SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 april nominatie internet
19 april nominatie bewoners
20 april entree 2 aspirant bewoners
24 april exit 1 aspirant bewoner
25 april exit 1 bewoner
ja echt jammerquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
ivan is dahm, anders ging hij niet terug naar waaif
nakkie je weet wel gebruik ik ook in me vriendenkringquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:55 schreef sjampoeh het volgende:
romy: aah cemal je bent nakkie
cemal: wat is dat ?
romy: uhh
romy is eentje die dus ook oppervlakkig isquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:56 schreef Bblurker2 het volgende:
Romy weer tegen Cemal dat ze hem echt een nakkie vindt. Maar ze kan niet goed uitleggen wat het betekent.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:59 schreef rowan634 het volgende:
cemal en romy... gaat sowieso iets worden
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:00 schreef sjampoeh het volgende:
gertjan: ik weet niet..ik ben nogal makkelijk ..met in onderbroek lopen
romy: ah johhh,misschien loop ik straks wel in mijn string
zei iemand daar milf?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:00 schreef rowan634 het volgende:
[..]
zei iemand daar milf?je haat ons heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]
zei iemand daar milf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
[..]
zei iemand daar milf?yuk die had die wel gepaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Twinning = boring
[..]
zei iemand daar milf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Make trouble not war
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:02 schreef rowan634 het volgende:
[..]
nee I love youuu![]()
alleen maar liefde je weet zelff...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TEAM TAFEL
tuurlijk bjurn wel vies mannekequote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Row neemt het voor Bronno op, Bjorn en Rob blijven maar stoken over hem.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:02 schreef PoezeligDing het volgende:
Row neemt het voor Bronno op, Bjorn en Rob blijven maar stoken over hem.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:03 schreef rowan634 het volgende:
fles heeft afgelopen weekend gewoon op de vloer gelegen, na een avondje stappen met 20ers. Terwijl gnoom, stiff en sjanna in een enorm bed lagen![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
fles heeft afgelopen weekend gewoon op de vloer gelegen, na een avondje stappen met 20ers. Terwijl gnoom, stiff en sjanna in een enorm bed lagen![]()
![]()
Ik had der achter de lege flessen container gelegd restjes opzuipenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Twinning = boring
het lig deels aan bronna jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:05 schreef PoezeligDing het volgende:
Row vindt het niet fijn hoe de groep met Bronno omgaat. Volgens Rob en Bjorn ligt het allemaal aan Bronno.
Sissiquote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:49 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Romy Schneider was een actrice.
Nu stoeien in de badkamer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:09 schreef spapaars het volgende:
Zal eens tijd worden dat er een nieuwe scenario komt voor Bas, want saai dat is hij.
![]()
Wat een afgangSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
dat handje weer voor haar hoofd ook
ik vond het een zeer giftige relatie waarin je zag dat de een de ander wou veranderenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:09 schreef AnneLo het volgende:
[..]
Waarom, als hij er maar gelukkig mee is toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |