Terechtquote:
Bedankt Hansquote:
Ik quote Johan Derksenquote:
100.000quote:
Vrouwenvoetbalquote:Op zondag 3 april 2016 22:23 schreef Pascalus het volgende:
Iwan van Duren, wat doet die tegenwoordig? Nog steeds metsfiksing?
Camp Nou is een voetbalstadion in Barcelona. Het is het thuisstadion van FC Barcelona en het Catalaans voetbalelftal. Camp Nou werd geopend in 1957 met een capaciteit van 93.053 plaatsen. De capaciteit is sindsdien verhoogd naar 99.050 plaatsenquote:
Damesvoetbal oaquote:Op zondag 3 april 2016 22:23 schreef Pascalus het volgende:
Iwan van Duren, wat doet die tegenwoordig? Nog steeds metsfiksing?
Is die ook overleden?quote:Op zondag 3 april 2016 22:24 schreef Bolasie het volgende:
JCWanneer gaat het nou over Vincent Janssen?
Wat scheelt het. Ik rond afquote:Op zondag 3 april 2016 22:24 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Camp Nou is een voetbalstadion in Barcelona. Het is het thuisstadion van FC Barcelona en het Catalaans voetbalelftal. Camp Nou werd geopend in 1957 met een capaciteit van 93.053 plaatsen. De capaciteit is sindsdien verhoogd naar 99.050 plaatsen
Jammer.quote:Op zondag 3 april 2016 22:25 schreef opperkleurder het volgende:
I
[..]
Ik zag JanCees net nog posten hoor.
Zo rollen ze tegenwoordig bij VI. Knipping doet nog wel onderzoeksjournalistiek, maar dat zijn vooral enorm schreeuwerige verhaaltjes over de FIFAquote:
Die man kan Spaans lezen. Die vertaalt dus de kranten daar en doet er hier interessant mee.quote:Op zondag 3 april 2016 22:25 schreef Kopsterk het volgende:
Ik vind die Edwin Winkels wel een aardige analist. Heeft in ieder geval veel informatie.
Vriend van me vond het ook eerder imponerend.quote:Op zondag 3 april 2016 22:25 schreef Joezi het volgende:
[..]
Was er in 99 geloof ik, vond t niet zo mooi
Beetje saai. Alles al 20 keer gehoord. Open deuren.quote:
Ik vind hem wel deskundigquote:Op zondag 3 april 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man kan Spaans lezen. Die vertaalt dus de kranten daar en doet er hier interessant mee.
Tot kort geleden was hij gedegradeerd tot vrouwenvoetbal.quote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef opperkleurder het volgende:
Iwan doet ook Oranje -19. Topjournalist.
Vind ik weinig mis meequote:Op zondag 3 april 2016 22:26 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Die man kan Spaans lezen. Die vertaalt dus de kranten daar en doet er hier interessant mee.
Doet hij nog steeds meen ikquote:Op zondag 3 april 2016 22:28 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Tot kort geleden was hij gedegradeerd tot vrouwenvoetbal.
Daar hebben ze er vandaag zelf nog 15 van geëxecuteerd.quote:Op zondag 3 april 2016 22:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nouja 10.000 dat is net zo groot als heel dat leger van IS
Nee, Karsdorp is lekker.quote:Op zondag 3 april 2016 22:28 schreef Pascalus het volgende:
Wat een lelijke naam trouwens, Betondorp.
Qua pot van Duurenquote:
Zeker, maar dan noem je ook iemand.quote:Op zondag 3 april 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft meer boeiende verhalen te vertellen.
Ik had al een nederlaag ingecalculeerd maarja, als je niet scoort en de tegenstander wel verlies jequote:Op zondag 3 april 2016 22:28 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij Groningen loopt er weinig talent. Alleen Padt stond op de goede plek.
Wat een leuk compliment!quote:Op zondag 3 april 2016 22:29 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Koffieplanter heeft meer boeiende verhalen te vertellen.
Nee varkenoord.quote:Op zondag 3 april 2016 22:28 schreef Pascalus het volgende:
Wat een lelijke naam trouwens, Betondorp.
Wat wil je horen?quote:Op zondag 3 april 2016 22:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Dank, doe eens een compliment terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |