Ik denk wel iets meerquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Ghostbuster het volgende:
We krijgen 7 pagina's gejuich als die lamlul weggaat zeg
Hahaha wij denken het zelfdequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik las hier gister in de cos dat Bjorn er over denkt om misschien tot de zomer te blijven
dat ik die ooit zielig kon vindenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:22 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
[..]
Wat een arrogante klerelijer is dat.
Dat was mijn 1 April grapquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
Ik las hier gister in de cos dat Bjorn er over denkt om misschien tot de zomer te blijven
Gisteren was 1 april. Alles van gisteren is een grapjequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:23 schreef puzziepie het volgende:
quote:
Vandaag is er niks grappigs meer aan.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was 1 april. Alles van gisteren is een grapje
sterker nog,ze worden steeds rotter lijkt het welquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:24 schreef Datlijktmaarzo het volgende:
Ik kom niet meer bij want elke keer gaan ze zeggen dat de rotte appels er uit zijn, maar er komen net zo hard weer nieuwe rotte appels in of zijn er nog!
Ja, precies.quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
sterker nog,ze worden steeds rotter lijkt het wel
Misschien drukt de Push Up op haar borstkastjequote:Op zaterdag 2 april 2016 13:26 schreef mazaru het volgende:
Waarom slaat niemand dat ellendige genepkuch van die doos eens even grondig los?
Alle slettebakken verzamelenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:26 schreef lonneberga het volgende:
[..]
sterker nog,ze worden steeds rotter lijkt het wel
Of was het eergisterenquote:Op zaterdag 2 april 2016 13:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gisteren was 1 april. Alles van gisteren is een grapje
Haar push up onderbroek?quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien drukt de Push Up op haar borstkastje
Allergisch voor kipfilet.........quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:27 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Misschien drukt de Push Up op haar borstkastje
Oh vandaar dat ze het steeds over haar kont heeft. Ze wil complimentenquote:
quote:Op zaterdag 2 april 2016 13:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ze het steeds over haar kont heeft. Ze wil complimenten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |