Ga jij nog inhoudelijk in op de posts die ik geplaatst heb?quote:Op zondag 3 april 2016 00:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Kun jij dan hardmaken dat je voor een beenwond aan allerlei monitoren en infusen moet liggen?
Niet als ik er niks over te melden heb.quote:Op zondag 3 april 2016 00:38 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga jij nog inhoudelijk in op de posts die ik geplaatst heb?
Dat bewijs is ook nog steeds niet geleverd, zoals al eerder opgemerk bestaat dit topic op aannames en veel gezwam.quote:Op zondag 3 april 2016 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik mis Wantie eigenlijk nog met: "Waar is het bewijs?" en "Zij reageren op hun eigen manier, je kunt niet zeggen hoe iemand moet reageren"
Prima.quote:Op zondag 3 april 2016 00:39 schreef mootie het volgende:
[..]
Niet als ik er niks over te melden heb.
Dus? Is dit het oordeel van een alwetende maw we moeten de mond er maar over houden? Er is genoeg waar je vraagtekens bij kunt zetten dat jij dit niet zo ziet tja, geen idee waar dit aan ligt. Haast een blinde kan zien dat het geen zuivere koffie is en er opnieuw gesjoemeld is.quote:Op zondag 3 april 2016 00:40 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Dat bewijs is ook nog steeds niet geleverd, zoals al eerder opgemerk bestaat dit topic op aannames en veel gezwam.
Niets heeft mij nog kunnen overtuigen van een hoax of false flag
Dit is dus heel arrogant en neerbuigend.quote:Op zondag 3 april 2016 00:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dus? Is dit het oordeel van een alwetende maw we moeten de mond er maar over houden? Er is genoeg waar je vraagtekens bij kunt zetten dat jij dit niet zo ziet tja, geen idee waar dit aan ligt. Haast een blinde kan zien dat het geen zuivere koffie is en er opnieuw gesjoemeld is.
quote:Op zondag 3 april 2016 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is dus heel arrogant en neerbuigend.
Ons kompas weer, nimmer beroerd om mensen terecht te wijzen en weer een sneertje uit te delen. Heel arrogant nog wel, zo zo overtreffende trap. Er was niks arrogant aan mijn post, het was een constatering van Dance zijn opmerking dat was alles, je maakt er maar wat van. Jokkebrok heeft groot gelijk. Ook ik ga er vandoor. Salutquote:Op zondag 3 april 2016 00:47 schreef mootie het volgende:
[..]
Dit is dus heel arrogant en neerbuigend.
Het enige gesjoemel is wat hier in dit topic gebeurt.quote:Op zondag 3 april 2016 00:45 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Dus? Is dit het oordeel van een alwetende maw we moeten de mond er maar over houden? Er is genoeg waar je vraagtekens bij kunt zetten dat jij dit niet zo ziet tja, geen idee waar dit aan ligt. Haast een blinde kan zien dat het geen zuivere koffie is en er opnieuw gesjoemeld is.
Elke scheur in die officiele verklaring duidt op fouten in de verslaglegging, niet dat het dan automatisch een false flag is of een hoaxquote:Op zondag 3 april 2016 00:59 schreef Summers het volgende:
Het is toch echt de msm versie die mij moet overtuigen van hun verklaring aangezien van mij verwacht word dat ik dat aanneem en geloof . Elke scheur in die officiele verklaring duid op misleiding en maakt het een false flag .
Kun je nog uitleggen waarom het zo erg is dat die man niet aan monitors ligt? Wat is volgens jou de gebruikelijke procedure?quote:Op zondag 3 april 2016 00:59 schreef Summers het volgende:
Het is toch echt de msm versie die mij moet overtuigen van hun verklaring aangezien van mij verwacht word dat ik dat aanneem en geloof . Elke scheur in die officiele verklaring duid op misleiding en maakt het een false flag .
Vraagtekens duiden op gebrek aan overtuiging.quote:Op zondag 3 april 2016 00:45 schreef controlaltdelete het volgende:
Er is genoeg waar je vraagtekens bij kunt zetten
Duidelijk nog nooit in een ziekenhuis gelegen.quote:Op zondag 3 april 2016 00:16 schreef Summers het volgende:
[..]
Infuus , hartslag en bloeddruk , constante dosis pijn medicatie ofzo is wellicht handig maar ik ben geen dokter en heeft hij dat na 2 dagen niet meer nodig , alleen nog maar het bed .
Als de zuster hem wilt controleren vraagt ze gewoon hoe het met hem gaat en als hij goed antwoord is alles ok .
Jawel , de officiele verklaring moet de dader aanwijzen en motief en moet met de bewijzen komen die de verklaring ondersteunen , dat is onderdeel van het strafrechtelijk onderzoek .quote:Op zondag 3 april 2016 01:07 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Elke scheur in die officiele verklaring duidt op fouten in de verslaglegging, niet dat het dan automatisch een false flag is of een hoax
Right , zoals ik al zei ik ben geen dokter ik sta slechts aan de kant of ik iets wel of niet geloof en aanneem voor waar .quote:Op zondag 3 april 2016 03:35 schreef Wantie het volgende:
[..]
Duidelijk nog nooit in een ziekenhuis gelegen.
infuus zie je alleen als iemand vocht nodig heeft of bijv. hoge doses antibiotica of andere medicatie die niet op een andere wijze kan worden toegediend.. Niet bij iemand met enkel een beenwond.
hartslag en bloeddruk wordt niet 24/7 opgemeten, maar periodiek. De verpegers gaan dan met zo'n karretje langs alle patienten op geregelde tijden. Je hangt alleen aan de monitoren op de eerste hulp, de intensieve zorg en de verkoeverkamer.
Dat is toch het jammere van deze discussie: hij blijft verzanden in enkel onbenul.
Vandaar die false flag optie , wegens gebrek aan overtuiging van de getoonde beelden .quote:Op zondag 3 april 2016 03:28 schreef Wantie het volgende:
[..]
Vraagtekens duiden op gebrek aan overtuiging.
1) nog nooit een kind opgepakt? Die trekken automatisch hun benen op om zichzelf vast te houden aan degene die hen optilt. Meer nog, zelfs een volwassene doet dat.quote:Op zondag 3 april 2016 11:03 schreef Nia het volgende:
Draagt de soldaat een dummy over zijn schouder? Benen zo in zo'n vreemde houding opgetrokken zie je niet als iemand een slachtoffer op deze manier draagt.
http://upload.wikimedia.o(...)iment_Regimental.jpg
of
http://www.wikihow.com/images/f/f2/Do-a-Fireman's-Carry-Intro.jpg
Live Leak HQ video: http://www.liveleak.com/view?i=112_1458660549
Blijkbaar sta je aan de kant van 'ik wil het niet geloven, dus geloof ik het niet en maakt het me niet uit of al mijn argumenten hier weerlegd worden'.quote:Op zondag 3 april 2016 10:10 schreef Summers het volgende:
[..]
Right , zoals ik al zei ik ben geen dokter ik sta slechts aan de kant of ik iets wel of niet geloof en aanneem voor waar .
Dus de soldaat loopt pas na 2 uur naar buiten. Al die gewonden zijn minstens 2 uur aan hun lot overgelaten?quote:Op zondag 3 april 2016 11:19 schreef MarieAlice het volgende:
[..]
1) nog nooit een kind opgepakt? Die trekken automatisch hun benen op om zichzelf vast te houden aan degene die hen optilt. Meer nog, zelfs een volwassene doet dat.
2) rigor mortis treedt in tussen 2 en 6 uur na overlijden. Als persoon overleden is met zijn benen in zo'n houding, duw je die benen niet zomaar terug. Dat is echt behoorlijk veell kracht op zetten en waarom zou een soldaat dat doen, als het zo veel makkelijker draagt?
Hey Nia, lees dit eens.quote:Op zondag 3 april 2016 11:03 schreef Nia het volgende:
Draagt de soldaat een dummy over zijn schouder? Benen zo in zo'n vreemde houding opgetrokken zie je niet als iemand een slachtoffer op deze manier draagt.
http://upload.wikimedia.o(...)iment_Regimental.jpg
of
http://www.wikihow.com/images/f/f2/Do-a-Fireman's-Carry-Intro.jpg
Live Leak HQ video: http://www.liveleak.com/view?i=112_1458660549
Wat doe je eerst? De gewonden weghalen, dan locatie beveiligen (ook al moet het technisch gezien zelfs omgekeerd, leuk als je vijf gewonden buiten hebt, maar als er dan een bom ontploft en alle hulpverlening gaat er mee aan, ben je al even ver) en op het einde haal je de lijken weg. Twee uur lijkt me dus niet zo raar vooraleer je een lijk weghaalt.quote:Op zondag 3 april 2016 11:22 schreef Nia het volgende:
[..]
Dus de soldaat loopt pas na 2 uur naar buiten. Al die gewonden zijn minstens 2 uur aan hun lot overgelaten?
Maar vraagtekens duiden ook op gebrek aan overtuiging dat het een false flag betreftquote:Op zondag 3 april 2016 10:15 schreef Summers het volgende:
[..]
Vandaar die false flag optie , wegens gebrek aan overtuiging van de getoonde beelden .
De video is dus geen hard bewijs dat het om een dummy gaat.quote:Op zondag 3 april 2016 11:03 schreef Nia het volgende:
Draagt de soldaat een dummy over zijn schouder?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |