quote:Op zondag 27 maart 2016 22:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht hebben ze die per ongeluk gecremeerd
Z'on scenario zou wel passend zijnquote:Op zondag 27 maart 2016 22:44 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Dement en zit in een gesloten inrichting
zal wel meevallen en zich ook deels willen sparen voor competitieslotquote:
Hoop het maar. Klote interlandsquote:Op zondag 27 maart 2016 22:46 schreef franklop het volgende:
[..]
zal wel meevallen en zich ook deels willen sparen voor competitieslot
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-03-2016 om 22:44:54Belt Joop Munsterman nu met Co Adriaanse ? #studiovoetbal reageer retweet
HahaHAAAAhahaquote:Op zondag 27 maart 2016 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:arnovermeulen twitterde op zondag 27-03-2016 om 22:44:54Belt Joop Munsterman nu met Co Adriaanse ? #studiovoetbal reageer retweet
De nummer 14 dacht ik maak er ook nog even eentje..quote:Op zondag 27 maart 2016 22:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Met 532 werden ze ook in pan gehakt, het is dat Frankrijk totaal geen zin meer had in 2e helft
Ik ben voor team Ikea.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef Bolasie het volgende:
Beter dan Zweden, ik durf dat niet te zeggen hoor vandaag de dag.
Met of zonder zlatan?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef Bolasie het volgende:
Beter dan Zweden, ik durf dat niet te zeggen hoor vandaag de dag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
Zweden heeft best een aardig teamAls Isaksson je reserve-aanvoerder is, heb je gewoon een heel matig team.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:51 schreef opperkleurder het volgende:
Zweden heeft best een aardig teamZeer matig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keepers zijn vaak aanvoerder, dat zegt niet zo veel.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:52 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
Als Isaksson je reserve-aanvoerder is, heb je gewoon een heel matig team.
Klopt.quote:
Clubs zeggen niet alles. Een bankzitter bij een topclub is niet beter dan een bepalende speler bij een subtopper.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:55 schreef Vasion het volgende:
[..]
Enige uitschieters in dat lijstje zijn Benfica en PSG.
Tsja, als je op basis van clubs gaat beoordelen, is Memphis ook opeens wereldklasse of iets dergelijks.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:56 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Clubs zeggen niet alles. Een bankzitter bij een topclub is niet beter dan een bepalende speler bij een subtopper.
FMD is weer gesignaleerdquote:Op zondag 27 maart 2016 22:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Tsja, als je op basis van clubs gaat beoordelen, is Memphis ook opeens wereldklasse of iets dergelijks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |