Als het in het binnenland kan, kan het ook naar Europa. Komt allemaal vanaf hetzelfde vliegveld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:15 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het was een vlucht van Alexandrië naar Caïro.....
Lezen moeilijk?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:18 schreef Infection het volgende:
Als het in het binnenland kan, kan het ook naar Europa. Komt allemaal vanaf hetzelfde vliegveld.
Kunnen we wel gebruiken hier, beter dan al die jankerds die maar bij een hek staan te klagen dat het zo koud is en de wifi zo slecht.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Een Libiër die geen zin had in de Balkanroute begrijp ik. Ondernemend typje
Als aviation security expertquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:20 schreef MaLo het volgende:
[..]
Kunnen we wel gebruiken hier, beter dan al die jankerds die maar bij een hek staan te klagen dat het zo koud is en de wifi zo slecht.
Dus Egypte mag vanaf nu geen vliegtuigen meer laten opstijgen, of er mogen gewoon geen vliegtuigen meer hierheen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:18 schreef Infection het volgende:
[..]
Als het in het binnenland kan, kan het ook naar Europa. Komt allemaal vanaf hetzelfde vliegveld.
Beter dan dat geblaat van jou iig.quote:
twitter:Conflicts twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:19:01UPDATE: All passengers except cabin crew and five foreigners released from #EgyptAir plane according to statement:https://t.co/ieqJLgndvf reageer retweet
Als ze niet aan de veiligheidseisen kunnen voldoen, zouden ze inderdaad Europa niet binnen gelaten moeten worden. Het is al het zoveelste geval in een jaar tijd.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:21 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dus Egypte mag vanaf nu geen vliegtuigen meer laten opstijgen, of er mogen gewoon geen vliegtuigen meer hierheen?
Je begrijpt hoe een kaping werkt?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ze niet aan de veiligheidseisen kunnen voldoen, zouden ze inderdaad Europa niet binnen gelaten moeten worden. Het is al het zoveelste geval in een jaar tijd.
Ja, doet ie goed.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:11 schreef Swetsenegger het volgende:
Een Libiër die geen zin had in de Balkanroute begrijp ik. Ondernemend typje
Het zoveelste geval van een kaping?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ze niet aan de veiligheidseisen kunnen voldoen, zouden ze inderdaad Europa niet binnen gelaten moeten worden. Het is al het zoveelste geval in een jaar tijd.
Zou tegenwoordig niet meer mogelijk moeten zijn met de extra beveiligde cockpitdeuren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Je begrijpt hoe een kaping werkt?
Helaas helpt dat niet tegen iemand die dreigt het hele vliegtuig op te blazen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou tegenwoordig niet meer mogelijk moeten zijn met de extra beveiligde cockpitdeuren.
Maar is het blijkbaar wel. Leg eens uit. Hoe wil je een gekaapt vliegtuig tegen houden?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:24 schreef Infection het volgende:
[..]
Zou tegenwoordig niet meer mogelijk moeten zijn met de extra beveiligde cockpitdeuren.
twitter:EGYPTAIR twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:26:05Negotiations with the kidnapped result in the release of all the passengers, except the crew and four foreigners. reageer retweet
Moet het perse om een kaping gaan?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zoveelste geval van een kaping?
Aangezien jij vluchten wilt verbieden omdat dit vaker gebeurd dacht ik dat je dat bedoelde, ja. Wat bedoel je anders?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:27 schreef Infection het volgende:
[..]
Moet het perse om een kaping gaan?
CNN die het over kwaliteit over kwantiteit heeft, de ironiequote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:55 schreef n00b13 het volgende:
CNN weet al hoe het komt.
"Niet kwantiteit is het probleem, de vraag is of ze weten waar de beveiliging op het vliegveld naar moeten zoeken. De kwaliteit."
er zijn toch zoveel andere voorbeelden nog?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:24 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Het zoveelste geval van een kaping?
Het zou niet gekaapt moeten kunnen worden anno 2016. Met een goede veiligheidscheck krijg je geen wapens aan boord en tegenwoordig zijn alle cockpits beveiligd. Blijkbaar is dit bij dit Egyptische vliegtuig niet het geval, oftewel ze voldoen niet aan de eisen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:26 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar is het blijkbaar wel. Leg eens uit. Hoe wil je een gekaapt vliegtuig tegen houden?
Maar ze zijn wel gekaapt. Nogmaals.... hoe wil je voorkomen dat een gekaapt vliegtuig naar Europa komt?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Het zou niet gekaapt moeten kunnen worden anno 2016. Met een goede veiligheidscheck krijg je geen wapens aan boord en tegenwoordig zijn alle cockpits beveiligd. Blijkbaar is dit bij dit Egyptische vliegtuig niet het geval, oftewel ze voldoen niet aan de eisen.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:22 schreef Infection het volgende:
[..]
Als ze niet aan de veiligheidseisen kunnen voldoen, zouden ze inderdaad Europa niet binnen gelaten moeten worden. Het is al het zoveelste geval in een jaar tijd.
wauw! dat heb je allemaal al gezien in je visioenen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Hallojo het volgende:
Dit wordt gewoon een ouderwetse kaping zonder slachtoffers
Kun je niet lezen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel gekaapt. Nogmaals.... hoe wil je voorkomen dat een gekaapt vliegtuig naar Europa komt?
Jaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:30 schreef matthias24 het volgende:
[..]
wauw! dat heb je allemaal al gezien in je visioenen?
Geen beveiliging is 100% helaas. Kapingen zul je pas kunnen voorkomen als je piloten volledig uit het vliegtuig kunt halen, en zelfs dan zal er waarschijnlijk een manier gevonden worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Het zou niet gekaapt moeten kunnen worden anno 2016. Met een goede veiligheidscheck krijg je geen wapens aan boord en tegenwoordig zijn alle cockpits beveiligd. Blijkbaar is dit bij dit Egyptische vliegtuig niet het geval, oftewel ze voldoen niet aan de eisen.
Waar lees je dat deze cockpit niet beveiligd was? De piloot heeft toch netjes dat vliegtuig aan de grond gezet?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:29 schreef Infection het volgende:
[..]
Het zou niet gekaapt moeten kunnen worden anno 2016. Met een goede veiligheidscheck krijg je geen wapens aan boord en tegenwoordig zijn alle cockpits beveiligd. Blijkbaar is dit bij dit Egyptische vliegtuig niet het geval, oftewel ze voldoen niet aan de eisen.
Heel goed zelfs. Jij claimt, nav dit incident, dat Egyptische vliegtuigen Europa niet meer ingelaten mogen worden. Ik vraag je hoe jij dat denkt te voorkomen bij een gekaapt vliegtuig. Die vraag vermijdt je keer op keer met nietszeggende antwoorden.quote:
Wat is dan volgens jou de definitie van kapen? In je stoel zitten en wat schreeuwen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:31 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waar lees je dat deze cockpit niet beveiligd was? De piloot heeft toch netjes dat vliegtuig aan de grond gezet?
Dreigen het vliegtuig op te blazen, daar helpt geen cockpitdeur tegen hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de definitie van kapen? In je stoel zitten en wat schreeuwen?
"Zeg piloot achter de beveiligde deur. Als je niet naar <vul plaats in> vliegt, breng ik mijn bomgordel tot ontploffing en breng daarmee dit vliegtuig met alle inzittende naar beneden."quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de definitie van kapen? In je stoel zitten en wat schreeuwen?
Of dreigen passagiers 1 voor 1 dood te schieten tot de piloot doet wat je vraagt. Cockpitdeur is waardeloos tegen dat soort dreigingen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dreigen het vliegtuig op te blazen, daar helpt geen cockpitdeur tegen hoor.
Een piloot kan kiezen om niet Europa in te vliegen, zo moeilijk is dat niet. Zoals ik al zei, je moet een cockpit niet in kunnen komen. En dus zal de piloot ook niet van koers wijzigen omdat hij bedreigd wordt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:31 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Heel goed zelfs. Jij claimt, nav dit incident, dat Egyptische vliegtuigen Europa niet meer ingelaten mogen worden. Ik vraag je hoe jij dat denkt te voorkomen bij een gekaapt vliegtuig. Die vraag vermijdt je keer op keer met nietszeggende antwoorden.
Nou, dreigen een bom tot ontploffing te brengen tenzij dit-en-dit is mijns inziens ook wel een kaping. In dit geval lijkt de term, als we jouw definitie hanteren, echter incorrect, aangezien ik nergens kan lezen dat de piloot ook overmeesterd is. Het lijkt mij gewoon standaardprocedure om, als er een gek met een bom in je vliegtuig zit, dat ding zo snel mogelijk ergens op de grond te krijgen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:32 schreef Infection het volgende:
[..]
Wat is dan volgens jou de definitie van kapen? In je stoel zitten en wat schreeuwen?
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Een piloot kan kiezen om niet Europa in te vliegen, zo moeilijk is dat niet. Zoals ik al zei, je moet een cockpit niet in kunnen komen. En dus zal de piloot ook niet van koers wijzigen omdat hij bedreigd wordt.
En hoe komt die bomgordel aan boord dan? Door de goede veiligheidseisen die ze in Egypte stellen? Je spreekt jezelf alleen maar tegen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
"Zeg piloot achter de beveiligde deur. Als je niet naar <vul plaats in> vliegt, breng ik mijn bomgordel tot ontploffing en breng daarmee dit vliegtuig met alle inzittende naar beneden."
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:33 schreef Infection het volgende:
[..]
Een piloot kan kiezen om niet Europa in te vliegen, zo moeilijk is dat niet. Zoals ik al zei, je moet een cockpit niet in kunnen komen. En dus zal de piloot ook niet van koers wijzigen omdat hij bedreigd wordt.
ik denk het niet. de gijzelaars kunnen niet in de cockpit komen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Natuurlijk gaat een piloot zijn koers wel aanpassen als er iemand met een bom in dat vliegtuig zit.
De gijzelaars kunnen als het goed is nergens komen. Die worden immers gegijzeld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik denk het niet. de gijzelaars kunnen niet in de cockpit komen.
Hoeven ze ook niet, als die bom ontploft zijn de piloten ook dood namelijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:37 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik denk het niet. de gijzelaars kunnen niet in de cockpit komen.
Nogmaals, hoe komt zo'n bom aan boord anno 2016? Omdat Egypte het zo nauw neemt met de veiligheid?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:35 schreef Ludachrist het volgende:
[..]. Natuurlijk gaat een piloot zijn koers wel aanpassen als er iemand met een bom in dat vliegtuig zit.
Kortzichtig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:26 schreef Hallojo het volgende:
Gewoon islam verbieden, dan heb je dit soort dingen niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |