In de tweede kamer. In 2015 maar ook eerder al.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:53 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waar of wanneer dan?
Of bedoel je in Brussel?
Beter besteed dan aan wc papier lijkt me.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:54 schreef Houtenbeen het volgende:
Nu ook al propaganda als YouTube reclame
Vooral die mooie gouden daken wat ik zie en die koperen dakbedekking!quote:Op maandag 28 maart 2016 17:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Beter besteed dan aan wc papier lijkt me.
Je beseft dat reclame niet objectief hoeft te zijn? Sterker, het hele idee achter reclame is juist dat het niet objectief is.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:54 schreef Houtenbeen het volgende:
De Oekraïeners klagen ook, en weet je waarom? Het heffingsvrije quotum voor kippenvlees wordt met het associatieverdrag vooralsnog slechts verhoogd naar 36000 ton, terwijl de totale productie van kippenvlees binnen de EU 12,4 miljoen ton bedraagt. Het gaat dus om nog geen 0,3% van de Europese productie van kippenvlees. Dat de poorten wagenwijd open zouden gaan is gewoon onzin.quote:Op maandag 28 maart 2016 15:13 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nu ga jij er weer aan voorbij dat O wel dit kippenvlees en deze eiëren exporteert naar landen waar ook Nederland naar exporteert en dat dit valse concurrentie is omdat:
- niet dezelfde spelregels gelden
- O een aanzienlijk lager prijspeil heeft (extra valse concurrentie)
Heel dat globaliseringsverhaal is leuk voor de 1%'ers, misschien dat de 10%'ers er nog enig voordeel uit halen maar voor de gewone mensen werkt het niet.
Is er überhaupt iets niet objectief?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat reclame niet objectief hoeft te zijn? Sterker, het hele idee achter reclame is juist dat het niet objectief is.
Dat klopt, maar dan kan het nog steeds walgelijke propaganda zijn.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Je beseft dat reclame niet objectief hoeft te zijn? Sterker, het hele idee achter reclame is juist dat het niet objectief is.
Als niet, behoefd men het dan te brengen?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan kan het nog steeds walgelijke propaganda zijn.
Wat is er walgelijke propaganda aan? Ben nu halverwege en valt het nog erg mee.quote:Op maandag 28 maart 2016 18:15 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Dat klopt, maar dan kan het nog steeds walgelijke propaganda zijn.
Als het nu zo een arme burger was die het bracht, die wat ik zag rondlopen tijdens die opname van de MH17 dan geloofde ik het nog ook!quote:Op maandag 28 maart 2016 18:22 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Wat is er walgelijke propaganda aan? Ben nu halverwege en valt het nog erg mee.
Die krijg ik toch alleen nadat ik mij inlog of niet?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:23 schreef hardstylesage het volgende:
In de Google Play store staat ook een kieswijzer voor het referendum.
https://play.google.com/s(...)umeuenoekraine&hl=nl
Waarom zouden die burgers het beter weten dan burgers elders uit dat land?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:23 schreef john2406 het volgende:
[..]
Als het nu zo een arme burger was die het bracht, die wat ik zag rondlopen tijdens die opname van de MH17 dan geloofde ik het nog ook!
Die wat het slecht hebben zie ik er graag op vooruit gaan, die welke het goed hebben behoeven het toch minder of niet?quote:Op maandag 28 maart 2016 18:31 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zouden die burgers het beter weten dan burgers elders uit dat land?
Te downloaden op je android toestel, als je die hebtquote:Op maandag 28 maart 2016 18:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Die krijg ik toch alleen nadat ik mij inlog of niet?
http://debatgemist.tweede(...)%AB-en-oekra%C3%AFnequote:Op maandag 28 maart 2016 18:50 schreef john2406 het volgende:
Ik kan het helaas niet vinden hoe hoog de opkomst was daar stemmen voor het parlement bv.
http://www.google.nl/webh(...)raine&nord=1&start=0
Als dat het is dan heeft de overheid dat aan zichzelf te wijten, had ze maar een maatschappelijk debat moeten organiseren in plaats van ons te bestoken met propaganda.quote:Op maandag 28 maart 2016 17:27 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dit is geen democratie, dit is demagogie.
Dat vroeg ik niet Dijselbloem noemde gisteren 80% in dat land zag het liever handels verdrag met de EU, daarop vroeg ik me af?quote:Op maandag 28 maart 2016 19:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
http://debatgemist.tweede(...)%AB-en-oekra%C3%AFne
Dat heeft ze gedaan door middelen ter beschikking te stellen. Dat die worden misbruikt voor het bedrukken van WC-papier of folderspam kan de overheid verder weinig aan doen. Je kan lastig eisen stellen aan welke vorm van campagne voor geld in aanmerking komt.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:27 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Als dat het is dan heeft de overheid dat aan zichzelf te wijten, had ze maar een maatschappelijk debat moeten organiseren in plaats van ons te bestoken met propaganda.
80 van de 100 natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:31 schreef john2406 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik niet Dijselbloem noemde gisteren 80% in dat land zag het liever handels verdrag met de EU, daarop vroeg ik me af?
80% van 20% of 80% van 100%?
Als dat antwoord zo snel komt zonder het na te zien zal dat wel kloppen toch?quote:
Yep en als ik daar ingelogd ben dan kan ik er downloaden in playstore en anders niet.quote:Op maandag 28 maart 2016 19:09 schreef hardstylesage het volgende:
[..]
Te downloaden op je android toestel, als je die hebt
Geen verrassing. Deze strategie had onze overheid ook met het EU-grondwet-referendum. Toen faalde ze, hopelijk faalt het nu weer. Het is blijkbaar de enige manier om onze overheid te leren om het zuiver te spelen. Ik hoop althans dat de Nederlandse kiezer volwassen genoeg is dat ze zich niet laat pakken met propaganda en als de overheid ons met feiten zou kunnen overtuigen waarom kiest ze dan voor propaganda in plaats van voor een maatschappelijk debat?quote:Op maandag 28 maart 2016 17:54 schreef Houtenbeen het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |