Deel hem alsnog met onsquote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. En een briljante TT.
"Met Co achter het doel"?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef tong80 het volgende:
Ik had de laatste post. En een briljante TT.
Berryquote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat ik weet wie er aan het eind van de uitzending uit het 'boek' 60 jaar eredivisie komt.
Eindelijk Berry?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik denk dat ik weet wie er aan het eind van de uitzending uit het 'boek' 60 jaar eredivisie komt.
lekker eerlijk ook, 40 jaar verschilquote:
Lim-Duanquote:Op zondag 27 maart 2016 22:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:
quote:Op zondag 27 maart 2016 22:31 schreef Zorro het volgende:
Ze maken alles wel beter dan het was hoor. Goed voetballen kon ik nooit, maar uitgerekend dit soort dingen doe ik met mijn ogen dicht. Juist de balcontrole bij het dribbelen en versnellen, wat Messi ook kan, dat is knap.
Serieus, wat mensen aan bijzonderheid zien in "buitenkant voet" heb ik nog nooit begrepen. Daar is toch niks moeilijks aan?quote:
Gaat het eindelijk een keer niet over Oranje, is het weer niet goedquote:Op zondag 27 maart 2016 22:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Waarom hebben we het niet over Oranje? Normaal gaat het daar de HELE FUCKING SHOW over
Dat was Casillas toch?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:33 schreef franklop het volgende:
Effectief heeft Johan ons de wereldtitel gekost in 2010
Ik denk niet dat de redactie van de NOS weet wie Bielsa isquote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer eens een interview met Bielsa ?
Bielsa, die kent u niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de redactie van de NOS weet wie Bielsa is
Genieten. Mooie woorden van Pep.quote:
Of met Piet Keizerquote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef PowerLoungen het volgende:
Wanneer eens een interview met Bielsa ?
Kan ik me niet herinnerenquote:
Die weten alleen wie Poulsen is , de beste linksback van Europaquote:Op zondag 27 maart 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de redactie van de NOS weet wie Bielsa is
Echt jammer nu.quote:
Dat meen je niet he ?quote:
Er is geen volgend onderwerpquote:Op zondag 27 maart 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
Misschien kunnen we naar het volgende onderwerp.
Ik bedreef lichte satire. Tom zei dat dat ook nog wel ter sprake komtquote:Op zondag 27 maart 2016 22:36 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Niks over het Nederlands Elftal?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |