Niks, denk ik. Alleen voegen jouw posts niet veel toe, maar dat had je waarschijnlijk al door.quote:
Ja anders is het best wel een mislukte terrorist.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:44 schreef Gnittoo het volgende:
[..]
Dan had hij die bom wel af laten gaan in een vol vliegtuig.
ik wil gewoon graag mee praten over dat gekaapte vliegtuig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Niks, denk ik. Alleen jouw posts voegen niet veel toe, maar dat had je waarschijnlijk al door.
twitter:YanniKouts twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:46:20✈ #Cyprus state TV says hijacker 'just wants to deliver a message to his ex-wife who's Cypriot'. #EgyptAir #MS181😳 reageer retweet
Dat kan toch zonder meteen de Islam erbij te betrekken?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ik wil gewoon graag mee praten over dat gekaapte vliegtuig.
Heeft Erdogan al aangegeven dat zijn inlichtingendienst heeft bevestigd dat het om Koerden gaat?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:YanniKouts twitterde op dinsdag 29-03-2016 om 09:46:20✈ #Cyprus state TV says hijacker 'just wants to deliver a message to his ex-wife who's Cypriot'. #EgyptAir #MS181😳 reageer retweet
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Infection het volgende:
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen. Het niveau hier is weer beduidend laag. En de naïviteit bereikt ook weer hoogtepunten.
het was een binnenlandse vluchtquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:38 schreef Infection het volgende:
[..]
Nogmaals, hoe komt zo'n bom aan boord anno 2016? Omdat Egypte het zo nauw neemt met de veiligheid?
Stellen dat we maar helemaal geen vluchten meer moeten toelaten vanuit Egypte, want dan hebben we geen last meer van vliegtuigkapingen, en dan anderen naïef noemen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Infection het volgende:
Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen. Het niveau hier is weer beduidend laag. En de naïviteit bereikt ook weer hoogtepunten.
ja oke maar toch. een stel ijsberen zullen het waarschijnlijk niet zijn geweest die dat vliegtuig hebben gekaapt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat kan toch zonder meteen de Islam erbij te betrekken?
Egyptische beveiliging faalt natuurlijk wel weer gigantisch.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Houtenbeen het volgende:
Misschien waren het wel Westerlingen die dat vliegtuig hebben gekaapt, weet jij veel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:49 schreef matthias24 het volgende:
[..]
ja oke maar toch. een stel ijsberen zullen het waarschijnlijk niet zijn geweest die dat vliegtuig hebben gekaapt.
Qua naïviteit heb jij ook een steentje bijgedragenquote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Infection het volgende:
zouden het ook kakerlakken geweest kunnen zijn?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
Misschien waren het wel Westerlingen die dat vliegtuig hebben gekaapt, weet jij veel.
We zullen het zien als er meer nieuws is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:51 schreef matthias24 het volgende:
[..]
zouden het ook kakerlakken geweest kunnen zijn?
Ik mag toch aannemen dat dat niet het geval is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
het was een binnenlandse vlucht
dan is er normaliter wat minder scherpe controle
Dat is wel het geval.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:52 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Ik mag toch aannemen dat dat niet het geval is.
Even bellen of een brief sturen was te veel moeite?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:47 schreef Houtenbeen het volgende:
waarom controleren ze minder bij een binnenlandse vlucht? das toch te belachelijk voor woorden?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat is wel een belachelijke zaak dan.
Kwestie van risico's afwegen. Er is nooit genoeg geld om álles maximaal te beveiligen, dus worden binnenlandse vluchten minder goed beveiligd dan de lange buitenlandse vluchten. Dit omdat de vliegtuigen meestal kleiner zijn, er meestal minder mensen meereizen, de vliegtuigen minder benzine aan boord hebben, dat soort zaken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:55 schreef NewHorizon het volgende:
[..]
Dat is wel een belachelijke zaak dan.
Het was meer zo dat die user deed overkomen alsof op een luchthaven zelf minder prioriteit aan binnenlandse vluchten wordt gegeven. (Hetgeen qua passenger screening op Larnaca niet eens mogelijk is trouwens).quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:01 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Kwestie van risico's afwegen. Er is nooit genoeg geld om álles maximaal te beveiligen, dus worden binnenlandse vluchten minder goed beveiligd dan de lange buitenlandse vluchten. Dit omdat de vliegtuigen meestal kleiner zijn, er meestal minder mensen meereizen, de vliegtuigen minder benzine aan boord hebben, dat soort zaken.
De beveiliging op Eindhoven, Rotterdam of Maastricht is bijvoorbeeld ook minder goed dan op Schiphol, en dat is voornamelijk omdat die vluchten minder risicovol zijn (en omdat ze niet op de VS vliegen).
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |