SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
ja echt jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan is dahm, anders ging hij niet terug naar waaif
nakkie je weet wel gebruik ik ook in me vriendenkringquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
romy: aah cemal je bent nakkie
cemal: wat is dat ?
romy: uhh
romy is eentje die dus ook oppervlakkig isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:56 schreef Bblurker2 het volgende:
Romy weer tegen Cemal dat ze hem echt een nakkie vindt. Maar ze kan niet goed uitleggen wat het betekent.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:59 schreef rowan634 het volgende:
cemal en romy... gaat sowieso iets worden
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:00 schreef sjampoeh het volgende:
gertjan: ik weet niet..ik ben nogal makkelijk ..met in onderbroek lopen
romy: ah johhh,misschien loop ik straks wel in mijn string
zei iemand daar milf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zei iemand daar milf?je haat ons heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
zei iemand daar milf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
[..]
zei iemand daar milf?yuk die had die wel gepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twinning = boring
[..]
zei iemand daar milf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make trouble not war
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee I love youuu![]()
alleen maar liefde je weet zelff...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
tuurlijk bjurn wel vies mannekequote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Row neemt het voor Bronno op, Bjorn en Rob blijven maar stoken over hem.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Row neemt het voor Bronno op, Bjorn en Rob blijven maar stoken over hem.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:03 schreef rowan634 het volgende:
fles heeft afgelopen weekend gewoon op de vloer gelegen, na een avondje stappen met 20ers. Terwijl gnoom, stiff en sjanna in een enorm bed lagen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
fles heeft afgelopen weekend gewoon op de vloer gelegen, na een avondje stappen met 20ers. Terwijl gnoom, stiff en sjanna in een enorm bed lagen![]()
![]()
Ik had der achter de lege flessen container gelegd restjes opzuipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
het lig deels aan bronna jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Row vindt het niet fijn hoe de groep met Bronno omgaat. Volgens Rob en Bjorn ligt het allemaal aan Bronno.
Sissiquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Romy Schneider was een actrice.
Nu stoeien in de badkamer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:09 schreef spapaars het volgende:
Zal eens tijd worden dat er een nieuwe scenario komt voor Bas, want saai dat is hij.
![]()
Wat een afgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat handje weer voor haar hoofd ook
ik vond het een zeer giftige relatie waarin je zag dat de een de ander wou veranderenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:09 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Waarom, als hij er maar gelukkig mee is toch?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:11 schreef sjampoeh het volgende:
jezus do hou je muil. rot op naar je caravan takkewijf
Romy vond het al lawaaierig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:11 schreef sjampoeh het volgende:
jezus do hou je muil. rot op naar je caravan takkewijf
Schoolkamp humor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:13 schreef Bblurker2 het volgende:
Het stoeitoneel verplaatst zich nu van de caravan naar de badkamer. Bas sleurde haar er heen aan de benen. Zij liggend op de grond.
Geen idee hoe het op langere termijn gaat werken, maar ze kunnen in ieder geval nu op een normale manier aan hun relatie werken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:11 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik vond het een zeer giftige relatie waarin je zag dat de een de ander wou veranderen
maarja persoonlijke mening, gun het ze, maar denk niet dat het gaat werken op lange termijn
dat is waarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:14 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Geen idee hoe het op langere termijn gaat werken, maar ze kunnen in ieder geval nu op een normale manier aan hun relatie werken.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:15 schreef rowan634 het volgende:
net dat introfilmpje gezien. Romy denkt met Do de meeste moeite te hebben
Ben ze allebei echt zat. Die stem ook van Bas met zijn accentje kan ik ook niet meer goed aanhoren.quote:
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:15 schreef rowan634 het volgende:
net dat introfilmpje gezien. Romy denkt met Do de meeste moeite te hebben
Vind ze gewoon irritant aanwezigquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:15 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ben ze allebei echt zat. Die stem ook van Bas met zijn accentje kan ik ook niet meer goed aanhoren.
'Weet je wat het iiiiiiiiiis'quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:15 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ben ze allebei echt zat. Die stem ook van Bas met zijn accentje kan ik ook niet meer goed aanhoren.
![]()
en op de ander site is wim gelegenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat, dus. Behalve als ze echt hun privacy willen. Dit zijn de huidige koning en koningin van het programma.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Het is GVD wel de Bas en Do show geworden, ze zijn denk ik 50% op stream .....
Trustu!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben er klaar mee, welterusten .....
Weltrustenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:27 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben er klaar mee, welterusten .....
ik vind het juist erg onaantrekkelijk als mannen erg met hun uiterlijk bezig zijn, net als Bjorn bvquote:
dat snap ik, maar deze look ziet er gewoon onverzorgt uitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:31 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik vind het juist erg onaantrekkelijk als mannen erg met hun uiterlijk bezig zijn, net als Bjorn bv
Als een Johnny. Hij zegt het zelf eigenlijk al.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:31 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
dat snap ik, maar deze look ziet er gewoon onverzorgt uit
jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:32 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Als een Johnny. Hij zegt het zelf eigenlijk al.
Ze kan idd gewoon net zo goed in haar blote reet gaan liggen. Vraag me toch af of ze doorheeft dat dit zo overkomt. Ook als ze bijvoorbeeld een zwarte broek aanheeft schijnt alles door.quote:
ja best wel genant, en denk niet dat ze dat weetquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:36 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Ze kan idd gewoon net zo goed in haar blote reet gaan liggen. Vraag me toch af of ze doorheeft dat dit zo overkomt. Ook als ze bijvoorbeeld een zwarte broek aanheeft schijnt alles door.
ik denk wel dat ze het weet, ze speelt maar preuts meisje hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja best wel genant, en denk niet dat ze dat weet
Ik betwijfel het ook. Of het moet zijn dat dit haar helemaal geen bal uitmaakt. Dat kan natuurlijk ook. Ons Dootje is niet zo verlegen als ze zegt te zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Bed van Wim is verkocht.quote:
ja...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:38 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ik denk wel dat ze het weet, ze speelt maar preuts meisje hoor
Infrarood is een bitch.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:37 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
Daar ligt Romy toch?quote:
Maar dat bed is van Do, groene kamer.quote:
Ze heeft voor de zoveelste keer weer ruimte opgegevenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:45 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Maar dat bed is van Do, groene kamer.
Eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:46 schreef Bramenstruik het volgende:
Ik heb niets met Romy haar doelen, maar vind het een leuke gezellige meid tot zover
Ze houdt ruimte onnodig bezet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft voor de zoveelste keer weer ruimte opgegeven
ruimte die ze claimed en niet gebruikt bedoel je?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze heeft voor de zoveelste keer weer ruimte opgegeven
Ze hadden haar dat bed destijds toegezegd en de kastruimte had ze sowieso nodig, want in de caravan is er nauwelijks bergruimte.quote:
Nee, ruimte die haar was gegeven.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:48 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ruimte die ze claimed en niet gebruikt bedoel je?
die slaapt op de videquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:49 schreef mario390 het volgende:
spinn ik Gertja slaapt naast Romy? en Panzer dann?
ze heeft een bed in de caravan, en een kast mag ze hebben jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden haar dat bed destijds toegezegd en de kastruimte had ze sowieso nodig, want in de caravan is er nauwelijks bergruimte.
Die kastruimte heeft ze nu in de groene kamer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:49 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ze hadden haar dat bed destijds toegezegd en de kastruimte had ze sowieso nodig, want in de caravan is er nauwelijks bergruimte.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze wisselen maar de slaapplaats zo als de slips hoor
en Rowie ook?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:51 schreef LLgetikt het volgende:
[..]wel wat vaker hoop ik van die slips
![]()
maar ze ligt er al een tijdje
ik denk dat ze niet like-able op beeld overkomtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:52 schreef Bramenstruik het volgende:
Verbaasde me wel eigenijk dat Row het minst populair is in die poll
klopt is ook afschuwelijk, maar ze heeft af en toe toch best lieve dingetjes, op die schreeuwbek na, minst populair vind ik toch wel watquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:53 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ik denk dat ze niet like-able op beeld overkomt
en die rap ja... trekt dat de schuimpjes?
niet echt
ja, miss omdat ze zich totaal niet kunnen identificeren met haar, en met andere juist wel meerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
klopt is ook afschuwelijk, maar ze heeft af en toe toch best lieve dingetjes, op die schreeuwbek na, minst populair vind ik toch wel wat
ja dat denk ik, goed opgemerktquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:57 schreef LLgetikt het volgende:
[..]
ja, miss omdat ze zich totaal niet kunnen identificeren met haar, en met andere juist wel meer
exactquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:02 schreef Bblurker2 het volgende:
Nu Bas en Do samen douchen en het daar doen, is er een andere dynamiek in de caravan. Ze liggen meteen te pitten.
dann heb je niks van de annahmes en geruchten gehoord hoorquote:Op dinsdag 29 maart 2016 02:04 schreef Bramenstruik het volgende:
Romy is echt een verademing vergeleken die benauwde DOos
Ach wat jammer nou, tsja veelste druk met zuipen enzo natuurlijk ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Damn, ze hebben Earth hour gemist dit jaar ......
En ze mogen nu ook nog hun eigen scene's doodleuk gebruiken he, hij doet iets met autos wassen dacht ik iigquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:55 schreef PoezeligDing het volgende:
GJ weet al dat het helemaal on-line gaat, zijn cartopia 8 mei. Bam! "In de scene,iedereen kent elkaar, weet je."
En hoe weet GJ dat?
Dom, grote bek, talentloos en diva gedrag. Wat verwacht je dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:52 schreef Bramenstruik het volgende:
Verbaasde me wel eigenijk dat Row het minst populair is in die poll
Ik vind Row ook niet zo verkeerd. Ik zie ook wel echt goede dingen in haar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:56 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
klopt is ook afschuwelijk, maar ze heeft af en toe toch best lieve dingetjes, op die schreeuwbek na, minst populair vind ik toch wel wat
Toen de koeien nog gemolken moesten worden was het leuk om in de ochtend te kijken. Nu komen ze pas laat uit bed, in de ochtend is er niets te zien.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:18 schreef utopia2.0 het volgende:
GM all![]()
Alles nog in volle ruste daar, wat ze dagelijks zijn, maar dat terzijde....
Klopt, toen kon je de klok de op zetten, dat er om deze tijd iemand wakker was......quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:19 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Toen de koeien nog gemolken moesten worden was het leuk om in de ochtend te kijken. Nu komen ze pas laat uit bed, in de ochtend is er niets te zien.
Het is zo vreemd dat er daar niet eentje bij zit die gewoon vroeg uit bed komt. Ik kan nooit uitslapen, staat mijn wekker niet dan ben ik nog vroeg wakker en ben ik actief. Zo vreemd dat dat daar niemand isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Klopt, toen kon je de klok de op zetten, dat er om deze tijd iemand wakker was......
Ik denk dat dat erin sluipt. Hoe langer je daar bent, des te meer krijg je een gevoel van, ach ik hoef er nog helemaal niet uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:22 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Het is zo vreemd dat er daar niet eentje bij zit die gewoon vroeg uit bed komt. Ik kan nooit uitslapen, staat mijn wekker niet dan ben ik nog vroeg wakker en ben ik actief. Zo vreemd dat dat daar niemand is
Het meest storende aan haar vind ik dat ze totaal geen inhoud heeft. Nietszeggend. Wellicht kan ze daar niets aan doen. Maar als ze vervolgens haar mond opendoet en de air die ze heeft, dan begin ik toch onpasselijk te worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 06:52 schreef Serieus_Persoon het volgende:
[..]
Dom, grote bek, talentloos en diva gedrag. Wat verwacht je dan?
Rot lekker op naar NY om daar te shinen![]()
GM![]()
Mevrouwtje weet wel, dat de mannelijke aandacht voldoende aanwezig is en daar gaat ze nog voldoende gebruik van maken.......quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het meest storende aan haar vind ik dat ze totaal geen inhoud heeft. Nietszeggend. Wellicht kan ze daar niets aan doen. Maar als ze vervolgens haar mond opendoet en de air die ze heeft, dan begin ik toch onpasselijk te worden.
Met een zap als gevolg.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:17 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nou jeetje wat erg zeg. Hoe dom kun je zijn om op je buik te slapen. Wat een mafketel
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:42 schreef markvanrinsum het volgende:
rowena en cemal gaan de koeien eten geven
ze gaat straks sporten met rowenaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:53 schreef Dotteke het volgende:
Romy is ook wakker, het valt me tegen dat ze niet mee naar de koeien gaat, doen de meeste nieuwelingen
Romy staat onder de douchequote:
Mooi geworden de badkamer .quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:57 schreef Dotteke het volgende:
Romuy onder de douche spannende beelden voor de mannen kleren over de douche deur wauwwwwwwwww
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, die is een stuk beter dan die eerste, en toch vind ik die eerste beter bij de loods passenquote:
Momenteel vind ik het geen van allen heel slimme mensen. Denk dat Rob de intelligentste is. En daarna houdt het snel op qua inhoud.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Romy staat onder de douche
Het is wel een leuke meid om te zien, maar volgens mij heeft ze weinig inhoud
Vind ik ook idd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is een stuk beter dan die eerste, en toch vind ik die eerste beter bij de loods passen
Rob is ook niet veel, kan je nagaan wat de rest isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:01 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]
Momenteel vind ik het geen van allen heel slimme mensen. Denk dat Rob de intelligentste is. En daarna houdt het snel op qua inhoud.
Tijd voor een nieuwe loods jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, die is een stuk beter dan die eerste, en toch vind ik die eerste beter bij de loods passen
1970 belde. Klote bodystockings.quote:
Morguhu BQquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
1970 belde. Klote bodystockings.
Moning.
Het is eigenlijk te mooi voor daar dat klopt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhu BQ
We gaan heel veel beelden krijgen van Romy denk ik.
De mannen slaan op hol in de COS weer een nieuw lustobject.
Ik ga ook heul snel in de lurkstand. COS bijlezen is meer dan voldoende.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:10 schreef Dotteke het volgende:
Morguhu BQ
Lurkse, je kan beter streams kijken, dan zie je meer hier zal het over het algemeen alleen Romy worden denk ik. De hormoontjes gaan opspelen bij sommige mannetjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga ook heul snel in de lurkstand. COS bijlezen is meer dan voldoende.![]()
ik doe met je meequote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:13 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik ga ook heul snel in de lurkstand. COS bijlezen is meer dan voldoende.![]()
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morguhu BQ
Het is een leuke meid om te zien, kwa karakter weet ik het nog niet, te weinig van haar gehoord nogquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:15 schreef Bblurker2 het volgende:
[..]Ze is niet bleu iig. En in het land der blinden is eenoog koning. Ze is leuk om te zien en dat vind ik in deze groep wel wat waard. Als ze dan daarnaast niet achterbaks is, word ik wel fan. Dan zie ik overeenkomsten met Cemal, waar de COS vrouwen zo op zaten te soppen.
Dat denk ik ook.....net zo simpel als Cemalquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is een leuke meid om te zien, kwa karakter weet ik het nog niet, te weinig van haar gehoord nog
En Cemal, tja vind het hem eigenlijk niet eens een mooie jongen, te simpel voor woorden is hij. Maar hij is wel aardig.
Denk dat het met Romy net zo is, mooi maar simpel
[ afbeelding ]
Vanavond komt er hooi en Row weet niet hoe ze het kan stapelen, Ram heeft iets niet goed opgeruimd zegt ze tegen Cemal
Heb het precies 1minuut 55 aan kunnen horen, wat een wijf is het ook zeg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:15 schreef HiDiHo het volgende:
[ afbeelding ]
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
Lol...dan heb je meer dan ik gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb het precies 1minuut 55 aan kunnen horen, wat een wijf is het ook zeg.
jij volgt utopia niet meer ?quote:
Jawel maar bij bepaalde personen weet je al precies wat ze gaan zeggen, die sla ik overquote:
quote:
het is me ook een mens, en alles met liefde is ook een hypocriet gegeven van haar. Ze lult en lult en veroordeelt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:22 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol...dan heb je meer dan ik gezien
Eerste 2 zinnen en dat ze de loods weer binnen lopen
Is ie al dood? Lijkt wel zo'n afscheidsfilmpjequote:
Ja zelfs zijn ziekte moet hij nog uitbuiten voor zijn publiciteitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:47 schreef PTLe het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet je kan hem gaan volgen , en hij gaat er voor !
Het kan alleen maar een voorbeeld zijn voor mensen die bij de pakken neer gaan zitten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zelfs zijn ziekte moet hij nog uitbuiten voor zijn publiciteit
Ik zie het anders , maar ja ieder mag er over denken zo als hij wilquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:47 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja zelfs zijn ziekte moet hij nog uitbuiten voor zijn publiciteit
Hij heb makkelijk lullen met een kanker waarvan 85% geneestquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het kan alleen maar een voorbeeld zijn voor mensen die bij de pakken neer gaan zitten.
Gabs is ook wakker en doet de was
Romy zit te ontbijten
Wow, ga je hem er nu op afrekenen dat zijn ziekte niet zwaar genoeg is?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij heb makkelijk lullen met een kanker waarvan 85% geneest
echt hé om schijtziek van te wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen,![]()
Her en der wat terug gelezen/gekeken.
Maar er is alleen nog maar een bak 'huppelkutten' waar ze uit kunnen graaien![]()
![]()
Weer 700 caps tieten/kont loeren
Nee dat hij zijn ziekte uitbuitquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wow, ga je hem er nu op afrekenen dat zijn ziekte niet zwaar genoeg is?![]()
Nou nou wat makkelijk 8 maanden lang chemo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hij moet zelf weten wat hij doet...net zoals ik er zelf een mening over hebquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:54 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Want hij moet zielig in een hoekje thuis gaan liggen en net doen alsof het er niet is?
Ja of kermisklanten zoals GJ of naakt/pornomodellen zoals Cemalquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:52 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgen,![]()
Her en der wat terug gelezen/gekeken.
Maar er is alleen nog maar een bak 'huppelkutten' waar ze uit kunnen graaien![]()
![]()
Weer 700 caps tieten/kont loeren
Echt een bij elkaar geraapt zootjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of kermisklanten zoals GJ of naakt/pornomodellen zoals Cemal
Het pas allemaal wel bij elkaar in die loods
8 maanden is wel heel lang....ik twijfel daaraanquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nou nou wat makkelijk 8 maanden lang chemo.
Alsof ik m´n broer hoor...... die vond ook dat het wel mee viel met wat ik hebquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:53 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Wow, ga je hem er nu op afrekenen dat zijn ziekte niet zwaar genoeg is?![]()
Hij zal er wel niet om liegen, en ik ken er die hebben al veel langer dan 8 maanden chemo en geloof me het is echt geen pretjequote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
8 maanden is wel heel lang....ik twijfel daaraan
Afhankelijk van het type kanker en het doel van de behandeling, kan de chemotherapie gedurende drie tot zes maanden worden herhaald of in sommige gevallen langer.
Ja ik weet er alles van....je hele gestel gaat naar de knoppenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:05 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zal er wel niet om liegen, en ik ken er die hebben al veel langer dan 8 maanden chemo en geloof me het is echt geen pretje
6 jaar na dato ondervind ik er nog hinder van.
Romy wil haar haren fohnen maar ees slaapt nog.
Tot aan vaak hikken toe
Ze gaat het nu in de keuken doen zo te zien
Ik begon niet met een offtopic filmpje van hem in de zon....kijk mij eens vrolijk zijnquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:07 schreef Cir het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
zweer gesprek hier zo in de Cos
over de ziekte van Arjuna,..
Ik ben compleet verbaasdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Alsof ik m´n broer hoor...... die vond ook dat het wel mee viel met wat ik heb
Ja of over het make uppen van ROmy ook boeiend weer zo een die de hele tijd met de spiegel bezig isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:07 schreef Cir het volgende:
Goedemorgen Cos![]()
zweer gesprek hier zo in de Cos
over de ziekte van Arjuna,..
ben je Arts ?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:58 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
8 maanden is wel heel lang....ik twijfel daaraan
Afhankelijk van het type kanker en het doel van de behandeling, kan de chemotherapie gedurende drie tot zes maanden worden herhaald of in sommige gevallen langer.
Sporten van Camel is ook geen ruk ook iddquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja of over het make uppen van ROmy ook boeiend weer zo een die de hele tijd met de spiegel bezig is
Zal wel weer 'n dag worden van hangen/liggen/eten en roken wordenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:08 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Ik ben compleet verbaasd![]()
Maar goed, on topic maar weer.
Staat er vandaag wat op de planning in Utopia?
Vergeet niet roddelen en klagenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:10 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Zal wel weer 'n dag worden van hangen/liggen/eten en roken worden
Ik geloof Arjuna wel..waarom zou hij daar over liegen...vind het alleen wel erg lang voor zo'n gezond iemand met een laag risico kankerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:10 schreef Cir het volgende:
[..]
ben je Arts ?
ken je zijn Casus ..
jouw ervaringen zijn die van jezelf kan jan daarmee nooit voor een ander lichaam spreken
ieder lijf/geest reageerd anders
er zijn tegenwoordig zoveel verschillen kuurtjesquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik geloof Arjuna wel..waarom zou hij daar over liegen...vind het alleen wel erg lang
Ik ben gewoon een beetje afgestompt op kanker.........quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:13 schreef Cir het volgende:
[..]
erzi jn egenwoordige zoveel verschillen kuurtjes
mbt tussenpozen...herstel opnieuw instarten
geen idee, wie weet hoe hij dat in zn hood samen vat
je platte texst hierover kam zo bot over
vandaar mn reactie
OT
Haren van Romy zijn gedroogd
G morgen Cees ..terwijl Cees begint aan zn Tour du Utopia vanuit zn Bed
oh dat snap ik helemaalquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:14 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een beetje afgestompt op kanker.........
Sorrie voor iedereen die ik pijn doe
Nou dat zijn belangrijke zaken iemands haarquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:16 schreef HiDiHo het volgende:
Maar belangrijkere zaken nu...Romy is nog steeds bezig met haar haar
Was een heel ding toen mijn moeder kanker kreegquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nou dat zijn belangrijke zaken iemands haar
Ja op die manier wel jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was een heel ding toen mijn moeder kanker kreeg
Ik kan slecht tegen dat soort ijdele mensenquote:
mensen dachten ook dat het besmettelijk wasquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Was een heel ding toen mijn moeder kanker kreeg
Snap ik Hidiquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:19 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ik kan slecht tegen dat soort ijdele mensen
Mooi zo, Cees is soms een naar mannetje maar als iemand daarover moet vallen is het Romy zelf wel en niet Rob.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:19 schreef Cir het volgende:
[..]
mensen dachten ook dat het besmettelijk was
die tijd ..
wat vlieg de tijd ..![]()
OT : Cees over zn kritische vraag naar Romy
oh geen probleem vnd ze het
die dikke luie pad,quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:20 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Mooi zo, Cees is soms een naar mannetje maar als iemand daarover moet vallen is het Romy zelf wel en niet Rob.
Laat mij raden....een doos met een ballon?quote:
Cees gaf rake opmerkingen: Ga maar eens iets doen ipv pijltjes gooienquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:20 schreef Cir het volgende:
[..]
die dikke luie pad,
met zn te grote bek ..
hoop zo dat ze dat ff uitzenden
Besef je wel wat hij er allemaal voor moet doen om die (mogelijke) 85% te halenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:52 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Benji is op zich wel aardig, is niet gemeen of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:21 schreef Fritsie1960 het volgende:
Die Benji lacht echt net als The Joker, mis alleen nog de witte makeup
heb het meegekregen /gezienquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:21 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Cees gaf rake opmerkingen: Ga maar eens iets doen ipv pijltjes gooien
Nee......ben alleen al blij dat ik het niet hebquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:23 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Besef je wel wat hij er allemaal voor moet doen om die (mogelijke) 85% te halen
Dan is boom vijf zo nutteloosquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:27 schreef Poezewoes het volgende:
Snap nog steeds niet waarom Ben er in zit als hij weg is mis je hem nog niet!
Beter dan kankerquote:
Dat was een aids is beter dan kanker grapjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |