SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerSOONY
Gabs en Rowena gaan toch trouwen...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Bjorn heeft nu even geen tijd.Hij is een rondje aan het doen. 'Ik ben nu aan het bellen voor het vrijgezellenfeest.'
Welk vrijgezellenfeest!?
Voor Gabs en Rowquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Bjorn heeft nu even geen tijd.Hij is een rondje aan het doen. 'Ik ben nu aan het bellen voor het vrijgezellenfeest.'
Welk vrijgezellenfeest!?
Ja natuurlijk dat moet perse vandaag omdat ie nu de grote jongen uit moet hangen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:15 schreef PoezeligDing het volgende:
Welk vrijgezellenfeest!?
En Rowena is vrijgezel. Stom van me, helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:16 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Gabs en Rowena gaan toch trouwen...
Wat een simpel gedoe weer.....quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:17 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
En Rowena is vrijgezel. Stom van me, helemaal vergeten.
Datdus, da's bij Bjorn Prio #1 vrouwen op iNet glurenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:17 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja natuurlijk dat moet perse vandaag omdat ie nu de grote jongen uit moet hangen.
Daar heeft ie op andere dagen geen tijd voor dan moet ie n.l. wijven kieken!!!
Nog 4 dagenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:18 schreef Scherzo het volgende:
Bjorn loopt als een kamp politieagent rond om iedereen in de gaten te houden en hier en daar te commanderen en bekritiseren... Zijn tijd zit er al lang op...
Hope so...quote:
Hope so...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:19 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Maar het gaat nog een heel feest worden daar want er staan er nu teveel op om leider te worden lijkt mij!!!
Dus dat gaat nog fijn botsen lijkt mij!
Vooral het kostenplaatje zou weleens een dingetje kunnen worden...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:21 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Dat moet haast wel, aan alle kanten frustratie!
Wat een arrogante klerelijer is dat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
We krijgen 7 pagina's gejuich als die lamlul weggaat zeg
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Wat een arrogante klerelijer is dat.
Een Cos feestje als Bjurren weggaat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Oh dat vind ik nou een naar bericht.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik las hier gister in de cos dat Bjorn er over denkt om misschien tot de zomer te blijven
Ik denk wel iets meerquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
Hahaha wij denken het zelfdequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik las hier gister in de cos dat Bjorn er over denkt om misschien tot de zomer te blijven
dat ik die ooit zielig kon vindenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Wat een arrogante klerelijer is dat.
Dat was mijn 1 April grapquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
Gisteren was 1 april. Alles van gisteren is een grapjequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
quote:
Vandaag is er niks grappigs meer aan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was 1 april. Alles van gisteren is een grapje
sterker nog,ze worden steeds rotter lijkt het welquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:24 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik kom niet meer bij want elke keer gaan ze zeggen dat de rotte appels er uit zijn, maar er komen net zo hard weer nieuwe rotte appels in of zijn er nog!
Ja, precies.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
sterker nog,ze worden steeds rotter lijkt het wel
Misschien drukt de Push Up op haar borstkastjequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:26 schreef mazaru het volgende:
Waarom slaat niemand dat ellendige genepkuch van die doos eens even grondig los?
Alle slettebakken verzamelenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
sterker nog,ze worden steeds rotter lijkt het wel
Of was het eergisterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was 1 april. Alles van gisteren is een grapje
Haar push up onderbroek?quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien drukt de Push Up op haar borstkastje
Allergisch voor kipfilet.........quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien drukt de Push Up op haar borstkastje
Oh vandaar dat ze het steeds over haar kont heeft. Ze wil complimentenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ze het steeds over haar kont heeft. Ze wil complimenten
Ik vind er niks aanquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:30 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Nou ze heeft een aardig kontje wel ook
Die hangen aan de bar. Je verwacht het niet hè?quote:
Welke kont?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Romy is leuk met de merchandise bezig...
En ze heeft nog een leuk kontje ook.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:32 schreef Ghostbuster het volgende:
Die Romy is wel een grappig kind vind ik lekker FTW karakter
quote:
Die krijgt mijn 3 stemmenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
De baas houdt overzicht....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:32 schreef FreshFruit72 het volgende:
Romy is leuk met de merchandise bezig...
De loopjongen van de bazin, bedoel je.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:34 schreef LekkerSimpel het volgende:
De baas houdt overzicht....
[ afbeelding ]
Ja precies!!!quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De loopjongen van de bazin, bedoel je.
Hoe meer het daar in de soep loopt, hoe leuker het voor ons is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:37 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Ja precies!!!
Maar ik denk dat er straks een paar kapiteins teveel zijn op dat schip daar!
Hoop dat het dan ook maar zinkt, want het is echt niks meer!
Ja, dat zou leuk zijn!!!quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe meer het daar in de soep loopt, hoe leuker het voor ons is.
Ik wil ze bankroet zien!
![]()
Deurwaarders die een nummertje moeten trekken.
![]()
Ontruimingen!
![]()
Inbeslagnames!
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil ze bankroet zien!
![]()
![]()
Ontruimingen!
![]()
Inbeslagnames!
en jankende bewonersquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil ze bankroet zien!
![]()
![]()
Ontruimingen!
![]()
Inbeslagnames!
Kakkerlakkenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik wil ze bankroet zien!
![]()
![]()
Ontruimingen!
![]()
Inbeslagnames!
Dat is toch het winkeltje? Of is dat alweer veranderd.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:38 schreef LLgetikt het volgende:
het tattoohok zou dat al merchandiseshop gebruikt worden?
Ja, volgens mij maken ze er geen gebruik van en is het gewoon een opslaghokquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is toch het winkeltje? Of is dat alweer veranderd.
Al die kopers passen toch niet in dat kleine hokje?quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:41 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dat is toch het winkeltje? Of is dat alweer veranderd.
Voor een shop zijn klanten toch wel een vereiste lijkt mij...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:42 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Ja, volgens mij maken ze er geen gebruik van en is het gewoon een opslaghok
hoeveel mensen komen vanavond weet jij dat?quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:43 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Voor een shop zijn klanten toch wel een vereiste lijkt mij...
Ik hoorde een man of 200quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hoeveel mensen komen vanavond weet jij dat?
Bjorn kennende zullen er daar wel 50 van gelogen zijn.quote:
Er zijn nog kaartjes verkrijgbaar,dus als je wil gaan...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:43 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
hoeveel mensen komen vanavond weet jij dat?
van de week was ze bezig in haar kast.....die puilde uit met die gigantische hoeveelheid kleding. Het past er niet eens meer in.....hoe dan? Altijd handig een vriendje die de boekhouding doetquote:
Bezoek krijgt besproken private time liet Bjorn zich tijdens Row's bezoek vd week ontvallen, hij vroeg iig of hun private time al ingegaan was.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:49 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Er zijn nog kaartjes verkrijgbaar,dus als je wil gaan...
Ach het is 'n dag lopenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:42 schreef beequeen het volgende:
Volgens Room ligt Hoorn vlakbij Rotterdam.
Ging over Bronno...quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:50 schreef rowan634 het volgende:
bas pest iemand volgens cees, daar moet ie mee stoppen
volgens bas moet cees op zoek naar humor.
Ging volgens mij over Bjornquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:50 schreef rowan634 het volgende:
bas pest iemand volgens cees, daar moet ie mee stoppen
volgens bas moet cees op zoek naar humor.
Helemaal gelijk,veel plezier.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]![]()
nee
ik ga me eigen feestje vieren met wijn en taart
En morgen komt het bezoek van Rob, ongeveer 10.30u krijgt die ook prive timequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:51 schreef Urb het volgende:
[..]
Bezoek krijgt besproken private time liet Bjorn zich tijdens Row's bezoek vd week ontvallen, hij vroeg iig of hun private time al ingegaan was.
En dat in een RLS.
quote:
Kunnen jullie de antwoorden misschien even afstemmen, ik raak Harrie in de warriequote:
Ik ookquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:54 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
[..]
Kunnen jullie de antwoorden misschien even afstemmen, ik raak Harrie in de warrie
Volgens mij ging het over de muziek van Bronno die steeds verdwijnt...quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:54 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Volgens mij ging het over de muziek van Bronno die steeds verdwijnt...
Dank u.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:55 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dank u.![]()
Toch iemand hier die wel oplet...
Dido en Roel zullen wel weer vol lof zijn over hoe ontzettend goed Rob bezig is.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:53 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
En morgen komt het bezoek van Rob, ongeveer 10.30u krijgt die ook prive time
Cees koopt geen drank, geen kleding en geen andere dingen op de markten, dus zo raar is het niet dat hij spaargeld heeft. Hij rookt shag en doet best wel lang met een pakje, is niet echt de hele dag op het rokersbankje te vinden.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:49 schreef kejo het volgende:
[..]
van de week was ze bezig in haar kast.....die puilde uit met die gigantische hoeveelheid kleding. Het past er niet eens meer in.....hoe dan? Altijd handig een vriendje die de boekhouding doet
Zie cees eigenlijk ook nooit zijn shag of koek en snoep betalen . Hij had laatst ook ruim 500 euro aan zakgeld
roel herkent zichzelfquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Dido en Roel zullen wel weer vol lof zijn over hoe ontzettend goed Rob bezig is.
precies.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Cees koopt geen drank, geen kleding en geen andere dingen op de markten, dus zo raar is het niet dat hij spaargeld heeft. Hij rookt shag en doet best wel lang met een pakje, is niet echt de hele dag op het rokersbankje te vinden.
huh? Hij loopt om de haverklap met een sjakkie rondquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
Cees koopt geen drank, geen kleding en geen andere dingen op de markten, dus zo raar is het niet dat hij spaargeld heeft. Hij rookt shag en doet best wel lang met een pakje, is niet echt de hele dag op het rokersbankje te vinden.
Die komen niet.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:56 schreef Urb het volgende:
Dido en Roel zullen wel weer vol lof zijn over hoe ontzettend goed Rob bezig is.
je vergeetquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:57 schreef Verida het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komen niet.![]()
Room kan niet rekenen. Wat zou ze wel kunnen? Oh wacht......
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komen niet.![]()
En dat Rob z'n rust moet nemen, hij werkt veel te hardquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:56 schreef Urb het volgende:
[..]
Ze lijkt sprekend op Rowquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die komen niet.![]()
Dat begin ik me toch af te vagen, met name Dido.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:00 schreef Urb het volgende:
Ok maar alsnog zullen ze best apetrots zijn toch.
Ojaquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begin ik me toch af te vagen, met name Dido.
Ze is nota bene zijn 'zakelijk manager'.
Ander woord voor bewindvoerster...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat begin ik me toch af te vagen, met name Dido.
Ze is nota bene zijn 'zakelijk manager'.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Oja![]()
![]()
En wat Room wel kan, paaldansen en luchtfietsen.![]()
[ afbeelding ]
Gifje Mazaru
dat was nur en kort demonstratie en fake hij heeft gelachtquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Oja![]()
![]()
En wat Room wel kan, paaldansen en luchtfietsen.![]()
[ afbeelding ]
Gifje Mazaru
Toch wel een bezig bijtje he die man, jammer van dat overdreven quizmaster gedoe dan weer wel.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:05 schreef Ebinas het volgende:
Gabs tegen Bronno: Het boeit me ook niet, ik wacht tot je klaar bent met praten.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:06 schreef Ebinas het volgende:
[..]
dat miste ik, over dat lullen van hem?
Zijn pa zal wel komen heeft hij gezegd, ook een neefje en nichtje en nog wat, maar dat week in niet meerquote:
Zuur stuk vreten die Gabs, hoewel ik me voor kan stellen dat je gek word daar maar toch die zit al maanden haar tijd uit.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:05 schreef Ebinas het volgende:
Gabs tegen Bronno: Het boeit me ook niet, ik wacht tot je klaar bent met praten.
Dat is al bekend gemaakt ze gaat van de zomerquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Zuur stuk vreten die Gabs, hoewel ik me voor kan stellen dat je gek word daar maar toch die zit al maanden haar tijd uit.
Nouja nog een week als het een beetje meezit, maar mss word het nog wat gerekt voor wat extra centjes ofzo.
In dit geval kan ik haar geen ongelijk geven.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:07 schreef Urb het volgende:
[..]
Zuur stuk vreten die Gabs, hoewel ik me voor kan stellen dat je gek word daar maar toch die zit al maanden haar tijd uit.
Nouja nog een week als het een beetje meezit, maar mss word het nog wat gerekt voor wat extra centjes ofzo.
ZZ Top of Lynyrd Skynyrdquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[ afbeelding ]
Hij vind het raar dat hij nog geen mail heeft gehad van mensen met èèn been...
Of Lemmy...quote:
Engerd, ben blij dat hij maar 1 been heeft, dan kan ik gelukkig nog altijd harder rennen dan hemquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:13 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen is weg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister nog zaniken dat iedereen altijd maar op bed ligt, toen hij es een keer wat moest doen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob zit alweer aan het bier en zit al bijna een uur op de bar.... druk druk druk....
Die ziet de dingen echt alleen maar krom.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Gister nog zaniken dat iedereen altijd maar op bed ligt, toen hij es een keer wat moest doen.
Pollwaardig...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd wie vanavond het eerst bij boom 5 staat, Sletje Romy of mooiboy Cemal.
Met een ander natuurlijk.
ik kom net binnen en scroll ff terug ook nog, maar sorry ik zie niet zoveel "off topic" ?quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:15 schreef Ebinas het volgende:
Off topic geleuter is weer genoeg geweest. On topic graag
Die lijken elkaar wel gevonden te hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd wie vanavond het eerst bij boom 5 staat, Sletje Romy of mooiboy Cemal.
Laten gaan Ramona is aan het zingenquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:20 schreef Buster91 het volgende:
Mijn stream blijft maar laden.. Iemand een oplossing?
Had die zelf ook niet wel eens wat te zeiken over andermans drankgebruik? Of wat dat weer een andere klootviool? Ik gooi alles door elkaarquote:
Opnieuw laden, alles afsluiten en opnieuw openen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:20 schreef Buster91 het volgende:
hij heeft toch zijn kwakie gespuit op de kledingquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
Cemal gaat de was doen voor Romy...
Werkt niet.. Heb ook al verschillende browsers geprobeerdquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:21 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
Opnieuw laden, alles afsluiten en opnieuw openen?
Hij is aan het bufferen denk ik. Ik zou dit proces afbreken door het kader met het kruisje rechtsboven af te sluiten zodat er even geen input meer komt. Om dan vervolgens in de juiste context de uitdaging weer aan te gaan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:20 schreef Buster91 het volgende:
Zie FBquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:18 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik kom net binnen en scroll ff terug ook nog, maar sorry ik zie niet zoveel "off topic" ?
Laat Do het nu als eerste aan hebben gehad.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:35 schreef mazaru het volgende:
Loop je toch voor lul als volwassen vrouw om dezelfde kleding aan te trekken als je vriendinnetje!!
Welke browsers allemaal? ik gebruik Chrome maar soms ligt het echt aan de streams zelf.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:21 schreef Buster91 het volgende:
[..]
Werkt niet.. Heb ook al verschillende browsers geprobeerd
DM gestuurd...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:20 schreef Buster91 het volgende:
Ik gok op Benquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Doe dit verder in dm of pm.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:22 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
Welke browsers allemaal? ik gebruik Chrome maar soms ligt het echt aan de streams zelf.
Vic Ras heeft overal een oplossing voor.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:21 schreef Raskolnikow het volgende:
Hij is aan het bufferen denk ik. Ik zou dit proces afbreken door het kader met het kruisje rechtsboven af te sluiten zodat er even geen input meer komt. Om dan vervolgens in de juiste context de uitdaging weer aan te gaan.
Hang op, klik weg, en zoek een leven....quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:20 schreef Buster91 het volgende:
Was ik ooit maar zo verstandig geweest ipv van naar die loods te blijven kijken.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:24 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Hang op, klik weg, en zoek een leven....
Nu het nog niet te laat is.
Dat jaquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:25 schreef Ebinas het volgende:
Vind het niet eens zo slecht vergeleken bij bv een Ros
Oh ja ...Cees heeft een datequote:Op zaterdag 2 april 2016 14:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Misschien gaat Cees wel lekker los vanavond:D
Oke is goed. Sorry..quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doe dit verder in dm of pm.
Alvast bedankt !
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:25 schreef Ebinas het volgende:
Vind het niet eens zo slecht vergeleken bij bv een Ros
Vraag me wel eens af hoe gaan deze mensen naar de wc, komt die drol er plat uit, of gaat er een krik tussen die billen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs zingen doet die vette Rollademona zittend
Lui varken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens ...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef kejo het volgende:
Vind het ook best redelijk moet ik eerlijk zeggen wat ramona nu laat horen. Eerlijk is eerlijk
g jij eens een eigen topic openen met Mario!quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af hoe gaan deze mensen naar de wc, komt die drol er plat uit, of gaat er een krik tussen die billen?
Dat zou mooi zijn,dat gun ik haar ook wel...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:30 schreef kejo het volgende:
Hoop dat ze het vanavond ook zo kan en durft te zingen
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
g jij eens een eigen topic openen met Mario!
sorry, liet even mijn gedachten gaanquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
yep lidlquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Ebinas het volgende:
Ze gaat nog ene keer, ze zit er net goed in.
Gaat ze het vanavond zingen dan?
Mooie levensvraag.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af hoe gaan deze mensen naar de wc, komt die drol er plat uit, of gaat er een krik tussen die billen?
Ja,speciaal voor haar moeder...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Ebinas het volgende:
Ze gaat nog ene keer, ze zit er net goed in.
Gaat ze het vanavond zingen dan?
toch wel hequote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Mooie levensvraag.
Ik hou wel van dit soort nieuwsgierigheid.
Het is ook een heel mooi nummer.quote:
wat heb je altijd met mijn naam? is best irritant hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Dat is zeer zeker, maar ze verknalt hem niet gelukkig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is ook een heel mooi nummer.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef Vinamp het volgende:
[..]
kan er veel beter naar luisteren dan het nasale geluid van bjorn. Die ook nog eens na tig keer oefenen zijn tekst niet kent. Vraag me af hoe hij dat trouwens doet met zijn acteren....al die script uit zijn hoofd leren....quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is ook een heel mooi nummer.
Bij Spangas waren het vrij korte zinnetjes...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:34 schreef kejo het volgende:
[..]
kan er veel beter naar luisteren dan het nasale geluid van bjorn. Die ook nog eens na tig keer oefenen zijn tekst niet kent. Vraag me af hoe hij dat trouwens doet met zijn acteren....al die script uit zijn hoofd leren....
Ramona is best okequote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef utopiabasfan het volgende:
Vind Ramona wel een stuk minder roddelen nu en ze is ook niet zo negatief dus ze doet het best goed.
en dat pesten was typecastingquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij Spangas waren het vrij korte zinnetjes...
Zonder Michael is al een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef utopiabasfan het volgende:
Vind Ramona wel een stuk minder roddelen nu en ze is ook niet zo negatief dus ze doet het best goed.
Mee eens die michael haalde haar erg naar beneden. Zij verandere met hem in een naar persoon.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef utopiabasfan het volgende:
Het blijft een slang.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef utopiabasfan het volgende:
Vond der eerst best wel roddelen en beetje gemeen maar nu is ze eigenlijk wel positief veranderd in mijn ogen nu Michael weg is of ligt dat aan mij?quote:
Precies dat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zonder Michael is al een stuk beter.
Die twee samen, dan is ze echt erg
ligt niet aan jou , maar ik vond Mike ook wel grappigquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:38 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
Vond der eerst best wel roddelen en beetje gemeen maar nu is ze eigenlijk wel positief veranderd in mijn ogen nu Michael weg is of ligt dat aan mij?
Mike had ook leuke kanten zoals zijn humor. Alleen met Ramona werden het een soort bitches waardoor je een heel ander beeld kreeg.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ligt niet aan jou , maar ik vond Mike ook wel grappig
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:39 schreef Iamjack het volgende:
Bronno is nog altijd aan het observeren, is niet van zijn stoel af te slaan.
Ach mien hiemel, wat heeft hij dan gedaanquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Niet zo onzeker nu Ramona. Kom op, laat ze even een poepie ruiken
Ze gaat af en toe best heel vals ggrrrquote:
Bij dat soort nummers is dat juist het mooiste om het klein te houden dan heb je er sowieso meer gevoel bij.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dan wel een slang die net een ezel heeft opgegeten....
[ afbeelding ]
Net minder, ze is geen uitblinker, maar nu is het wel heel valsquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat af en toe best heel vals ggrrr
Ze houdt nu teveel rekening met Row voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat ze het beeld van haar moeder niet meer op haar netvlies heeft.
Zonde
Ik kan ook niet plassen als er andere bij zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze houdt nu teveel rekening met Row voor mijn gevoel
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:47 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ik kan ook niet plassen als er andere bij zijn.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze houdt nu teveel rekening met Row voor mijn gevoel
Hoe kom je eropquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:47 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ik kan ook niet plassen als er andere bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |