Die vertrekhal is destijds speciaal voor dit doel gebouwd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 23:38 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
[..]
?? De beelden niet gezien dat het daadwerkelijk een puinhoop was in die vertrekhal of wat voor een hal het ook geweest moge zijn??? Mensen onder het bloed? Allemaal acteurs? My ass.
Tja, op die naaktfotos is te zien dat het toch anders ligt...quote:Op zondag 3 april 2016 14:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
En gelukkig met de Mormon missionaries alles heel goed gaat.....
https://www.lds.org/churc(...)urn-to-utah?lang=eng
Third degree burns indeed.
Bij een staged vooraf uitgedacht plan met bekende gasten die sowieso al achter tralies zouden moeten zitten kunnen en moeten ook slachtoffers vallen. Gecontroleerd dat wel.quote:Op zondag 3 april 2016 00:32 schreef PufpufpuffelBeernd het volgende:
Ik vind dit wel een interessant topic. Morgen maar eens helemaal doorlezen. Bedenk wel allemaal, er zijn slachtoffers gevallen. Mocht dit vanuit de hoek komen waarvan iedereen denkt dat het komt is het oneerbiedig om bijv. een overheid op de kop te geven.
Op zich wel een goedgemikte aanslag van deze islamterroristen. Allemaal orthodoxe andersgelovige slachtoffers.quote:Op zondag 3 april 2016 14:15 schreef Tingo het volgende:
[..]
En gelukkig met de Mormon missionaries alles heel goed gaat.....
je vergeet ff voor het gemak dat msm, NOS puur een alleen voor misleiding is opgericht.quote:Op zondag 3 april 2016 01:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Elke scheur in die officiele verklaring duidt op fouten in de verslaglegging, niet dat het dan automatisch een false flag is of een hoax
Hier kan ik me wel in vinden:quote:De veiligheidsmaatregelen op het vliegveld zijn flink aangescherpt. Reizigers kunnen alleen met de auto of de taxi naar de luchthaven en alleen zij mogen de vertrek- en aankomsthal binnen.
quote:Zo zullen passagiers en hun bagage voortaan volledig worden gescreend alvorens ze de luchthaven betreden. Ook luchthavenpersoneel wordt voortaan grondiger doorgelicht.
Die jongen heeft een wonderbaarlijk snel herstel doorgemaakt. Dat moet God's werk zijn geweest.quote:[En gelukkig met de Mormon missionaries alles heel goed gaat.....
Hier ligt ie nog helemaal in het verband:quote:Op zondag 3 april 2016 14:55 schreef Nia het volgende:
[..]
Die jongen heeft een wonderbaarlijk snel herstel doorgemaakt. Dat moet God's werk zijn geweest.
Wat doen sommige hier.quote:Op zondag 3 april 2016 13:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja. En wee je gebeente als je er anders over denkt . Dan word je geëxcommuniceerd.
het ultrafascisme wordt opgevoerdquote:Op zondag 3 april 2016 14:50 schreef Nia het volgende:
http://www.nu.nl/terreur-(...)ntem-heropening.html
[..]
Hier kan ik me wel in vinden:
[..]
hij moet natuurlijk wel op de rit zijn als het volgende level gespeeld wordt een atoombom op Amsterdam.quote:Op zondag 3 april 2016 14:55 schreef Nia het volgende:
[..]
Die jongen heeft een wonderbaarlijk snel herstel doorgemaakt. Dat moet God's werk zijn geweest.
De beelden van de soldaat 'n deeltje van deze vid is:quote:Op zondag 3 april 2016 11:19 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
1) nog nooit een kind opgepakt? Die trekken automatisch hun benen op om zichzelf vast te houden aan degene die hen optilt. Meer nog, zelfs een volwassene doet dat.
2) rigor mortis treedt in tussen 2 en 6 uur na overlijden. Als persoon overleden is met zijn benen in zo'n houding, duw je die benen niet zomaar terug. Dat is echt behoorlijk veell kracht op zetten en waarom zou een soldaat dat doen, als het zo veel makkelijker draagt?
Wat een intolerantie. Het is toch helemaal niet netjes om zulke dingen te posten?quote:Op zondag 3 april 2016 15:06 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat men nog serieus denkt dat het een onafhankelijke aanslag was. Echt hoe fucking stupide is men.
En ja bijvoorbaat is diegene al afgewezen. Ga terug naar je zandbak of ga lekker GTST kijken.
Zijn ze zelf naar buiten gestrompeld? Er zijn geen bloedsporen te zien vanaf de ingang naar de bank toe. Eenmaal aangekomen op de bank, beginnen de wonden spontaan hevig te bloeden.quote:Op zondag 3 april 2016 15:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
De beelden van de soldaat 'n deeltje van deze vid is:
Live Leak HQ video: http://www.liveleak.com/view?i=112_1458660549
De 'slachtoffers' op de banken en grond hebben niet voor 2-6 uren daar geliggen.
Jawel die zijn wel te zien. Kijk nog eens naar het filmpje.quote:Op zondag 3 april 2016 15:50 schreef Nia het volgende:
[..]
Zijn ze zelf naar buiten gestrompeld? Er zijn geen bloedsporen te zien vanaf de ingang naar de bank toe. Eenmaal aangekomen op de bank, beginnen de wonden spontaan hevig te bloeden.
de ten toon gespreide ignorance is verbijsterendquote:Op zondag 3 april 2016 15:33 schreef Seditious het volgende:
[..]
Wat een intolerantie. Het is toch helemaal niet netjes om zulke dingen te posten?
Wellicht, maar dat praat zulke reacties natuurlijk niet goed.quote:Op zondag 3 april 2016 16:01 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de ten toon gespreide ignorance is verbijsterend
Had ik ook over gedacht.quote:Op zondag 3 april 2016 15:50 schreef Nia het volgende:
[..]
Zijn ze zelf naar buiten gestrompeld? Er zijn geen bloedsporen te zien vanaf de ingang naar de bank toe. Eenmaal aangekomen op de bank, beginnen de wonden spontaan hevig te bloeden.
Thanks, ergens bij 0.56 zie je op de deuren duidelijk 33 in beeld gebracht. Brussel kreeg in 2014 een nieuw logo met zo'n drietje erin verwerkt, the heart of Europe. Toeval? Ik vind het meer opmerkelijk.quote:Op zondag 3 april 2016 15:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
De 'slachtoffers' op de banken en grond hebben niet voor 2-6 uren daar geliggen.
Je had verwacht dat hij zich aan dat verband zou bezeren?quote:Op zondag 3 april 2016 14:59 schreef Nia het volgende:
[..]
Hier ligt ie nog helemaal in het verband:
[ afbeelding ]
Moet je dat toch eerst even aan tonen.quote:Op zondag 3 april 2016 15:06 schreef Lambiekje het volgende:
.
We moeten discussiëren over waarom doet EU, NATO en vs dit met onze belastingcenten.
Het hele totaalplaatje zou op zijn minst voor vraagtekens moeten zorgenquote:Op zondag 3 april 2016 16:07 schreef Tingo het volgende:
[..]
Had ik ook over gedacht.
Misschien heeft de soldaat iedereen naar buiten gebracht - er zijn geen professionele hulpverleners te zien.
Dit hele gedoe is expres verwarrend gemaakt.
Ik snap je antwoord niet.quote:Op zondag 3 april 2016 19:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Je had verwacht dat hij zich aan dat verband zou bezeren?
Het viel me trouwens op dat er naast hun een plasje bloed was maar geen spoor van bloed naar hun toe alsof ze ter plekke gewond zijn geraakt ipv in de vertrekhal .quote:Op zondag 3 april 2016 15:32 schreef Tingo het volgende:
[..]
Die grote plek links zie je voor het gemak over het hoofd.quote:Op zondag 3 april 2016 19:12 schreef Nia het volgende:
[..]
Ik snap je antwoord niet.
Binnen 7 dagen is deze Mason Wells met ernstige brandwonden aan onder meer zijn gezicht volledig genezen. Geen schrammetje meer te zien op zijn gezicht, als hij op 29 maart in Utah in het ziekenhuisbed ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |