wtfquote:Op zondag 27 maart 2016 21:19 schreef Manke het volgende:
[..]
https://www.google.nl/search?q=Baby+wearing+hijab
Wat zou het moeten zijn danquote:Op zondag 27 maart 2016 21:20 schreef Faeroer het volgende:
[..]
mag ik vragen als jij turks een echte taal vindt
Wollah ik volg je niemeerquote:Op zondag 27 maart 2016 21:21 schreef Manke het volgende:
[..]
ja vzmh, toch?
Ik zeg isa is God en is vrede
Jezus is de weg, het leven en de waarheid, swa.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wat zou het moeten zijn dan
[..]
Wollah ik volg je niemeer
Ben pastafariaansquote:Op zondag 27 maart 2016 21:26 schreef Manke het volgende:
[..]
Jezus is de weg, het leven en de waarheid, swa.
Wat ben jij dan, met je ~25 jarige leeftijd. Doe je mobiel en alles ook weg dan, smartphone is ook niet zo oudquote:Op zondag 27 maart 2016 21:24 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Ik vind het maar een neptaal van nog net geen 100 jaar oud
haha stalkerquote:Op zondag 27 maart 2016 21:29 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben pastafariaans
[..]
Wat ben jij dan, met je ~25 jarige leeftijd. Doe je mobiel en alles ook weg dan, smartphone is ook niet zo oud
yes dadquote:Op zondag 27 maart 2016 21:31 schreef deadprez het volgende:
ey kom gwn sc ofzo
ik wil hier graag nog zien hoe ghph zich uit de discussie met sack gaat redden voordat jullie het hier helemaal volspammen
braafquote:
Ben jij dom of dom? Vertel me dat eens.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:02 schreef Baas_bas het volgende:
En niet begrijpen dat ze dit gewoon zichzelf wijs maken omdat ze het dan minder erg vinden
Een hoofddoek, een beter symbool voor vrouwenonderdrukking bestaat haast niet.
En toch zeggen vrouwen vaak ja ik kies er zelf voor want ik vind het prettig blabla. Terwijl we allemaal weten dat als ze het niet doen ze klappen gaan krijgen van hun cultuur verrijkende familie. Of is het genetisch bepaald dat moslima's er niet graag leuk bijlopen of zo?
Klopt.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:41 schreef Szikha2 het volgende:
Niet moslims dragen ook een hoofddoek. Droegen Nederlandse vrouwen vroeger geen hoofddoek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
Sowieso kunnen hoofddoekjes ook gewoon leuk staan.
Leg eens uit dan wat er niet klopt aan de stelling van TS? Wil jij beweren dat een moslima geen enkel probleem krijgt binnen de islamitische gemeenschap zodra ze ineens besluit geen hoofddoek meer te dragen?quote:Op zondag 27 maart 2016 21:38 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ben jij dom of dom? Vertel me dat eens.
quote:Ebru Umar: HOOFDDOEKJES WILLEN ALLES
Je zou denken dat als je 24/7 een hoofddoek wilt dragen, je in achterlijke delen van de wereld gaat wonen. Maar nee hoor. Die moslima’s willen alles. Een hoofddoek én rechten. Rechten waaruit ze vervolgens kunnen kiezen zoals het ze uitkomt. Het recht om naar school te gaan en te studeren (moeten ze in Afghanistan proberen), het recht om te werken (moeten ze – o wacht) en vooral het recht om hun godsdienst onder ieders neus te duwen waar het ze maar uitkomt. Moeten niet moslims eens proberen in moslimlanden. Ja, cherry picking to the max: Nederland is een waar Sodom en Gomorra als je het eerlijk vraagt aan godsdienstgekkies, behalve als het op rechten aankomt die je kunt opeisen met je hoofddoek op.
Ja, ik kijk neer op mensen met een hoofddoek.
Ja, ik wil ze niet in m’n buurt hebben.
Ja, ik baal ervan dat ik bij elke kassa tegenwoordig alleen nog maar hoofddoekjes zie.
Ja, ik vraag me af wat al die kinderen op crèches geïndoctrineerd krijgen waar tegenwoordig alleen nog maar hoofddoekjuffen lijken rond te lopen (waarom weet ik dit?!).
En nee! Dit zegt niets over de capaciteiten van de hoofddoekjes. Aan de kassa is de een vriendelijk, de ander arrogant – net mensen. En de poets met de hoofddoek maakt net zo slecht schoon als de poets zonder. Ja het zegt alles over mij: ik wil geen hoofddoekjes in mijn buurt. Zoals ik ook geen drugsverslaafden in m’n buurt wil. Of mensen die eruit zien als Tattoo Ben. Daarnaast wil ik ook geen buren die ik niet kan verstaan, dus of dat nou Chinezen, Marokkanen of Italianen zijn: het zal me een worst wezen. Als ik met ze kan communiceren in het Nederlands: prima. Zo niet woon ik in de verkeerde buurt.
Ik weiger te geloven, te accepteren dat je als werkgever niet het recht hebt om je personeel uit te kiezen. Wat iemands geloof is, boeit geen hond en de werkgever nog het minst. Als je met je geloof te koop wilt lopen door een djelleba, boerka of hoofddoek te dragen en je verwacht daarbij ook nog een baan te krijgen, vraag ik me maar een ding af.
Waarom zouden mijn rechten op een godsdienstvrije werkplek ondergeschikt moeten zijn aan die van een hoofddoekje?
En als Ebru wat zegt dan is het zo? Is het je God of zo?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ebru Umar had een aantal jaar geleden nog een aardig column over hoofddoekjes:
[..]
Nee serieus, ik snap echt niet waarom mensen haar zo ophemelen. Het enige dat ze doet is haar vriendjes van Geenstijl nabrullen.quote:
Waar beweer ik dat precies? Ik kan me alleen wel vinden in haar mening.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
En als Ebru wat zegt dan is het zo? Is het je God of zo?
Ik ga mensen die een enorme plaat voor de kop hebben niks uitleggen. Zinloos. Al zou ik je miljoen keer zeggen dat ik de hoofddoek vrijwillig ben gaan dragen, geloven zal je toch niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er niet klopt aan de stelling van TS? Wil jij beweren dat een moslima geen enkel probleem krijgt binnen de islamitische gemeenschap zodra ze ineens besluit geen hoofddoek meer te dragen?
Volgens mij wordt ze niet opgehemeld en wordt ze op GS juist regelmatig afgebrand in de comments. Desalniettemin heeft ze zo nu en dan wel een sterke column die tegen de schenen aanschopt van politiek correct Nederland.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee serieus, ik snap echt niet waarom mensen haar zo ophemelen. Het enige dat ze doet is haar vriendjes van Geenstijl nabrullen.
Dat zie je bijna alleen bij Somaliers. Ik zie echt geen Marokkaanse of Turkse kleuters met een hoofddoek. Wel pubers of volwassen vrouwen en dat interesseert mij geen mallemoer. Je geloof is voor je eigen en de consequenties ook.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:13 schreef Manke het volgende:
Het idee is de schoonheid voor de echtgenoot reserveren, maar waarom doen ze het op bij kinderen en zelfs babies
Ja, precies. Dat is wat ze doet; mensen tegen de schenen schoppen. En ook niet op een originele manier of zo.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ze niet opgehemeld en wordt op GS juist regelmatig afgebrand in de comments. Desalniettemin heeft ze zo nu en dan wel een sterke column die tegen de schenen aanschopt van politiek correct Nederland.
hoofddoekjes zijn eigenlijk een non-issue, maar heb het wel es bij blanke kinderen gezien.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:22 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Dat zie je bijna alleen bij Somaliers. Ik zie echt geen Marokkaanse of Turkse kleuters met een hoofddoek. Wel pubers of volwassen vrouwen en dat interesseert mij geen mallemoer. Je geloof is voor je eigen en de consequenties ook.
Maar jij hebt de vrijheid om je uit te spreken, jij hebt de vrijheid om te kiezen. Al die vrouwen die gedwongen worden, die zullen we niet horen. Als ze al te bang/geïntimideerd zijn om hun hoofddoek af te doen, zullen ze helemaal te bang/geïntimideerd zijn om zich er tegen uit te spreken.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ga mensen die een enorme plaat voor de kop hebben niks uitleggen. Zinloos. Al zou ik je miljoen keer zeggen dat ik de hoofddoek vrijwillig ben gaan dragen, geloven zal je toch niet.
Volgens het internet gaan we ook allemaal dood in 2012 en nemen katten die contacten onderhouden met hun buitenaardse ruimteschepen eerdaags de wereld over en staat er achter elke boomstronk een Syriër die zichzelf wil opblazen.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Help! Het internet zegt dat ik onderdrukt ben.
Zijn rekening (account) op Stormfront is geblokkeerd, nu komt hij bij ons huishouden tot zijn ban daar is opgeheven.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:55 schreef Chasingrainbows het volgende:
Ts wat is dat met jouw anti moslim geklets? Waar is dat voor nodig?
Die is tijdens de industriële revolutie finaal ingekakt om daarna weer langzaam op te klimmen.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het even niet vinden maar ik meen me te herinneren dat het een fabeltje is dat de gemiddelde levensverwachting vroeger zo enorm veel lager lag dan nu.
Dat is verder wel goede opvoeding natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:10 schreef Denivellering het volgende:
Als je ze iets vraagt is het antwoord ook altijd hetzelfde "dat moet ik even aan mijn man vragen"
Een blauw geslagen oog kan ook best leuk staan bij een vrouw.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
Sowieso kunnen hoofddoekjes ook gewoon leuk staan.
Aha..quote:Op zondag 27 maart 2016 23:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zijn rekening (account) op Stormfront is geblokkeerd, nu komt hij bij ons huishouden tot zijn ban daar is opgeheven.![]()
Willen we meer of minder Stormfronters op FOK! ?
Kan me daar kwaad om maken arrogante kut wijven.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij doen ze dat gewoon om zichzelf duidelijk te profileren als moslima. Die hoofddoek zegt gewoon: kijk, ik ben moslim!
(haha, niet echt natuurlijk, want een hoofddoek kan niet denken of praten)
zonde van je energiequote:Op maandag 28 maart 2016 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan me daar kwaad om maken arrogante kut wijven.
weenie ;squote:Op maandag 28 maart 2016 07:38 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn al die mannen in dit topic stiekem gay of zo dat ze na deze post nog on topic posten ;s
wow zit diepquote:Op maandag 28 maart 2016 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan me daar kwaad om maken arrogante kut wijven.
Nee dat was echt zo, maar het kwam vooral omdat er bosjes zuigelingen doodgingen.... dat trekt het gemiddelde natuurlijk flink naar beneden.. Als je eenmaal 20 was dan kon je best 70 of 80 worden...quote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het even niet vinden maar ik meen me te herinneren dat het een fabeltje is dat de gemiddelde levensverwachting vroeger zo enorm veel lager lag dan nu.
Voor Crip zou ik wel islamiet willen worden...quote:
Feederquote:Op maandag 28 maart 2016 10:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor Crip zou ik wel islamiet willen worden...
Is toch zo met alle gelovigen. Des te vromer, des te hypocrieter.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feeder
Crip is wel goed voorbeeld voor het gelijk van TS. In het bijzijn van familie het vrome meisje met hoofddoek en hier op fok slaat ze de meest gore taal uit
Heb je bron voor deze uitspraak xquote:Op maandag 28 maart 2016 10:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feeder
Crip is wel goed voorbeeld voor het gelijk van TS. In het bijzijn van familie het vrome meisje met hoofddoek en hier op fok slaat ze de meest gore taal uit
Dat is dan ook zo. Maar wat ik zo lullig vind is dat diegene die gedwongen worden vergeten worden in de discussie.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:46 schreef -Phineas- het volgende:
Verschilt ook wel per gezin hoor. Heb een pakistaanse vriendin waarvan de ouders dan wel moslims waren maar de moeder geen hoofddoek droeg. Ook haar zusjes droegen er geen. Maar zij zelf heeft er wel voor gekozen om een hoofddoek aan te trekken (op de leeftijd van 17 jaar)
Merk wel bij andere gezinnen dat je dan niet meteen een pak slaag krijgt. Ze kijken je gewoon vreemd aan/ zullen je toch inderdaad minder respecteren als je geen hoofddoek om doet. Natuurlijk voel jij je dan ook prettiger in een hoofddoek..
Het verschilt dus echt per gezin...
Ja klopt ik doe het met Krio.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:58 schreef Geelman het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat islamitische meisjes het stiekem met negers doen.
Mocht ik ooit een dochter krijgen en ze gaat een hoofddoek dragen, zal ik haar dwingen het ding af te doen.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:58 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo. Maar wat ik zo lullig vind is dat diegene die gedwongen worden vergeten worden in de discussie.
Wat een fijne vader ben je dan...quote:Op maandag 28 maart 2016 11:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een dochter krijgen en ze gaat een hoofddoek dragen, zal ik haar dwingen het ding af te doen.
Vind ik wel. Je moet je eigen culuur respecteren. Dus niet als Nederlander met de islam gaan heulen. Dat is cultuurverraad.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat een fijne vader ben je dan...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |