Als het in het binnenland kan, kan het ook naar Europa. Komt allemaal vanaf hetzelfde vliegveld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was een vlucht van Alexandrië naar Caïro.....
Lezen moeilijk?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:18 schreef Infection het volgende:
Als het in het binnenland kan, kan het ook naar Europa. Komt allemaal vanaf hetzelfde vliegveld.
Kunnen we wel gebruiken hier, beter dan al die jankerds die maar bij een hek staan te klagen dat het zo koud is en de wifi zo slecht.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Een Libiër die geen zin had in de Balkanroute begrijp ik. Ondernemend typje
Als aviation security expertquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kunnen we wel gebruiken hier, beter dan al die jankerds die maar bij een hek staan te klagen dat het zo koud is en de wifi zo slecht.
Dus Egypte mag vanaf nu geen vliegtuigen meer laten opstijgen, of er mogen gewoon geen vliegtuigen meer hierheen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het in het binnenland kan, kan het ook naar Europa. Komt allemaal vanaf hetzelfde vliegveld.
Beter dan dat geblaat van jou iig.quote:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:19:01UPDATE: All passengers except cabin crew and five foreigners released from #EgyptAir plane according to statement:https://t.co/ieqJLgndvf reageer retweet
Als ze niet aan de veiligheidseisen kunnen voldoen, zouden ze inderdaad Europa niet binnen gelaten moeten worden. Het is al het zoveelste geval in een jaar tijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus Egypte mag vanaf nu geen vliegtuigen meer laten opstijgen, of er mogen gewoon geen vliegtuigen meer hierheen?
Je begrijpt hoe een kaping werkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ze niet aan de veiligheidseisen kunnen voldoen, zouden ze inderdaad Europa niet binnen gelaten moeten worden. Het is al het zoveelste geval in een jaar tijd.
Ja, doet ie goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Een Libiër die geen zin had in de Balkanroute begrijp ik. Ondernemend typje
Het zoveelste geval van een kaping?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ze niet aan de veiligheidseisen kunnen voldoen, zouden ze inderdaad Europa niet binnen gelaten moeten worden. Het is al het zoveelste geval in een jaar tijd.
Zou tegenwoordig niet meer mogelijk moeten zijn met de extra beveiligde cockpitdeuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je begrijpt hoe een kaping werkt?
Helaas helpt dat niet tegen iemand die dreigt het hele vliegtuig op te blazen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou tegenwoordig niet meer mogelijk moeten zijn met de extra beveiligde cockpitdeuren.
Maar is het blijkbaar wel. Leg eens uit. Hoe wil je een gekaapt vliegtuig tegen houden?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou tegenwoordig niet meer mogelijk moeten zijn met de extra beveiligde cockpitdeuren.
twitter:EGYPTAIR twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:26:05Negotiations with the kidnapped result in the release of all the passengers, except the crew and four foreigners. reageer retweet
Moet het perse om een kaping gaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zoveelste geval van een kaping?
Aangezien jij vluchten wilt verbieden omdat dit vaker gebeurd dacht ik dat je dat bedoelde, ja. Wat bedoel je anders?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Moet het perse om een kaping gaan?
CNN die het over kwaliteit over kwantiteit heeft, de ironiequote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:55 schreef n00b13 het volgende:
CNN weet al hoe het komt.
"Niet kwantiteit is het probleem, de vraag is of ze weten waar de beveiliging op het vliegveld naar moeten zoeken. De kwaliteit."
er zijn toch zoveel andere voorbeelden nog?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zoveelste geval van een kaping?
Het zou niet gekaapt moeten kunnen worden anno 2016. Met een goede veiligheidscheck krijg je geen wapens aan boord en tegenwoordig zijn alle cockpits beveiligd. Blijkbaar is dit bij dit Egyptische vliegtuig niet het geval, oftewel ze voldoen niet aan de eisen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar is het blijkbaar wel. Leg eens uit. Hoe wil je een gekaapt vliegtuig tegen houden?
Maar ze zijn wel gekaapt. Nogmaals.... hoe wil je voorkomen dat een gekaapt vliegtuig naar Europa komt?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Het zou niet gekaapt moeten kunnen worden anno 2016. Met een goede veiligheidscheck krijg je geen wapens aan boord en tegenwoordig zijn alle cockpits beveiligd. Blijkbaar is dit bij dit Egyptische vliegtuig niet het geval, oftewel ze voldoen niet aan de eisen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ze niet aan de veiligheidseisen kunnen voldoen, zouden ze inderdaad Europa niet binnen gelaten moeten worden. Het is al het zoveelste geval in een jaar tijd.
wauw! dat heb je allemaal al gezien in je visioenen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Hallojo het volgende:
Dit wordt gewoon een ouderwetse kaping zonder slachtoffers
Kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel gekaapt. Nogmaals.... hoe wil je voorkomen dat een gekaapt vliegtuig naar Europa komt?
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:30 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! dat heb je allemaal al gezien in je visioenen?
Geen beveiliging is 100% helaas. Kapingen zul je pas kunnen voorkomen als je piloten volledig uit het vliegtuig kunt halen, en zelfs dan zal er waarschijnlijk een manier gevonden worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Het zou niet gekaapt moeten kunnen worden anno 2016. Met een goede veiligheidscheck krijg je geen wapens aan boord en tegenwoordig zijn alle cockpits beveiligd. Blijkbaar is dit bij dit Egyptische vliegtuig niet het geval, oftewel ze voldoen niet aan de eisen.
Waar lees je dat deze cockpit niet beveiligd was? De piloot heeft toch netjes dat vliegtuig aan de grond gezet?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Het zou niet gekaapt moeten kunnen worden anno 2016. Met een goede veiligheidscheck krijg je geen wapens aan boord en tegenwoordig zijn alle cockpits beveiligd. Blijkbaar is dit bij dit Egyptische vliegtuig niet het geval, oftewel ze voldoen niet aan de eisen.
Heel goed zelfs. Jij claimt, nav dit incident, dat Egyptische vliegtuigen Europa niet meer ingelaten mogen worden. Ik vraag je hoe jij dat denkt te voorkomen bij een gekaapt vliegtuig. Die vraag vermijdt je keer op keer met nietszeggende antwoorden.quote:
Wat is dan volgens jou de definitie van kapen? In je stoel zitten en wat schreeuwen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar lees je dat deze cockpit niet beveiligd was? De piloot heeft toch netjes dat vliegtuig aan de grond gezet?
Dreigen het vliegtuig op te blazen, daar helpt geen cockpitdeur tegen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de definitie van kapen? In je stoel zitten en wat schreeuwen?
"Zeg piloot achter de beveiligde deur. Als je niet naar <vul plaats in> vliegt, breng ik mijn bomgordel tot ontploffing en breng daarmee dit vliegtuig met alle inzittende naar beneden."quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de definitie van kapen? In je stoel zitten en wat schreeuwen?
Of dreigen passagiers 1 voor 1 dood te schieten tot de piloot doet wat je vraagt. Cockpitdeur is waardeloos tegen dat soort dreigingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dreigen het vliegtuig op te blazen, daar helpt geen cockpitdeur tegen hoor.
Een piloot kan kiezen om niet Europa in te vliegen, zo moeilijk is dat niet. Zoals ik al zei, je moet een cockpit niet in kunnen komen. En dus zal de piloot ook niet van koers wijzigen omdat hij bedreigd wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel goed zelfs. Jij claimt, nav dit incident, dat Egyptische vliegtuigen Europa niet meer ingelaten mogen worden. Ik vraag je hoe jij dat denkt te voorkomen bij een gekaapt vliegtuig. Die vraag vermijdt je keer op keer met nietszeggende antwoorden.
Nou, dreigen een bom tot ontploffing te brengen tenzij dit-en-dit is mijns inziens ook wel een kaping. In dit geval lijkt de term, als we jouw definitie hanteren, echter incorrect, aangezien ik nergens kan lezen dat de piloot ook overmeesterd is. Het lijkt mij gewoon standaardprocedure om, als er een gek met een bom in je vliegtuig zit, dat ding zo snel mogelijk ergens op de grond te krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de definitie van kapen? In je stoel zitten en wat schreeuwen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Een piloot kan kiezen om niet Europa in te vliegen, zo moeilijk is dat niet. Zoals ik al zei, je moet een cockpit niet in kunnen komen. En dus zal de piloot ook niet van koers wijzigen omdat hij bedreigd wordt.
En hoe komt die bomgordel aan boord dan? Door de goede veiligheidseisen die ze in Egypte stellen? Je spreekt jezelf alleen maar tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Zeg piloot achter de beveiligde deur. Als je niet naar <vul plaats in> vliegt, breng ik mijn bomgordel tot ontploffing en breng daarmee dit vliegtuig met alle inzittende naar beneden."
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Een piloot kan kiezen om niet Europa in te vliegen, zo moeilijk is dat niet. Zoals ik al zei, je moet een cockpit niet in kunnen komen. En dus zal de piloot ook niet van koers wijzigen omdat hij bedreigd wordt.
ik denk het niet. de gijzelaars kunnen niet in de cockpit komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Natuurlijk gaat een piloot zijn koers wel aanpassen als er iemand met een bom in dat vliegtuig zit.
De gijzelaars kunnen als het goed is nergens komen. Die worden immers gegijzeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik denk het niet. de gijzelaars kunnen niet in de cockpit komen.
Hoeven ze ook niet, als die bom ontploft zijn de piloten ook dood namelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik denk het niet. de gijzelaars kunnen niet in de cockpit komen.
Nogmaals, hoe komt zo'n bom aan boord anno 2016? Omdat Egypte het zo nauw neemt met de veiligheid?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Natuurlijk gaat een piloot zijn koers wel aanpassen als er iemand met een bom in dat vliegtuig zit.
Kortzichtig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:26 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon islam verbieden, dan heb je dit soort dingen niet.
Dus je wilt ook alle vluchten vanaf Schiphol verbieden? Stegeman is immers door de douane gekomen met een "bom".quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe komt zo'n bom aan boord anno 2016? Omdat Egypte het zo nauw neemt met de veiligheid?
4 buitenlanders en de crew.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
Iedereen vrijgelaten behalve 4 buitenlanders?
Nee, daar gaan natuurlijk allemaal dingen niet goed. Ik snap de relevantie verder niet. Omdat op een Egyptisch vliegveld makkelijker een bom naar binnen gesmokkeld kan worden dan op Schiphol moeten we alle vluchten maar verbieden?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe komt zo'n bom aan boord anno 2016? Omdat Egypte het zo nauw neemt met de veiligheid?
Geen beveiliging is 100%, dus dat is niet zomaar te zeggen. Daarnaast zal een vliegverbod inderdaad geen gekaapte toestellen tegenhouden, alsof kapers daar een boodschap aan hebben...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe komt zo'n bom aan boord anno 2016? Omdat Egypte het zo nauw neemt met de veiligheid?
Ja.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:40 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Nee, daar gaan natuurlijk allemaal dingen niet goed. Ik snap de relevantie verder niet. Omdat op een Egyptisch vliegveld makkelijker een bom naar binnen gesmokkeld kan worden dan op Schiphol moeten we alle vluchten maar verbieden?
Alle kleine regionale vliegvelden binnen Europa ook maar sluiten dan?quote:
'dan heb je dit soort dingen niet.'quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoor maar de islam zorgt duidelijk wel voor een hoop problemen.
Zeker waar. Scootertuig zorgt ook voor problemen, me dunkt dat we scooters moeten verbiedenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:40 schreef matthias24 het volgende:
[..]
nou ik weet niet hoor maar de islam zorgt duidelijk wel voor een hoop problemen.
En Schiphol ook. Stegeman heeft de beveiliging weten te omzeilen. SCHIPHOL MOET DICHT.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:41 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Alle kleine regionale vliegvelden binnen Europa ook maar sluiten dan?
Lopen zal jequote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:42 schreef matthias24 het volgende:
[..]
hoe moeten we dan van A naar B komen?
Mogen wij eigenlijk wel naar Egypte of Turkije vliegen? Ik wil natuurlijk wel mijn zonvakantie meepakken.quote:
ja tuurlijk! dat is zo klaar als een klontje. het zullen weer van de extreme teroristen zijn denk ik die geobsedeerd zijn door de koran.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
'dan heb je dit soort dingen niet.'
Dus de Islam heeft met deze kaping te maken?
Nope. Geen enkele luchthaven kan 100% garantie bieden op veiligheid en dus voldoen ze niet aan de eisen. Dus alles moet dicht. En de wereldeconomie wordt ook even een flinke klap toegebracht doordat alle vluchtbewegingen verboden worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:43 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Mogen wij eigenlijk wel naar Egypte of Turkije vliegen? Ik wil natuurlijk wel mijn zonvakantie meepakken.
Oh oke. Ga nou maar weer weg.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja tuurlijk! dat is zo klaar als een klontje. het zullen weer van de extreme teroristen zijn denk ik die geobsedeerd zijn door de koran.
Als Caïro niet de eindbestemming kan/mag zijn, dan zijn alleen Tel Aviv en Cyprus de enige andere uitwijkmogelijkheden op zo'n korte vlucht.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Een piloot kan kiezen om niet Europa in te vliegen, zo moeilijk is dat niet. Zoals ik al zei, je moet een cockpit niet in kunnen komen. En dus zal de piloot ook niet van koers wijzigen omdat hij bedreigd wordt.
Stil maar John2406, het is niet erg als je er niets van snapt verder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja tuurlijk! dat is zo klaar als een klontje. het zullen weer van de extreme teroristen zijn denk ik die geobsedeerd zijn door de koran.
Dan had hij die bom wel af laten gaan in een vol vliegtuig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:43 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja tuurlijk! dat is zo klaar als een klontje. het zullen weer van de extreme teroristen zijn denk ik die geobsedeerd zijn door de koran.
Maar dat was in 2010 en in 2016 is dat onmoguhlekkk!!!11!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Dus je wilt ook alle vluchten vanaf Schiphol verbieden? Stegeman is immers door de douane gekomen met een "bom".
Vraag het Infection. Die wil zo graag dat alle vluchten verboden worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:44 schreef matthias24 het volgende:
[..]
dus als ik ik bijv naar tokio wil dan moet ik dat maar lopent doen?
uhuh suuuurequote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:45 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar dat was in 2010 en in 2016 is dat onmoguhlekkk!!!11!
Niks, denk ik. Alleen voegen jouw posts niet veel toe, maar dat had je waarschijnlijk al door.quote:
Ja anders is het best wel een mislukte terrorist.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:44 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Dan had hij die bom wel af laten gaan in een vol vliegtuig.
ik wil gewoon graag mee praten over dat gekaapte vliegtuig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks, denk ik. Alleen jouw posts voegen niet veel toe, maar dat had je waarschijnlijk al door.
twitter:YanniKouts twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:46:20✈ #Cyprus state TV says hijacker 'just wants to deliver a message to his ex-wife who's Cypriot'. #EgyptAir #MS181😳 reageer retweet
Dat kan toch zonder meteen de Islam erbij te betrekken?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik wil gewoon graag mee praten over dat gekaapte vliegtuig.
Heeft Erdogan al aangegeven dat zijn inlichtingendienst heeft bevestigd dat het om Koerden gaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:YanniKouts twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:46:20✈ #Cyprus state TV says hijacker 'just wants to deliver a message to his ex-wife who's Cypriot'. #EgyptAir #MS181😳 reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Infection het volgende:
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen. Het niveau hier is weer beduidend laag. En de naïviteit bereikt ook weer hoogtepunten.
het was een binnenlandse vluchtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe komt zo'n bom aan boord anno 2016? Omdat Egypte het zo nauw neemt met de veiligheid?
Stellen dat we maar helemaal geen vluchten meer moeten toelaten vanuit Egypte, want dan hebben we geen last meer van vliegtuigkapingen, en dan anderen naïef noemen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Infection het volgende:
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen. Het niveau hier is weer beduidend laag. En de naïviteit bereikt ook weer hoogtepunten.
ja oke maar toch. een stel ijsberen zullen het waarschijnlijk niet zijn geweest die dat vliegtuig hebben gekaapt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan toch zonder meteen de Islam erbij te betrekken?
Egyptische beveiliging faalt natuurlijk wel weer gigantisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:YanniKouts twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:46:20✈ #Cyprus state TV says hijacker 'just wants to deliver a message to his ex-wife who's Cypriot'. #EgyptAir #MS181😳 reageer retweet
Misschien waren het wel Westerlingen die dat vliegtuig hebben gekaapt, weet jij veel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja oke maar toch. een stel ijsberen zullen het waarschijnlijk niet zijn geweest die dat vliegtuig hebben gekaapt.
Qua naïviteit heb jij ook een steentje bijgedragenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Infection het volgende:
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen. Het niveau hier is weer beduidend laag. En de naïviteit bereikt ook weer hoogtepunten.
zouden het ook kakerlakken geweest kunnen zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien waren het wel Westerlingen die dat vliegtuig hebben gekaapt, weet jij veel.
We zullen het zien als er meer nieuws is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zouden het ook kakerlakken geweest kunnen zijn?
Ik mag toch aannemen dat dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
het was een binnenlandse vlucht
dan is er normaliter wat minder scherpe controle
Dat is wel het geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:52 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat dat niet het geval is.
Even bellen of een brief sturen was te veel moeite?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:YanniKouts twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:46:20✈ #Cyprus state TV says hijacker 'just wants to deliver a message to his ex-wife who's Cypriot'. #EgyptAir #MS181😳 reageer retweet
waarom controleren ze minder bij een binnenlandse vlucht? das toch te belachelijk voor woorden?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat is wel een belachelijke zaak dan.
Kwestie van risico's afwegen. Er is nooit genoeg geld om álles maximaal te beveiligen, dus worden binnenlandse vluchten minder goed beveiligd dan de lange buitenlandse vluchten. Dit omdat de vliegtuigen meestal kleiner zijn, er meestal minder mensen meereizen, de vliegtuigen minder benzine aan boord hebben, dat soort zaken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat is wel een belachelijke zaak dan.
Het was meer zo dat die user deed overkomen alsof op een luchthaven zelf minder prioriteit aan binnenlandse vluchten wordt gegeven. (Hetgeen qua passenger screening op Larnaca niet eens mogelijk is trouwens).quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kwestie van risico's afwegen. Er is nooit genoeg geld om álles maximaal te beveiligen, dus worden binnenlandse vluchten minder goed beveiligd dan de lange buitenlandse vluchten. Dit omdat de vliegtuigen meestal kleiner zijn, er meestal minder mensen meereizen, de vliegtuigen minder benzine aan boord hebben, dat soort zaken.
De beveiliging op Eindhoven, Rotterdam of Maastricht is bijvoorbeeld ook minder goed dan op Schiphol, en dat is voornamelijk omdat die vluchten minder risicovol zijn (en omdat ze niet op de VS vliegen).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |