quote:Kenneth Vermeer (Feyenoord)
Jeroen Zoet (PSV)
Michel Vorm (Tottenham Hotspur)
Jetro Willems (PSV)
Jeffrey Bruma (PSV)
Joël Veltman (Ajax)
Virgil van Dijk (Southampton)
Patrick van Aanholt (Sunderland)
Rick Karsdorp (Feyenoord)
Timo Letschert (FC Utrecht)
Ibrahim Afellay (Stoke City)
Daley Blind (Manchester United)
Georginio Wijnaldum (Newcastle United)
Jordy Clasie (Southampton)
Marco van Ginkel (PSV/Stoke City)
Riechedly Bazoer (Ajax)
Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04)
Memphis Depay (Manchester United)
Luciano Narsingh (PSV)
Luuk de Jong (PSV)
Quincy Promes (Spartak Moskou)
Vincent Janssen (AZ)
quote:
Gelukkig heeft hij zijn looks nog.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:26 schreef Vasion het volgende:
Daley Blind moet toch wel de meeste kleurloze voetballer zijn evah.
Memphis ook. Stijn is het hiermee eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Bruma tot nu toe de enige die goed speelt
Die is wellicht nog slechter dan depay.quote:
Volgens Derksen de enige die in de top meekan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:26 schreef Doublepain het volgende:
Bruma tot nu toe de enige die goed speelt
Dat weet ik natuurlijk ook wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Omdat hij überhaupt niet opgeroepen is.
Die heeft er kijk op.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens Derksen de enige die in de top meekan.
Nee hoor, Kraaij zei dat. Derksen moest het nog zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:28 schreef tong80 het volgende:
[..]
Volgens Derksen de enige die in de top meekan.
Lullig voor de lesbiennequote:
Als ze geen blessa krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:29 schreef Bronson_ het volgende:
België gaat overduidelijk het EK winnen.
Zo vader, zo zoon.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:26 schreef Vasion het volgende:
Daley Blind moet toch wel de meeste kleurloze voetballer zijn evah.
Ratatata Ronaldo 2-0quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:29 schreef Bronson_ het volgende:
België gaat overduidelijk het EK winnen.
Mijn fout dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nee hoor, Kraaij zei dat. Derksen moest het nog zien.
Dat lijkt me onmogelijk Herman.quote:
B?quote:
Nee, hij voetbalt net als zijn moeder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee de vader dan weer niet. Denk dat hij op zijn moeder lijkt
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:30 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nee, hij voetbalt net als zijn moeder.
Had ze idd wel wat beter verwacht.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:30 schreef hafcfan het volgende:
Engeland gaat veel bets verneuken en de hype is weer over
rugby?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:31 schreef KingRoland het volgende:
Wales - Engeland gaat wel echt genot worden
twitter:OnsOranje twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 21:32:0029. Daar is Jamie Vardy, het fenomeen van Leicester City. Eerste kans voor hem, maar schot gaat ruim over. Wild geschoten. #engned reageer retweet
Nee ze willen zichzelf sparenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:32 schreef inslagenreuring het volgende:
Engeland heeft de gebruikelijke "Holland choke"
Jinxje hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:32 schreef Brammess het volgende:
twitter:OnsOranje twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 21:32:0029. Daar is Jamie Vardy, het fenomeen van Leicester City. Eerste kans voor hem, maar schot gaat ruim over. Wild geschoten. #engned reageer retweet
Waarvoor?quote:
Met wilfred en Johan?quote:
quote:
quote:
Ik denk dat hij in de rust eruit gaat wegens knieklachten.quote:
Eensquote:
Jazeker, Depay gaf een goede pass in de aanval die een kans voor Afellay opleverde.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:34 schreef franklop het volgende:
Hebben Promes en Depay al een goede pass gegeven?
De hype is alivequote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:34 schreef Bolasie het volgende:
Met Alli en Kane stond het allang al 3-0
In de CL speelde die ook zo hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
PSV moet Bruma de resterende zes wedstrijden maar op de tribune laten zitten. Beter dan dit kan niet.
Nee. Door een Fransman gedaan.quote:
Ow niks hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:38 schreef Max23 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik weet niet wat jij dacht
Inwendig gefouilleerd op Heathrow. #racisme.quote:
Niet zo ordinair joh.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:38 schreef Vasion het volgende:
Ballen te langzaam, te snel, te hard, te hoog...
Gaat lekker..
Yuuuuuuuuuuuuuuuup. (Vrij naar Dave Hester)quote:
Waar zit jij ergens?quote:
Narsingh Avond bij Gijp dit.quote:
Is die al 30+ en pittig?quote:
Mijn klopper past niet in jouw brievenbus.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
En ondertussen kwark kloppen op mijn posts zeker? Vuile geilneef.
Mijne ook niet daarom gebruik ik de brievengleuf van je zus.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:43 schreef tong80 het volgende:
[..]
Mijn klopper past niet in jouw brievenbus.
oh het zijn er 5.quote:
Dat doet ie altijdquote:
Wel als de rechtsback de voorzet geeftquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef Zorro het volgende:
Memphis de schuld geven
Ja de linksbuiten is degene die het fout doet als er verdedigend niks van klopt.
Mwoah, hij had het sprintje kunnen doortrekken. Zoveel doet 'ie toch sowieso niet in het veld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef Zorro het volgende:
Memphis de schuld geven
Ja de linksbuiten is degene die het fout doet als er verdedigend niks van klopt.
Dat na pasen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:44 schreef Vasion het volgende:
[..]
Mijne ook niet daarom gebruik ik de brievengleuf van jezus.
Blind moet dan maar bij San Marino aan de slagquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef NLGooner het volgende:
Hoeveel wedstrijden mag je als bondscoach verliezen voor je ontslagen wordt?
Dan nog niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel als de rechtsback de voorzet geeft
Het is allemaal een groot complot, Inslagenreuring. OPEN JE OGEN!!111111quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Wel als de rechtsback de voorzet geeft
Als je eigen baan ook op de tocht komt te staan omdat je de bondschoach moet ontslaan, oneindig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef NLGooner het volgende:
Hoeveel wedstrijden mag je als bondscoach verliezen voor je ontslagen wordt?
Dat wel, hij had het een heel stuk beter kunnen doen, maar de schuld ligt ergens anders.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Mwoah, hij had het sprintje kunnen doortrekken. Zoveel doet 'ie toch sowieso niet in het veld.
Beter rot Blind opquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Beter stelt de Blind de volgende wedstrijd gewoon het complete elftal van VVSB op.
Jawel. 2 stapjes extra en hij had hem kunnen blocken. Echt chat shit man.quote:
Nu moet je Cambuur niet gaan overschatten hequote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gas? Zelfs cambuur tikt hier doorheen. Die Depay en Blind kapper er weer zomaar mee
Ik zie het nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is allemaal een groot complot, Inslagenreuring. OPEN JE OGEN!!111111
Dit is al de 3e keer dat ik hem zoiets zie doen, er niet meer voor gaan, stoppen met lopen. Wil hij energie sparen voor zinloze acties die niks opleveren ofzo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef Smoofie het volgende:
Serieus, waarom stopte depay?! Hij rende mee stopte en ging weer verder.
Dat ben ik met je eens, maar dat maakt hem niet de schuldige. Wel een slechte actie.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jawel. 2 stapjes extra en hij had hem kunnen blocken. Echt chat shit man.
Blind vertrouwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:47 schreef Vasion het volgende:
Bart van Oosterveen blijft vertrouwen houden in Blind.
OP BASIS WAARVAN DAN?
Er is maar 1 persoon die moet oprotten en dat is Bert van Oostveen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:47 schreef Groby het volgende:
Ze moeten met bondscoaches gewoon eentje oproepen, zoals met spelers. Voorkom je ook zulke faalhazen als blind
Hij spaart voor het sprintwedstrijdje tegen Willlems na de wedstrijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:47 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Dit is al de 3e keer dat ik hem zoiets zie doen, er niet meer voor gaan, stoppen met lopen. Wil hij energie sparen voor zinloze acties die niks opleveren ofzo.
De geweldige helft tegen... oh.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:47 schreef Vasion het volgende:
Bart van Oosterveen blijft vertrouwen houden in Blind.
OP BASIS WAARVAN DAN?
Daar zit een Koos-grap in.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:46 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hij is opgestaan. En dan bedoel ik niet Jezus.
Bakkesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Depay is de meest overrated Nederlandse voetballer. Wat is die slecht, jemig.
Wie overratet hem dan, behalve Blind?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Je hebt gelijk. De graafshap dan? Propper speelde Kasdorp ook al dronken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Nu moet je Cambuur niet gaan overschatten he
Ojah, het is eens van je vrindjes. Man die Depay kan het gewoon niet.quote:
Ben bang dat hier veel waarheid in zitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:46 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Als je eigen baan ook op de tocht komt te staan omdat je de bondschoach moet ontslaan, oneindig.
Was getekend, Bert van Oostveen.
Eerlijk is eerlijk, Robben had na het WK 2014 moeten stoppen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:48 schreef KingRoland het volgende:
Dit gun ik Arjen gewoon niet.
man man man zeg.
Davy en doublepain.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:48 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Wie overratet hem dan, behalve Blind?
Ted vd Pavert is 10 keer beter dan Brrrrummmaaaaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De graafshap dan? Propper speelde Kasdorp ook al dronken.
Tarfi zou met gemak drie vrije trappen scoren als hattrick.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:48 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. De graafshap dan? Propper speelde Kasdorp ook al dronken.
Bijna 50 miljoen kost.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:47 schreef Gtaboy107 het volgende:
Speelt nog steeds goed bij Bayern. In Oranje stoppen? nou nee. Hij geeft om Oranje dus tsja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:49 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Robben had na het WK 2014 moeten stoppen.
Hoeveel kostte Cruijff? 6?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Erger ik me ook ongelooflijk aan. Je kan als speler toch ook wel de tijd op het scherm zien ofzoquote:
3 miljoen gulden. Ha ha haquote:
Hoezo 'geworden'?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe kan het dat Depay zo vies slecht is geworden? Iemand ene tactisch onderlegde uitleg?
Kratje bierquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:51 schreef Vasion het volgende:
[..]
Hoeveel kostte jij in je goede jaren?
Kostte hem z'n leven.quote:
Wil je geen spaties meer tussen 'ha' 'ha' en 'ha' zetten? Daar kan mijn autisme heel slecht tegen.quote:
hij heeft geen zin om te voetballen, omdat hij de man is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:50 schreef inslagenreuring het volgende:
Hoe kan het dat Depay zo vies slecht is geworden? Iemand ene tactisch onderlegde uitleg?
Je bedoelt naast Bruma en Willems?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:51 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dit Oranje heeft wat Surinaamse verdedigers nodig Ron.
Nouja kan me een wedstrijd tegen Spanje herinneren waarin die Carvajal dronken speelde. Nu zijn schoten inworp en lijkt die werkelijk niets meer te kunnen.quote:
Oranje ja. Wat valt daar nog te behalen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:49 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Speelt nog steeds goed bij Bayern. In Oranje stoppen? nou nee. Hij geeft om Oranje dus tsja.
Niet meer oproepen dan. Stuk onbenul.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:52 schreef KingRadler het volgende:
[..]
hij heeft geen zin om te voetballen, omdat hij de man is.
En in Jong Oranje en nog jonger ? Die winnen nog wel eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit elftal is echt heel slecht. En er zit ook nog eens niemand met potentie in.
Portugal - België is ook bezig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:51 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik schakel even naar ARD, geen zin in die ellende.
Bazoer?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:51 schreef TweeGrolsch het volgende:
Dit elftal is echt heel slecht. En er zit ook nog eens niemand met potentie in.
Ik zei ook bewust partner. Weet het ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar, hij is heel eerlijk.
Haha ik zei hij.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niet waar, hij is heel eerlijk.
Haha ik zei hij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |