Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:25 schreef Ebinas het volgende:
Vind het niet eens zo slecht vergeleken bij bv een Ros
Vraag me wel eens af hoe gaan deze mensen naar de wc, komt die drol er plat uit, of gaat er een krik tussen die billen?quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
Zelfs zingen doet die vette Rollademona zittend
Lui varken![]()
![]()
[ afbeelding ]
Helemaal mee eens ...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef kejo het volgende:
Vind het ook best redelijk moet ik eerlijk zeggen wat ramona nu laat horen. Eerlijk is eerlijk
g jij eens een eigen topic openen met Mario!quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af hoe gaan deze mensen naar de wc, komt die drol er plat uit, of gaat er een krik tussen die billen?
Dat zou mooi zijn,dat gun ik haar ook wel...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:30 schreef kejo het volgende:
Hoop dat ze het vanavond ook zo kan en durft te zingen
quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
g jij eens een eigen topic openen met Mario!
sorry, liet even mijn gedachten gaanquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
yep lidlquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Ebinas het volgende:
Ze gaat nog ene keer, ze zit er net goed in.
Gaat ze het vanavond zingen dan?
Mooie levensvraag.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:29 schreef Vinamp het volgende:
[..]
Vraag me wel eens af hoe gaan deze mensen naar de wc, komt die drol er plat uit, of gaat er een krik tussen die billen?
Ja,speciaal voor haar moeder...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Ebinas het volgende:
Ze gaat nog ene keer, ze zit er net goed in.
Gaat ze het vanavond zingen dan?
toch wel hequote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Iamjack het volgende:
[..]
Mooie levensvraag.
Ik hou wel van dit soort nieuwsgierigheid.
Het is ook een heel mooi nummer.quote:
wat heb je altijd met mijn naam? is best irritant hoorquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |