wat jammer....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:11 schreef PoezeligDing het volgende:
Oh, kan ook morgen voor 13:00u geleverd worden.
Hoppa 50 Euro ophalen en brengen, voor een rolletje rood/wit afzettapequote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:10 schreef Cir het volgende:
[..]
die koopt om het kopen ..
belangrijk doen
![]()
paar meter tape of touw
onzin weer dit .
Gabs en Gina klaar met sporten inmiddels
Ging het echt enkel daar om?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:13 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoppa 50 Euro ophalen en brengen, voor een rolletje rood/wit afzettape
ze gedraagd zich meer en meerquote:
Geen idee, maar 30 mensen in de loods worden op een of andere manier afgezet morgenmiddag na enenquote:
Daar komt toch ook niemand voor, zijn allemaal van die dingen wat zonde van het geld is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik zat dat spray-tannen even te bekijken, maar dat kost minimaal 400 E zo'n setje.. Maar zag ook al een link naar RTL
Plofkopquote:
we moeten daar maar niet meer gaan kijken, als er nu een kijkt en er een topic komt van wat te koop op de webshop dan hebben ze al heel wat klikken minderquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:16 schreef Cir het volgende:
ikkie ; als we met de hele groep
aan dat produkt hebben gewerkt
dan zie je ook dat het aantal kliks daar omhoog is gegaan
Romy krijgt uitleg van Ikkie
Ikkie ; kijk hier zie je dus
hoeveel bezoekers we deze maand hebben gehad
dat komt omdat we bezig zijn geweest in het centraal
eigenlijk moeten we een structuur
dat mensen geen keus hebben
een collectors item
zodat mensen dat kopen
een produklt bespreken in de groep dat gaat leven hier
het platform waar je voor leeft
dan zie je dan mensen naar de webwinkel gaan
en dat mensen dat dan kopen omdat wij daarover spreken
kom daar nooitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
we moeten daar maar niet meer gaan kijken, als er nu een kijkt en er een topic komt van wat te koop op de webshop dan hebben ze al heel wat klikken minder
new kid on the block....quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:19 schreef Cir het volgende:
[..]
alweer![]()
nou ze is wel wat rond aan het worden
eet ze zo veel ?
valt me eigenlijk niet op
Preciesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:21 schreef Cir het volgende:
[..]
kom daar nooit
mijn gunfactor zit op -20
lui volk
totaal geen leuke mensen , leuke ideetjes
werkelijk helemaal niets nada
op zich is dat wel appart,
Bestaat dat nog ?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:23 schreef PoezeligDing het volgende:
[ afbeelding ]
Volgens mij is dit haar eigen lengte haar.
Nee, stomme Romy, die gaat zelf advies vragen aan Vicquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:28 schreef mario390 het volgende:
man man wat moet ze Romy zo volmommeln GVD FIK
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |