Deel hem alsnog met onsquote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. En een briljante TT.
"Met Co achter het doel"?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. En een briljante TT.
Berryquote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat ik weet wie er aan het eind van de uitzending uit het 'boek' 60 jaar eredivisie komt.
Eindelijk Berry?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat ik weet wie er aan het eind van de uitzending uit het 'boek' 60 jaar eredivisie komt.
lekker eerlijk ook, 40 jaar verschilquote:
Lim-Duanquote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:31 schreef Zorro het volgende:
Ze maken alles wel beter dan het was hoor. Goed voetballen kon ik nooit, maar uitgerekend dit soort dingen doe ik met mijn ogen dicht. Juist de balcontrole bij het dribbelen en versnellen, wat Messi ook kan, dat is knap.
Serieus, wat mensen aan bijzonderheid zien in "buitenkant voet" heb ik nog nooit begrepen. Daar is toch niks moeilijks aan?quote:
Gaat het eindelijk een keer niet over Oranje, is het weer niet goedquote:Op zondag 27 maart 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben we het niet over Oranje? Normaal gaat het daar de HELE FUCKING SHOW over
Dat was Casillas toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:33 schreef franklop het volgende:
Effectief heeft Johan ons de wereldtitel gekost in 2010
Ik denk niet dat de redactie van de NOS weet wie Bielsa isquote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer eens een interview met Bielsa ?
Bielsa, die kent u niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de redactie van de NOS weet wie Bielsa is
Genieten. Mooie woorden van Pep.quote:
Of met Piet Keizerquote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer eens een interview met Bielsa ?
Kan ik me niet herinnerenquote:
Die weten alleen wie Poulsen is , de beste linksback van Europaquote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de redactie van de NOS weet wie Bielsa is
Echt jammer nu.quote:
Dat meen je niet he ?quote:
Er is geen volgend onderwerpquote:Op zondag 27 maart 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien kunnen we naar het volgende onderwerp.
Ik bedreef lichte satire. Tom zei dat dat ook nog wel ter sprake komtquote:Op zondag 27 maart 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks over het Nederlands Elftal?
quote:
Zijn vader kende Johan goed.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat Youri Mulder hier aan tafel doet... kan je beter de groenteboer uit Betondorp aan tafel zetten.
Sjoelen voor incontinente bejaarden die de Cruijf-urn demonstreren.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien kunnen we naar het volgende onderwerp.
Is hij gecremeerd?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Sjoelen voor incontinente bejaarden die de Cruijf-urn demonstreren.
Dat zou de show nog redden.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:40 schreef Evertjan het volgende:
Komt Sjoerd van Rammershorts nog langs zo
is een leuk feit. Neeskens Honkbalde zelfs in Jong Oranje. Daarom waren zijn slidings briljant.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:39 schreef opperkleurder het volgende:
Cruyff kon goed keepen en honkballen
Door jou onteerd.quote:
Dit is geen zeiken.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
is een leuk feit. Neeskens Honkbalde zelfs in Jong Oranje. Daarom waren zijn slidings briljant.
Nog ergens over te zeiken ?
Hiep Hiep hoeraquote:Op zondag 27 maart 2016 22:41 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb speciaal deze ringtone genomen.
Jammer genoeg probeerde hij ook steeds de bal te vangen.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
is een leuk feit. Neeskens Honkbalde zelfs in Jong Oranje. Daarom waren zijn slidings briljant.
Nog ergens over te zeiken ?![]()
![]()
Er gaan in dit topic meer FOK!kers af.quote:
'WE LEIDEN.'quote:Op zondag 27 maart 2016 22:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jammer genoeg probeerde hij ook steeds de bal te vangen.
Bereid je maar voor op nog eens 14 keer.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb al deze verhalen de afgelopen dagen ongeveer 60 keer gehoord.
Echt vervelend ja.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:43 schreef Bolasie het volgende:
Ik heb al deze verhalen de afgelopen dagen ongeveer 60 keer gehoord.
Tom vroeg of Co zijn telefoon uit wilde doen dus dat zou een beetje gek zijnquote:
hij wou Co helpen zijn telefoon uit te zettenquote:
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze die per ongeluk gecremeerd
Z'on scenario zou wel passend zijnquote:Op zondag 27 maart 2016 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dement en zit in een gesloten inrichting
zal wel meevallen en zich ook deels willen sparen voor competitieslotquote:
Hoop het maar. Klote interlandsquote:Op zondag 27 maart 2016 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
zal wel meevallen en zich ook deels willen sparen voor competitieslot
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-03-2016 om 22:44:54Belt Joop Munsterman nu met Co Adriaanse ? #studiovoetbal reageer retweet
HahaHAAAAhahaquote:Op zondag 27 maart 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-03-2016 om 22:44:54Belt Joop Munsterman nu met Co Adriaanse ? #studiovoetbal reageer retweet
De nummer 14 dacht ik maak er ook nog even eentje..quote:Op zondag 27 maart 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met 532 werden ze ook in pan gehakt, het is dat Frankrijk totaal geen zin meer had in 2e helft
Ik ben voor team Ikea.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef Bolasie het volgende:
Beter dan Zweden, ik durf dat niet te zeggen hoor vandaag de dag.
Met of zonder zlatan?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef Bolasie het volgende:
Beter dan Zweden, ik durf dat niet te zeggen hoor vandaag de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
Zweden heeft best een aardig teamAls Isaksson je reserve-aanvoerder is, heb je gewoon een heel matig team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
Zweden heeft best een aardig teamZeer matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keepers zijn vaak aanvoerder, dat zegt niet zo veel.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:52 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Als Isaksson je reserve-aanvoerder is, heb je gewoon een heel matig team.
Klopt.quote:
Clubs zeggen niet alles. Een bankzitter bij een topclub is niet beter dan een bepalende speler bij een subtopper.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Enige uitschieters in dat lijstje zijn Benfica en PSG.
Tsja, als je op basis van clubs gaat beoordelen, is Memphis ook opeens wereldklasse of iets dergelijks.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Clubs zeggen niet alles. Een bankzitter bij een topclub is niet beter dan een bepalende speler bij een subtopper.
FMD is weer gesignaleerdquote:Op zondag 27 maart 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, als je op basis van clubs gaat beoordelen, is Memphis ook opeens wereldklasse of iets dergelijks.
Oh dat zeker. Maar jij komt met dat lijstje aan.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Clubs zeggen niet alles. Een bankzitter bij een topclub is niet beter dan een bepalende speler bij een subtopper.
Niet zo netjes om hem buitenspel te zettenquote:Op zondag 27 maart 2016 22:57 schreef Zorro het volgende:
Het is altijd verstandig Van Persie thuis te laten.
Vasion snapt er dan ook weinig van.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, als je op basis van clubs gaat beoordelen, is Memphis ook opeens wereldklasse of iets dergelijks.
Zo'n Wernbloom zouden we nu maar wat blij mee zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:57 schreef Vasion het volgende:
[..]
Oh dat zeker. Maar jij komt met dat lijstje aan.
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet zo netjes om hem buitenspel te zetten
Ik zou Memphis sowieso niet oproepen, maar dan word ik met rotte tomaten bekogeld.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:58 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Vasion snapt er dan ook weinig van.
Ben het met je eens.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zou Memphis sowieso niet oproepen, maar dan word ik met rotte tomaten bekogeld.
Ooit waren het Oranje fans. Tegenwoordig bezoek je zo'n wedstrijd om de sterren van Frankrijk te zien spelen.quote:
Dan kun je beter de tv uit latenquote:Op zondag 27 maart 2016 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop na vandaag even niks meer over hem te horen.
1.4/10quote:Op zondag 27 maart 2016 23:02 schreef Bolasie het volgende:
Ik wil even mijn mening kwijt
WAT EEN KUT UITZENDING
Maar maar… Cruyff!?!quote:Op zondag 27 maart 2016 23:02 schreef Bolasie het volgende:
WAT EEN KUT UITZENDING
Er was geen Jan Mulder, derhalve:quote:Op zondag 27 maart 2016 23:02 schreef Bolasie het volgende:
WAT EEN KUT UITZENDING
Dat zou dat een bijzonder slechte grap zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Straks maken ze nog bekend dat dit alles een 1 april grap is.
Even lang als Danny Blind.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:04 schreef Vasion het volgende:
Tot hoelang loopt het contract van Tom Egberts eigenlijk?
Bij Voetbal Inside pakken ze morgen gewoon de draad weer op, al zal het niet de hele uitzending meer over Cruijff gaan.quote:Op zondag 27 maart 2016 23:01 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop na vandaag even niks meer over hem te horen.
Toine? Tom.quote:Op maandag 28 maart 2016 12:17 schreef Syntix het volgende:
Toine
NOS_________!!!!!!!!
Anders houd je je even bij de feiten ipv dingen roepen
Zipportal.rarquote:Op zondag 3 april 2016 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Edwin Winkels
Jan Mulder
Iwan van Duren
Bert van Marwijk
Mooie tafelquote:Op zondag 3 april 2016 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Edwin Winkels
Jan Mulder
Iwan van Duren
Bert van Marwijk
ik begin een beetje Edwin Winkels moe te worden vrijdag bij DWDD gisteren in Barca voor Ziggo Sport en nu weer bij Studio Voetbalquote:Op zondag 3 april 2016 13:26 schreef Zipportal het volgende:
Edwin Winkels
Jan Mulder
Iwan van Duren
Bert van Marwijk
zolang Ozcan Akyol er niet zit vind ik het al snel goed.quote:Op zondag 3 april 2016 19:12 schreef Evertjan het volgende:
[..]
ik begin een beetje Edwin Winkels moe te worden vrijdag bij DWDD gisteren in Barca voor Ziggo Sport en nu weer bij Studio Voetbal
Ik wil daar graag nog wel wat over horen, dat is alweer een tijdje geledenquote:Op zondag 3 april 2016 22:07 schreef opperkleurder het volgende:
Waarom gaan ze het over Johan Cruyff hebben?
Zijn er maar een paarquote:Op zondag 3 april 2016 22:16 schreef opperkleurder het volgende:
Ik hoop dat er hard is opgetreden tegen het afsteken van vuurwerk.
Terechtquote:
Bedankt Hansquote:
Ik quote Johan Derksenquote:
100.000quote:
Vrouwenvoetbalquote:Op zondag 3 april 2016 22:23 schreef Pascalus het volgende:
Iwan van Duren, wat doet die tegenwoordig? Nog steeds metsfiksing?
Camp Nou is een voetbalstadion in Barcelona. Het is het thuisstadion van FC Barcelona en het Catalaans voetbalelftal. Camp Nou werd geopend in 1957 met een capaciteit van 93.053 plaatsen. De capaciteit is sindsdien verhoogd naar 99.050 plaatsenquote:
Damesvoetbal oaquote:Op zondag 3 april 2016 22:23 schreef Pascalus het volgende:
Iwan van Duren, wat doet die tegenwoordig? Nog steeds metsfiksing?
Is die ook overleden?quote:Op zondag 3 april 2016 22:24 schreef Bolasie het volgende:
JCWanneer gaat het nou over Vincent Janssen?
Wat scheelt het. Ik rond afquote:Op zondag 3 april 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Camp Nou is een voetbalstadion in Barcelona. Het is het thuisstadion van FC Barcelona en het Catalaans voetbalelftal. Camp Nou werd geopend in 1957 met een capaciteit van 93.053 plaatsen. De capaciteit is sindsdien verhoogd naar 99.050 plaatsen
Jammer.quote:Op zondag 3 april 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
I
[..]
Ik zag JanCees net nog posten hoor.
Zo rollen ze tegenwoordig bij VI. Knipping doet nog wel onderzoeksjournalistiek, maar dat zijn vooral enorm schreeuwerige verhaaltjes over de FIFAquote:
Die man kan Spaans lezen. Die vertaalt dus de kranten daar en doet er hier interessant mee.quote:Op zondag 3 april 2016 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind die Edwin Winkels wel een aardige analist. Heeft in ieder geval veel informatie.
Vriend van me vond het ook eerder imponerend.quote:Op zondag 3 april 2016 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was er in 99 geloof ik, vond t niet zo mooi
Beetje saai. Alles al 20 keer gehoord. Open deuren.quote:
Ik vind hem wel deskundigquote:Op zondag 3 april 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man kan Spaans lezen. Die vertaalt dus de kranten daar en doet er hier interessant mee.
Tot kort geleden was hij gedegradeerd tot vrouwenvoetbal.quote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Iwan doet ook Oranje -19. Topjournalist.
Vind ik weinig mis meequote:Op zondag 3 april 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man kan Spaans lezen. Die vertaalt dus de kranten daar en doet er hier interessant mee.
Doet hij nog steeds meen ikquote:Op zondag 3 april 2016 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tot kort geleden was hij gedegradeerd tot vrouwenvoetbal.
Daar hebben ze er vandaag zelf nog 15 van geëxecuteerd.quote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nouja 10.000 dat is net zo groot als heel dat leger van IS
Nee, Karsdorp is lekker.quote:Op zondag 3 april 2016 22:28 schreef Pascalus het volgende:
Wat een lelijke naam trouwens, Betondorp.
Qua pot van Duurenquote:
Zeker, maar dan noem je ook iemand.quote:Op zondag 3 april 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft meer boeiende verhalen te vertellen.
Ik had al een nederlaag ingecalculeerd maarja, als je niet scoort en de tegenstander wel verlies jequote:Op zondag 3 april 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Groningen loopt er weinig talent. Alleen Padt stond op de goede plek.
Wat een leuk compliment!quote:Op zondag 3 april 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft meer boeiende verhalen te vertellen.
Nee varkenoord.quote:Op zondag 3 april 2016 22:28 schreef Pascalus het volgende:
Wat een lelijke naam trouwens, Betondorp.
Wat wil je horen?quote:Op zondag 3 april 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank, doe eens een compliment terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |