Maar Nicole had ook nooit tijd als het er op aan kwamquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snap niet dat ze daar weer in mee gaan, Nicole heeft het ook geprobeerd liep ook niet
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:51 schreef chufi het volgende:
Grootste plannen van Romy, wereldvernieuwend ook
Cemal was wel haar type. Hoop het ook niet want beide hebben geen schaamtequote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:53 schreef lonneberga het volgende:
Goedemorgen, ik hoop niet dat Romy een stelletje met iemand gaat (moet)worden.
Ben daar zoooo klaar mee.
Er waren dan ook bijna geen klanten, hebben ze dat nog niet door daarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:53 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Maar Nicole had ook nooit tijd als het er op aan kwam
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Cemal was wel haar type. Hoop het ook niet want beide hebben geen schaamte
Zie zo weer ruud en billy taferelen voor me
deze leeftijd valt nog te knedenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:52 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nou, dat soort dromen kun je alleen in Utopia verwezenlijken.
Wat een armoe.
Geweldige kans?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:59 schreef Cir het volgende:
[..]
deze leeftijd valt nog te kneden
luistrd naar Ikkie
naar de febo ...
is blij met deze geweldige kans
..armoe ten top...
Ja, het meiske wil iets met mode, nageltjes en haartjes gaan zo, zo vernieuwend.quote:
ja heel dankbaar zijn ze ookquote:
Of Cees en Rob, daar zit ik ook nog op te wachtenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:04 schreef ammartje het volgende:
Zowwww paasweekend weer voorbij, moest veel bijlezen. Zo maar een nieuwe d'r in gekomen, eindelijk. Nu Bjorn er bijna uit, dan Gabs, wat zal er voor terug komen![]()
Romy heeft blijkbaar Flikkie ook al als leider geaccepteerd, ze vraagt advies over hoe ze dingen aan kan pakken. Ze wil een setje gelnagels, heb nog geen echte toestemming van de directie gehoord, maar wel dat het goed komt. Ook wil ze een opleiding voor iets, maar wat, heb ik niet meegekregen.
Mogguh cosHoop dat gesprekje Flikkie en Bronno straks even komt, beetje leven in de brouwerij
Ik zat dat spray-tannen even te bekijken, maar dat kost minimaal 400 E zo'n setje.. Maar zag ook al een link naar RTLquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:00 schreef Dotteke het volgende:
Ratel ratel ratel ratel ratel en ratel
Net als bij Gina moeten er dingetjes voor worden aangeschaft voor we dingetjes kunnen gaan ondernemen, ratel ratel ratel
[ afbeelding ]
Ohwja, die botsen ook steeds he. ik moest veel terug lezen, dan doe ik de pagina's om en om, heb dus niet alles meegekregen, maar Cees had commentaar op zijn vele bedliggen en dan de leider uit willen hangen (in het kort) toch? Nou kom maar op, make my dayquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Of Cees en Rob, daar zit ik ook nog op te wachten
die koopt om het kopen ..quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:08 schreef chufi het volgende:
Ramone mist afzet materiaal... Je wordt dus afgezet als je naar dat theater komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |