quote:Op maandag 4 april 2016 12:16 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
waarom trapt men in de Nieuwe Kleren van keizer?
als je dat niet doet impliceert dat nog al wat... en die comfort zone kan en wil men niet verlaten.
je 'onschuldige' ignorance ben je dan kwijt.
kwalijk. dat onze kinderen ziek, obese zijn.
dat we bejaarden en gehandicapten verwerpen. En dat de overheden een ultrafascisme over ons kunnen uitoefenen. Dat artsen ongestraft hun kwalijke onkunde kunnen blijven uitvoeren.
Klopt, maar het blijft bij proberenquote:Op maandag 4 april 2016 13:15 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
Dat is toch wat ze aan het proberen zijn?
Net zoals de notabelen niet durfden toe te geven dat ze de kleren niet kunnen zien zijn hier personen die niet durven toe te geven dat ze geen enkel bewijs hebben voor de hoax.quote:Op maandag 4 april 2016 13:19 schreef Summers het volgende:
[..]
De keizer heeft idd geen kleren aan en nu beweerd men dat je dom bent als je geen kleren ziet , kwestie van tijd ...
Dan weet ik niet wat je zoekt , ik zoek iig altijd bewijs die het officiele verhaal zouden moeten ondersteunen en zoals we wel meer zien bij dit soort gebeurtenissen is het onder een vergrootglas veel wat neerkomt op suggestie .quote:Op maandag 4 april 2016 13:23 schreef Wantie het volgende:
[..]
Net zoals de notabelen niet durfden toe te geven dat ze de kleren niet kunnen zien zijn hier personen die niet durven toe te geven dat ze geen enkel bewijs hebben voor de hoax.
Dus dat ik voor dom wordt versleten omdat ik dat niet zie...
1. je hebt dan wellicht minder mensen in het complot, echter wanneer er echte doden en gewonden in het spel zijn, zullen minder officials bereid zijn mee te spelen. En het gevaar van achteraf uit de school klappen, vanwege wroeging etc neemt toe.quote:Op maandag 4 april 2016 13:29 schreef SR4 het volgende:
Ik volg dit soort berichtgeving (vermeende false flags/hoaxes) al een tijdje, zowel Brussel, Charlie Hebdo, Parijs, etc, maar voor mij blijven de hele tijd twee vragen open, kan iemand dit beantwoorden?
1) Er van uit gaande dat dit echt hoaxen/false flags zijn die zijn gepleegd door de overheid: waarom wordt er zo veel moeite gestoken in het hebben van dummies, crisis actors, fake blood, etc? Waarom niet gewoon met een echt explosief een aanslag plegen zodat er echte mensen omkomen? Zo heb je: A: minder mensen in het complot zodat de kans kleiner is dat je door de mand valt en B: mensen die slachtoffers kennen en er dus meer mensen zijn die geloven dat het Allah Akbar schreeuwende terroristen zijn
2) Bij elk topic komen bijna dezelfde "fouten" naar voren: acteurs die de verkeerde emoties laten zijn bij interviews, vermeend overduidelijk fake blood, dummies die worden gefilmd. Als er keer op keer dit soort 'aanslagen' worden gesimuleerd, waarom blijven ze de zelfde fouten maken?
Dus je zoekt niet naar bewijs die de hoax zou moeten ondersteunen.quote:Op maandag 4 april 2016 13:36 schreef Summers het volgende:
[..]
Dan weet ik niet wat je zoekt , ik zoek iig altijd bewijs die het officiele verhaal zouden moeten ondersteunen en zoals we wel meer zien bij dit soort gebeurtenissen is het onder een vergrootglas veel wat neerkomt op suggestie .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |