En toen bleef het stil...quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:27 schreef Igen het volgende:
[..]
Ik ga niet "de topics" teruglezen, dan ben ik maar zo een week zoet. Vandaar dat ik eerder vriendelijk vroeg of je het misschien kan aanwijzen.
En als het allemaal al langs is gekomen, dan heb je misschien zelf ook wel tenminste één inhoudelijke reden onthouden waarom er op dat rapport iets aan te merken is?
Gooi de stemwijzer van de PvdA er nog even bij, remlof.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:35 schreef Gutmensch het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)voorsprong~a4261625/
Gaan stemmen mensen. En dan op NEE klikken.....
Verdrag
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/trb-2014-160.pdf
achtergronden:
https://nl.m.wikipedia.or(...)ese_Unie_en_Oekraïne
Zo'n reactie gaf hij mij ook, ja lees het maar terug.quote:
Done. Zijn er nog meer stemwijzers voor dit referendum?quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:39 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Gooi de stemwijzer van de PvdA er nog even bij, remlof..
Nee, heb ik al nagekeken. Alleen Nederland Kiest een klein uur.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
Hebben ze op 6 april nou nog een avondvullend programma ergens btw?
Enige dat ik kan vinden is NOS Nederland Kiest - De Exitpoll, een programma van een uur op NPO1 dat om 20:30 begint. Later gaan ze er op door bij Nieuwsuur.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:51 schreef Ryan3 het volgende:
Hebben ze op 6 april nou nog een avondvullend programma ergens btw?
Flauw dan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, heb ik al nagekeken. Alleen Nederland Kiest een klein uur.
[ afbeelding ]
Ja, kut, flauw dan. Waarom niet, vraag ik me af dan.quote:Op donderdag 31 maart 2016 19:57 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Enige dat ik kan vinden is NOS Nederland Kiest - De Exitpoll, een programma van een uur op NPO1 dat om 20:30 begint. Later gaan ze er op door bij Nieuwsuur.
Ah, was al gepost.
We hebben sowieso een publiek bestel waar bijna geen politieke programma's bestaan. Als je naar het buitenland kijkt zie je genoeg discussieprogramma's met publiek. Die hebben we helemaal niet dus ik was niet verrast.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kut, flauw dan. Waarom niet, vraag ik me af dan.
Toch zonde.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
We hebben sowieso een publiek bestel waar bijna geen politieke programma's bestaan. Als je naar het buitenland kijkt zie je genoeg discussieprogramma's met publiek. Die hebben we helemaal niet dus ik was niet verrast.
Zeker.quote:
quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:00 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, kut, flauw dan. Waarom niet, vraag ik me af dan.
Maar dan kan een omroep als NPO niet aan meewerken, die staat er neutraal in. Op zich hoorde ik dat ook in een discussie op radio1.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:04 schreef ExTec het volgende:
[..]
Omdat de politiek liever zo min mogelijk kijkers heeft, als die bepaalde politicus daar gaat beginnen met ons uitleggen waarom het toch 'Ja' word, al heeft de meerderheid weer 'Nee' gezegd.
Want de NPO vind dat de NPO er best objectief in staatquote:Op donderdag 31 maart 2016 20:06 schreef Ryan3 het volgende:
Op zich hoorde ik dat ook in een discussie op radio1.
Ik zou redeneren dat een televisie avond alsof het normale verkiezingen waren kijkcijfer technisch ook wel haalbaar moet zijn, met inderdaad avond vullend programma, voor dit toch redelijk zwaarbeladen referendum. Maar Hilversum vind het een uurtje waardquote:Jouirnalisten zijn niet allemaal op.-ed.-minded zoals een welbekende journalist die hier op FOK! post.
Ja, het is wat vreemd, maar ik geloof niet echt in opzet toch.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:12 schreef ExTec het volgende:
[..]
Want de NPO vind dat de NPO er best objectief in staat
[..]
Ik zou redeneren dat een televisie avond alsof het normale verkiezingen waren kijkcijfer technisch ook wel haalbaar moet zijn, met inderdaad avond vullend programma, voor dit toch redelijk zwaarbeladen referendum. Maar Hilversum vind het een uurtje waard
Nou ja, over de uitslag van een referendum valt natuurlijk bij lange na niet zoveel te melden als over verkiezingen met meer dan een dozijn partijen om uit te kiezen. En die eventueel een coalitie moeten gaan vormen.quote:
Je kunt toch lekker discussiëren daarover? Desnoods wat huilende babuska's erbij? En dan een filmpje over het IMF dat de sociale voorzieningen, die er al nauwelijks zijn, gaan dichtdraaien, ik kan er wel een Monty Pythonesk filmpje over maken hoor.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:39 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nou ja, over de uitslag van een referendum valt natuurlijk bij lange na niet zoveel te melden als over verkiezingen met meer dan een dozijn partijen om uit te kiezen. En die eventueel een coalitie moeten gaan vormen.
Dit is meer van "Appingedam 52,3% voor, opkomst 23,4%" etcetera.
Zie het al helemaal voor me.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je kunt toch lekker discussiëren daarover? Desnoods wat huilende babuska's erbij? En dan een filmpje over het IMF dat de sociale voorzieningen, die er al nauwelijks zijn, gaan dichtdraaien, ik kan er wel een Monty Pythonesk filmpje over maken hoor.
Die gasten in het westen die hun bankbiljetten natellen en dan de naïeve voorstanders in het westen die denken dat ze iets goeds gedaan hebben.
Dat heb je hier ook wel. Maar wat verwacht je dan van publiek?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
We hebben sowieso een publiek bestel waar bijna geen politieke programma's bestaan. Als je naar het buitenland kijkt zie je genoeg discussieprogramma's met publiek. Die hebben we helemaal niet dus ik was niet verrast.
Wat je bijvoorbeeld in de UK ziet zijn programma's over actuele onderwerpen waarbij politici vragen uit het publiek krijgen en vervolgens in discussie gaan. Dat soort programma's zie ik hier niet. Ik kan zelf geen enkel voorbeeld noemen.quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb je hier ook wel. Maar wat verwacht je dan van publiek?
Het publiek kan dan aan de politicus vragen of de " Norm voor de behandeling van filialen en vertegenwoordigingskantoren" niet de mogelijkheid bied om toch beperkende maatregelen voor buitenlandse bedrijven te handhaven. Maakt dat het artikel betreffende "Nationale behandeling en behandeling als meest begunstigde natie" geen wassen neus?quote:Op donderdag 31 maart 2016 20:55 schreef Jaroon het volgende:
[..]
Dat heb je hier ook wel. Maar wat verwacht je dan van publiek?
Ik kijk weinig TV. Volgens mij bestond het wel. Maar is dat zinvol? Dat je Truus uit een publiek krijgt die vragen stelt?quote:Op donderdag 31 maart 2016 21:02 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wat je bijvoorbeeld in de UK ziet zijn programma's over actuele onderwerpen waarbij politici vragen uit het publiek krijgen en vervolgens in discussie gaan. Dat soort programma's zie ik hier niet. Ik kan zelf geen enkel voorbeeld noemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |