Dat is dan ook verreweg de meest logische optie. Ik stond op mijn stage aan het eind van de dag alles door dat faxapparaat te duwen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:58 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik scan gewoon de brief in en mailen maar.
Ik koop nog wel eens een C't magazine, lekker lezen in de trein.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:56 schreef Janneke141 het volgende:
Toen je nog een CD-ROM die je kreeg bij een tijdschrift nodig had om het internet te installeren.
CompuServe. Dat was echt één grote zwendel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 20:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik weet nog dat er een CompuServe CD-ROM was waar je zogenaamd internet mee kon installeren.
Ik kwam enigzins bedrogen uit.
Snap de lol van C't niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik koop nog wel eens een C't magazine, lekker lezen in de trein.
Een computernerd-magazine.quote:
Allebei voorspelbaarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:01 schreef Gutmensch het volgende:
Hmm, debat en vriendschappelijke interland. Ik ga voor het debat denk ik. Of een beetje heen en weer zappen.
Het bedrijf werd in Nederland met name bekend door de gratis cd-roms die het bedrijf van 1996 tot 2001 op grote schaal verspreidde via bijbundeling bij modems, tijdschriften en andere vormen van multimedia en waarmee tijdelijk gratis toegang tot internet kon worden verkregen. Dit werd eind jaren negentig zo massaal gedaan dat sommige mensen de gratis cd's als onderzetter gebruikten of er zelfs een kamermuur mee behingen.[2] Ook werden via internet meerdere acties opgezet waarbij mensen aangezet werden tot het massaal terugsturen van de cd-roms naar CompuServe.[3]quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:01 schreef Kowloon het volgende:
[..]
CompuServe. Dat was echt één grote zwendel.
Ik dacht dat jullie het over iets antieks hadden.quote:
quote:C’t magazine voor computertechniek is al bijna vijftien jaar het meest toonaangevende computertijdschrift van Nederland en België.
Hmmm. Zou het niet echt weten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:03 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ze hebben wel degelijke vergelijkende testen en achtergrondinformatie vind ik.
Ik ga een abbo nemen op HP/De Tijd denk ik. Of dat blad met die internationale artikelen, maar geen idee of dat wat is.quote:
Ken dat blad niet. Heb alleen the Economist.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga een abbo nemen op HP/De Tijd denk ik. Of dat blad met die internationale artikelen, maar geen idee of dat wat is.
The Economist schijnt inderdaad wel een aardig blaadje te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ga een abbo nemen op HP/De Tijd denk ik. Of dat blad met die internationale artikelen, maar geen idee of dat wat is.
Economist? FP?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ze zijn wel oké. Wel best gekleurd (liberaal), maar dat ontkennen ze ook niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
The Economist schijnt inderdaad wel een aardig blaadje te zijn.
Hij zal ongetwijfeld een blad bedoelen met een verzameling artikelen uit buitenslandse media.quote:
Neuh, ze hebben nu een nieuwe bijlage. 1843.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ze zijn wel oké. Wel best gekleurd (liberaal), maar dat ontkennen ze ook niet.
Past wel bij mij. Ik ben niet zo hip en modern.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hmmm. Zou het niet echt weten.
Ziet er zo oudbollig uit:
[ afbeelding ]
Ik vind hun blad wel tegenvallen. Koop het altijd bij vliegreizen. Maar misschien ben ik als bioloog kritisch publiek. Zou dan liever Nature lezen(niet vergelijkbaar , weet ik)quote:
Stiekem dacht ik ook zoiets maar iets in mij wilde een irritante vraag stellen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij zal ongetwijfeld een blad bedoelen met een verzameling artikelen uit buitenslandse media.
360?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:04 schreef eriksd het volgende:
[..]
Wil niet digitaal.quote:
Blendle is door z'n systeem best duur.quote:
Ik ook, maar krijg dat ding ook thuis. Weg ermee. Lees de site ook niet meer. Wat een dramatische krant.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:11 schreef GSbrder het volgende:
FD heb ik al vanuit werk. Zit niet te wachten op zo'n stapel vergeelde kranten thuis.
De teksten zijn niet heel diepgaand nee, maar ik koop het dan eigenlijk ook vooral om de foto's. Nature is wat dat betreft totaal het omgekeerde.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik vind hun blad wel tegenvallen. Koop het altijd bij vliegreizen. Maar misschien ben ik als bioloog kritisch publiek. Zou dan liever Nature lezen(niet vergelijkbaar , weet ik)
Met knuppels?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Die hadden een paar jaar terug vrije agressieve tactieken om opzeggers terug te roepen.
Zo was mijn reactie ook bedoeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Stiekem dacht ik ook zoiets maar iets in mij wilde een irritante vraag stellen.
Lees eigenlijk alleen doorgestuurde artikelen. Krijg toch een selectie.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ook, maar krijg dat ding ook thuis. Weg ermee. Lees de site ook niet meer. Wat een dramatische krant.
Succes. Je leven zal door het callcenter van FD de komende 4 maanden tot een hel gemaakt worden.quote:
Prima, bellen ze maar naar kantoor. Neem toch niet op.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Succes. Je leven zal door het callcenter van FD de komende 4 maanden tot een hel gemaakt worden.
Een vriend van mij heeft er bijna PTSS aan overgehouden. Dat ze gewoon kranten bleven sturen en ook rekeningen en dergelijke.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:13 schreef Ryon het volgende:
[..]
Succes. Je leven zal door het callcenter van FD de komende 4 maanden tot een hel gemaakt worden.
Dat ben je ook wel kwijt voor een weekblad, laat staan voor een krant.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Blendle is door z'n systeem best duur.
Ben al gauw 10 - 20 euro p/maand kwijt aan Blendle.
Ach, the Economist geeft wel een leuk internationaal vergelijk, maar het Britse centrisme is toch wel aanwezig. Artikelen die je een volledige weergave van een land geven zijn schaars. Vaak is het "het gaat nu goed/slecht* met land w en volgens ons is dit onder andere het gevolg van politicus x/markt y/trend z" Niettemin lees ik het naar tevredenheid.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zo was mijn reactie ook bedoeld.
Maar the Economist heeft in ieder geval interessante onderwerpen van over de hele wereld. Als je artikelen leest over Nederland dan merk je wel dat het niet altijd helemaal een accurate weergave is van de situatie, maar ik kan moeilijk alle lokale media van Chili tot Zimbabwe gaan bijhouden.
Je was toch overgestapt op het Parool?quote:
Perfect toch? Dat kost een krant ook maar dan heb je 10% leuke artikelen en 90% dingen die je niet leest in plaats van allemaal goud.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Here christus, wat een geld. Dat gaat een enkeltje schuldsanering worden zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:10 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wat is er mis mee eigenlijk?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:11 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik ook, maar krijg dat ding ook thuis. Weg ermee. Lees de site ook niet meer. Wat een dramatische krant.
Alles om de daling van de oplage tegen te gaan. Hulde.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft er bijna PTSS aan overgehouden. Dat ze gewoon kranten bleven sturen en ook rekeningen en dergelijke.
Heb dat ding nog.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:15 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je was toch overgestapt op het Parool?
Economist kost me iets van 200 euro, meen ik. Is dus nog geen 16 euro voor vier volle bladen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:14 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat ben je ook wel kwijt voor een weekblad, laat staan voor een krant.
En die scant hij dan weer in?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:14 schreef Tchock het volgende:
Over fossielen gesproken: collega van mijn moeder print al zijn e-mails uit. Inclusief alle RE:RE:RE:RE:RE:RE's die er onder hangen.
Extreem slechte stukken. Zelden zoiets beroerds gezien. Recente hoogtepunten waren het redactioneel commentaar op iets met de eigen woning en een opinie (ofzo) over het Wilders-proces. Schrijfstijl slecht, inhoud ontbrak. Wat een armoe.quote:
Parool is een prima krant, inderdaad. Oplage is vorig jaar wel licht gedaald, zag ik.quote:
Helaas herkenbaar. Nog nooit zoveel moeite moeten doen om een krant op te zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:14 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Een vriend van mij heeft er bijna PTSS aan overgehouden. Dat ze gewoon kranten bleven sturen en ook rekeningen en dergelijke.
Mwah, allemaal goud zou ik het niet willen noemen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:15 schreef Tchock het volgende:
[..]
Perfect toch? Dat kost een krant ook maar dan heb je 10% leuke artikelen en 90% dingen die je niet leest in plaats van allemaal goud.
Laat Piet het maar niet horen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Extreem slechte stukken. Zelden zoiets beroerds gezien. Recente hoogtepunten waren het redactioneel commentaar op iets met de eigen woning en een opinie (ofzo) over het Wilders-proces. Schrijfstijl slecht, inhoud ontbrak. Wat een armoe.
Kom bij zoeken voor mijn scriptie allemaal commentaren tegen op FD-artikelen die niet kloppenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Extreem slechte stukken. Zelden zoiets beroerds gezien. Recente hoogtepunten waren het redactioneel commentaar op iets met de eigen woning en een opinie (ofzo) over het Wilders-proces. Schrijfstijl slecht, inhoud ontbrak. Wat een armoe.
Uh dan vraag je toch gewoon je geld terug?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, allemaal goud zou ik het niet willen noemen.
Komt nogal eens voor dat je via Blendle denkt: "ha, leuke kop", maar dan is de body een tegenvaller.
Dan kun je je geld terugkrijgen met één muisklik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mwah, allemaal goud zou ik het niet willen noemen.
Komt nogal eens voor dat je via Blendle denkt: "ha, leuke kop", maar dan is de body een tegenvaller.
Beetje billig. Vind ik ook zo schraal.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Uh dan vraag je toch gewoon je geld terug?
Durf vanwege hun callcenter ook niet meer abo te worden van Het Parool. Mis de krant inmiddels wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Parool is een prima krant, inderdaad. Oplage is vorig jaar wel licht gedaald, zag ik.
Ah oké.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:17 schreef eriksd het volgende:
[..]
Goed dat juristen hun wetenschappelijke publicaties gebruiken om hun ruzietjes met een lokale krant uit te vechten. Komt het wetenschappelijk karakter van de discipline enkel ten goede.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kom bij zoeken voor mijn scriptie allemaal commentaren tegen op FD-artikelen die niet kloppen
Kun je die eerste misschien even in DM gooien?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:19 schreef eriksd het volgende:
http://fd.nl/economie-pol(...)a-leidt-naar-wilders
http://fd.nl/economie-pol(...)l-geen-heilig-huisje
Hier, dit waren de meest recente parels.
Ik mag de artikelen niet eens lezen van ze.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:19 schreef eriksd het volgende:
Als je het kut vindt druk je op één knop en krijg je je geld terug. Hoort bij het concept en is ook een manier om te stemmen met je portemonnee.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Beetje billig. Vind ik ook zo schraal.
Precies, kunnen figuren als Erik ook weer pronken dat ze publicist zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:20 schreef Ryon het volgende:
[..]
Goed dat juristen hun wetenschappelijke publicaties gebruiken om hun ruzietjes met een lokale krant uit te vechten. Komt het wetenschappelijk karakter van de discipline enkel ten goede.
Gewoon een account aanmaken dan krijg je er een aantal gratis.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je die eerste misschien even in DM gooien?
Tip: https://justpaste.it/
Alleen het "eigen huis"-artikel gelezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:19 schreef eriksd het volgende:
Als 't niet nodig is laat ik liever niet overal mijn gegevens achter. Krijg al spam zat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gewoon een account aanmaken dan krijg je er een aantal gratis.
Dat durft niemand meer nu, na de verhalen over het FD-callcenter.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:21 schreef Ryon het volgende:
[..]
Gewoon een account aanmaken dan krijg je er een aantal gratis.
Oke. Anyway, ik vind Blendle als je dat systeem niet toepast, wel duur.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:20 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Als je het kut vindt druk je op één knop en krijg je je geld terug. Hoort bij het concept en is ook een manier om te stemmen met je portemonnee.
Als je er eerlijk mee omgaat is er niks schraals aan.
Die van Wilders was nog mooier. Geen idee waar het naartoe ging. Bijvoorbeeld deze opbouw:quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Alleen het "eigen huis"-artikel gelezen.
Inderdaad een drama met veel te moeilijke zinnen en gezocht synoniemgebruik. Lijkt mijn schrijfstijl wel.
Jaja.quote:Slordig
De pleitnota kan langs vijf wegen bij het AD zijn beland. Knoops, een van zijn kantoorgenoten of Wilders is er slordig mee omgesprongen, een willekeurig iemand heeft het stuk per ongeluk gevonden en doorgespeeld naar de krant. Een onwaarschijnlijk scenario.
Hack
Mogelijkheid twee (...)
Dan heb je gelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oke. Anyway, ik vind Blendle als je dat systeem niet toepast, wel duur.
Doe je het wel, dan zal het allicht goedkoop zijn.
Hier heb je een laatste corrector voor, toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die van Wilders was nog mooier. Geen idee waar het naartoe ging. Bijvoorbeeld deze opbouw:
[..]
Jaja.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
Die van Wilders was nog mooier. Geen idee waar het naartoe ging. Bijvoorbeeld deze opbouw:
[..]
Jaja.
De gemiddelde schoolkrant op een vmbo produceert beter lopende zinnen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Jaja.
Klopt trouwens dat in mijn concept verhaal dat nu beoordeeld wordt ik wel een FD-kop aanhaal en zeg dat dit niet klopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Precies, kunnen figuren als Erik ook weer pronken dat ze publicist zijn.
Prima stukje toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Jaja.
Fantastische zin ook. Ga voor het FD schrijven.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
Klopt trouwens dat in mijn concept verhaal dat nu beoordeeld wordt ik wel een FD-kop aanhaal en zeg dat dit niet klopt.
Goed punt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fantastische zin ook. Ga voor het FD schrijven.
Man man man. Vond dit soort zinnen al overdreven:quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Jaja.
"de drieletterige afkorting van het instituut", vervang dan gewoon CPB in het eerste stuk voor Centraal planbureau en je hoeft niet met zo'n omweg te verwijzen.quote:Op de website van het FD kreeg het CPB allerhande politieke bedoelingen in de schoenen geschoven en putten boze lezers zich uit in alternatieve betekenissen voor de drieletterige afkorting van het instituut.
quote:Waar ik vooral problemen mee heb is dat de laatste 10 jaar een steeds onbetrouwbaardere overheid hebben. Dan is er een spaarloonregeling, dan wordt deze opgeheven. Dan bedenken ze een levensloop regeling en dan weer een inperking of einde er van. Dan wordt men aangemoedigd af te lossen (goed voor de banken en overheid als gevolg van lagere aftrek) en dan misschien toch naar Box 3.
Dat is nog niet eens zo heel fout.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:27 schreef GSbrder het volgende:
"de drieletterige afkorting van het instituut", vervang dan gewoon CPB in het eerste stuk voor Centraal planbureau en je hoeft niet met zo'n omweg te verwijzen.
Je ziet zo'n redacteur peinzen.. "zal mijn lezer het begrijpen als ik zeg: de afkorting? Nee, het moet duidelijk zijn dat het gaat om de afkorting van het CPB. De afkorting van het instituut? Nog beter, ik zet er drieletterig voor, we maken er lingo van!"
Ik vind het storend. Het is een stijlfout om twee keer "CPB" te gebruiken in een zin, maar steeds meer redacteuren wringen zich in de raarste bochten om dubbele begrippen te vermijden. Zie je ook op Nu.nl; allereerst wordt er gesproken over "Max Verstappen", dan "de in Belgie woonachtige Nederlander" en vervolgens over "het jongste talent uit de tweede renstal van Red Bull Racing".quote:
Dat is toch bedoeld om op een speelse wijze trivia te vermelden? Powned is daar nog groot mee geworden door dat tot in het extreme door te trekken. De mensen vinden dat leuk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het storend. Het is een stijlfout om twee keer "CPB" te gebruiken in een zin, maar steeds meer redacteuren wringen zich in de raarste bochten om dubbele begrippen te vermijden. Zie je ook op Nu.nl; allereerst wordt er gesproken over "Max Verstappen", dan "de in Belgie woonachtige Nederlander" en vervolgens over "het jongste talent uit de tweede renstal van Red Bull Racing".
Nodeloos omzichtig.
De mensen zijn dom. Daarnaast is het in dit geval geen trivia door aan te geven dat het CPB een instituut is dat wordt afgekort met drie letters.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is toch bedoeld om op een speelse wijze trivia te vermelden? Powned is daar nog groot mee geworden door dat tot in het extreme door te trekken. De mensen vinden dat leuk.
Of die andersom-zinnen van het NOS Journaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het storend. Het is een stijlfout om twee keer "CPB" te gebruiken in een zin, maar steeds meer redacteuren wringen zich in de raarste bochten om dubbele begrippen te vermijden. Zie je ook op Nu.nl; allereerst wordt er gesproken over "Max Verstappen", dan "de in Belgie woonachtige Nederlander" en vervolgens over "het jongste talent uit de tweede renstal van Red Bull Racing".
Nodeloos omzichtig.
Een soort Yoda taal krijg je dan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:34 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Of die andersom-zinnen van het NOS Journaal.
Het is gewoon best handig: je kan trivia vermelden en je vermijdt herhaling.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is toch bedoeld om op een speelse wijze trivia te vermelden? Powned is daar nog groot mee geworden door dat tot in het extreme door te trekken. De mensen vinden dat leuk.
Hij doelt denk ik op "kut". Beetje flauwe intro.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Man man man. Vond dit soort zinnen al overdreven:
[..]
"de drieletterige afkorting van het instituut", vervang dan gewoon CPB in het eerste stuk voor Centraal planbureau en je hoeft niet met zo'n omweg te verwijzen.
Je ziet zo'n redacteur peinzen.. "zal mijn lezer het begrijpen als ik zeg: de afkorting? Nee, het moet duidelijk zijn dat het gaat om de afkorting van het CPB. De afkorting van het instituut? Nog beter, ik zet er drieletterig voor, we maken er lingo van!"
Dat Wilders-artikel is wel van de blog. Dat is normaliter het gedeelte zonder eindredactiequote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:23 schreef eriksd het volgende:
[..]
[..]
Jaja.
Het gaat er specifiek om dat de lezers alternatieven verzonnen voor de afkorting van het CPB, die drie letters is. Ik vind het in deze context helemaal niet zo raar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De mensen zijn dom. Daarnaast is het in dit geval geen trivia door aan te geven dat het CPB een instituut is dat wordt afgekort met drie letters.
Is het weer raak?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:36 schreef Monolith het volgende:
Ik ben blij dat Nederland niet naar het EK gaat.
Tegen Frankrijk niet gekeken zeker? Ik ben namelijk positief verrast.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:36 schreef Monolith het volgende:
Dit is so far een stuk minder dramatisch inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk niet gekeken zeker? Ik ben namelijk positief verrast.
Ik zal er nog een paar ongelukkige zinnen zoeken:quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat er specifiek om dat de lezers alternatieven verzonnen voor de afkorting van het CPB, die drie letters is. Ik vind het in deze context helemaal niet zo raar.
Maar misschien is het gewoon een wat ongelukkig voorbeeld in een lijst van vele rare zinnen, dat kan.
quote:Deze minpost is een technische zwakte van het Nederlandse belastingstelsel, omdat onroerend goed over het algemeen juist geldt als een stevige basis voor robuuste overheidsinkomsten.
Dat belastingplichtigen die vrezen er bij in te schieten, luidruchtiger zijn dan degenen die baat hebben bij verandering, mag geen sta-in-de-weg zijn.
Waarom ga je dan ook kijken?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:36 schreef Monolith het volgende:
een sta-in-de-wegquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal er nog een paar ongelukkige zinnen zoeken:
[..]
Mja, ik snap je punt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik zal er nog een paar ongelukkige zinnen zoeken:
[..]
Dat argument was wel een pareltje. Even in een alinea afraffelen dat een progressief stelsel rechtvaardig is, maar een progressief stelsel met degressieve elementen onrechtvaardig. Waarom, geen idee, maar laten we het brengen als feiten:quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:41 schreef eriksd het volgende:
Ook dat ridicule argument dat we met zijn allen ergens voor gekozen hebben, maar voor iets dat daar onderdeel van uitmaakt dan opeens weer niet. Sterk punt.
quote:Naast deze meer technische vereisten behoort een belastingstelsel rechtvaardig te zijn. Over wat rechtvaardig is, kunnen de meningen verschillen. Maar vaststaat dat de keuze in Nederland voor een progressief belastingstelsel deels teniet wordt gedaan door de huidige hypotheekrenteaftrek.
De Fransen hebben in mijn ogen dan ook een veel beter team dan de Engelsen. Die ploeg overschat zichzelf stelselmatig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Tegen Frankrijk niet gekeken zeker? Ik ben namelijk positief verrast.
Dat klopt, maar als Oranje geen pass over drie meter fatsoenlijk kan geven ligt dat niet aan de tegenstanderquote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:45 schreef Monolith het volgende:
[..]
De Fransen hebben in mijn ogen dan ook een veel beter team dan de Engelsen. Die ploeg overschat zichzelf stelselmatig.
Mwoah toch wel deels. De Fransen hadden de druk er flink op. Daar kunnen veel van deze jochies niet echt mee omgaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als Oranje geen pass over drie meter fatsoenlijk kan geven ligt dat niet aan de tegenstander
Overigens heeft Engeland wel een beter team dan de laatste tijd. Ben benieuwd naar het EK.
Net Feyenoord.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat klopt, maar als Oranje geen pass over drie meter fatsoenlijk kan geven ligt dat niet aan de tegenstander
Overigens heeft Engeland wel een beter team dan de laatste tijd. Ben benieuwd naar het EK.
Was dat maar zo, die verloren nooit zeven keer op rij.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:12 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, FC Bal op het Dak C5 is net Feyenoord.
Ik wel eens, en ik speelde bij FC Bal op het Dak C5.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:13 schreef Euribob het volgende:
[..]
Was dat maar zo, die verloren nooit zeven keer op rij.
Mwoah, goede penalty, maar zo'n één op één met de keeper had ook wel iets beter gekund.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:13 schreef Tchock het volgende:
Die Janssen, wat een topper. Ik ben groot fan.
Klopt. Maar dit is zijn eerste basisplaats voor Oranje hè, en dan zo die penal er in schieten...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:15 schreef Monolith het volgende:
[..]
Mwoah, goede penalty, maar zo'n één op één met de keeper had ook wel iets beter gekund.
Vol overtuiging inderdaad, deed ie prima. Maar aan de andere kant zie ik dat vaak gebeuren bij de mindere landen. Dat krampachtige inschieten van penalty's lijkt toch ook nog steeds wel een beetje een Nederlands kwaaltje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt. Maar dit is zijn eerste basisplaats voor Oranje hè, en dan zo die penal er in schieten...
Over rake penalty's geen kwade woorden. Als hij hem Seedorf-esque over ramt mag je klagen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:21 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vol overtuiging inderdaad, deed ie prima. Maar aan de andere kant zie ik dat vaak gebeuren bij de mindere landen. Dat krampachtige inschieten van penalty's lijkt toch ook nog steeds wel een beetje een Nederlands kwaaltje.
Natuurlijk, maar Seedorf is dan weer de andere keerzijde van de Nederlandse penalty medaille. Ik vond het echt een genot om naar te kijken. Begenadigd voetballer die vooral herinnerd wordt om zijn gemiste penalty's.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Over rake penalty's geen kwade woorden. Als hij hem Seedorf-esque over ramt mag je klagen.
Vooral door zijn gigantische prijzenkast denk ik eerder maar corrigeer me als ik het mis heb.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar Seedorf is dan weer de andere keerzijde van de Nederlandse penalty medaille. Ik vond het echt een genot om naar te kijken. Begenadigd voetballer die vooral herinnerd wordt om zijn gemiste penalty's.
Had ik al gepost. Hier vond niemand 't heel erg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:32 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)in-brussel~a4271875/
Lekkere acties heeft iequote:
Zoveel speelt hij daar niet hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:40 schreef Tchock het volgende:
Je zou toch verwachten dat Depay beter gaat voetballen van een seizoen Premier League maar niets lijkt minder waar.
Jawel joh. Niet altijd de hele wedstrijd maar hij blijft zelden op de bank. Ik kijk bijna elke week ook.quote:
In mijn ogen kreeg hij met name in het begin nog de kans, maar werd hij op een gegeven moment op de bank / tribune gezet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jawel joh. Niet altijd de hele wedstrijd maar hij blijft zelden op de bank. Ik kijk bijna elke week ook.
edit: 23 van de 30 competitieduels, om precies te zijn.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:52 schreef Monolith het volgende:
[..]
In mijn ogen kreeg hij met name in het begin nog de kans, maar werd hij op een gegeven moment op de bank / tribune gezet.
Hij speelt inderdaad iets vaker dan gedacht, maar zijn doelpunten en assists zijn natuurlijk wel erg pover.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is niet eerste keus, wat terecht is uiteraard, maar speelt vaker wel dan niet.
Absoluut. Hij is geen schim van wat hij bij PSV liet zien, afgezien van zijn eerste wedstrijd voor Unitedquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hij speelt inderdaad iets vaker dan gedacht, maar zijn doelpunten en assists zijn natuurlijk wel erg pover.
Wat is dit voor een enge spyware?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:48 schreef Kosmoproleet het volgende:
http://tinyurl.com/jechvzu
Goed verhaal man, geloofwaardig ook die comments. Goed, ze hebben wel een beetje nagedacht.
En maar roepen dat er te weinig inflatie isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut. Hij is geen schim van wat hij bij PSV liet zien, afgezien van zijn eerste wedstrijd voor United
Las vandaag dat hij de duurste transfer ooit is in de Eredivisie met 34 miljoen. Inclusief bonussen kan dat nog oplopen tot 43 miljoen euro, waarmee hij de duurste Nederlander ooit zou worden.!
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 21:00 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik koop nog wel eens een C't magazine, lekker lezen in de trein.
Voor het betalen van die bonussen hoeven ze voorlopig niet te vrezen in Manchester.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:55 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut. Hij is geen schim van wat hij bij PSV liet zien, afgezien van zijn eerste wedstrijd voor United
Las vandaag dat hij de duurste transfer ooit is in de Eredivisie met 34 miljoen. Inclusief bonussen kan dat nog oplopen tot 43 miljoen euro, waarmee hij de duurste Nederlander ooit zou worden.!
Mooie brug.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:08 schreef Friek_ het volgende:
Morgen lesgeven over Erasmus aan gymnasium. Nu al zin in mensen.
Ahww.. Niet tijd om op te zeggen dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:06 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb de Computer!Totaal maar ik geef hem altijd weg.
Die komt natuurlijk ook voorbij. Evenals de universiteit, waar Kowloon al jaren aan studeerde zonder te weten wie Erasmus eigenlijk was.quote:
Nee, hij hoort bij mijn HCC-lidmaatschap.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:09 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ahww.. Niet tijd om op te zeggen dan?
Oh helder. Leuk dat je van de HCC lid bent.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, hij hoort bij mijn HCC-lidmaatschap.
Daar heb ik mijn man leren kennen. Prima club dusquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh helder. Leuk dat je van de HCC lid bent.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn man leren kennen. Prima club dus
Die beseft vermoedelijk amper dat Rotterdam een haventje heeft.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die komt natuurlijk ook voorbij. Evenals de universiteit, waar Kowloon al jaren aan studeerde zonder te weten wie Erasmus eigenlijk was.
Kowloon is ook een homoist, geen humanist.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Die komt natuurlijk ook voorbij. Evenals de universiteit, waar Kowloon al jaren aan studeerde zonder te weten wie Erasmus eigenlijk was.
Waarom zou je nog naar dat circus kijken?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:14 schreef Elfletterig het volgende:
Zitten er nog mensen naar het debat te kijken? Van der Steur zit weer behoorlijk in het nauw.
Het is een nepsirkus1!1!1!1!1!!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Waarom zou je nog naar dat circus kijken?
Ik had het wel gezien toen iedereen Wilders een podium gaf. Wat een tijdverspilling.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Omdat het interessant is. Van der Steur komt weer zwak over.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik had het wel gezien toen iedereen Wilders een podium gaf. Wat een tijdverspilling.
Ik las HGC en dacht hockey.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Oh helder. Leuk dat je van de HCC lid bent.
Ach die oefenpotjes zeggen geen zak natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 22:58 schreef Gutmensch het volgende:
Ok, Engeland wint in Duitsland van de wereldkampieon en verliest op Wembley van een matig Oranje.
Klopt. Ik zie dit team ook het WK2018 niet halen, maar we zullen zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach die oefenpotjes zeggen geen zak natuurlijk.
Ik wist wel wie Erasmus was, ik vroeg mij alleen af wat een universiteit waaraan voornamelijk economisch en bedrijfskundig onderzoek gedaan wordt en dito studies kunnen worden gedaan met Erasmus te maken heeft. Volgens mij helemaal niets. Ze dachten gewoon Erasmus kwam uit Rotterdam, wij zitten ook in Rotterdam (bijna Capelle eigenlijkquote:Op dinsdag 29 maart 2016 23:10 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Och, dat verzandt wel in de bureaucratisch molens van de politiek. Volkomen onzinnig dat soort moties.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:20 schreef Gutmensch het volgende:
Wel mooi dat dat verbod op de verkoop van auto's die op fossiele brandstof rijden er door is per 2015. Hopelijk kan dat dan meteen pan-europees.
Dat denk ik niet, volgens mij gaat er op energiegebied heel veel veranderen de komende tien jaar.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:22 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Och, dat verzandt wel in de bureaucratisch molens van de politiek. Volkomen onzinnig dat soort moties.
Als elektrische auto's goedkoper worden dan auto's op fossiele brandstof, dan stijgt het marktaandeel vanzelf en is een verbod dus onnodig. Blijven elektrische auto's duurder dan auto's op fossiele brandstof, dan zal de economische schade van een verbod teveel politieke weerstand oproepen. Naar mijn idee is het puur symboolpolitiek.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:25 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, volgens mij gaat er op energiegebied heel veel veranderen de komende tien jaar.
Altijd de lokale naam gebruiken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:37 schreef Kowloon het volgende:
Hoe doen jullie dat met Nederlandse namen in een Engelse tekst? Flushing of toch Vlissingen? IJsselmeer of Lake IJssel? Erasmusbrug of Erasmus Bridge?
Nee, we moeten sowieso van fossiele brandstof af. Dus mag de overheid dat best stimuleren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:28 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Als elektrische auto's goedkoper worden dan auto's op fossiele brandstof, dan stijgt het marktaandeel vanzelf en is een verbod dus onnodig. Blijven elektrische auto's duurder dan auto's op fossiele brandstof, dan zal de economische schade van een verbod teveel politieke weerstand oproepen. Naar mijn idee is het puur symboolpolitiek.
Doe ik ook liever, maar ik krijg er nog wel eens commentaar op. Vind het maar raar staan om al die namen te gaan vertalen, maar Hofplein wordt dan weer niet Royal Square ofzo. Die inconsistentie kan mijn brein niet aan.quote:
Stimuleren is nog wel even wat anders dan verbieden hè.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:51 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, we moeten sowieso van fossiele brandstof af. Dus mag de overheid dat best stimuleren.
En toen heb je die mensen met commentaar niet gewoon keihard neer gehoekt?quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:54 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Doe ik ook liever, maar ik krijg er nog wel eens commentaar op. Vind het maar raar staan om al die namen te gaan vertalen, maar Hofplein wordt dan weer niet Royal Square ofzo. Die inconsistentie kan mijn brein niet aan.
Je hebt dronken voeren, en je kan te ver gaanquote:Op woensdag 30 maart 2016 00:20 schreef Rezania het volgende:
"De Trappistenroute"
35,00 Ex Westvleten 25,00
-Achel blond
-Orval
-Rochefort 6
-West Vleteren 8 ( indien aanwezig)
-La Trappe Dubbel
-Westmalle tripel
-Chimay Speciaal
Dat vind ik niet zo aardig.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:08 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
En toen heb je die mensen met commentaar niet gewoon keihard neer gehoekt?
Verbieden hoeft ook niet. Auto's op fossiele brndstof onbetaalbaar maken kan ook.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Stimuleren is nog wel even wat anders dan verbieden hè.Maak dan bijvoorbeeld elektrische auto's aantrekkelijker in plaats van auto's op fossiele brandstoffen te verbieden. Een verbod is zinloos omdat mobiliteit heilig is voor de meeste mensen.
Dat gaat je niet lukken als auto's op fossiele brandstoffen nog duidelijk beter presteren dan elektrische auto's omdat dat de mobiliteit van mensen beknot. Als het verbod, of alles wat daarop lijkt, effectief dreigt te worden dan zal de politiek met een regeling komen die dat weer ondergraaft omdat mobiliteit zeer belangrijk is voor de kiezer. En met effectief bedoel ik dat mensen eigenlijk een auto op fossiele brandstoffen willen kopen maar dat de wet hen dat belet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:20 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Verbieden hoeft ook niet. Auto's op fossiele brndstof onbetaalbaar maken kan ook.
Het proefballonnetje wordt pas in 2025 effectief. Maar het zal nooit daadwerkelijk effect hebben, er zijn namelijk twee scenario's. Of de elektrische auto is tegen die tijd interessanter dan een auto op fossiele brandstof, en dan is een verbod onnodig omdat de markt dan al vanzelf over gaat op elektrisch rijden. Of de elektrische auto is tegen die tijd nog niet interessanter dan een auto op fossiele brandstof, en dan zal de politiek kiezen om van het verbod af te zien omdat de economische schade anders te groot is en omdat de kiezer niet in zijn mobiliteit beknot wil worden (zie bijvoorbeeld het keer op keer falen van kilometerbeprijzing). Met andere woorden, het is symboolpolitiek.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:26 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Ah het proefballonnetje van Samsom is er dus wel gewoon door, ik was er dan ook voorstander van dus dat is mooi
Dat zal in 2025 niet meer zo zijn. Zie wat Tesla nu al in de markt zet.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:32 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Dat gaat je niet lukken als auto's op fossiele brandstoffen nog duidelijk beter presteren dan elektrische auto's
Juist dan is het belangrijk om de vervuilende auto's gewoon te verbieden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het proefballonnetje wordt pas in 2025 effectief. Maar het zal nooit daadwerkelijk effect hebben, er zijn namelijk twee scenario's. Of de elektrische auto is tegen die tijd interessanter dan een auto op fossiele brandstof, en dan is een verbod onnodig omdat de markt dan al vanzelf over gaat op elektrisch rijden.
Ik schreef dan ook als. Maar als dat zo is in 2025, dan omarmt de markt dat toch vanzelf?quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:44 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zal in 2025 niet meer zo zijn. Zie wat Tesla nu al in de markt zet.
Hoezo? Lijkt mij niet nodig om zaken te verbieden die al door normaal verloop zullen verdwijnen. Beleid moet wel effectief zijn hè.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:46 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Juist dan is het belangrijk om de vervuilende auto's gewoon te verbieden.
Je hebt daar gelijk in, maar er staat officieel ook in de motie dat er naartoe gestreefd moet worden. En ik merk tot nu toe dat de infrastructuur voor elektrische auto's flink in gebreke is. Voordat elektrische auto's aantrekkelijk kunnen worden moeten er voldoende plekken zijn om zo'n auto op te laden. Dat is op dit moment nog niet het geval, en dat is de taak van de overheid.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:38 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Het proefballonnetje wordt pas in 2025 effectief. Maar het zal nooit daadwerkelijk effect hebben, er zijn namelijk twee scenario's. Of de elektrische auto is tegen die tijd interessanter dan een auto op fossiele brandstof, en dan is een verbod onnodig omdat de markt dan al vanzelf over gaat op elektrisch rijden. Of de elektrische auto is tegen die tijd nog niet interessanter dan een auto op fossiele brandstof, en dan zal de politiek kiezen om van het verbod af te zien omdat de economische schade anders te groot is en omdat de kiezer niet in zijn mobiliteit beknot wil worden (zie bijvoorbeeld het keer op keer falen van kilometerbeprijzing). Met andere woorden, het is symboolpolitiek.
Je zal maar naast iemand wonen die het nog nodig vind om in zo'n stinkding te rijden. Of je zal er maar achter rijden op je fiets...quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:49 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Hoezo? Lijkt mij niet nodig om zaken te verbieden die al door normaal verloop zullen verdwijnen. Beleid moet wel effectief zijn hè.
Ik weet niet waar jij woont, maar ik heb hier in een straal van 500 meter al zo'n 20 laadpunten voor elektrische auto's en dat worden er in rap tempo meer.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je hebt daar gelijk in, maar er staat officieel ook in de motie dat er naartoe gestreefd moet worden. En ik merk tot nu toe dat de infrastructuur voor elektrische auto's flink in gebreke is. Voordat elektrische auto's aantrekkelijk kunnen worden moeten er voldoende plekken zijn om zo'n auto op te laden. Dat is op dit moment nog niet het geval, en dat is de taak van de overheid.
Overigens ben ik met Remlof eens dat er dan uiteindelijk een verbod moet komen. Dat moet je dan wel uitfaseren met bouwjaren, en er moet een optie zijn om een benzine auto te houden voor recreatief gebruik anders krijg je allemaal van die klagers met aparte auto's.
Vind ik niet eigenlijk, daar gaat namelijk weer een groot subsidiepakket van komen. Zoals dat bijvoorbeeld ook met windmolenparken het geval is. Dergelijke subsidies ondergraven naar mijn idee het daadwerkelijk competitief worden van een technologie en vormen tevens een subsidie op mobiliteit, in het geval elektrisch rijden, en op energiegebruik, in het geval van windmolenparken. Prijsinstrumenten hebben nooit enkel een substitutie-effect en dat vergeet men dikwijls.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:50 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Je hebt daar gelijk in, maar er staat officieel ook in de motie dat er naartoe gestreefd moet worden. En ik merk tot nu toe dat de infrastructuur voor elektrische auto's flink in gebreke is. Voordat elektrische auto's aantrekkelijk kunnen worden moeten er voldoende plekken zijn om zo'n auto op te laden. Dat is op dit moment nog niet het geval, en dat is de taak van de overheid.
Waarom een verbod als bijna niemand meer een auto op fossiele brandstoffen koopt? Dan ben je met symboolpolitiek bezig als overheid, het lijkt mij dat er belangrijker zaken zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:50 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Je zal maar naast iemand wonen die het nog nodig vind om in zo'n stinkding te rijden. Of je zal er maar achter rijden op je fiets...
Die krengen moeten echt verboden worden. Verkoop je aandelen Shell maar.
In Enschede is dit nog niet het geval qua cijfers die je noemt. Maar kijk dan ook even naar de kleine steden en de provincie. Daar moeten die palen ook komen en die staan daar zeker nog niet overal.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:55 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij woont, maar ik heb hier in een straal van 500 meter al zo'n 20 laadpunten voor elektrische auto's en dat worden er in rap tempo meer.
Wie moeten dan die palen aan gaan leggen? En dan heb ik het niet over palen bij de oprit, maar bijvoorbeeld in de stad, bij winkels, bedrijfsterreinen. Dat ultieme geloof ik de vrije markt heb ik niet zo, zeker niet als het gaat om infrastructuur. Dat zie je ook in de VS, daar is de infrastructuur alleen maar modern in de grote steden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:56 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Vind ik niet eigenlijk, daar gaat namelijk weer een groot subsidiepakket van komen. Zoals dat bijvoorbeeld ook met windmolenparken het geval is. Dergelijke subsidies ondergraven naar mijn idee het daadwerkelijk competitief worden van een technologie en vormen tevens een subsidie op mobiliteit, in het geval elektrisch rijden, en op energiegebruik, in het geval van windmolenparken. Prijsinstrumenten hebben nooit enkel een substitutie-effect en dat vergeet men dikwijls.
Hoe is dat dan met tankstations gegaan?quote:Op woensdag 30 maart 2016 02:14 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wie moeten dan die palen aan gaan leggen? En dan heb ik het niet over palen bij de oprit, maar bijvoorbeeld in de stad, bij winkels, bedrijfsterreinen. Dat ultieme geloof ik de vrije markt heb ik niet zo, zeker niet als het gaat om infrastructuur. Dat zie je ook in de VS, daar is de infrastructuur alleen maar modern in de grote steden.
Ik ook.quote:
Daarvoor is het te onzinnigquote:Op woensdag 30 maart 2016 02:17 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik ook.
En morgenochtend zal du_ke hieronder wel weer een paar domme reacties op mijn stukjes plaatsen. Ik verheug mij er nu al op.
Maar de jongen heeft zich er zo op verheugd..quote:Op woensdag 30 maart 2016 07:36 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Daarvoor is het te onzinnig.
Goedemorgen!
Ik heb slecht geslapenquote:Op woensdag 30 maart 2016 07:48 schreef Euribob het volgende:
[..]
Maar de jongen heeft zich er zo op verheugd..
Dat wordt een dagje "regels, regels en niets anders dan de regels" op het gemeentehuis, ik hoor het al.quote:
Meid toch.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:49 schreef Gutmensch het volgende:
"Take a listen" zeggen ze net op CNN, wat een lelijk Engels
Maar ik ben niet de eerste die zich er aan ergert: https://www.washingtonpos(...)aying-take-a-listen/
Heb wel wat beters te doenquote:Op woensdag 30 maart 2016 07:55 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat wordt een dagje "regels, regels en niets anders dan de regels" op het gemeentehuis, ik hoor het al.
quote:'Nederlanders drinken steeds meer radler en speciaalbieren'
Ook de Telegraaf heeft voorpaginanieuws.quote:Fastfood blijft trekken: meer klanten voor McDonald's Nederland
quote:Aangrijpende Facebookpost Stephany (20) over gepest zusje gaat viraal
Kwaliteitskrantquote:Op woensdag 30 maart 2016 08:22 schreef Heilwasser het volgende:
Hallo, goed nieuws van NU.nl en NOS.
Ook de Telegraaf heeft voorpaginanieuws.
[..]
Beste journalisten van de lage landen.quote:
Het verbod op de hondenkar (in 1963) had van jou dus ook niet gehoeven?quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:57 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Waarom een verbod als bijna niemand meer een auto op fossiele brandstoffen koopt? Dan ben je met symboolpolitiek bezig als overheid, het lijkt mij dat er belangrijker zaken zijn.
Ook dat.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:52 schreef eriksd het volgende:
Maarja, het blijft mensenwerk en er worden steeds meer gegevens verzameld. Lijkt mij wensdenken dat je dit soort situaties kan voorkomen.
Die man is echt hopeloos ongeschikt als minister.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat.
Van der Steur sloeg overigens al wel een modderfiguur.
Pim Fortuyn Universiteit klinkt natuurlijk ook wel leuk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 00:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Ik wist wel wie Erasmus was, ik vroeg mij alleen af wat een universiteit waaraan voornamelijk economisch en bedrijfskundig onderzoek gedaan wordt en dito studies kunnen worden gedaan met Erasmus te maken heeft. Volgens mij helemaal niets. Ze dachten gewoon Erasmus kwam uit Rotterdam, wij zitten ook in Rotterdam (bijna Capelle eigenlijk) dus Erasmus Universiteit. Met dezelfde redenatie had het ook naar een andere bekende Rotterdammer genoemd kunnen worden.
De grootste Nederlander aller tijden toch.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Pim Fortuyn Universiteit klinkt natuurlijk ook wel leuk.
Maar goed, Erasmus was natuurlijk een figuur dat wereldwijde, intellectuele invloed heeft gehad. Niet zo gek om je universiteit naar hem te vernoemen.
tl;drquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Hier iets leuks op deze zonnige lentedag.
Ach ja, het zijn weer vooral de simpelen die het hoofd van Van der Steur willen zien rollen natuurlijk.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:49 schreef KoosVogels het volgende:
Veel mensen zijn nu gefocust op Van der Steur en eisen zijn hoofd. Maar conclusie na de uitleg van het kabinet is niet zozeer dat de minister heeft gefaald, maar dat er op het gebied van internationale samenwerking nog een hoop slagen gemaakt moeten worden. Vind het prima als Van der Steur moet wieberen, maar daar kan het niet bij blijven. Europa wordt niet in een klap veiliger als onze minister van V&J wordt vervangen.
Correct.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die man is echt hopeloos ongeschikt als minister.
Correct.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:03 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook dat.
Van der Steur sloeg overigens wel een modderfiguur.
Zeker aangezien de drie andere bekende Rotterdammers Lee Towers, Jules Deelder en Gerard Cox zijn.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:11 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Pim Fortuyn Universiteit klinkt natuurlijk ook wel leuk.
Maar goed, Erasmus was natuurlijk een figuur dat wereldwijde, intellectuele invloed heeft gehad. Niet zo gek om je universiteit naar hem te vernoemen.
Het clubje schiet altijd lekker met hagelquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel zielig voor Geenstijl dat dat bonnetje van Pechthold geen rel is geworden. En de campagne voor het referendum lijkt ook niet echt op gang te komen, een week voor de datum.
Ik denk dat het nu alleen nog iets kan worden als Geert zijn stemmers mobiliseert, maar het lijkt hem niet zo te boeien tot nu toe.
Zijn vriend Poetin zal hem nog wel bellen één dezer dagen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wel zielig voor Geenstijl dat dat bonnetje van Pechthold geen rel is geworden. En de campagne voor het referendum lijkt ook niet echt op gang te komen, een week voor de datum.
Ik denk dat het nu alleen nog iets kan worden als Geert zijn stemmers mobiliseert, maar het lijkt hem niet zo te boeien tot nu toe.
Dat wordt juist gedaan door tal van verschillende bedrijven! Waarvan er steeds meer bij komen. Denk aan:quote:Op woensdag 30 maart 2016 02:14 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Wie moeten dan die palen aan gaan leggen? En dan heb ik het niet over palen bij de oprit, maar bijvoorbeeld in de stad, bij winkels, bedrijfsterreinen. Dat ultieme geloof ik de vrije markt heb ik niet zo, zeker niet als het gaat om infrastructuur. Dat zie je ook in de VS, daar is de infrastructuur alleen maar modern in de grote steden.
Tsja, die willen het kabinet zien vallen, zodat een coalitie met daarin de PVV het stokje over kan nemen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ach ja, het zijn weer vooral de simpelen die het hoofd van Van der Steur willen zien rollen natuurlijk.
Waarna eindelijk een paradijselijke tijd op aarde zal aanbreken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, die willen het kabinet zien vallen, zodat een coalitie met daarin de PVV het stokje over kan nemen.
Een labbekak die lantefanteren en vrouwenwerk promoot voor mannen. Dit is in strijd met onze goede, Hollandse calvinistische waarden. Niet best dit.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:13 schreef Kosmoproleet het volgende:
[ afbeelding ]
Hier iets leuks op deze zonnige lentedag.
Uiteraard kan ik het mis hebben, maar ik krijg het idee dat elke keer dat Wilders z'n smoel opentrekt, een kabinet met daarin de PVV meer en meer een onmogelijkheid wordt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
Laten we nog zo lang mogelijk genieten van een PVV-vrij kabinet.
Ik denk dat je het mis hebt , want VVD & CDA.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:59 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Uiteraard kan ik het mis hebben, maar ik krijg het idee dat elke keer dat Wilders z'n smoel opentrekt, een kabinet met daarin de PVV meer en meer een onmogelijkheid wordt.
Gestopt bij nummer 4, hij kon het niet aan.quote:Op woensdag 30 maart 2016 01:10 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Je hebt dronken voeren, en je kan te ver gaan
Er moet nog wel geneukt worden toch?
Denk alleen - en dat is wederom slechts een vermoeden - dat Wilders zoveel water bij de wijn moet doen, dat regeren gewoon niet aantrekkelijk wordt voor hem.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat je het mis hebt , want VVD & CDA.
Helaas inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat met liefde zal doen, hij heeft immers een achterban die hem blind zal geloven als hij zegt dat al zijn stokpaardjes onmogelijk gemaakt worden door VVD/CDA.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk alleen - en dat is wederom slechts een vermoeden - dat Wilders zoveel water bij de wijn moet doen, dat regeren gewoon niet aantrekkelijk wordt voor hem.
Islam verbieden, grenzen dicht, Nexit, etc. Hij zal verdomd veel concessies moeten doen.
Ach, je moet het blijven proberen, verbeteren, etc. Achterover leunen en toekijken is nooit een optie geweest.quote:Op woensdag 30 maart 2016 08:52 schreef eriksd het volgende:
Maarja, het blijft mensenwerk en er worden steeds meer gegevens verzameld. Lijkt mij wensdenken dat je dit soort situaties kan voorkomen.
Ik moet op m'n iPad af en toe een paar keer rammen op een link om 'm te openen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Steeds meer mensen die ik ken kunnen op hun iPhone geen links meer aanklikken.
En daar betaal je dan 800 euro voor.
True. Maar ik denk dat hij met veel kan wegkomen bij zijn kiezers.Ze zijn altijd heel genuanceerd als het om de PVV gaat. "Hij moest wel" etcquote:Op woensdag 30 maart 2016 10:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Denk alleen - en dat is wederom slechts een vermoeden - dat Wilders zoveel water bij de wijn moet doen, dat regeren gewoon niet aantrekkelijk wordt voor hem.
Islam verbieden, grenzen dicht, Nexit, etc. Hij zal verdomd veel concessies moeten doen.
Rijke vrienden heb je.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:08 schreef Kosmoproleet het volgende:
Steeds meer mensen die ik ken kunnen op hun iPhone geen links meer aanklikken.
En daar betaal je dan 800 euro voor.
Weet eigenlijk niet. Vind Wilders nogal moeilijk te peilen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat met liefde zal doen, hij heeft immers een achterban die hem blind zal geloven als hij zegt dat al zijn stokpaardjes onmogelijk gemaakt worden door VVD/CDA.
Ze hebben ook echt een slecht geheugen. Rutte 1 was echt een ramp.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:09 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
True. Maar ik denk dat hij met veel kan wegkomen bij zijn kiezers.Ze zijn altijd heel genuanceerd als het om de PVV gaat. "Hij moest wel" etc
Ik denk het niet. Daarmee graaft hij zijn eigen graf (figuurlijk, voor de duidelijkheid)quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:07 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat met liefde zal doen, hij heeft immers een achterban die hem blind zal geloven als hij zegt dat al zijn stokpaardjes onmogelijk gemaakt worden door VVD/CDA.
Niet kwaadspreken over Steurgod.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die man is echt hopeloos ongeschikt als minister.
Ok.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hehe, ik zei het al eerder maar het rommelt behoorlijk in de rechts-populistische media.quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:50 schreef Kosmoproleet het volgende:
Buitenlandse Zaken, bij voorkeur.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:16 schreef KoosVogels het volgende:
Dion Graus als minister. Dat zou dan wel weer geweldig zijn.
En bijna zonder gebruikers in het geval van Fastned. Boeiende bubbel is dat welquote:Op woensdag 30 maart 2016 09:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat wordt juist gedaan door tal van verschillende bedrijven! Waarvan er steeds meer bij komen. Denk aan:
https://fastned.nl/nl
en
http://www.greenflux.nl/laadpunten/oplaadpunten-bedrijven
Op dit moment is het vooral de overheid die met hun goede bedoelingen (*gratis* oplaadpunten) deze markt verstoord. Dat weten ze zelf ook wel vandaar ook dat steeds meer gemeenten ermee kappen. Op Rijksniveau zal de overheid meer ruimte gaan creeren. Fastned bouwt nu al elke week een volledig nieuw "tankstation" voor electrische auto's. Dit zonder een cent overheidssubsidie maar allemaal dankzij crowdfunding en private investeerders.
Oprichter van Jalta is voor het verdrag begrijp ik, maar veel redacteuren zijn aan het klagen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:16 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hehe, ik zei het al eerder maar het rommelt behoorlijk in de rechts-populistische media.
Als het referendum een miskleun wordt (kan, hoeft niet) dan gaat er in die hoek een behoorlijke aardverschuiving plaatsvinden. De gemoederen lopen momenteel al hoog (men is het niet eens hoe de campagne gevoerd moet worden) op en de stemming moet nog komen.
De NSDAP zei precies hetzelfde voor de verkiezingen van 1932.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:12 schreef Ryon het volgende:
Kwam er geen bloedige revolte als ze de PVV uit het kabinet zouden houden?
quote:Op woensdag 30 maart 2016 09:56 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, die willen het kabinet zien vallen, zodat een coalitie met daarin de PVV het stokje over kan nemen.
In die zin hebben ze wel een punt natuurlijk. De kans dat het volgende kabinet de PVV bevat is vrij groot. En hoe eerder, hoe liever natuurlijk voor de boze mensjes.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:02 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Laat PVV en VVD het samen maar uitzoeken. Eventueel aangevuld met partijen als SP of CDA. Zijn we ook snel weer door dat malle experiment heen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:08 schreef Ryon het volgende:
Als de kiezer massaal voor rechts gaat (VVD / CDA / PVV) dan is de kans klein dat men toch een linkse formatie gaat proberen enkel en alleen om de PVV buiten de deur te houden. Beste geval is dat VVD / CDA / D66 samen voldoende zetels halen.
Mooi is anders maar die gaan er samen voor inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:08 schreef Heilwasser het volgende:
PVV en VVD gaan gewoon een mooi kabinet maken. Vraag maar aan du_ke.
Gaat lekker bij justitie.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:21 schreef Tchock het volgende:
NOS: BREAKING: info Van der Steur aan kamer onjuist
http://nos.nl/artikel/209(...)rs-niet-van-fbi.html
De overeenkomsten tussen PVV en vroege NSDAP beginnen sowieso steeds meer op te vallen. Wilders zei gisteren dat alle moslims op termijn, goedschiks of kwaadschiks, het land uit moeten. Dat is één stap verwijderd van het voorstellen van deportaties.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:19 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De NSDAP zei precies hetzelfde voor de verkiezingen van 1932.
Op staande voet ontslaan. Zal wel weer niet gebeuren.quote:Brusselse commissaris bleek te dronken voor crisisoverleg
SP en PVV gaan nooit samen. Hoe graag je dat ook wilt.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Laat PVV en VVD het samen maar uitzoeken. Eventueel aangevuld met partijen als SP of CDA. Zijn we ook snel weer door dat malle experiment heen.
Ja, Jalta is helemaal loco gegaan, ook omdat ze vonden te weinig support te krijgen van hun vrienden. Powned en Geenstijl hebben met elkaar gebroken. Jan Roos heeft ruzie met praktisch iedereen, maar Geenstijl kiest voor hem. TPO heeft nu weer gekozen voor Powned. Yoeri Albrecht (en belangrijker: al zijn vrienden) heeft weer gekozen voor Jalta / Powned.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oprichter van Jalta is voor het verdrag begrijp ik, maar veel redacteuren zijn aan het klagen.
Bovendien heeft Wilders, net als Hitler, best linkse denkbeelden.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
De overeenkomsten tussen PVV en vroege NSDAP beginnen sowieso steeds meer op te vallen. Wilders zei gisteren dat alle moslims op termijn, goedschiks of kwaadschiks, het land uit moeten. Dat is één stap verwijderd van het voorstellen van deportaties.
Die hoek is ook nogal goed in onderlingen ruziesquote:Op woensdag 30 maart 2016 10:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Oprichter van Jalta is voor het verdrag begrijp ik, maar veel redacteuren zijn aan het klagen.
Laten we hopen dat het dan niet weer zo'n laffe gedoogconstructie wordt. Laat de PVV dan ook daadwerkelijk meeregeren.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
[..]
In die zin hebben ze wel een punt natuurlijk. De kans dat het volgende kabinet de PVV bevat is vrij groot. En hoe eerder, hoe liever natuurlijk voor de boze mensjes.
Mag je nooit dronken zijn als commissaris?quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Op staande voet ontslaan. Zal wel weer niet gebeuren.
Blijf dat hopen Robin. Het is gewoon een combinatie die zeer goed past. Zeker samen met de VVD.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:24 schreef robin007bond het volgende:
[..]
SP en PVV gaan nooit samen. Hoe graag je dat ook wilt.
Dat zou wel mooi zijn, inderdaad.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:24 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het dan niet weer zo'n laffe gedoogconstructie wordt. Laat de PVV dan ook daadwerkelijk meeregeren.
Jij mag dronken zijn op je werk?quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mag je nooit dronken zijn als commissaris?
Goed punt. Argument ingetrokken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou het bij een jurist veel verschil maken?
10/10quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:27 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Zou het bij een jurist veel verschil maken?
Die gebruikers hebben ze natuurlijk wel al.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:19 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En bijna zonder gebruikers in het geval van Fastned. Boeiende bubbel is dat wel.
Ja, de furie richt zich voornamelijk op Amsterdam en Utrecht. Wat gezien de bevolkingssamenstelling wel belangrijke steden zijn voor de pioniers op dat gebied. Als je daar van de grond komt heb je al een belangrijk deel van hedendaagse doelgroep te pakken. Vervelend als de gemeente dan in de weg loopt.quote:Gemeenten deden overigens al niet zo heel veel in gratis oplaadpunten (op wellicht steden als Amsterdam en Utercht na), die werden grotendeels gerealiseerd door een club die nu EVnet heet en betaald door de netbeheerders. Gemeenten werd enkel gevraagd om ruimte beschikbaar te stellen. Maar de nieuwe aanleg daarvan is ook al een paar jaar gestopt en de bestaande palen gaan ze overdoen aan anderen. Dan zal wel een deel verdwijnen aangezien gemeenten die dingen vermoedelijk niet willen gaan exploiteren.
Wilders heeft geen linkse denkbeelden, hooguit linkse verkooppraatjes. Net als Hitler.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:24 schreef Reya het volgende:
[..]
Bovendien heeft Wilders, net als Hitler, best linkse denkbeelden.
Volgende keer maar crisisoverleg voor de lunch houden he.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:23 schreef Reya het volgende:
[..]
Op staande voet ontslaan. Zal wel weer niet gebeuren.
Niet alleen omdat het grappig is, maar omdat de PVV zich anders telkens kan verschuilen achter het feit dat zij 'slechts' een gedoogpartner is.quote:
VVD, SP, PVV lijkt me heel gek. Moet de VVD dat extreemlinkse economische beleid van Wilders en Roemer gaan doen.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:25 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Blijf dat hopen Robin. Het is gewoon een combinatie die zeer goed past. Zeker samen met de VVD.
Ik nam aan dat een crisisoverleg niet tijdens kantooruren plaatsvindt. Anders uiteraard hoogst ongepast.quote:
Voor VVD is dat geen problemen. De PVV stemt haast identiek over de meeste zaken.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:29 schreef timmmmm het volgende:
[..]
VVD, SP, PVV lijkt me heel gek. Moet de VVD dat extreemlinkse economische beleid van Wilders en Roemer gaan doen.
SP en PVV past natuurlijk wel perfect. Een hekel aan alles waar Jan Lul uit schubbekutteveen tegen is, overal nee op en ze strooien het liefst met bankbiljetten
Ach, Wilders is volgens zijn partijprogramma dan ook voor een kleinere overheid maar een grotere verzorgingsstaat. Niemand weet wat die vent op dat gebied echt wil.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:33 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Voor VVD is dat geen problemen. De PVV stemt haast identiek over de meeste zaken.
http://www.partijgedrag.nl/partijgelijkenis.php
Dat de PVV links economisch beleid voorstaat is de grootste kul. In zijn oprichtingsmanifest hekelt Wilders zelfs het Rijnlands model en prijst het Angelsaksische de lucht in.
Tsja.. Dat is het meest sneue. Zijn kiezer weet gewoon niet wat 'ie kan verwachten.quote:Op woensdag 30 maart 2016 10:34 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ach, Wilders is volgens zijn partijprogramma dan ook voor een kleinere overheid maar een grotere verzorgingsstaat. Niemand weet wat die vent op dat gebied echt wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |