quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
Sowieso kunnen hoofddoekjes ook gewoon leuk staan.
Burberry's-hijab paupers.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
Waarschijnlijk gewoon om ervoor te zorgen dat ze geen gefluit of beledigingen naar zich toe krijgen van cultuurverrijkersquote:Op zondag 27 maart 2016 18:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij doen ze dat gewoon om zichzelf duidelijk te profileren als moslima. Die hoofddoek zegt gewoon: kijk, ik ben moslim!
(haha, niet echt natuurlijk, want een hoofddoek kan niet denken of praten)
Of kinderhuwelijken of zo. Daar zijn ze ook niet vies van in de islamquote:Op zondag 27 maart 2016 18:14 schreef Scuidward het volgende:
Ik vind gedwongen prostitutie een beter voorbeeld van vrouwenonderdrukking.
Ik merk al dat ik minder van de islam weet dan jij.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:15 schreef Baas_bas het volgende:
[..]
Of kinderhuwelijken of zo. Daar zijn ze ook niet vies van in de islam
Als je gewoon het nieuws volgt dan is het makkelijk bij te houdenquote:Op zondag 27 maart 2016 18:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik minder van de islam weet dan jij.
Zou kunnen. Hoofddoekjes boeien me niet echt. Maar als ik een boerka zie lopen dan trek ik d'r broek naar beneden!quote:Op zondag 27 maart 2016 18:10 schreef Baas_bas het volgende:
Waarschijnlijk gewoon om ervoor te zorgen dat ze geen gefluit of beledigingen naar zich toe krijgen van cultuurverrijkers
Islam's profeet trouwde met Aisha, die 6 jaar was bij het huwelijk en 9 toen Mehmed haar de Moslul gaf.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:19 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik merk al dat ik minder van de islam weet dan jij.
Jup. Alleen zien helaas nog niet genoeg mensen dit in. Maar langzamerhand steeds meer, dus dat is wel mooi.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:28 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Islam's profeet trouwde met Aisha, die 6 jaar was bij het huwelijk en 9 toen Mehmed haar de Moslul gaf.
Een ziekelijk geloof dat pedofilie zo aanbid hoort niet in de beschaafde wereld, laat staan op deze aardbodem.
Jazeker,quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
Interessante meningquote:Op zondag 27 maart 2016 18:47 schreef Scuidward het volgende:
Liever een paar moslims extra dan meer "Mensen die ..." topics.
Verlaat het platteland dan eensquote:Op zondag 27 maart 2016 18:52 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Ik lees er meer over dan dat ik er last van heb, maar dat terzijde.
Je moet in ieder geval iets veranderen laten we het daarop houdenquote:Op zondag 27 maart 2016 18:54 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Je zou ook kunnen zeggen dat ik minder moet lezen.
En Maria was 14 toen ze Jezus kreeg. Jezus zelf deed t met een hoer.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:28 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
Islam's profeet trouwde met Aisha, die 6 jaar was bij het huwelijk en 9 toen Mehmed haar de Moslul gaf.
Een ziekelijk geloof dat pedofilie zo aanbid hoort niet in de beschaafde wereld, laat staan op deze aardbodem.
toen werden mensen gemiddeld 20 jaar.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:28 schreef BlazingV2 het volgende:
[..]
hoe kom je daar nou weer bijquote:Op zondag 27 maart 2016 19:42 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
toen werden mensen gemiddeld 20 jaar.
Kan het even niet vinden maar ik meen me te herinneren dat het een fabeltje is dat de gemiddelde levensverwachting vroeger zo enorm veel lager lag dan nu.quote:
Nee. Bedekken is om mannen niet onnodig in verleiding te brengen. Dus niet als onderdrukking maar omdat mannen geen zelfbeheersing hebbenquote:Op zondag 27 maart 2016 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Op vakantie werd m'n vriend aangesproken door een zendelingmoslim, die zei erg duidelijk 'we cover up our women, because [...] '.
Tegenwoordig zal er best een deel van de meisjes zelf voor kiezen, maar het principe van de hoofddoek is geforceerde bedekking om uithuwelijkingsarrangementen door te kunnen laten gaan.
Oh joh, zit er niet zo serieus in als ik overkom.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het even niet vinden maar ik meen me te herinneren dat het een fabeltje is dat de gemiddelde levensverwachting vroeger zo enorm veel lager lag dan nu.
Denk ik niet. Baby- en moedersterfte waren waarschijnlijk erg hoog, dat haalt het cijfer naar beneden. Corrigeer je voor de kinderen onder de een jaar, dan kan je best op een jaar of 60 uitgekomen zijn.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het even niet vinden maar ik meen me te herinneren dat het een fabeltje is dat de gemiddelde levensverwachting vroeger zo enorm veel lager lag dan nu.
Gemiddelde wel degelijk omdat baby en kindersterfte erg hoog was. Als je de 25 haalde had je net zoveel kans om 100 te worden als nuquote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Oh ja, dat was hoe het zat idd.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:51 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Gemiddelde wel degelijk omdat baby en kindersterfte erg hoog was. Als je de 25 haalde had je net zoveel kans om 100 te worden als nu
Dan behoor jij tot de 15% moslima's die wel (deels) vrije wil hebben. Gefeliciteerdquote:Op zondag 27 maart 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Help! Het internet zegt dat ik onderdrukt ben.
Ik zou graag willen dat jij je uitspraken backt met bronnen. Dan gaan we verder in discussie xoquote:Op zondag 27 maart 2016 19:53 schreef GhpH het volgende:
[..]
Dan behoor jij tot de 15% moslima's die wel (deels) vrije wil hebben. Gefeliciteerd
Ja je had gelijk, excuus.quote:
Dus omdat mannen zich niet kunnen beheersen, moeten vrouwen zich aanpassen? Klinkt nog steeds als onderdrukking.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:49 schreef devlinmr het volgende:
[..]
Nee. Bedekken is om mannen niet onnodig in verleiding te brengen. Dus niet als onderdrukking maar omdat mannen geen zelfbeheersing hebben
Goedkoop scoren op FOK!.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:55 schreef Chasingrainbows het volgende:
Ts wat is dat met jouw anti moslim geklets? Waar is dat voor nodig?
100% van jouw posts zijn achterlijk.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:30 schreef GhpH het volgende:
Alle moslima's die zeggen zelf de keuze gemaakt te hebben.... kom eens voor EEN dag thuis zonder hoofddoek. Kijken wat vader/manlief daar van vindt. Immers 85% van de moslims vind dat de vrouw de man moet gehoorzamenNu we toch met statistiek bezig zijn, een leuke trivia: 68% van de moslim's zijn pro-sharia. Leuk volk om over je vloer te hebben
:x
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |