Dat is zeer zeker, maar ze verknalt hem niet gelukkig.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is ook een heel mooi nummer.
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af hoe gaan deze mensen naar de wc, komt die drol er plat uit, of gaat er een krik tussen die billen?
kan er veel beter naar luisteren dan het nasale geluid van bjorn. Die ook nog eens na tig keer oefenen zijn tekst niet kent. Vraag me af hoe hij dat trouwens doet met zijn acteren....al die script uit zijn hoofd leren....quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:33 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Het is ook een heel mooi nummer.
Bij Spangas waren het vrij korte zinnetjes...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:34 schreef kejo het volgende:
[..]
kan er veel beter naar luisteren dan het nasale geluid van bjorn. Die ook nog eens na tig keer oefenen zijn tekst niet kent. Vraag me af hoe hij dat trouwens doet met zijn acteren....al die script uit zijn hoofd leren....
Ramona is best okequote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef utopiabasfan het volgende:
Vind Ramona wel een stuk minder roddelen nu en ze is ook niet zo negatief dus ze doet het best goed.
en dat pesten was typecastingquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Bij Spangas waren het vrij korte zinnetjes...
Zonder Michael is al een stuk beter.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef utopiabasfan het volgende:
Vind Ramona wel een stuk minder roddelen nu en ze is ook niet zo negatief dus ze doet het best goed.
Mee eens die michael haalde haar erg naar beneden. Zij verandere met hem in een naar persoon.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef utopiabasfan het volgende:
Het blijft een slang.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef utopiabasfan het volgende:
Vond der eerst best wel roddelen en beetje gemeen maar nu is ze eigenlijk wel positief veranderd in mijn ogen nu Michael weg is of ligt dat aan mij?quote:
Precies dat.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Zonder Michael is al een stuk beter.
Die twee samen, dan is ze echt erg
ligt niet aan jou , maar ik vond Mike ook wel grappigquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:38 schreef utopiabasfan het volgende:
[..]
Vond der eerst best wel roddelen en beetje gemeen maar nu is ze eigenlijk wel positief veranderd in mijn ogen nu Michael weg is of ligt dat aan mij?
Mike had ook leuke kanten zoals zijn humor. Alleen met Ramona werden het een soort bitches waardoor je een heel ander beeld kreeg.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
ligt niet aan jou , maar ik vond Mike ook wel grappig
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:39 schreef Iamjack het volgende:
Bronno is nog altijd aan het observeren, is niet van zijn stoel af te slaan.
Ach mien hiemel, wat heeft hij dan gedaanquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:42 schreef Ebinas het volgende:
Niet zo onzeker nu Ramona. Kom op, laat ze even een poepie ruiken
Ze gaat af en toe best heel vals ggrrrquote:
Bij dat soort nummers is dat juist het mooiste om het klein te houden dan heb je er sowieso meer gevoel bij.quote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:45 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Maar dan wel een slang die net een ezel heeft opgegeten....
[ afbeelding ]
Net minder, ze is geen uitblinker, maar nu is het wel heel valsquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze gaat af en toe best heel vals ggrrr
Ze houdt nu teveel rekening met Row voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Denk dat ze het beeld van haar moeder niet meer op haar netvlies heeft.
Zonde
Ik kan ook niet plassen als er andere bij zijn.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze houdt nu teveel rekening met Row voor mijn gevoel
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:47 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Ik kan ook niet plassen als er andere bij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |