ja ja eindelijk weer eens iets nieuwsquote:
Ze kan het wel maar heeft er geen opleiding voor gedaanquote:
kotsen? ik begreep schreeuwenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:13 schreef Dotteke het volgende:
Man om man die Romy is nog simpeler dan simpel
Zo blij dat ze een mailtje heeft gestuurd
Bronno heeft het over kots geluiden van de bigbos, de hoogste boom
Word je toch moe van of niet, dat heb ik hier ook al met mijn dochter altijdquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ja ja eindelijk weer eens iets nieuwspppfff
Doet die gelnageltjes bij je zetten dan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:14 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Word je toch moe van of niet, dat heb ik hier ook al met mijn dochter altijd
heeft totaal niets meer met rls te maken die gast is niet goed in zijn bol ziekelijk gedrag zeg nou eerlijk je bent toch koekoek als je zo geobsedeerd bent vieze gast vind ik het creep en snap echt niet dat er tegen hem niet wordt opgetreden en dan de mensen hier die van maar pamperen gaat mij gewoon teverquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:59 schreef Cir het volgende:
[..]
mischien is het de fun van de rls
steunen...![]()
ben blij dat mn pootjes het opzichzelfstaand doen
O dan weet ik het niet, ik dacht kotsgeluiden en de bigbos dacht ik dat hij er Rob mee bedoeldequote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:14 schreef ammartje het volgende:
[..]
kotsen? ik begreep schreeuwenik dacht dat bij het over ome john had
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Doet die gelnageltjes bij je zetten dan?
Leuk koppie maar o zo simpel, net een vrouwelijk Cemal volgens mijquote:
Zoiets, kaliber Naomi/Lot.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Leuk koppie maar o zo simpel, net een vrouwelijk Cemal volgens mij
dat zou ook kunnen hoor, was bezig de kast van winterkleren te ontdoen en hoorde het hem zeggen. Maar zou hij Rob de hoogste boom noemen? Ah maakt ook niet uit, dramaqueen Bronnoquote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan weet ik het niet, ik dacht kotsgeluiden en de bigbos dacht ik dat hij er Rob mee bedoelde
Lijktquote:
Nou denk dat Naomi dan meer in der mars had dan deze bimboquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |