Ik citeer de keiharde feiten die in de krant stonden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Noem jij Paxcon een huisvrouw van 50+?
quote:
Dat is van voor mijn tijd helaas, anders was ik ongetwijfeld groot fan geweestquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:44 schreef tong80 het volgende:
Ooit aan begonnen. Snel gestopt. Concept klopte niet meer. Werd veel te luxe. De Bus en BB wel alles
[..]
Ten tijden van Ruud werden er nooit van dit soort platvloerse grappen gemaaktquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ooit was dit een serieus voetbalpraatprogramma
Was leuk op FOK! Door BB is FOK! groot geworden. Ik ben hier door BB2quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:45 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat is van voor mijn tijd helaas, anders was ik ongetwijfeld groot fan geweest
Met een rotje in....quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef Pascalus het volgende:
Ik heb Anthony Lurling op m'n reet staan.
Rolf Woutersgodquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was leuk op FOK! Door BB is FOK! groot geworden. Ik ben hier door BB2
Toen mocht er nog een sigaartuje opgestoken worden.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:46 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ten tijden van Ruud werden er nooit van dit soort platvloerse grappen gemaakt
Ik vergeet telkens dat Ties voor Twente is.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen omdat Ties02 zo'n goede vriend van me is
quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:48 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Alleen omdat Ties02 zo'n goede vriend van me is
Mooie club man. Komt weer door m'n leeftijd denk ik. Opa zal niet vertellen.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:47 schreef DrDentz het volgende:
Twente helpen![]()
die club heeft 0 sympathie buiten de regio
En Joop in de bak.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:47 schreef IkeDubaku99 het volgende:
De woordvoerder van FC Twente weer aan de bak.
Even tussen jou en mij. Vasion heb ik nog nooit zo happy gezien. Jij hebt een gave Tiesquote:
Ik las hoe hoogt de schuld is. Dat is een ongelooflijk bedrag. Eigenlijk is het onverantwoordquote:
Dit dus. Genant.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:47 schreef Pascalus het volgende:
Het wekelijkse Joop verdedigen is weer begonnen.
Willem Leushuisquote:
quote:
Bolasie, jouw reactie aub.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:50 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Bolasie neem ik niet serieus, die weet niet of er lucht of zand in een bal zit
Ga weg. Die verneukte de eindshow door de reclame die hij maakte voor zijn eigen programma. Wist van de toet en de rand met z'n coke hoofd. BB2 was wel de leukstequote:
Is het in het verleden wel eens voorgekomen dat zoiets voorkwam? en wat waren de gevolgen?quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:51 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik las hoe hoogt de schuld is. Dat is een ongelooflijk bedrag. Eigenlijk is het onverantwoord
Johan gaat verder met het bagataliseren
Noorse_Kabeltruiquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Trendy_Schipperstrui
Wiens kloon is dit?
Oh nee he....quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:53 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Sylvana. We moeten iedereen erbij halen.
Sjeik_Telmachientjequote:Op vrijdag 1 april 2016 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Trendy_Schipperstrui
Wiens kloon is dit?
Dan zouden die andere twee vanavond ook moeten hebben verloren of gelijkquote:
Sylvana straks. Alweerquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik vind het altijd wel een gezellige afsluiter van de dag
Zilke bedragen niet. Het zou wel raar zijn dat FC Amsterdam SC Amersfoort, RBC Haarlem en Veendam met niet te vergelijken bedragen wel de klos werdenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Is het in het verleden wel eens voorgekomen dat zoiets voorkwam? en wat waren de gevolgen?
Een reden om niet te kijkenquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Geerten Linsen
Ingrid Vinkoert
Dolf Jansen
André Kuipers
Sylvana Simons
Bas Heijne
Maurice de Hond
Kees van Amstel
Eric Smit
Ik denk van Noorse_Kabeltruiquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Trendy_Schipperstrui
Wiens kloon is dit?
WutFacequote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Geerten Linsen
Ingrid Vinkoert
Dolf Jansen
André Kuipers
Sylvana Simons
Bas Heijne
Maurice de Hond
Kees van Amstel
Eric Smit
Jawel hoor. Lekker late night programmaquote:
Maruice de Hondquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Geerten Linsen
Ingrid Vinkoert
Dolf Jansen
André Kuipers
Sylvana Simons
Bas Heijne
Maurice de Hond
Kees van Amstel
Eric Smit
aidsquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Geerten Linsen
Ingrid Vinkoert
Dolf Jansen
André Kuipers
Sylvana Simons
Bas Heijne
Maurice de Hond
Kees van Amstel
Eric Smit
Wat veel.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef Coco98 het volgende:
Gasten Pauw:
Geerten Linsen
Ingrid Vinkoert
Dolf Jansen
André Kuipers
Sylvana Simons
Bas Heijne
Maurice de Hond
Kees van Amstel
Eric Smit
Daar heb je gelijk in idd. Ik hoop dat Twente het gaat redden, alleen voor de supporters in de regio zal dit echt keihard aankomen. Het zal je cluppie maar zijn.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zilke bedragen niet. Het zou wel raar zijn dat FC Amsterdam SC Amersfoort, RBC Haarlem en Veendam met niet te vergelijken bedragen wel de klos werden
Ik joop het ook hoor.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in idd. Ik hoop dat Twente het gaat redden, alleen voor de supporters in de regio zal dit echt keihard aankomen. Het zal je cluppie maar zijn.
lol deze jaquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:59 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Die met die trillip vind ik leuker.
Op Mallorca wint Mallorcaquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
jammer dat er geen thuiswedstrijd van Mallorca tussen zit.
Kom niet aan FC Den Bosch.quote:
Die gaan mogelijk degraderen uit de Segunda. RIP.quote:Op vrijdag 1 april 2016 21:59 schreef Van_Poppel het volgende:
jammer dat er geen thuiswedstrijd van Mallorca tussen zit.
Een christelijk tijdstipquote:Op vrijdag 1 april 2016 21:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik kan onthullen dat ik zo ga slapen
Ik kijk toch al Utopia dus ik durf nu allesquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n programma voor huisvrouwen van middelbare leeftijd
Die film was eng realistisch.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:02 schreef johannes_vermeer het volgende:
Jammer dat RTL niet kiest voor een wat meer realistische weergave van WOII zoals SS Doomtrooper.
Allemaal zaken die in de geschiedenisboekjes nauwkeurig zijn verzwegenquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Die film was eng realistisch.![]()
Bovendien een paar levenslessen geleerd...
TV / 101st Airborne, E-Company's Band Of Brothers! [#5]quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand, stuur eens een link van BOB topic. Dank!
Dank!quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
TV / 101st Airborne, E-Company's Band Of Brothers! [#5]
Eentje leeft nog toch?quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef Ties02 het volgende:
Bijna al deze veteranenhelden zijn al overleden
Dat is hem niet, we hadden een anderquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef KingRoland het volgende:
[..]
TV / 101st Airborne, E-Company's Band Of Brothers! [#5]
Geen zorgen. Ooit komt er een dag dat wij allemaal ook moeten vechten voor WW3.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef Ties02 het volgende:
Bijna al deze veteranenhelden zijn al overleden
Zij aan zij #VIHOOLIGANS #neversurrenderquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Geen zorgen. Ooit komt er een dag dat wij allemaal ook moeten vechten voor WW3.
TV / Band of Brothersquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Iemand, stuur eens een link van BOB topic. Dank!
Wauw, dit voelt beter dan bijv 1ste Messi topic..quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
TV / [Topfilm] SS Doomtrooper nu
Briljant topic van doublepain
quote:
die danquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Dat is hem niet, we hadden een ander
Ik denk dat we stylo niet hadden moeten blootstellen aan zulke realistische en fantastische oorlogsbeelden, nu wilde hij dat ook.quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wauw, dit voelt beter dan bijv 1ste Messi topic..
Toen Stylo nog van de partij was
????quote:Op vrijdag 1 april 2016 22:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga nog even naar de bieb (Paxcon vindt dit leuk)
Het is onze schuld dat Stylo niet meer aanwezig isquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik denk dat we stylo niet hadden moeten blootstellen aan zulke realistische en fantastische oorlogsbeelden, nu wilde hij dat ook.
Wowquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:07 schreef Ties02 het volgende:
Ik ga nog even naar de bieb (Paxcon vindt dit leuk)
Stylogodquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:06 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wauw, dit voelt beter dan bijv 1ste Messi topic..
Toen Stylo nog van de partij was
Succes, ik had geen flauw idee dat ze nog zo laat open warenquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:08 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Ja moet nog even wat boeken scoren #studentstruggle
Hij was wel een beetje Holly Michaels verslaafdquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:09 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Stylogod![]()
Prachtige wallpapers kon die maken.
Prima, die koppen wil je toch niet in hogere resolutioniquote:Op vrijdag 1 april 2016 22:29 schreef Arn0 het volgende:
MP4:
http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)842-5a394d08dd69.mp4
Plots weer terug in de oude resolutie, jammer.
Wil jij niet eens met hem gaan studeren?quote:Op zaterdag 2 april 2016 05:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon studeert graag samen![]()
en van studeren komt het niet als je begrijpt wat ik bedoel
helaas ben ik al afgestudeerdquote:Op zaterdag 2 april 2016 08:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wil jij niet eens met hem gaan studeren?
Doet hij dat dan met iedereen of is het altijd met 1 specifieke persoon? Pax lijkt me wel een persoon die voor alles open staat als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op zaterdag 2 april 2016 05:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Paxcon studeert graag samen![]()
en van studeren komt het niet als je begrijpt wat ik bedoel
Stuur hem een dmquote:Op zaterdag 2 april 2016 14:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Doet hij dat dan met iedereen of is het altijd met 1 specifieke persoon? Pax lijkt me wel een persoon die voor alles open staat als je begrijpt wat ik bedoel
quote:Op zondag 3 april 2016 23:01 schreef Quyxz_ het volgende:
Afgelopen vrijdag uitzending gemist. Ik kan me uiteraard niet voorstellen dat t over Shinchan ging. Deze TT is dus een grap van een dorpsidioot?
Aha bedankt voor de verduidelijking! Dat filmpje heb ik gezien; lekker nostalgisch!quote:Op zondag 3 april 2016 23:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Dit kwam niet in de uitzending maar werd hier besproken tijdens de reclame.
Hahaha Shin Chan wat geniaalquote:Op zondag 3 april 2016 23:02 schreef BobW het volgende:
[..]
Dit kwam niet in de uitzending maar werd hier besproken tijdens de reclame.
Jens Toornstra ook.quote:Op maandag 4 april 2016 07:14 schreef Evertjan het volgende:
Hiep hiep hoera Rene van der Gijp is jarig vandaag
Hij moet zeker weer alimentatie betalenquote:Op maandag 4 april 2016 13:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Is het mensen al opgevallen dat Johan reclame maakt voor een of ander anti-tekenmiddel voor handen?
Hoorde hem vandaag op tv voorbij komen...Johan is verder niet in beeld alleen zijn stem is te horen
Waar en door wie?quote:Op maandag 4 april 2016 12:54 schreef ShaoliN het volgende:
Wilfred werd vanochtend weer eens voor van alles uitgemaakt ivm zijn talkshow. Schijnbaar is het toch echt een vervelend achterbaks kutventje.
Denk niet dat hij veel kan, en moet doen, behalve dit
Waar vind je dat? Op de site van RTL staat gewoon anderhalf.quote:
Ziggo TV gids bij het inplannen van de opname.quote:Op maandag 4 april 2016 17:20 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Waar vind je dat? Op de site van RTL staat gewoon anderhalf.
Was dat geen 1 april garp?quote:Op maandag 4 april 2016 17:24 schreef Evertjan het volgende:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met dat fietsproject van Boskamp of was dat niet tijdens de ronde van vlaanderen?
Waar was dat?quote:Op maandag 4 april 2016 12:54 schreef ShaoliN het volgende:
Wilfred werd vanochtend weer eens voor van alles uitgemaakt ivm zijn talkshow. Schijnbaar is het toch echt een vervelend achterbaks kutventje.
Denk niet dat hij veel kan, en moet doen, behalve dit
Volgens RTL 7 teletekst duurt het gewoon 1,5 uur.quote:
Wellicht Sensi weer langs.twitter:VoetbalInside twitterde op maandag 04-04-2016 om 16:42:28Vanavond om 20:30 weer een nieuwe #voetbalinside met de jarige René en.. Jan Boskamp! https://t.co/TTZ4P0RLTf reageer retweet
Dan moet het zo zijn. Ik ben opgelucht.quote:Op maandag 4 april 2016 17:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Volgens RTL 7 teletekst duurt het gewoon 1,5 uur.
Voor handen? of hondenquote:Op maandag 4 april 2016 13:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Is het mensen al opgevallen dat Johan reclame maakt voor een of ander anti-tekenmiddel voor handen?
Hoorde hem vandaag op tv voorbij komen...Johan is verder niet in beeld alleen zijn stem is te horen
quote:
Ik vond hem in deze wel gelijk hebben eerlijk gezegd.quote:Op maandag 4 april 2016 17:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
538, Die Beau van Erven Dorens. Wat ik trouwens ook een eikel vind.
Matthijs schijnt geklaagd te hebben zich erin geluisd te voelen daar enkel komende met de gedachten over sportfragmenten te spreken maar kreeg te horen dat het te duur was om er mee uit te zenden. Later kwam Beau toevallig ook in de studio en beaamde dit verhaal.quote:
Ach ja... jij hebt kennelijk ook JanDino overleefd vanochtend dan valt Beau alles mee.quote:Op maandag 4 april 2016 17:47 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
538, Die Beau van Erven Dorens. Wat ik trouwens ook een eikel vind.
Wie is matthijs?quote:Op maandag 4 april 2016 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matthijs schijnt geklaagd te hebben zich erin geluisd te voelen daar enkel komende met de gedachten over sportfragmenten te spreken maar kreeg te horen dat het te duur was om er mee uit te zenden. Later kwam Beau toevallig ook in de studio en beaamde dit verhaal.
[..]
Ach ja... jij hebt kennelijk ook JanDino overleefd vanochtend dan valt Beau alles mee.
Maar hij zei ook dat hij het een prima interview (en interviewer) vond, gewoon andere verwachtingen. Erin geluisd zou ik het niet willen noemen.quote:Op maandag 4 april 2016 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matthijs schijnt geklaagd te hebben zich erin geluisd te voelen daar enkel komende met de gedachten over sportfragmenten te spreken maar kreeg te horen dat het te duur was om er mee uit te zenden.
Van Nieuwkerkquote:
Dat klopt, maar ze waren sowieso een beetje bijzonder anti Genee. Een kille, akelige man etc. etc.quote:Op maandag 4 april 2016 18:11 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Maar hij zei ook dat hij het een prima interview (en interviewer) vond, gewoon andere verwachtingen. Erin geluisd zou ik het niet willen noemen.
Wilfred was vrijdag nog bij de DWDD en toen hoorde ik niks over "erin geluisd voelen".quote:Op maandag 4 april 2016 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matthijs schijnt geklaagd te hebben zich erin geluisd te voelen daar enkel komende met de gedachten over sportfragmenten te spreken maar kreeg te horen dat het te duur was om er mee uit te zenden. Later kwam Beau toevallig ook in de studio en beaamde dit verhaal.
De radio maar zoals ik al stelde waren ze sowieso bijzonder negatief over Genee dus dat kan het één en ander verklaren.quote:Op maandag 4 april 2016 18:19 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Wilfred was vrijdag nog bij de DWDD en toen hoorde ik niks over "erin geluisd voelen".
Is dit een vrije interpretatie van jouw kant of was dat vanochtend op de radio?
Ik zeg: DOEN!quote:Op maandag 4 april 2016 13:48 schreef vincenzo78 het volgende:
Is het mensen al opgevallen dat Johan reclame maakt voor een of ander anti-tekenmiddel voor honden?
Beetje valse voorstelling van zaken.quote:Op maandag 4 april 2016 18:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
De radio maar zoals ik al stelde waren ze sowieso bijzonder negatief over Genee dus dat kan het één en ander verklaren.
De pot verwijt de ketel dus. Dat hele DWDD is toch altijd volgens hetzelfde recept: Artiest/Persoon X mag even naar de studio doen. Niet om zichzelf in de breedste zin te presenteren, maar eigenlijk alleen om dat ene trucje te doen waardoor ze bekend zijn geworden bij het grote publiek. Lachwekkend.quote:Op maandag 4 april 2016 18:16 schreef DrDentz het volgende:
Matthijs heeft dat ook wel eens gedaan, mensen naar de studio gelokt om een boek te promoten en er dan alleen de laatste 5 seconden even tijd voor geven.
90% van het interview is vaak ook Matthijs die zelf al antwoord in de vraag geeft en maar blijft aanhalen hoe geweldig alles isquote:Op maandag 4 april 2016 18:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dus. Dat hele DWDD is toch altijd volgens hetzelfde recept: Artiest/Persoon X mag even naar de studio doen. Niet om zichzelf in de breedste zin te presenteren, maar eigenlijk alleen om dat ene trucje te doen waardoor ze bekend zijn geworden bij het grote publiek. Lachwekkend.
Ik krijg echt de kriebels van dat geforceerd leuke gedoe en de mensen die daar voor hun plezier naar kijken.quote:Op maandag 4 april 2016 18:51 schreef Ties02 het volgende:
[..]
90% van het interview is vaak ook Matthijs die zelf al antwoord in de vraag geeft en maar blijft aanhalen hoe geweldig alles is
Daarvoor hadden voornamelijk de sidekicks al hun woordje gedaan over Genee. Maar goed, laten we het vooral niet overdrijven ook.quote:Op maandag 4 april 2016 18:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beetje valse voorstelling van zaken.
Ik luister nu naar het gesprek van Evers en Beau, maar Evers parafraseert Matthijs wel heel vrij. Daardoor wakkert Evers wel het vuurtje aan.
Evers heeft hier wel een handje van. Toen hij een keer van Gaal ging interviewen, stelde hij ook geen enkele kritische vraag (de bange wezel dat ie was). Maar ging hij van Gaal confronteren met de kritiek van VI destijds....hij gaf gewoon de voorzetjes en van Gaal mocht inkoppen
en Beau moet niet zo zeuren want dat interview hebben ze 2 keer opgenomen 1 keer als pilot en 1 keer voor het ''eggie''quote:Op maandag 4 april 2016 18:32 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Beetje valse voorstelling van zaken.
Ik luister nu naar het gesprek van Evers en Beau, maar Evers parafraseert Matthijs wel heel vrij. Daardoor wakkert Evers wel het vuurtje aan.
Evers heeft hier wel een handje van. Toen hij een keer van Gaal ging interviewen, stelde hij ook geen enkele kritische vraag (de bange wezel dat ie was). Maar ging hij van Gaal confronteren met de kritiek van VI destijds....hij gaf gewoon de voorzetjes en van Gaal mocht inkoppen
SOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op maandag 4 april 2016 19:07 schreef Evertjan het volgende:
dat hele kliekje van DWDD kan mij gestolen worden trouwens. Bom erop gooien zeg ik
En dit is het format waar hij jarenlang naar heeft uitgekeken.quote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef Caland het volgende:
Nu snap ik de kritiek op het programma van Genee ook wel. Het zou een sportprogramma moeten zijn maar Genee probeert eigenlijk alleen maar op een slechte en doorzichtige manier te scoren.
Hij probeert te scoren maar loopt met zijn eigen domheid te koopquote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef Caland het volgende:
Nu snap ik de kritiek op het programma van Genee ook wel. Het zou een sportprogramma moeten zijn maar Genee probeert eigenlijk alleen maar op een slechte en doorzichtige manier te scoren.
Hij zei dat hij niet zoveel sportfragmenten kan doen omdat het budget beperkt is.quote:Op maandag 4 april 2016 19:08 schreef Caland het volgende:
Ach dan raakt ie ook niet geblesseerdquote:Op maandag 4 april 2016 19:54 schreef Evertjan het volgende:
http://www.vi.nl/nieuws/v(...)olgen-na-rentree.htm
Ja en daarom dan maar met de tijd over maar lekker inhakken op de gastquote:Op maandag 4 april 2016 19:38 schreef Sked het volgende:
[..]
Hij zei dat hij niet zoveel sportfragmenten kan doen omdat het budget beperkt is.
mes steek pijnquote:Op maandag 4 april 2016 20:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
MES DOOR ONZE RUG EN DIE VAN JOHANNES
Gaan we dreigenquote:Op maandag 4 april 2016 20:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We weten je te vinden mocht dit niet het geval zijn
Dat is wel een stapje terug voor hemquote:Op maandag 4 april 2016 20:23 schreef Tagliano het volgende:
Ik zit ook klaar
Las overigens net dat Van de Looi in beeld schijnt te zijn bij Willem II
Ja jezus, wat was die Dino vreselijk.quote:Op maandag 4 april 2016 18:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
[..]
Ach ja... jij hebt kennelijk ook JanDino overleefd vanochtend dan valt Beau alles mee.
Matthijs verdient bijna net zoveelquote:Op maandag 4 april 2016 20:26 schreef luckass het volgende:
Ik wil graag een quote van Mathijs uit DWDD met jullie delen:
"Die Messi verdient toch wel genoeg"![]()
![]()
dooie gastquote:Op maandag 4 april 2016 20:28 schreef DrDentz het volgende:
Die Jordi Cruijff is wel echt een pursonality.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |