Heeft Cruz genoeg delegates dan?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Trump straks tegen Clinton dingen zeggen als:
"Look at that face! Would anyone vote for that?"
"She is bleeding out of everywhere!!!"
Etc.
Wordt mooi.
Maar ik begin te geloven dat Cruz de kandidaat kan worden op een contested convention.
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat gaat Al Franken voor haar doen als running-mate.
Echt precies dit ja. Wie?quote:
Hoe meer ik leer over dat kiessysteem in Amerika, hoe meer fucked up het overkomt.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:03 schreef Kaas- het volgende:
Nee, niet genoeg delegates, maar Trump waarschijnlijk ook niet. En dan mag iedereen gewoon lekker van stem veranderen en kan Cruz het zomaar worden. Ik ga dan met popcorn voor de buis zitten. Een extra beeldscherm om het gezicht van Trump live te volgen.
Ik heb juist het tegenovergestelde. Het is gewoon anders dan bij ons, maar niet perse slechter.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe meer ik leer over dat kiessysteem in Amerika, hoe meer fucked up het overkomt.
Klinkt echt als een houtje touwtje systeem hoor. Iedere staat is weer anders, zowel qua eisen als qua resultaat. Dan heb je ook nog een superdelegates. Het kost sowieso een godsvermogen om campagne te houden. Het komt bijna over alsof ze echte democratie willen voorkomen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde. Het is gewoon anders dan bij ons, maar niet perse slechter.
Log Cabin Republicans, ergste soort Republicans.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:07 schreef Leandra het volgende:
Ik zat gisteren "I am Cait" te kijken en het was bijna grappig om te zien hoe republikein Bruce
Jenner niet lijkt te begrijpen dat de republikeinen niet de partij zijn voor Cait Jenner.
Ze wil er echt nog niet aan dat de republikeinen helemaal niets willen doen voor de rechten van transgenders.
Ik ben benieuwd hoelang Cait dat vol gaat houden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Log Cabin Republicans, ergste soort Republicans.
Ja, om president te worden. Dat is slechts een van de verschillende functies binnen het systeem. Representatives en Senators (lokaal al helemaal) hebben veel meer te maken met binding met en verantwoording voor hun kiesdistrict, iets wat je in Nederland niet ziet.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Klinkt echt als een houtje touwtje systeem hoor. Iedere staat is weer anders, zowel qua eisen als qua resultaat. Dan heb je ook nog een superdelegates. Het kost sowieso een godsvermogen om campagne te houden. Het komt bijna over alsof ze echte democratie willen voorkomen.
Dat zijn toch gewoon rednecks die eerst achter de tea party aanliepen en nu achter Trump?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:10 schreef Euribob het volgende:
[..]
Log Cabin Republicans, ergste soort Republicans.
Echt he.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoe meer ik leer over dat kiessysteem in Amerika, hoe meer fucked up het overkomt.
Schei uit.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:05 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb juist het tegenovergestelde. Het is gewoon anders dan bij ons, maar niet perse slechter.
Uiteindelijk denk ik niet dat het veel invloed heeft, maar ik hoop wel dat ze gaat switchen. Zou een mooi politiek verhaal zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoelang Cait dat vol gaat houden.
Maar goed, die loopt als celeb sowieso veel minder tegen problemen aan waar anderen wel mee te maken hebben.
Ehh, jawel, alleen heeft dat kiesdistrict hier veel meer vertegenwoordigers dan slechts 2 senatoren en 1 of meer representatives. Nederland is toch piepklein vent.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, om president te worden. Dat is slechts een van de verschillende functies binnen het systeem. Representatives en Senators (lokaal al helemaal) hebben veel meer te maken met binding met en verantwoording voor hun kiesdistrict, iets wat je in Nederland niet ziet.
Nee, het is het LGBT-departement van de GOP. Zegmaar de Voorschriftjes (als ie eindelijk eens uit de kast zou komen).quote:Op maandag 28 maart 2016 23:15 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zijn toch gewoon rednecks die eerst achter de tea party aanliepen en nu achter Trump?
Ook naar college?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet om precies 07:00 uur per se eruit en dat vind ik echt pure horror. Wat erg eigenlijk, gezien het feit dat zoveel mensen dat elke dag moeten.
Voor negen uur opstaan is dan ook de hel op aarde.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
Ik moet om precies 07:00 uur per se eruit en dat vind ik echt pure horror. Wat erg eigenlijk, gezien het feit dat zoveel mensen dat elke dag moeten.
Aangezien ik dat allemaal niet weet zeg ik maar dat mijn opmerking betrekking had tot het kiesstelsel voor presidenten.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ja, om president te worden. Dat is slechts een van de verschillende functies binnen het systeem. Representatives en Senators (lokaal al helemaal) hebben veel meer te maken met binding met en verantwoording voor hun kiesdistrict, iets wat je in Nederland niet ziet.
De vergelijking van de presidentsverkiezingen met Nederland slaat dan ook nergens op. Je kan het beter op statelijk niveau vergelijken.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ehh, jawel, alleen heeft dat kiesdistrict hier veel meer vertegenwoordigers dan slechts 2 senatoren en 1 of meer representatives. Nederland is toch piepklein vent.
Oh. Dat klinkt wel heel eng. Stel je een gay-SS voor, brrrrrquote:Op maandag 28 maart 2016 23:19 schreef Euribob het volgende:
[..]
Nee, het is het LGBT-departement van de GOP. Zegmaar de Voorschriftjes (als ie eindelijk eens uit de kast zou komen).
Als ze werkelijk doorheeft hoe beide partijen tegenover haar zouden staan als ze geen TV-show zou hebben dan kan ze niet anders dan switchen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:17 schreef Euribob het volgende:
[..]
Uiteindelijk denk ik niet dat het veel invloed heeft, maar ik hoop wel dat ze gaat switchen. Zou een mooi politiek verhaal zijn.
Maar.. Welke rechten heeft zij dan niet?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:07 schreef Leandra het volgende:
Ik zat gisteren "I am Cait" te kijken en het was bijna grappig om te zien hoe republikein Bruce
Jenner niet lijkt te begrijpen dat de republikeinen niet de partij zijn voor Cait Jenner.
Ze wil er echt nog niet aan dat de republikeinen helemaal niets willen doen voor de rechten van transgenders.
Managerstijdenquote:Op maandag 28 maart 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
Waarschijnlijk boos dat ze niet één keer per maand uit haar nepgat bloed.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar.. Welke rechten heeft zij dan niet?
Maar als het gaat om democratie moet je inderdaad niet bij de presidentsverkiezingen zijn. De oorspronkelijke insteek (hallo, kiesmannen) was ook bedoeld om het volk op eerbiedwaardige maar gepaste afstand te houden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:14 schreef Euribob het volgende:
[..]
07:00 uur horror vinden, dan ben je ook niet veel gewend.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
Nee, dat is heel normaal. Daarom gewoon ZZP'er worden en pas om 08.00 uur eruit. Wereld van verschil.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:18 schreef Kaas- het volgende:
Republikeinen willen haar het recht ontnemen om ongesteld te zijn?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Waarschijnlijk boos dat ze niet één keer per maand uit haar nepgat bloed.
Nee, dan heb je gewoon je leven goed geregeldquote:Op maandag 28 maart 2016 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
07:00 uur horror vinden, dan ben je ook niet veel gewend.
Is tegen de wil van God of zo.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Republikeinen willen haar het recht ontnemen om ongesteld te zijn?
Hoor hier de loonslaaf.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
07:00 uur horror vinden, dan ben je ook niet veel gewend.
Of ambtenaar en 09:00 uur in slaap dommelen om rond 16:30 wakker te schrikken.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:23 schreef Ryon het volgende:
[..]
Nee, dat is heel normaal. Daarom gewoon ZZP'er worden en pas om 08.00 uur eruit. Wereld van verschil.
Het lozen van potentieel ongeboren kinderen is moord. Dat snapt elke goed christen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:23 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Republikeinen willen haar het recht ontnemen om ongesteld te zijn?
Jeetje. Wat een toestand.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
In sommige staten mag ze niet eens naar de dames WC.
Oef, de droom.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:24 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of ambtenaar en 09:00 uur in slaap dommelen om rond 16:30 wakker te schrikken.
Gelukt gaan transgenders erg prudent met hun eicellen om. Geen enkele ovulatie verspillen ze.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:24 schreef Ryon het volgende:
[..]
Het lozen van potentieel ongeboren kinderen is moord. Dat snapt elke goed christen.
Soms heb ik een thuiswerkdagje. Om 09:00 uur een mailtje versturen, om 17:30 nog één en de volgende dag de complimentjes in ontvangst nemen van de baas.quote:
De ambtenaar is strong in this one.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms heb ik een thuiswerkdagje. Om 09:00 uur een mailtje versturen, om 17:30 nog één en de volgende dag de complimentjes in ontvangst nemen van de baas.
Dat kan ik dan later weer niet voor mekaar krijgen waarschijnlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Soms heb ik een thuiswerkdagje. Om 09:00 uur een mailtje versturen, om 17:30 nog één en de volgende dag de complimentjes in ontvangst nemen van de baas.
Ik heb volgende periode twee dagen per week college, maar wel iedere keer om 8:45 beginnen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:27 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Morgen ook weer zo'n verplicht werkcollege. 8:45, de horror.
Weinig levenservaring, ook wel.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:24 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Nee, dan heb je gewoon je leven goed geregeld
Sowieso naar colleges gaan.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
De beste colleges zijn gefilmde colleges. Kun je je nog even omdraaien
Ja, da's wel chill ja. Maar helaas kan je dan geen vragen stellen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:29 schreef PolitiekGeaard het volgende:
De beste colleges zijn gefilmde colleges. Kun je je nog even omdraaien
Gamma.quote:
Kan op kantoor natuurlijk ook.quote:
Superieure vorm van al dat ander gezever.quote:
Precies. Lekker veel in de trein zitten. Lekker weinig werken. om 16.00 even een FYI mail sturen naar de bazen zodat men denkt dat je toch iets nuttigs gedaan hebt.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan op kantoor natuurlijk ook.
Om 10:00 een afspraak in Rotterdam plannen, om 12:00 een lunchafspraak in Utrecht en om 14:30 een symposium in Amsterdam.
Zit je mooi om half zes thuis aan de piepers.
Iets voor alfa's die in pak maar het college gaan.quote:
Die van mij ook, maar laatste college was dan ook twee weken geleden.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:32 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Mijn laatste keer naar een hoorcollege is anders ook al weer even geleden.
Kort symposium wel dan.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kan op kantoor natuurlijk ook.
Om 10:00 een afspraak in Rotterdam plannen, om 12:00 een lunchafspraak in Utrecht en om 14:30 een symposium in Amsterdam.
Zit je mooi om half zes thuis aan de piepers.
In de klassieke tijden stelden die symposia tenminste nog wat voor. Drie dagen lang zuipen, neuken en als je goed lam was de boel kort en klein slaan. Na het ontkateren een beetje met Socrates over filosofie lullen en vervolgens weer flink aan de wijn gaan.quote:
Tegenwoordig moet je het doen met een borrel op het einde helaas.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:35 schreef Ryon het volgende:
[..]
In de klassieke tijden stelden die symposia tenminste nog wat voor. Drie dagen lang zuipen, neuken en als je goed lam was de boel kort en klein slaan. Na het ontkateren een beetje met Socrates over filosofie lullen en vervolgens weer flink aan de wijn gaan.
Powerpointpresentatie forwarden, visitekaartjes van wat verkopers verzamelen, af en toe een belletje in de auto om de verveling in de file tegen te gaan, bij het symposium een bitterballetje meepikken, 's avonds om half twaalf nog even correcties maken op een memo van een collega, wat opdrachtnemers digitaal onnavolgbare instructies geven, mensen iets reminden wat ze zelf ook wel wisten, ochtendje zoet met de agenda beheren. Helemaal workaholic zonder productie te draaien.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef Ryon het volgende:
[..]
Precies. Lekker veel in de trein zitten. Lekker weinig werken. om 16.00 even een FYI mail sturen naar de bazen zodat men denkt dat je toch iets nuttigs gedaan hebt.
Och, een uurtje aanwezig zijn is belangrijker dan de hele middag aanwezig zijn.quote:
Inderdaad. Zo'n forum modereert zichzelf natuurlijk niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, een uurtje aanwezig zijn is belangrijker dan de hele middag aanwezig zijn.
Er is een dunne scheidslijn tussen "nieuwe kennis opdoen" en "tijd teveel hebben".
Gewoon halverwege de tweede spreker met je mobiel aan je oor de zaal uit waggelen.
Ik ga morgenmiddag maar eens weer, want dan ben ik als het goed is toch al wakker dus kan ik net zo goed die kant op gaan. Maar over het algemeen vind ik mijn gemiddelde hoorcolleges niet zo heel veel meerwaarde hebben. (Nu heeft gewoon lekker blijven slapen ook niet heel erg veel meerwaardequote:Op maandag 28 maart 2016 23:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die van mij ook, maar laatste college was dan ook twee weken geleden.
Bij ons wordt amper wat opgenomen, dus ik ga altijd braaf.
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:39 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Och, een uurtje aanwezig zijn is belangrijker dan de hele middag aanwezig zijn.
Er is een dunne scheidslijn tussen "nieuwe kennis opdoen" en "tijd teveel hebben".
Gewoon halverwege de tweede spreker met je mobiel aan je oor de zaal uit waggelen.
Niet iedereen is het gegeven om sterker te zijn dan het instinct.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weinig levenservaring, ook wel.
Geen ervaring met miniatuurbroekpoepers die je ochtenden terroriseren, zoals de opvoedhelden in ons midden.
Bram ben jij het?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
elektrotechniek wel typisch een opleiding die je niet leert door dingen in je kop te stampen maar door alles uit te werken.
Jij hebt ramen in je collegezaal?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:42 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Ik ga morgenmiddag maar eens weer, want dan ben ik als het goed is toch al wakker dus kan ik net zo goed die kant op gaan. Maar over het algemeen vind ik mijn gemiddelde hoorcolleges niet zo heel veel meerwaarde hebben. (Nu heeft gewoon lekker blijven slapen ook niet heel erg veel meerwaarde)
Het gebeurd praktisch maar een enkele keer dat een professor ook goed kan uitleggen. Daarnaast zijn er gewoon goede boeken en is elektrotechniek wel typisch een opleiding die je niet leert door dingen in je kop te stampen maar door alles uit te werken.
Dan heb je nog wel eens zo'n docent die dan volledige wiskundige vergelijking compleet uit gaat werken op het bord, maar dat is toch hopeloos als je achteraf geen terugspoel-knop hebt. Even een stap om kwart voor 9 niet direct begrijpen en je kan de rest van de uitleg lekker uit het raam gaan zitten staren
Nee, dan was die post drie keer zo lang en stond hij vol metquote:
Oh nee.. Toch geen Bram.quote:
Wetenschappelijke symposia zijn dan ook saai. Tamelijk laffe hapjes, weinig bier en veel langdradige professoren. Nee, zakelijke symposia hebben een betere lezing/borrel-verhouding. Dinertje na, als het een beetje mee zit.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:42 schreef Rezania het volgende:
[..][ afbeelding ]
Nog steeds erg kort, meeste wetenschappelijke symposia duren drie dagen.
Tja, het is maar waar je interesses liggen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:44 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wetenschappelijke symposia zijn dan ook saai. Tamelijk laffe hapjes, weinig bier en veel langdradige professoren. Nee, zakelijke symposia hebben een betere lezing/borrel-verhouding. Dinertje na, als het een beetje mee zit.
Die Bram van Loon? Gelukkig niet.quote:
Zelfs een deur.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:44 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij hebt ramen in je collegezaal?
Maar klopt idd wel, daarom iedere dag met koffie beginnen. Ik heb tevens nog het 'geluk' dat ik moet treinen, tegen de tijd dat ik in Delft ben ben ik wakker.
Niet iedereen zou zich moeten voortplanten. Het zou idealiter een teken van genetische superioriteit moeten zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:42 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Niet iedereen is het gegeven om sterker te zijn dan het instinct.
Bier.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, het is maar waar je interesses liggen.
Wij worden gewoon naar beneden gegooid door een gat in het plafond en dan wordt er aan het einde van de dag een ladder naar beneden getyft.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:45 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Die Bram van Loon? Gelukkig niet.
[..]
Zelfs een deur.
Die van mij ook, maar dan wetenschappelijk.quote:
Ook dat. Het beste zou zijn dat iedereen bij het volwassen worden zaad en eicellen ter beschikking van de staat stelt zodat die kan bepalen wat daarmee gaat gebeuren.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Niet iedereen zou zich moeten voortplanten. Het zou idealiter een teken van genetische superioriteit moeten zijn.
Hebben jullie daar bij DNA dan nog nooit een symposium van de vereniging gehad?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
Tja, het is maar waar je interesses liggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 28-03-2016 23:51:49 ]
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Hebben jullie daar bij DNA dan nog nooit een symposium van de vereniging gehad?
Hier komen sponsoren een beetje een praatje houden over waar ze momenteel mee bezig zijn. En dat loopt een beetje uit van een algemeen kut praatje tot wat ingenieurs die door heel hun ontwerp gaan, waarna het eindigt met een diner en een borrel.Jongen, ik organiseer het symposium van de vereniging. Praatjes van wetenschappers, borrel achteraf, en ik mag uit eten op kosten van de vereniging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Hebben jullie daar bij DNA dan nog nooit een symposium van de vereniging gehad?
Hier komen sponsoren een beetje een praatje houden over waar ze momenteel mee bezig zijn. En dat loopt een beetje uit van een algemeen kut praatje tot wat ingenieurs die door heel hun ontwerp gaan, waarna het eindigt met een diner en een borrel.Zelfs sociologen hebben sponsors. Zo ben ik nog bij de linkse elite terecht gekomen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong.
--
Mijn meningen zijn gewoon feiten. Ik heb gelijk en anderen hebben ongelijk - TB / Ryon
Dat las ik ook in Democratie voor de Elite, van meneer Parenti.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:22 schreef Ryon het volgende:
[..]
Maar als het gaat om democratie moet je inderdaad niet bij de presidentsverkiezingen zijn. De oorspronkelijke insteek (hallo, kiesmannen) was ook bedoeld om het volk op eerbiedwaardige maar gepaste afstand te houden.
Wij hebben te veel sponsors.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:52 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zelfs sociologen hebben sponsors. Zo ben ik nog bij de linkse elite terecht gekomen.
Of uitsluitend mensen met >¤100k of een IQ >130 kinderen mochten krijgen en zij die zich niet (meer) konden voortplanten bij een sperma- of eicelbank celmateriaal konden kopen van genieën, fotomodellen en andere toppertjesquote:Op maandag 28 maart 2016 23:48 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ook dat. Het beste zou zijn dat iedereen bij het volwassen worden zaad en eicellen ter beschikking van de staat stelt zodat die kan bepalen wat daarmee gaat gebeuren.
Commissie toch?quote:Op maandag 28 maart 2016 23:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, ik organiseer het symposium van de vereniging. Praatjes van wetenschappers, borrel achteraf, en ik mag uit eten op kosten van de vereniging.
Oh ja, win de loterij, krijg recht op kinderen! Paris Hilton mag zich ook gelijk voortplanten, net zoals iedere domme bimbo die geld van haar pappie krijgt.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of uitsluitend mensen met >¤100k of een IQ >130 kinderen mochten krijgen en zij die zich niet (meer) konden voortplanten bij een sperma- of eicelbank celmateriaal konden kopen van genieën, fotomodellen en andere toppertjes
In de zin van het UWV en DWI? Dan kan ik mij dat "te veel" wel begrijpen.quote:
Of alleen mensen met blond haar en blauwe ogen natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Of uitsluitend mensen met >¤100k of een IQ >130 kinderen mochten krijgen en zij die zich niet (meer) konden voortplanten bij een sperma- of eicelbank celmateriaal konden kopen van genieën, fotomodellen en andere toppertjes
Ja, ik organiseer het met wat andere mensen. Nee, bestuurslid van de commissie is geen voorzitter.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Commissie toch?
Zal vast wel een bestuurslid de voorzitter zijn van het clubje.
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef Ryon het volgende:
[..]
In de zin van het UWV en DWI? Dan kan ik mij dat "te veel" wel begrijpen.
Huh?quote:
Scheelt weer kinder(opvang)toeslag.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh ja, win de loterij, krijg recht op kinderen! Paris Hilton mag zich ook gelijk voortplanten, net zoals iedere domme bimbo die geld van haar pappie krijgt.
Dat is slecht voor de diversiteit.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Of alleen mensen met blond haar en blauwe ogen natuurlijk.
Wat... Democratischquote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik organiseer het met wat andere mensen. Nee, bestuurslid van de commissie is geen voorzitter.
quote:Op maandag 28 maart 2016 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik organiseer het met wat andere mensen. Nee, bestuurslid van de commissie is geen voorzitter.
Dan denk jij. Het oude bestuur kiest het nieuwe bestuur, dus dat is gewoon vriendjespolitiek.quote:
Typisch.quote:
Uitstekend. Commissieleden zijn in 50% van de gevallen waardeloos materiaal. Soms zit er iets met bestuurpotentie tussen.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan denk jij. Het oude bestuur kiest het nieuwe bestuur, dus dat is gewoon vriendjespolitiek.
Typisch voor een gamma om moeilijk te doen in plaats van gewoon rechttoe rechtaan te zijn ja.quote:
Hoe noem je het geluid dat een varken maakt?quote:
Oh, ik zat te kijken of er een symposium site was. En ik zag zes partners onderaan de website staan. Nu kan het ook wel zijn dat onze vereniging zichzelf volledig uithoert met advertenties overal.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:55 schreef Rezania het volgende:
[..]Er gaat gelukkig fucking veel geld rond in biotech.
[..]
Huh?
Wat een kutgrap.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Hoe noem je het geluid dat een varken maakt?
Niet iedere sponsor wil op de site. Met sponsors te veel bedoelde ik geld te veel, niet dat de site vol staat.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:59 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Oh, ik zat te kijken of er een symposium site was. En ik zag zes partners onderaan de website staan. Nu kan het ook wel zijn dat onze vereniging zichzelf volledig uithoert met advertenties overal.
Eens. En mensen met een inkomen <¤130 zijn meestal mooier dan die met een inkomen erboven.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dat is slecht voor de diversiteit.
En brunettes zijn ook mooi.
Organiseer een er-is-geld-teveel gratis speciaalbier borrelquote:Op maandag 28 maart 2016 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet iedere sponsor wil op de site. Met sponsors te veel bedoelde ik geld te veel, niet dat de site vol staat.
Oneens. Minder dan ¤130 per dag en je gebit gaat er onder lijden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eens. En mensen met een inkomen <¤130 zijn meestal mooier dan die met een inkomen erboven.
Dat is het idee ja. Geld moet ergens heen. Misschien ook een dikke BMW huren om sprekers te vervoeren vanaf het vliegveld.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:01 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Organiseer een er-is-geld-teveel gratis speciaalbier borrel
Je bedoelt nu het uurtarief toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:00 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Eens. En mensen met een inkomen <¤130 zijn meestal mooier dan die met een inkomen erboven.
Zonde om het geld aan sprekers te geven. Drank afkopen incl. sterk, daar hebben de aanwezigen veel meer aan.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het idee ja. Geld moet ergens heen. Misschien ook een dikke BMW huren om sprekers te vervoeren vanaf het vliegveld.
Hij doelt op de wage gap, wellicht.quote:
Een borrel die 20% van het budget opslokt is zo moeilijk te verantwoorden aan fondsen helaas.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zonde om het geld aan sprekers te geven. Drank afkopen incl. sterk, daar hebben de aanwezigen veel meer aan.
Welnee. Hooguit wat ongunstig voor je BTW-aftrek.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een borrel die 20% van het budget opslokt is zo moeilijk te verantwoorden aan fondsen helaas.
Jawel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Welnee. Hooguit wat ongunstig voor je BTW-aftrek.
Lekker interessant, dat stel marginalen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Ryon het volgende:
http://www.geenstijl.nl/m(...)asgedachte.html#more
Lekker post weer op Geenstijl. Hoezo niet aan het radicaliseren?
Wel echt typisch dat al die boze mensen keihard in de hand van terroristen spelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Ryon het volgende:
Ze realiseren zich niet dat domrechtse roeptoeters dan ook gemarteld moeten kunnen worden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:05 schreef Ryon het volgende:
Zelfden laaken eender pack zeg ik altijd maar.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel echt typisch dat al die boze mensen keihard in de hand van terroristen spelen.
Fondsen zijn verschrikkelijk. Allemaal eisen waar dat geld naar toe gaat. Bedrijven zijn veel coulanter. Wij moesten gewoon per kwartaal BTW-aangifte doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel.Fondsen hebben eisen, voldoe je daar niet aan mag je alsnog alles zelf dokken. En BTW-aftrek? Dat is jaren geleden afgeschaft voor dit soort dingen.
Hier heb ik eigenlijk nog nooit iemand over horen klagen. Maar kan ook zijn dat wij geen geld van fondsen krijgen, dat weet ik niet exact.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een borrel die 20% van het budget opslokt is zo moeilijk te verantwoorden aan fondsen helaas.
Fondsen zijn wel lekker makkelijk binnen te halen vergeleken met bedrijven. En qua BTW is het echt fucked up bij ons, snap er geen hout van.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:08 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Fondsen zijn verschrikkelijk. Allemaal eisen waar dat geld naar toe gaat. Bedrijven zijn veel coulanter. Wij moesten gewoon per kwartaal BTW-aangifte doen.
Dat is het meest sneue inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wel echt typisch dat al die boze mensen keihard in de hand van terroristen spelen.
Wij hebben echt 14 fondsen of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:09 schreef PolitiekGeaard het volgende:
[..]
Hier heb ik eigenlijk nog nooit iemand over horen klagen. Maar kan ook zijn dat wij geen geld van fondsen krijgen, dat weet ik niet exact.
Lekker makkelijk binnen te halen, wellicht, maar je geeft alle controle uit handen. Dan zijn een paar zakelijke hoofdsponsoren aantrekkelijker, want die vinden bieractiviteiten belangrijker dan de vervoersmiddelen van professoren.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Fondsen zijn wel lekker makkelijk binnen te halen vergeleken met bedrijven. En qua BTW is het echt fucked up bij ons, snap er geen hout van.
Vaak kan je met een (all-in) zaalhuur nog wel een hoop drank uit je locatie trekken.quote:
Met uitzondering van boze mods; eens.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:13 schreef Reya het volgende:
Boze mensen moet je genoeglijk negeren. Je er druk om maken is sowieso de moeite niet waard.
Boze mods bestaan niet.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Met uitzondering van boze mods; eens.
Jongen, het is een symposium, geen zuipfestijn. Echt, toon een beetje fatsoen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Lekker makkelijk binnen te halen, wellicht, maar je geeft alle controle uit handen. Dan zijn een paar zakelijke hoofdsponsoren aantrekkelijker, want die vinden bieractiviteiten belangrijker dan de vervoersmiddelen van professoren.
Doch, als zij bestonden, moest men er aandacht aan schenken.quote:
Fatsoen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, het is een symposium, geen zuipfestijn. Echt, toon een beetje fatsoen.
Ja. Studenten zuipen al genoeg, je kan prima een dag overslaan.quote:
Nonsens.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:17 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja. Studenten zuipen al genoeg, je kan prima een dag overslaan.
Pff, niet met de professors een aantal biertjes leegtrekken.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jongen, het is een symposium, geen zuipfestijn. Echt, toon een beetje fatsoen.
Ja, bier, dat is er al. Niet shotjes tequila dus.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Volgens mij zijn bedrijven over het algemeen, zo lang ze geïnteresseerd zijn in nieuwe aanwas vanuit de opleiding, helemaal niet zo heel lastig over te halen. Hier staat praktisch alles vol met bedrijfslogo's en elke week is er wel weer een lunch lecture waarbij een bedrijf zijn zegje mag doen.
[..]
Pff, niet met de professors een aantal biertjes leegtrekken.
Dat dachten wij ook met ons onderwerp, en toen flikkerde de olieprijs keihard naar beneden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:18 schreef PolitiekGeaard het volgende:
Volgens mij zijn bedrijven over het algemeen, zo lang ze geïnteresseerd zijn in nieuwe aanwas vanuit de opleiding, helemaal niet zo heel lastig over te halen. Hier staat praktisch alles vol met bedrijfslogo's en elke week is er wel weer een lunch lecture waarbij een bedrijf zijn zegje mag doen.
Dan mis je alle sappige verhalen van die sprekers.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, bier, dat is er al. Niet shotjes tequila dus.
Dus Shell wil niet meer sponsoren?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat dachten wij ook met ons onderwerp, en toen flikkerde de olieprijs keihard naar beneden.![]()
Bitch pls, het spannendste wat zij ooit hebben meegemaakt is dat iemand zijn reageerbuis niet goed sloot en dat het toen overal zat of zo.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan mis je alle sappige verhalen van die sprekers.
Shell wilde sowieso niet. Hun toekomstvisie is zonne-energie en gas, geen biofuels dus.quote:
Nou, vertel jij dan eens wat interessants als je zo goed bent.quote:
Jij nodigt ze uit.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Bitch pls, het spannendste wat zij ooit hebben meegemaakt is dat iemand zijn reageerbuis niet goed sloot en dat het toen overal zat of zo.
Kunnen ze ook best vertellen natuurlijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Shell wilde sowieso niet. Hun toekomstvisie is zonne-energie en gas, geen biofuels dus.
Hard voor weinig, nooit chagrijnig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:25 schreef Reya het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer hard werken voor weinig.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Shell wilde sowieso niet. Hun toekomstvisie is zonne-energie en gas, geen biofuels dus.
Dat ze geen spannend leven hebben wil niet zeggen dat ze geen interessant onderzoek doen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jij nodigt ze uit.
Ga dan voor politici ofzo.
Waarom zouden ze dat doen? Shell geeft al standaard presentaties bij één van de vakken in de bachelor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Kunnen ze ook best vertellen natuurlijk.
Altijd leuk om meerdere kanten van het verhaal te hebben.
Dat was wat één van die figuren van Shell mij vertelde tijdens mijn ontwerpvak.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:30 schreef Ryon het volgende:
[..]Waarom weet de Shelltop dit zelf niet?
Ze hebben net hun belangen in zonne-energie afgestoten en gaan nu vol op fossiel.
Mijn hemel, het was zelfs 6:45. Nu hopelijk ook eerst een jaartje niet weer.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Voor negen uur opstaan is dan ook de hel op aarde.
Nee, maar ben wel op de uni.quote:
Aha.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:06 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jawel.Fondsen hebben eisen, voldoe je daar niet aan mag je alsnog alles zelf dokken. En BTW-aftrek? Dat is jaren geleden afgeschaft voor dit soort dingen.
Die serie uitkijken en tof vinden is de proeve van bekwaamheid in POL.quote:Op maandag 28 maart 2016 23:25 schreef Rezania het volgende:
Aflevering 3 van House of Cards en ik vind die Frank nu al een totale baas.
Britse versie al gezien zeker?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Die serie uitkijken en tof vinden is de proeve van bekwaamheid in POL.
Beter dan een veewagon.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:01 schreef 99.999 het volgende:
Per ongeluk in een stiltecoupé beland. Naar is dat.
Voor de toekomst van Europa bedoel je!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 00:25 schreef Reya het volgende:
Ik ga slapen. Morgen weer hard werken voor weinig.
Zag vanochtend op een station een nee-poster van de PvdD. Brr.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 07:16 schreef Euribob het volgende:
Zoenende Wilders en Poetin mag niet op NS-stations
Awh.
Ook weer een aantal keer mijn lever opofferen voor het algemeen belang, zo heb ik begrepen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Voor de toekomst van Europa bedoel je!
Wel een zegen voor de mensen om u heen lijkt me.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:01 schreef 99.999 het volgende:
Per ongeluk in een stiltecoupé beland. Naar is dat.
Waardeloos. Na de overstap was het beter.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 08:37 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Wel een zegen voor de mensen om u heen lijkt me.
Geen idee. Kun je heerlijk met een arrogante kop pratende mensen uit de coupe jagen. Dat doet een mens toch goed op de dinsdagochtend.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:07 schreef Kaas- het volgende:
Wat is er eigenlijk naar aan een stiltecoupe?
De hele extreme brigade zit er zie ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:20 schreef KoosVogels het volgende:
Heerlijk, die reacties op dat plan van Verhofstadt.
Jij bent net zo goed extreem. Maar dan de andere kant op.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:31 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
De hele extreme brigade zit er zie ik.
Ik zal de EU nooit vergelijken met het Derde Rijk.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Jij bent net zo goed extreem. Maar dan de andere kant op.
Nee, jij bent dan ook een kritiekloze Eurofiel, die door de EU gepleegde genocide bijna nog zou goedpraten.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:37 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ik zal de EU nooit vergelijken met het Derde Rijk.
Stel je niet aan, ook ik heb kritiek op het lamme Brussel. De nationale overheden hebben nog veel en veel teveel bevoegdheden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, jij bent dan ook een kritiekloze Eurofiel, die door de EU gepleegde genocide bijna nog zou goedpraten.
Dus je kritiek op Brussel is dat nationale overheden nog teveel bevoegdheden hebben?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:41 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Stel je niet aan, ook ik heb kritiek op het lamme Brussel. De nationale overheden hebben nog veel en veel teveel bevoegdheden.
Hoe jij continue in discussie gaat met bepaalde types in het Amerika-topic is anders ook wel tamelijk lachwekkend.quote:
Haha.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je kritiek op Brussel is dat nationale overheden nog teveel bevoegdheden hebben?
Topic in NWS in 3, 2, 1 ...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:49 schreef Heilwasser het volgende:
http://www.nu.nl/algemeen(...)-satire-erdogan.html
Heerlijke mongool is het ook.
Ach meestal doe ik een poging of twee om daarna te concluderen dat het inderdaad randdebielen zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:46 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe jij continue in discussie gaat met bepaalde types in het Amerika-topic is anders ook wel tamelijk lachwekkend.
Waarmee je ze alleen maar in de kaart speelt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:54 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach meestal doe ik een poging of twee om daarna te concluderen dat het inderdaad randdebielen zijn.
Inderdaad, dat maakt de EU vleugellam en dat zorgt weer voor kritiek op Brussel...quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:43 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dus je kritiek op Brussel is dat nationale overheden nog teveel bevoegdheden hebben?
Dit is wel heel kritisch op de EU hoor.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Inderdaad, dat maakt de EU vleugellam en dat zorgt weer voor kritiek op Brussel...
Als remlof aan de macht komt, kunnen we de tent wel opdoeken, inderdaad.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dit is wel heel kritisch op de EU hoor.
Rare kwibus ben je ook.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:05 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Inderdaad, dat maakt de EU vleugellam en dat zorgt weer voor kritiek op Brussel...
quote:In one study, Harvard professor Latanya Sweeney looked at the Google AdSense ads that came up during searches of names associated with white babies (Geoffrey, Jill, Emma) and names associated with black babies (DeShawn, Darnell, Jermaine). She found that ads containing the word “arrest” were shown next to more than 80 percent of “black” name searches but fewer than 30 percent of “white” name searches.
Mijn kritiek is het gebrek aan slagkracht van die EU.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Rare kwibus ben je ook.
Hoe is dat in vredesnaam kritiek op de EU?
Kerel, dat is toch geen kritiek op de EU?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:10 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Mijn kritiek is het gebrek aan slagkracht van die EU.
Heel veel mensen delen die kritiek van mij en verwijten het de EUquote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:14 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Kerel, dat is toch geen kritiek op de EU?
Valt wel mee. In POL meld ik het gewoon in de FB wanneer het topic dreigt te ontsporen. Dat Trump topic in NWS is vele malen erger qua hoeveelheid ongeïnformeerde simpele zielen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 09:57 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarmee je ze alleen maar in de kaart speelt.
"Nuttige idioten", ook wel.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:16 schreef Kaas- het volgende:
Eerlijk is eerlijk, samen met users als Hersendood en zo valt Remlof wel in de categorie nuttige idioten. Van die marginale figuren die alles dat je als politicus roept dat in hun straatje valt maar kritiekloos slikken en verder verkondigen. Maar in het geval van Remlof vind ik dat helemaal prima, omdat hij toevallig voor mijn kamp pleit. Zulke mensen heb je ook nodig, te veel kritische mensen is ook maar vervelend.
Net als Piet bijvoorbeeld. Zo'n rechtse sloophamer. Scheelt een hoop gedoe.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:16 schreef Kaas- het volgende:
Eerlijk is eerlijk, samen met users als Hersendood en zo valt Remlof wel in de categorie nuttige idioten. Van die marginale figuren die alles dat je als politicus roept dat in hun straatje valt maar kritiekloos slikken en verder verkondigen. Maar in het geval van Remlof vind ik dat helemaal prima, omdat hij toevallig voor mijn kamp pleit. Zulke mensen heb je ook nodig, te veel kritische mensen is ook maar vervelend.
Ik ben het met je eens dat het imbecielen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:19 schreef Monolith het volgende:
[..]
Valt wel mee. In POL meld ik het gewoon in de FB wanneer het topic dreigt te ontsporen. Dat Trump topic in NWS is vele malen erger qua hoeveelheid ongeïnformeerde simpele zielen.
Mensen hebben ook best recht op een bijzondere mening, maar discussie moet wel ergens toe leiden. Bepaalde users schrijven ellenlange betogen, maar lijken gewoon elke week weer te resetten en de discussie weer van voorafaan te willen starten alsof eerdere tegenargumenten opeens niet meer valide zijn.
Ik vertolk die rol dan ook met veel plezier.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:16 schreef Kaas- het volgende:
Gewoon vol gas en niet te veel argumenteren en nadenken, lekker toch.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net als Piet bijvoorbeeld. Zo'n rechtse sloophamer. Scheelt een hoop gedoe.
Die ellenlange betogen leest toch niemand; gewoon vol erin met die oneliners.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:22 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Gewoon vol gas en niet te veel argumenteren en nadenken, lekker toch.
Het zal me werkelijk waar een rotzorg zijn wat zij ervan vinden.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:21 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens dat het imbecielen.
Echter, wanneer je dat aangeeft, denken zij de overwinning te kunnen claimen omdat ´je argumenten op zijn en begint te schelden´.
Correlatie != causatie! Een procentpunt is wat anders dan een procent!quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:21 schreef eriksd het volgende:
[..]
Net als Piet bijvoorbeeld. Zo'n rechtse sloophamer. Scheelt een hoop gedoe.
Ja, leuk dat je naar de scenario's van Shell toe linkt. Die zijn wereldberoemd. Een kennis van mij (ook arbeider bij de grote gele schelp) maakt die scenario's ook voor andere partijen (voornamelijk overheden) en ik heb recentelijk ook een inzage gekregen in de techniek er achter. Maar dat is een uitstapje.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 01:19 schreef Rezania het volgende:
http://www.shell.com/ener(...)shell-scenarios.html
Daar moet het ergens staan als het goed is.
Ik hoop echt dat Shell keihard ten onder gaat.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:43 schreef Ryon het volgende:
[..]
Ja, leuk dat je naar de scenario's van Shell toe linkt. Die zijn wereldberoemd. Een kennis van mij (ook arbeider bij de grote gele schelp) maakt die scenario's ook voor andere partijen (voornamelijk overheden) en ik heb recentelijk ook een inzage gekregen in de techniek er achter. Maar dat is een uitstapje.
Shell zelf heeft het omstreden besluit genomen om volledig in te zetten op het scenario "fossiel" waarbij er nog ruimte is voor één grote partij (*de grootste ter wereld, toevallig is dat Shell*) die praktisch een monopolie houdt op het aanbieden van fossiele producten. In de gedachte van Shell levert dat de meeste centjes op en dat vonden de aandeelhouders ook erg plezierig. Hierdoor stoten ze nu hun belangen in "alternatieve energie" steeds meer af.
Risicovol, onverantwoord in economisch opzicht en onverantwoord in maatschappelijk opzicht. Zo oordeelden praktische alle andere partijen en een groot deel van de eigen Shell werknemers. Wordt voor de gele schelp nog hele spannende tijden.
Lekker weer pakweg 100k werknemers de WW in.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat Shell keihard ten onder gaat.
Ondankbaar. Enig idee wat Shell voor jou gedaan heeft de afgelopen eeuw?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien kan er een regeling getroffen worden waarin het vermogen van de eigenaren wordt gebruikt om de premies te betalen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
Lekker weer pakweg 100k werknemers de WW in.
http://www.politico.eu/ar(...)t-francois-hollande/quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:55 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Hij leeft niet eens een eeuw.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:58 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ondankbaar. Enig idee wat Shell voor jou gedaan heeft de afgelopen eeuw?
Retorische vraag uiteraard, want jij beoordeelt deze zaken oppervlakkig.
Even lezen. De titel klinkt deprimerend.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:59 schreef Kaas- het volgende:
[..]
http://www.politico.eu/ar(...)t-francois-hollande/
Dit artikel deed me aan jou denken, aangezien jij vaak zegt dat socialisme steeds populairder wordt.
Goed plan, we betalen de werknemers gewoon uit hun eigen pensioenfondsen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 10:58 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Misschien kan er een regeling getroffen worden waarin het vermogen van de eigenaren wordt gebruikt om de premies te betalen.
Klopt, en toch hebben mensen die voor jou hebben geleefd iets gedaan waar jij baat bij hebt.quote:
Pijnlijk, inderdaad. Typisch een voorbeeld van waarom de presumptie van onschuld zo belangrijk is.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:06 schreef Kosmoproleet het volgende:
fok.nl
Zoek in de site
ColumnAlgemeen
Koen Everink moest dood
Dick (Bornfree) 08-03-2016 01:00 edit print
Toen ik vernam dat jij vermoord was, Koen, voelde ik een onderhuidse woede opkomen die maar moeilijk weg te lullen of te relativeren was in mijzelf. Ik was alleen, kon het dus nergens even kwijt. Jij durfde een van de grootste kwelgeesten in de Nederlandse samenleving aan te pakken door op te komen voor je recht. Het is niet normaal dat dit soort figuren als Badr Hari je invalide trappen en slaan gewoon omdat ze die lichamelijke macht hebben.
Wat er in Nederland dan helaas nog bijkomt is dat deze amoebes ermee wegkomen. Alleen in Nederland. Ze kunnen Kalasjnikovs leegschieten op straat, de kogels doorboren de kamers van kinderen. Ze vluchten daarna naar Marokko of een ander thuisland waar ze beschermd worden door hun maffiapeetvaders die in de regering zitten. En wij? Wij hebben Rutte die al het rotte weg discussieert en als dat niet lukt, dan 'belooft' hij en zijn beloftes zijn net zoveel waard als die van Hitler met betrekking tot het duizendjarige rijk.
Je werd bedreigd door Marokkaans afval in de Nederlandse samenleving. Dat je 'de kickbokscarrière van Badr verziekt had', zeiden ze. Door wat!? Door hem eerst via rechtszaken en daarna met civiele zaken op de huid te blijven zitten? Door je recht te willen hebben? Nu ben je dood. En wat doen wij? We onderzoeken de zaak nauwkeurig en wanneer de daders gevonden worden, staan ze straks tegenover een machtig links blok van rechters die altijd vinden dat ze een tweede, derde en vierde kans moeten krijgen in de samenleving.
Maar wat hebben jouw en mijn kind hieraan wanneer ze eerdaags geraakt worden door hun kogels? Wat heeft Koen Everink eraan? Hij is door zijn dochter van acht gevonden in de keuken. Details zijn godzijdank niet bekend geworden. Maar ook dit kind is levenslang slachtoffer. Geslachtofferd door een krankzinnig 'milde' rechtsstaat. En wat is verdomme het verschil tussen een bananenrepubliek zonder rechten en een rechtsstaat zoals Nederland wanneer we daders niet fatsoenlijk kunnen straffen? Straffen die recht doen?
We zijn doorgeslagen. We worden belaagd door het criminele slijm van de aarde uit Bulgarije, Roemenië, Turkije, Marokko en andere gelukszoekers uit de hele wereld. En we lijken machteloos. Machteloos ook door ontoepasbare Europese wetten. Koen Everink moest dood, over een paar weken doet het ons niet zoveel meer en wanneer de daders gelokaliseerd zijn, zal ons emotionele mediabordje alweer gevuld zijn met vluchtelingenproblemen of andere zaken. Maar hij moest dood omdat hij niet opgaf te strijden voor zijn recht. Ik geloof er geen moer van dat het een simpele roofmoord was. Daarvoor is het toeval simpelweg te groot.
Ik wil toch de hele column copy pasten eigenlijk.
Onbehoorlijk dat deze landen vergelijkbaar worden geacht.quote:Bulgarije, Roemenië, Turkije, Marokko
Die tenniscoach is er natuurlijk gewoon ingeluisd door de policorilluminatie om te kunnen ontkennen wat een groot deel van Fok natuurlijk al lang wist, namelijk dat de daders lichtgetint waren. Maar dat mag je niet zeggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Pijnlijk, inderdaad. Typisch een voorbeeld van waarom de presumptie van onschuld zo belangrijk is.
Ik mis heldenland Albanië.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:08 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Onbehoorlijk dat deze landen vergelijkbaar worden geacht.
Albanië is een degelijk Europees land. Heeft gewoon z'n tijd niet mee, dankzij communisten.quote:
Uiteraard. Schande, zo'n winstgevende multinational.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:23 schreef GSbrder het volgende:
Shell.
Nederlands trots. Maar de 'weg-met-ons'-mentaliteit overheerst weer.
KLM moet ook weg, want ze zetten nog steeds niet in op CO2-neutrale passagierszweefvliegtuigen. De boefjes.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:24 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Uiteraard. Schande, zo'n winstgevende multinational.
Vervelende eurofiel, die Ben van Beurden.quote:Een vertrek van het Verenigd Koninkrijk uit de Europese Unie zal schadelijk zijn voor oliebedrijf Shell. Dat heeft bestuursvoorzitter Ben van Beurden zondag gezegd tegen de Sunday Times.
Bek houden, Yaakov.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vervelende eurofiel, die Ben van Beurden.
Hier op Fok! wordt anders dagelijks een ode gebracht aan de Nederlandse baggeraars.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:23 schreef GSbrder het volgende:
Shell.
Nederlands trots. Maar de 'weg-met-ons'-mentaliteit overheerst weer.
Houdt België zich al aan de Israëlische veiligheidsadviezen?quote:
Ik had het anders geframed.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:26 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Vervelende eurofiel, die Ben van Beurden.
Goede PR, maar dat zouden al die grijze medewerkers van Shell vast niet met vreugde lezen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:33 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik had het anders geframed.
Een vertrek van Shell naar Dubai als onafwendbaar gevolg van een brexit zou schadelijk zijn voor de economie van de UK en Europa.
Nigeria, die idioten die hun eigen land verkloten door olie in plastic bekers af te tappen?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:33 schreef xpompompomx het volgende:
Mensen die bij Shell werken over de zeik helpen is ook nooit zo moeilijk; gewoon vragen hoe dat nou eigenlijk zit met Nigeria.
Ja. En Shell is/was weer zo slim om geen hufterproof leidingen aan te leggen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nigeria, die idioten die hun eigen land verkloten door olie in plastic bekers af te tappen?
Zou men wel moeten doen, maar ik vermoed dater een latent anti-semitisme bestaat onder het smaldeel van de politici dat van collaborateurs afstamt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:32 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Houdt België zich al aan de Israëlische veiligheidsadviezen?
Olie aftappen en internetfraude plegen; de enige twee manieren om rijk te worden in Nigeria.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:34 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nigeria, die idioten die hun eigen land verkloten door olie in plastic bekers af te tappen?
En die Shellmedewerker vroeg aan jou hoelang de Noord-Zuidlijn nog moest duren?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:37 schreef xpompompomx het volgende:
"Boren in het noordpoolgebied, moet dat nou echt?" deed het ook leuk bij een verjaardag, waar ook een shellmedewerker was, laatst.
Hufterproof is niet voldoende vrees ik.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Ja. En Shell is/was weer zo slim om geen hufterproof leidingen aan te leggen.
Begrijpelijk. Amerikanen inhuren kan ook, maar die zijn godsgruwelijk duur.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:36 schreef Reya het volgende:
[..]
Zou men wel moeten doen, maar ik vermoed dater een latent anti-semitisme bestaat onder het smaldeel van de politici dat van collaborateurs afstamt.
Jawel joh, ik heb me door Brainless2k laten influisteren dat het iq van Afrikanen niet boven 80 uitkomt. Niks aan de hand dus als je hufterproof leidingen gebruikt.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:41 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Hufterproof is niet voldoende vrees ik.
quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:07 schreef Reya het volgende:
[..]
Pijnlijk, inderdaad. Typisch een voorbeeld van waarom de presumptie van onschuld zo belangrijk is.
Mozambique zit op 64.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel joh, ik heb me door Brainless2k laten influisteren dat het iq van Afrikanen niet boven 80 uitkomt. Niks aan de hand dus als je hufterproof leidingen gebruikt.
Bovendien zijn de yehudi's verfijnder.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:44 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Amerikanen inhuren kan ook, maar die zijn godsgruwelijk duur.
Lijkt me goei spul.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R900664/mississippi-mud-pie
Is ook superlekker.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lijkt me goei spul.Alleen al als ik naar de ingrediënten kijk zie ik niks anders dan keiharde win.
In Nigeria hebben ze alles verkocht (of zijn daar iig mee bezig, weet niet of het al afgerond is).quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:33 schreef xpompompomx het volgende:
Mensen die bij Shell werken over de zeik helpen is ook nooit zo moeilijk; gewoon vragen hoe dat nou eigenlijk zit met Nigeria.
Nee hoor: www.shell.com.ngquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
In Nigeria hebben ze alles verkocht (of zijn daar iig mee bezig, weet niet of het al afgerond is).
Lekker diabetes ontwikkelen.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:06 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lijkt me goei spul.Alleen al als ik naar de ingrediënten kijk zie ik niks anders dan keiharde win.
Maar snel doen voordat de EU het verbied ja.quote:
Heeft de gemiddelde hufter niet juist een IQ van lager dan 80?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 11:48 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Jawel joh, ik heb me door Brainless2k laten influisteren dat het iq van Afrikanen niet boven 80 uitkomt. Niks aan de hand dus als je hufterproof leidingen gebruikt.
Nee joh, iedere FOK!ker heeft een IQ van 130+, een pik van 30 cm en een salaris van 2 ton per jaar. Dat geldt dubbelop voor de verlichte figuren die de waarheid van de 'vluchtelingen'-crisis inzien. Da's logisch toch?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:25 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Heeft de gemiddelde hufter niet juist een IQ van lager dan 80?
Ja, ze zitten er nog. Daar hield ik ook al rekening mee in m'n post. Net even opgezocht en ze zijn hun activiteiten er aan het afbouwen (al een erg groot deel weten te verkopen) en zijn voornemens uit Nigeria te vertrekken.quote:
Op dieet?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://www.ah.nl/allerhande/recept/R-R900664/mississippi-mud-pie
Ben jij dat, Bram?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:29 schreef KoosVogels het volgende:
IQ zegt natuurlijk ook niet alles. Het is namelijk geen vast gegeven. Je kunt je IQ immers opkrikken door goed onderwijs te volgen en vaker dergelijke testjes te maken. Daar komt nog bij dat je je kunt afvragen hoeveel zin het heeft om typische westerse testen los te laten op Afrikanen, die toch een andere onderwijscultuur kennen dan wij.
Pas toen ik zaterdag uit bed kwam waren m'n pupillen weer normaal.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:31 schreef Rezania het volgende:
Na, ik heb 1, 2, 3, 4 pillen gebruikt en ik heb 1, 2, 3, 4 bitches in huis
En me pupille, ja die liggen d'r uit want ik heb 1, 2, 3, 4 pillen gebruikt.
Na, ik heb 1, 2, 3, 4 pillen gebruikt en ik heb 1, 2, 3, 4 bitches in huis
En me pupille, ja die liggen d'r uit want ik heb 1, 2, 3, 4 pillen gebruikt.
Klinkt als jouw weekend, Kaas.
Ah vandaar dat ze de gasproductie in de oostelijke Niger Delta aan het uitbreiden zijn.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, ze zitten er nog. Daar hield ik ook al rekening mee in m'n post. Net even opgezocht en ze zijn hun activiteiten er aan het afbouwen (al een erg groot deel weten te verkopen) en zijn voornemens uit Nigeria te vertrekken.
Nog kramp in je kaken gehad?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pas toen ik zaterdag uit bed kwam waren m'n pupillen weer normaal.
Nee, ik heb namelijk wel sociale skills.quote:
Dat is het toetje, dit is het hoofdgerecht: http://www.ah.nl/allerhan(...)-met-bacon-en-rucolaquote:
Zonde.quote:
Lagen er wel bitches in je bed? Anders klopt het niet meer.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Pas toen ik zaterdag uit bed kwam waren m'n pupillen weer normaal.
Het ligt ook genuanceerder dan ik dacht op basis van de uitspraak "We vertrekken uit Nigeria" van de topman van Shell Nigeria destijds. http://www.nrc.nl/nieuws/(...)kken-uit-niger-deltaquote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:32 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Ah vandaar dat ze de gasproductie in de oostelijke Niger Delta aan het uitbreiden zijn.
Zie persbericht van gisteren.
Het duurde wel een paar dagen tot het kauwen niet meer gevoelig was ja. Is het duizend keer waard, dus geeft niet.quote:
Oh, dat hoofdgerecht valt wel mee toch? Wel lekker iig.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:33 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is het toetje, dit is het hoofdgerecht: http://www.ah.nl/allerhan(...)-met-bacon-en-rucola
Volgende dag maar enkel warm water dus.
Telt 1 bitch ook?quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lagen er wel bitches in je bed? Anders klopt het niet meer.
Het is wel echt gelijk 5 keer de ADH van alles als je die twee combineert.quote:Op dinsdag 29 maart 2016 12:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oh, dat hoofdgerecht valt wel mee toch? Wel lekker iig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |