SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewonerAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
Goed ideequote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Vreselijk zeg. Ik ga maar iets anders doen. Dit gaat nergens meer over!
Arrogante boerenlul die Rob,quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:37 schreef Cir het volgende:
![]()
Romy was rond 04uur wakker dacht dat het 8uur was
Ikkie/Fikkie wakker aan de koffie
Rob ook wakker
Gmorgen Rob , Romy tegen Rob
Rob ; dat je mn naam nog weet
Romy gaat vandaag een beetje kijken wat ze gaat doen komende tijd
Heb Ramona ook nog niet gezien?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:46 schreef PoezeligDing het volgende:
Het caravanvolk slaapt ook weer uit?
Ik las dat zij haar post op bed heeft gekregen.quote:
Ohhhh die komt de rest van de dag daar niet meer vandaan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:46 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ik las dat zij haar post op bed heeft gekregen.
Tijd dat ze die vide afsluiten van 9 tot 22 uurquote:
Nou, dat soort dromen kun je alleen in Utopia verwezenlijken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:51 schreef chufi het volgende:
Grootste plannen van Romy, wereldvernieuwend ook
Snap niet dat ze daar weer in mee gaan, Nicole heeft het ook geprobeerd liep ook nietquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:51 schreef PoezeligDing het volgende:
" Ik kan het al wel, maar ik heb nog niet een certificaatje of zo."
Maar Nicole had ook nooit tijd als het er op aan kwamquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar weer in mee gaan, Nicole heeft het ook geprobeerd liep ook niet
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:51 schreef chufi het volgende:
Grootste plannen van Romy, wereldvernieuwend ook
Cemal was wel haar type. Hoop het ook niet want beide hebben geen schaamtequote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:53 schreef lonneberga het volgende:
Goedemorgen, ik hoop niet dat Romy een stelletje met iemand gaat (moet)worden.
Ben daar zoooo klaar mee.
Er waren dan ook bijna geen klanten, hebben ze dat nog niet door daarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar Nicole had ook nooit tijd als het er op aan kwam
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal was wel haar type. Hoop het ook niet want beide hebben geen schaamte
Zie zo weer ruud en billy taferelen voor me
deze leeftijd valt nog te knedenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, dat soort dromen kun je alleen in Utopia verwezenlijken.
Wat een armoe.
Geweldige kans?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:59 schreef Cir het volgende:
[..]
deze leeftijd valt nog te kneden
luistrd naar Ikkie
naar de febo ...
is blij met deze geweldige kans
..armoe ten top...
Ja, het meiske wil iets met mode, nageltjes en haartjes gaan zo, zo vernieuwend.quote:
ja heel dankbaar zijn ze ookquote:
Of Cees en Rob, daar zit ik ook nog op te wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:04 schreef ammartje het volgende:
Zowwww paasweekend weer voorbij, moest veel bijlezen. Zo maar een nieuwe d'r in gekomen, eindelijk. Nu Bjorn er bijna uit, dan Gabs, wat zal er voor terug komen![]()
Romy heeft blijkbaar Flikkie ook al als leider geaccepteerd, ze vraagt advies over hoe ze dingen aan kan pakken. Ze wil een setje gelnagels, heb nog geen echte toestemming van de directie gehoord, maar wel dat het goed komt. Ook wil ze een opleiding voor iets, maar wat, heb ik niet meegekregen.
Mogguh cosHoop dat gesprekje Flikkie en Bronno straks even komt, beetje leven in de brouwerij
Ik zat dat spray-tannen even te bekijken, maar dat kost minimaal 400 E zo'n setje.. Maar zag ook al een link naar RTLquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Ratel ratel ratel ratel ratel en ratel
Net als bij Gina moeten er dingetjes voor worden aangeschaft voor we dingetjes kunnen gaan ondernemen, ratel ratel ratel
[ afbeelding ]
Ohwja, die botsen ook steeds he. ik moest veel terug lezen, dan doe ik de pagina's om en om, heb dus niet alles meegekregen, maar Cees had commentaar op zijn vele bedliggen en dan de leider uit willen hangen (in het kort) toch? Nou kom maar op, make my dayquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of Cees en Rob, daar zit ik ook nog op te wachten
die koopt om het kopen ..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:08 schreef chufi het volgende:
Ramone mist afzet materiaal... Je wordt dus afgezet als je naar dat theater komt
wat jammer....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, kan ook morgen voor 13:00u geleverd worden.
Hoppa 50 Euro ophalen en brengen, voor een rolletje rood/wit afzettapequote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:10 schreef Cir het volgende:
[..]
die koopt om het kopen ..
belangrijk doen
![]()
paar meter tape of touw
onzin weer dit .
Gabs en Gina klaar met sporten inmiddels
Ging het echt enkel daar om?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoppa 50 Euro ophalen en brengen, voor een rolletje rood/wit afzettape
ze gedraagd zich meer en meerquote:
Geen idee, maar 30 mensen in de loods worden op een of andere manier afgezet morgenmiddag na enenquote:
Daar komt toch ook niemand voor, zijn allemaal van die dingen wat zonde van het geld is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat dat spray-tannen even te bekijken, maar dat kost minimaal 400 E zo'n setje.. Maar zag ook al een link naar RTL
Plofkopquote:
we moeten daar maar niet meer gaan kijken, als er nu een kijkt en er een topic komt van wat te koop op de webshop dan hebben ze al heel wat klikken minderquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:16 schreef Cir het volgende:
ikkie ; als we met de hele groep
aan dat produkt hebben gewerkt
dan zie je ook dat het aantal kliks daar omhoog is gegaan
Romy krijgt uitleg van Ikkie
Ikkie ; kijk hier zie je dus
hoeveel bezoekers we deze maand hebben gehad
dat komt omdat we bezig zijn geweest in het centraal
eigenlijk moeten we een structuur
dat mensen geen keus hebben
een collectors item
zodat mensen dat kopen
een produklt bespreken in de groep dat gaat leven hier
het platform waar je voor leeft
dan zie je dan mensen naar de webwinkel gaan
en dat mensen dat dan kopen omdat wij daarover spreken
kom daar nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
we moeten daar maar niet meer gaan kijken, als er nu een kijkt en er een topic komt van wat te koop op de webshop dan hebben ze al heel wat klikken minder
new kid on the block....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:19 schreef Cir het volgende:
[..]
alweer![]()
nou ze is wel wat rond aan het worden
eet ze zo veel ?
valt me eigenlijk niet op
Preciesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:21 schreef Cir het volgende:
[..]
kom daar nooit
mijn gunfactor zit op -20
lui volk
totaal geen leuke mensen , leuke ideetjes
werkelijk helemaal niets nada
op zich is dat wel appart,
Bestaat dat nog ?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit haar eigen lengte haar.
Nee, stomme Romy, die gaat zelf advies vragen aan Vicquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:28 schreef mario390 het volgende:
man man wat moet ze Romy zo volmommeln GVD FIK
Het blijft verbazingwekkend dat iedereen naar dat gekke wijf blijft lopen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, stomme Romy, die gaat zelf advies vragen aan Vic
vollpraten, dat Meisje heeft zeer slecht geslapen erst om 5 konnt zij einslaapenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:33 schreef lonneberga het volgende:
[..]haha,zat ook al verbaasd te kijken,maar denk dat ik hem wel snap.
no worries,die slaapt vannacht vast als een roosquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
vollpraten, dat Meisje heeft zeer slecht geslapen erst om 5 konnt zij einslaapen
UTO / [COS #10842] 1e nacht van Romyquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:38 schreef lonneberga het volgende:
[..]
no worries,die slaapt vannacht vast als een roos
O nee he Mario niet weer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:36 schreef mario390 het volgende:
[..]
vollpraten, dat Meisje heeft zeer slecht geslapen erst om 5 konnt zij einslaapen
wat doe ik vals?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O nee he Mario niet weer.
Je doet net of ze ik weet niet wat krijgt, ze zoekt zelf Vic op
En slecht slapen doen er wel meer, aub word geen fan van haar, ik smeek je
Ben bang dat het fan worden al zo ver is Dotteke.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets, maar hoop dat je geen fan van Romy wordt,quote:
Ja, ben ik ook bang voorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:41 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Ben bang dat het fan worden al zo ver is Dotteke.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:46 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee zeker niet ik vergeet haar niet
nee ik bijv netjes bij de anderquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niets, maar hoop dat je geen fan van Romy wordt,
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
zieke gast is het gewoon en dat er ook serieus mensen zijn die dat steunen hier vieze vent bahquote:
mischien is het de fun van de rlsquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:57 schreef durdur het volgende:
[..]
zieke gast is het gewoon en dat er ook serieus mensen zijn die dat steunen hier vieze vent bah
GMquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:02 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb de hele nacht Bronno geobserveerd en hij sliep goed GM Gangsters
12 uur meldt iemand net.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:04 schreef Dotteke het volgende:
1 uur centraal en wat dames zijn zich nog aan het opmaken
Ja en die 1 moest 11 zijn, had het al aangepastquote:
Ja, daarvoor moet je echt in Utopia zijn, doelen bereiken!!!!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Romy is zo blij dat ze vanmorgen een mailtje de deur uit heeft gedaan. 'Yes, ik heb iets gedaan!.'
wat heeft zij gedaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:04 schreef PoezeligDing het volgende:
Romy is zo blij dat ze vanmorgen een mailtje de deur uit heeft gedaan. 'Yes, ik heb iets gedaan!.'
Een mailtje verstuurd.quote:
ik kenn dat als emailquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:07 schreef Cir het volgende:
[..]
naast Ikkie gezeten
die heeft mail gestuurd voor haar
knap he, van Romy
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:06 schreef Cir het volgende:
centraal... rond
tja lastig lastig
wat is tijd in utopia
Romy gaat vragen of ze een nachtje ergens anders kan slapen
krodwood o.i.d
ff goed slapen
Gabs ; Beji is jarig he het wrd druk vanaaf
er komt geen bezoek voor Benji
Wij zijn ook hipper in Holland wij zeggen mail gewoonquote:
12 uur zeiden ze net die luie apenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:09 schreef HiDiHo het volgende:
Centraal![]()
Altijd weer dezelfde die te laat zijn
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:09 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Wij zijn ook hipper in Holland wij zeggen mail gewoon
ja ja eindelijk weer eens iets nieuwsquote:
Ze kan het wel maar heeft er geen opleiding voor gedaanquote:
kotsen? ik begreep schreeuwenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Man om man die Romy is nog simpeler dan simpel
Zo blij dat ze een mailtje heeft gestuurd
Bronno heeft het over kots geluiden van de bigbos, de hoogste boom
Word je toch moe van of niet, dat heb ik hier ook al met mijn dochter altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja ja eindelijk weer eens iets nieuwspppfff
Doet die gelnageltjes bij je zetten dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word je toch moe van of niet, dat heb ik hier ook al met mijn dochter altijd
heeft totaal niets meer met rls te maken die gast is niet goed in zijn bol ziekelijk gedrag zeg nou eerlijk je bent toch koekoek als je zo geobsedeerd bent vieze gast vind ik het creep en snap echt niet dat er tegen hem niet wordt opgetreden en dan de mensen hier die van maar pamperen gaat mij gewoon teverquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:59 schreef Cir het volgende:
[..]
mischien is het de fun van de rls
steunen...![]()
ben blij dat mn pootjes het opzichzelfstaand doen
O dan weet ik het niet, ik dacht kotsgeluiden en de bigbos dacht ik dat hij er Rob mee bedoeldequote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:14 schreef ammartje het volgende:
[..]
kotsen? ik begreep schreeuwenik dacht dat bij het over ome john had
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doet die gelnageltjes bij je zetten dan?
Leuk koppie maar o zo simpel, net een vrouwelijk Cemal volgens mijquote:
Zoiets, kaliber Naomi/Lot.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk koppie maar o zo simpel, net een vrouwelijk Cemal volgens mij
dat zou ook kunnen hoor, was bezig de kast van winterkleren te ontdoen en hoorde het hem zeggen. Maar zou hij Rob de hoogste boom noemen? Ah maakt ook niet uit, dramaqueen Bronnoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan weet ik het niet, ik dacht kotsgeluiden en de bigbos dacht ik dat hij er Rob mee bedoelde
Lijktquote:
Nou denk dat Naomi dan meer in der mars had dan deze bimboquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:18 schreef ammartje het volgende:
[..]
dat zou ook kunnen hoor, was bezig de kast van winterkleren te ontdoen en hoorde het hem zeggen. Maar zou hij Rob de hoogste boom noemen? Ah maakt ook niet uit, dramaqueen Bronno
Mwah.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou denk dat Naomi dan meer in der mars had dan deze bimbo
ze hebben al teveel gemeenzaam als de verhalen kloppenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
UIt de droger zekerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:19 schreef Gooddeal het volgende:
Gina heeft iets nieuws? Armband?
Iets van Michael Kors iig. Ze wordt daar zoooo gelukkig van.
Vast van de vide gevallen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:20 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
UIt de droger zekerof lag het plotseling naast haar bed
Gio,quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze hebben al teveel gemeenzaam als de verhalen kloppen
Watquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:21 schreef Dotteke het volgende:
"Als je doodgaat hebben de angsten geen cel meer", schrijft Gabas
[ afbeelding ]
nu slaapt ze ook nog in de selfe kamer als Nompjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie, arme arme Mario, hoe hou je het volquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
nu slaapt ze ook nog in de selfe kamer als Nompje
Zijn vast weer kadootjes uitgedeeld, voor bewezen diensten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:22 schreef Chanel5 het volgende:
Zag dat Gabs ook een mooie armband droeg en 2 ringen, dacht ook al nieuw????
Nou dat denk ik wel, denk dat hij een lekker kietelstaafje heeft hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:23 schreef mario390 het volgende:
[..]zij was zeker niet uit plezier bij hem in Bed
nee nee me makt dat niks,maar als NA het verteld bekomt werd het niet mooi om dat Romy nu in de loods zitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ach gossie, arme arme Mario, hoe hou je het vol
En dan heeft ze ook nog lange haren net als Noompje
denk pcies andersomquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat denk ik wel, denk dat hij een lekker kietelstaafje heeft hoor![]()
Isa, Naomi, Romy ze lusten er wel pap van.
Onder tussen viert de saaiheid feest in Utopia![]()
Cees is aan het poetsen, Vic zit te lezen en Gabs zit te schrijven, het houdt weer niet over
Iedere dag een lading mannenpap naar binnenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou dat denk ik wel, denk dat hij een lekker kietelstaafje heeft hoor![]()
Isa, Naomi, Romy ze lusten er wel pap van.
Dan kan Gina hem nu wel eens om hebben.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Naomi is daar een Michael Kors armband verloren...
scroll eroverheenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef durdur het volgende:
[..]
heeft totaal niets meer met rls te maken die gast is niet goed in zijn bol ziekelijk gedrag zeg nou eerlijk je bent toch koekoek als je zo geobsedeerd bent vieze gast vind ik het creep en snap echt niet dat er tegen hem niet wordt opgetreden en dan de mensen hier die van maar pamperen gaat mij gewoon tever
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:25 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Iedere dag een lading mannenbabypap naar binnen
wat is er met haar?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Net voor 11 uur een sl. komt vast van de feboquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:11 schreef Dotteke het volgende:
Als iemand een afspraak heeft wordt er gezeikt als het centraal een half uurtje later is
Maar nu is het zo een uur later en niemand die er over zeikt
Ik blijf me verbazen daar
wij zijn idiotenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:27 schreef Cir het volgende:
[..]
scroll eroverheen
ga naar de FB doe een TR
meen gelezen te hebben dat er toch wel het e.a. is gezegd
mbt to het off topic gaan en trollen
maak je niet druk..elke gek zn/haar gebrek
<< wij zijn heel normaal in de Cos
deze Idioten te volgen
pas DAG 819 , vandaag
koekoek
Even lezen mijn beste...quote:
wie het vnd mag het houwequote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:25 schreef FreshFruit72 het volgende:
Scroll erover heen? Het halve topic staat vol met dat gelulquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:27 schreef Cir het volgende:
[..]
scroll eroverheen
ga naar de FB doe een TR
deze Idioten te volgen
pas DAG 819 , vandaag
koekoek
De kut van Ramonaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."
Team idiotenquote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:27 schreef Cir het volgende:
[..]
scroll eroverheen
ga naar de FB doe een TR
deze Idioten te volgen
pas DAG 819 , vandaag
koekoek
oh nu weer 12 uur? okquote:
30 godsamme hij lijkt wel 60 in zn gezichtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:30 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hoe oud is hij eigenlijk geworden ?
Onverstaanbaar gelal...quote:
Vieze ben is altijd lopigquote:
Loopsquote:
In alles. Dat weet je tochquote:
yeppquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:34 schreef sjampoeh het volgende:
dus romy heeft ook een hoge pet van fik op![]()
![]()
Lekker luchtig...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Romy heeft flinke gaten in dr broek
Veel op de knietjes gezeten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:36 schreef Serieus_Persoon het volgende:
Romy heeft flinke gaten in dr broek
Beter gaten in je broek dan..laat ook maar..quote:
broek in je gatenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:38 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Beter gaten in je broek dan..laat ook maar..
geef er maar een kusje op meidjequote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:38 schreef mario390 het volgende:
als ben weer met en Slet achter de Kakhoek zit is hij lopig
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
OT: je kan dat ..heb je streams aan
of zit je weer te sjorren
Ahquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:38 schreef mario390 het volgende:
als ben weer met en Slet achter de Kakhoek zit is hij lopig
Die zijn veels te bang dat hij naar huis wiltquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
Ik versta Ben echt niet.. krijgt hij wel post van familie ? Zijn die al eens langs geweest ?
Goed geregeld weerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:42 schreef Cir het volgende:
Cees vraagd Benji wat hij wil eten vandaag
op zn jaardag
het maakt Beni niet uit
gewoon wat de pot schaft, geen idee wie er kookt
Cees ; ik ook niet niemand weet het
Row gaat weer spitten?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben zijn muziek vanavond is neder hiphop maw zwaar kut
hij deed met Ikkiequote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:40 schreef sjampoeh het volgende:
Ik versta Ben echt niet.. krijgt hij wel post van familie ? Zijn die al eens langs geweest ?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:43 schreef sjampoeh het volgende:
riep row nu: ik heb geeneens schaamhaaaaar
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:44 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
dooie meuk..
boel ligt stil daar
groeid geen netel meer op
van deau, kan niet andersquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:44 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Er was schaamhaar gesignaleerd in het doucheputje
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:44 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
dooie meuk..
boel ligt stil daar
groeid geen netel meer op
Hahaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:43 schreef mario390 het volgende:
misschien komen de verhalen ook in Telegraaf
Mooie foto van stifquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Vanmorgen in het gesprek met Vic en Romy zei Vic nog dat het collectorsitem onder de aandacht moest voor de verkoop.
En daar is het vodje.
Ja met de helft van de nederlandse bevolking. Want dit is mode in nederland.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:42 schreef mario390 het volgende:
ook de kapote Jeans heeft zij met en ander gemeenzaam
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:47 schreef a_b het volgende:
[..]
Ja met de helft van de nederlandse bevolking. Want dit is mode in nederland.
Toch apart aangezein ze telkens melden dat ze geen melk meer zou geven en ze dus niet meer hoeven te melken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:12 schreef Dotteke het volgende:
Klaver drinkt nog steeds bij haar moeder
[ afbeelding ]
Nou die kunnen we dus wss ook al afschrijven. Weer een mak schaapje voor Vic's sekte.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:40 schreef Cir het volgende:
Romy vraagd of Ikkie ff tijd heeft vandaag voor haar
![]()
Ga me niet Twee keer zitten irriterenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was veel om gevraagd ........![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Even off topic. Mijn dochtertje van 5 zei van de week tegen een wildvreemde vrouw dat ze een mooie broek aan had. Alleen dat hij nog mooier zou zijn als er geen gaten in zouden zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:48 schreef Ghostbuster het volgende:
Vreemde mode 120 euro voor een kapotte spijkerbroek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:51 schreef a_b het volgende:
[..]
Even off topic. Mijn dochtertje van 5 zei van de week tegen een wildvreemde vrouw dat ze een mooie broek aan had. Alleen dat hij nog mooier zou zijn als er geen gaten in zouden zitten.
:-D :-D
wtfquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:50 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Goedemorgen, hier was veel om gevraagd ........![]()
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:52 schreef Gooddeal het volgende:
Romy vond de foto van Ben mooi. Niks aan gefotoshopt, zegt Ben.
Je bent gewoon een mooie man.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:51 schreef Cir het volgende:
de meute maakt zich mooi voor Centraal druk druk druk 12uur
is de bedoeling
Tot laters...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
is de bedoeling
de realiteit roept ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
snel naar Pearle dusquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:52 schreef Gooddeal het volgende:
is de bedoeling
Utopia modus aan Daag schatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.utopiamodus uit
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
Die heeft vanochtend wel gedaanquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:58 schreef mario390 het volgende:
waarom werkt de 360 kamera niet? man man altijd deze mist
Gaat row ook nog optredenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:42 schreef Ghostbuster het volgende:
Ben zijn muziek vanavond is neder hiphop maw zwaar kut
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:52 schreef Gooddeal het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |