Of Lemmy...quote:
Engerd, ben blij dat hij maar 1 been heeft, dan kan ik gelukkig nog altijd harder rennen dan hemquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:13 schreef Ebinas het volgende:
Iedereen is weg.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gister nog zaniken dat iedereen altijd maar op bed ligt, toen hij es een keer wat moest doen.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:15 schreef LekkerSimpel het volgende:
Rob zit alweer aan het bier en zit al bijna een uur op de bar.... druk druk druk....
Die ziet de dingen echt alleen maar krom.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:17 schreef Urb het volgende:
[..]
Gister nog zaniken dat iedereen altijd maar op bed ligt, toen hij es een keer wat moest doen.
Pollwaardig...quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd wie vanavond het eerst bij boom 5 staat, Sletje Romy of mooiboy Cemal.
Met een ander natuurlijk.
ik kom net binnen en scroll ff terug ook nog, maar sorry ik zie niet zoveel "off topic" ?quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:15 schreef Ebinas het volgende:
Off topic geleuter is weer genoeg geweest. On topic graag
Die lijken elkaar wel gevonden te hebben.quote:Op zaterdag 2 april 2016 14:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik ben benieuwd wie vanavond het eerst bij boom 5 staat, Sletje Romy of mooiboy Cemal.
Met een ander natuurlijk.
Laten gaan Ramona is aan het zingenquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:20 schreef Buster91 het volgende:
Mijn stream blijft maar laden.. Iemand een oplossing?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |