abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_161157480
quote:
1s.gif Op zondag 3 april 2016 19:10 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Het hele totaalplaatje zou op zijn minst voor vraagtekens moeten zorgen
Was 't niet jou dat heeft vraagjes over de rare gedrag van de getuigen in de Aurora 'Batman' incident ? Dat was de eerste fake incident ik had gemerkt.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
pi_161157707
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 19:30 schreef Summers het volgende:

[..]

Het viel me trouwens op dat er naast hun een plasje bloed was maar geen spoor van bloed naar hun toe alsof ze ter plekke gewond zijn geraakt ipv in de vertrekhal .
Edit ik zie dat meerdere mensen dat al hadden opgemerkt .
Er is iemand met 'n tourniquet die op de bank ligt.
Er zijn geen bloody footprints of zo te zien.
In the new 'reality' we will be living in,nothing will be real and everything will be true-David A.McGowan
Why do some people not credit the origin of the quotes they use under their posts?- Tingo
  zondag 3 april 2016 @ 23:08:20 #128
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161159246
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 00:56 schreef Dance99Vv het volgende:

[..]

Het enige gesjoemel is wat hier in dit topic gebeurt.
verder alles zuivere koffie dus..
Huig
  zondag 3 april 2016 @ 23:25:21 #129
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161159551
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 april 2016 23:48 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

\

Volgens de media bliezen ze hier een achtergebleven bomgordel op. Tuurlijk... dit kun je geloven.
zeer vaag verhaal.

beetje in de orde van deze:

hahahahaha..
wie gelooft die crap nog?

stelletje flikkerige hans kloks
googelaars!
Huig
  zondag 3 april 2016 @ 23:26:15 #130
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161159568

[ Bericht 100% gewijzigd door Orwell op 03-04-2016 23:26:55 ]
Huig
pi_161160560
Al 6 paginas en nog steeds geen enkel bewijsstuk dat alles in Brussel in scene is gezet...
  maandag 4 april 2016 @ 00:42:59 #132
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_161161007
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 00:20 schreef Wantie het volgende:
Al 6 paginas en nog steeds geen enkel bewijsstuk dat alles in Brussel in scene is gezet...
en voor het tegendeel?
Huig
pi_161161975
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 00:42 schreef Orwell het volgende:

[..]

en voor het tegendeel?
De hoax-aanhangers typen hun vingers blauw om al het bewijs voor het tegendeel als nep af te doen.
  maandag 4 april 2016 @ 07:42:35 #134
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161162561
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 00:20 schreef Wantie het volgende:
Wat maakt het voor jou dat het wel onafhankelijk moslimsukkels waren
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
  maandag 4 april 2016 @ 07:59:57 #135
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_161162649
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 23:25 schreef Orwell het volgende:

[..]

zeer vaag verhaal.

hahahahaha..

googelaars!
O ja dat was hilarisch. Ik denk dat er nog steeds mensen zijn die geloven dat het waar is en al helemaal op BNW :o

quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 02:40 schreef Wantie het volgende:

[..]

De hoax-aanhangers typen hun vingers blauw om al het bewijs voor het tegendeel als nep af te doen.
Jij maakt er nachtwerk van om ze van repliek te dienen. Kom maar eens met goede argumenten ipv dit gezemel.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_161162796
quote:
0s.gif Op zondag 3 april 2016 23:25 schreef Orwell het volgende:

[..]

zeer vaag verhaal.

hahahahaha..

googelaars!
Haha je verwoordt het prachtig maar ik wist niet dat er iets mee was. Ik zal vanavond de video eens tjekken jwt
  maandag 4 april 2016 @ 09:19:26 #137
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_161163176
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 08:27 schreef opgebaarde het volgende:
Haha je verwoordt het prachtig maar ik wist niet dat er iets mee was. Ik zal vanavond de video eens tjekken jwt
Prachtig verwoord!?! Pardon?

Laten we alleen zijn laatste twee opmerkingen er even bij pakken.
"stelletje flikkerige hans kloks" en "googelaars"

In het eerste gedeelte verwijst Orwell naar een niet nader te noemen groep mensen "stelletje", zodat hij alles en tegelijk niemand hoeft te beschuldigen. Prachtig verwoord.
Daarna geeft deze vrije geest, onze koene voorvechter tegen de gedachtenpolitie, een sterk staaltje homofobie weg. Krachttermen gelinkt aan geaardheid om een negatief beeld te scheppen van de onzichtbare vijand, want het 'stelletje' zijn 'flikkerige hans kloks'...
Stuitend. Niet alleen vanwege de schrijfwijze (Waar zijn de hoofdletters?) maar ook vanwege het verzinnen van homofobe krachttermen die nou niet de suggestie wekken dat Orwell het beste met iedereen voor zou hebben.
Komt daar als klap op de vuurpijl nog het woord 'googelaars' om het prachtig verwoorde betoog met een laatste stuiptrekking te zien sterven.

Orwell verwoord prachtig?
Orwell linkdumpt.
Orwell stelt een retorische vraag.
Orwell beschuldigt een onduidelijke en niet verder gedefinieerde groep mensen.
Orwell beledigt en schoffeert een hele bevolkingsgroep.

En jij vindt het prachtig? :N
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161163250
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2016 07:42 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Wat maakt het voor jou dat het wel onafhankelijk moslimsukkels waren
Ik heb nooit beweerd dat het moslimsukkels waren
pi_161163269
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 07:59 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]
Jij maakt er nachtwerk van om ze van repliek te dienen. Kom maar eens met goede argumenten ipv dit gezemel.
Mja, ik wacht nog altijd op goede argumenten van de hoax-aanhangers.
Raak wel een beetje teleurgesteld
Het komt niet verder dan dat iets verdacht is, dat je met 2 toetsen een vraagteken kunt maken en dat iets hilarisch is.
pi_161163298
quote:
13s.gif Op maandag 4 april 2016 09:19 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

In het eerste gedeelte verwijst Orwell naar een niet nader te noemen groep mensen "stelletje", zodat hij alles en tegelijk niemand hoeft te beschuldigen. Prachtig verwoord.
Daarna geeft deze vrije geest, onze koene voorvechter tegen de gedachtenpolitie, een sterk staaltje homofobie weg. Krachttermen gelinkt aan geaardheid om een negatief beeld te scheppen van de onzichtbare vijand, want het 'stelletje' zijn 'flikkerige hans kloks'...
Stuitend. Niet alleen vanwege de schrijfwijze (Waar zijn de hoofdletters?) maar ook vanwege het verzinnen van homofobe krachttermen die nou niet de suggestie wekken dat Orwell het beste met iedereen voor zou hebben.
Komt daar als klap op de vuurpijl nog het woord 'googelaars' om het prachtig verwoorde betoog met een laatste stuiptrekking te zien sterven.

Orwell verwoord prachtig?
Orwell linkdumpt.
Orwell stelt een retorische vraag.
Orwell beschuldigt een onduidelijke en niet verder gedefinieerde groep mensen.
Orwell beledigt en schoffeert een hele bevolkingsgroep.

En jij vindt het prachtig? :N
Ja, het niveau is diep gedaald.
pi_161163874
quote:
13s.gif Op maandag 4 april 2016 09:19 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

--knip--

Ja dat vond ik prachtig verwoord. Ik zei niks over de inhoud van dat filmpje behalve dat ik het vanavond ga kijken dus ik vind op dit moment niks, nada, niente, noppes ( quote Karin Bloemen) van de inhoud.

Maar die tekst van de fokker vind ik niet prachtig zoals jij het interpreteert maar toen ik het las proeste ik en moest hardop lachen. Nogal obvious imo, om iets zo ridicuul te onderschrijven maakt het ook meteen grappig, dat is wel vaker als iets in excessen wordt beschreven
  maandag 4 april 2016 @ 10:32:11 #142
116015 SicSicSics
pi_161164116
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:17 schreef opgebaarde het volgende:
Ja dat vond ik prachtig verwoord. Ik zei niks over de inhoud van dat filmpje behalve dat ik het vanavond ga kijken dus ik vind op dit moment niks, nada, niente, noppes ( quote Karin Bloemen) van de inhoud.
Ik had het op geen moment over de inhoud van het filmpje. Enkel de vorm en de ontbrekende inhoud in de twee opmerkingen van Orwell die mij niet aanstaan.
quote:
Maar die tekst van de fokker vind ik niet prachtig zoals jij het interpreteert maar toen ik het las proeste ik en moest hardop lachen. Nogal obvious imo, om iets zo ridicuul te onderschrijven maakt het ook meteen grappig, dat is wel vaker als iets in excessen wordt beschreven
Exact zoals ik het interpreteerde dus. Exact waar ik moeite mee heb. Lachen man; iemand (of eigenlijk een niet nader te noemen groep mensen... een "stelletje") voor homo uitmaken. Hihi-haha fucking hilarisch.

Mooi staaltje vrij denken.
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_161164226
quote:
6s.gif Op maandag 4 april 2016 10:32 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik had het op geen moment over de inhoud van het filmpje. Enkel de vorm en de ontbrekende inhoud in de twee opmerkingen van Orwell die mij niet aanstaan.

[..]

Exact zoals ik het interpreteerde dus. Exact waar ik moeite mee heb. Lachen man; iemand (of eigenlijk een niet nader te noemen groep mensen... een "stelletje") voor homo uitmaken. Hihi-haha fucking hilarisch.

Mooi staaltje vrij denken.
Je begrijpt het nog steeds niet maar eehhh: "kalm aan en RAP EEN BEETJE"
(let op dit is ook een beetje grappig bedoelt want ik zeg dat jij een beetje rustig moet doen wat ik trouwens ook echt vindt maar daarna begin ik (in tekst) te schreeuwen en ben ik dus zelf niet kalm)
  maandag 4 april 2016 @ 10:41:40 #144
116015 SicSicSics
pi_161164263
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:39 schreef opgebaarde het volgende:
Je begrijpt het nog steeds niet maar eehhh: "kalm aan en RAP EEN BEETJE"
(let op dit is ook een beetje grappig bedoelt want ik zeg dat jij een beetje rustig moet doen wat ik trouwens ook echt vindt maar daarna begin ik (in tekst) te schreeuwen en ben ik dus zelf niet kalm)
Ik begrijp er niks van inderdaad. Je vond het dus niet grappig dat Orwell een groep mensen negatief wilde wegzetten door hen te koppelen aan een seksuele geaardheid?
Maar ik begrijp prima dat je Herman Finkers kunt quoten. :)
Fine, fuck you then!
  maandag 4 april 2016 @ 10:46:43 #145
189978 controlaltdelete
pi_161164350
quote:
6s.gif Op maandag 4 april 2016 10:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik begrijp er niks van inderdaad. Je vond het dus niet grappig dat Orwell een groep mensen negatief wilde wegzetten door hen te koppelen aan een seksuele geaardheid?
Dude, weer een stok gevonden om iemand ervan langs te geven? Als het je zo hoog zit stuur een tr'tje of ga je beklag doen in FB :{w

[ Bericht % gewijzigd door Dance99Vv op 04-04-2016 13:17:32 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  maandag 4 april 2016 @ 10:51:03 #146
116015 SicSicSics
pi_161164457
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:46 schreef controlaltdelete het volgende:
Dude, weer een stok gevonden om iemand ervan langs te geven? Als het je zo hoog zit stuur een tr'tje of ga je beklag doen in FB :{w
Ik vind het gewoon treurig. Het niveau en dat sommige users dat kennelijk nog prachtig vinden ook.

Maar daar hoef ik toch geen TR van te maken? :)

Het is toch ook nergens voor nodig? Bovendien is het nog schadelijk voor een goede discussie ook. Het voegt niets toe en doet alleen maar afbreuk aan het betoog.
Fine, fuck you then!
pi_161164499
quote:
6s.gif Op maandag 4 april 2016 10:41 schreef SicSicSics het volgende:

[..]

Ik had het woord "flkkerige" niet echt tot mij door laten dringen, hij gebruikte het als bijvoegelijk naamwoord en dus ging het vooral om het feit dat Hans Klok een illusionist is. Geen toeval want Hans Klok is natuurlijk de beste en/of bekendste van Nederland die ook nog eens homosexueel is. Dat iemand dan meteen de geaardheid wil benoemen, tsja, maak ik mij niet druk om maar neem ik alleen mee in hoeverre ik de schrijver en zijn posting serieus neem. En het is toch grappig dat hij verwijst naar een goochelaar/illusionist in een gebeurtenis wat in zijn ogen een hoax/false flag/nep is?

Je maakt je er imo veel en veel te druk om. Maar nu moet ik toegeven, ik ben niet homosexueel dus ik lees zoiets sowieso toch anders dan iemand die wel homo- of bisexueel is

[ Bericht 3% gewijzigd door opgebaarde op 04-04-2016 11:00:43 ]
  maandag 4 april 2016 @ 10:56:00 #148
189978 controlaltdelete
pi_161164565
Ik vind het treurig dat op een forum zoals BNW nog wel, er nog zoveel mensen zijn die in de poppenkast trappen elke keer en niet willen inzien dat ze voorgelogen worden.
  maandag 4 april 2016 @ 11:05:06 #149
116015 SicSicSics
pi_161164724
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:52 schreef opgebaarde het volgende:
Je maakt je er imo veel en veel te druk om. Maar nu moet ik toegeven, ik ben niet homosexueel dus ik lees zoiets sowieso toch anders dan iemand die wel homo- of bisexueel is
Ik vind het tekenend voor hoe de discussie hier steeds vaker verloopt. Het gebrek aan argumenten wordt verbloemd met 'grappige' filmpjes, liedjes en plaatjes.
quote:
0s.gif Op maandag 4 april 2016 10:56 schreef controlaltdelete het volgende:
Ik vind het treurig dat op een forum zoals BNW nog wel, er nog zoveel mensen zijn die in de poppenkast trappen elke keer en niet willen inzien dat ze voorgelogen worden.
Zeggen dat er een poppenkast is, is geen bewijs voor een poppenkast. :)
Vage insinuaties zijn geen bewijs voor een poppenkast.
Roepen dat er goochelaars zijn is geen bewijs voor een poppenkast.
Filmpjes posten waarin bovenstaande allemaal samenkomt, is geen bewijs voor een poppenkast.

Ik vind het hoe dan ook treurig dat men kennelijk niet bij machte is om met bewijs te komen dat enig hout snijdt en dan dus maar verzand in roepen dat iedereen stom is. :D
Fine, fuck you then!
  maandag 4 april 2016 @ 12:12:34 #150
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_161165880
quote:
Komt er een nuclaire 9/11?
Het is als met verdovende middelen; om op een gegeven moment het gewenste effect nog te bereiken moet je steeds meer van het spul gaan gebruiken.

De wereld was even geschokt na de aanslagen in Brussel, maar al heel snel ging men weer over tot de orde van de dag en zelfs de aandelenbeurzen reageerden nauwelijks.

Alhoewel de aanslagen in Brussel vanuit het oogpunt van de duistere machthebbers achter de schermen een daverend succes genoemd kan worden, betekent dat niet het einde van de aanslagen op de eigen bevolkingen.

Zoals met alles is ook hier al weer sprake van een stukje gewenning. De eerste dagen na de aanslagen zoals in Brussel hoor en zie je niets anders, maar daarna gaat het leven al weer vrij snel haar gewone gang.

Wanneer we dat bijvoorbeeld vergelijken met een 9/11; toen was de wereldbevolking maandenlang daarna nog van slag door de vreselijke gebeurtenissen. Nu zijn we 15 jaar verder, het publiek is gehard door de alsmaar voortdurende terreur en kijkt eigenlijk nergens meer echt vreemd van op.

Kortom, het publiek is nog niet in het gewenste stadium gemanoeuvreerd waarbij ze als het ware op hun knieën de overheid smeken om hen te beschermen, ongeacht het ongemak en de vrijheden die daarvoor moeten worden ingeleverd.

Wat er voor de machthebbers nodig is, is niets minder dan een nieuwe 9/11. Een gebeurtenis, zo schokkend, dat de wereld maandenlang daarna nog volkomen van slag zal zijn.

De schuldigen van deze nieuwe 9/11 zijn uiteraard al bij voorbaat bekend en dat zijn een x-aantal moslimextremisten.

Om een nieuw soort 9/11 te bewerkstelligen is meer nodig dan een paar kleine bommen die exploderen in een vertrekhal van een vliegveld of een metro. Wat er nodig is, is niets minder dan een kernbom.

We bevinden ons nu in de voorbereidende fase van een dergelijke aanslag. De fase waarin de bevolking vertrouwd word gemaakt met het concept dat moslimterroristen ver kunnen gaan, heel ver. Dat ze zelfs in staat zijn om nucleaire rampen te veroorzaken.

Daarom zie je nu berichten in de pers verschijnen zoals die van een onderzoeker van de Harvard Universiteit, professor Matthew Bunn, die zegt dat ISIS zich in de zeer nabije toekomst kan gaan bezighouden met nucleair terrorisme.

Hij zegt dat ze hiervoor verschillende manieren tot hun beschikking hebben: Ze kunnen bijvoorbeeld een nucleaire centrale opblazen, een “smerige bom” laten ontploffen of op de een of andere manier een kernbom maken en die laten exploderen.

In het onderzoeksrapport van Bunn staat dat het misschien niet zo gemakkelijk is voor ISIS om een kernbom te maken, maar dat diverse overheidsonderzoeken hebben aangetoond dat een technisch geavanceerde terroristengroepering de potentiële mogelijkheid zou hebben om dit te kunnen.

Experts werpen dan allerlei bezwaren op zoals dat een terroristengroepering diverse onderdelen van een dergelijk wapen niet kan bemachtigen, behalve als ze bijvoorbeeld afkomstig zouden zijn uit niet meer gebruikte Russische kernkoppen. Ja hoor, de Russen worden ook vast weer van stal gehaald. Weinigen zullen zich nog herinneren dat in september 2013 er meerdere kernkoppen in Amerika zijn "kwijtgeraakt" die nooit meer boven water zijn gekomen.

De experts denken in ieder geval dat het waarschijnlijker is dat terroristen een “smerige bom” zullen maken, een “normale” bom, maar gevuld met allerlei radio-actief materiaal wat ze dan op diverse plekken zouden kunnen stelen of het simpelweg opblazen van een kerncentrale.

Ook direct na de aanslagen in Brussel kwam het accent al snel te liggen op Belgische kerncentrales:

Enkele uren na de aanslagen besliste de nucleaire waakhond FANC afgelopen dinsdag om kerncentrales Doel en Tihange op minimumbezetting te laten draaien en het overige personeel te evacueren. Ook het nucleaire onderzoekscentrum SCK in Mol nam voorzorgsmaatregelen ten gevolge van het toenmalige dreigingsniveau 4.

Vier dagen na de aanslagen in Brussel verschijnt bij Powned het volgende bericht:

In de buurt van het Waalse Charleroi is donderdagavond een bewakingsagent vermoord die in de nucleaire sector werkte. Ook zou zijn toegangsbadge zijn gestolen, maar dat is niet zeker.

Dat meldt Het Laatste Nieuws. Echt een prettige gedachte is dat niet, want de dief had met de badge toegang tot gevoelige plaatsen.

De badge is meteen na de ontdekking gedeactiveerd. De Belgische politie is op zoek naar de dader. Vorige maand werden bij huiszoekingen nog een video gevonden, waarop te zien was hoe een topman van een kerncentrale werd bespioneerd.

Update 13:07 uur

Het parket ontkent formeel dat er een link met terreur is in de zaak van de vermoorde bewaker. Volgens de Belgische krant De Morgen zou er ook geen toegangsbadge zijn gestolen.

Didier Prospero was een veiligheidsagent bij G4S. Hij werd donderdagavond met meerdere kogels om het leven gebracht en gevonden in zijn badkamer in Froidchapelle.

Ieder verband met mogelijk terrorisme en de moord op Prospero wordt formeel ontkend.

Dat klinkt een beetje hetzelfde als: niemand had enig idee dat Al Bakraoui die vanuit Turkije via Schiphol ongehinderd naar België kon doorreizen een door Turkije gerekruteerde en gestuurde agent was.

Er wordt natuurlijk als snel geredeneerd dat men het nucleaire verhaal en de terroristen gebruikt om de bevolking nog meer angst aan te jagen en dat een paar jihadisten op gympen nooit in staat zullen zijn om dit soort dingen voor elkaar te krijgen.

Nee, dat kunnen ze ook niet, maar de veiligheidsdiensten die deze jihadisten (gerekruteerde agenten zoals Al Bakraoui) aansturen, kunnen dat wel degelijk.

bron
Yeah. Next level.

Net als met de maanlandingen .... saai. men weet onbewust dat het bullshit is/was.
Het moet erger worden.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')