En als Ebru wat zegt dan is het zo? Is het je God of zo?quote:Op zondag 27 maart 2016 22:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Ebru Umar had een aantal jaar geleden nog een aardig column over hoofddoekjes:
[..]
Nee serieus, ik snap echt niet waarom mensen haar zo ophemelen. Het enige dat ze doet is haar vriendjes van Geenstijl nabrullen.quote:
Waar beweer ik dat precies? Ik kan me alleen wel vinden in haar mening.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
En als Ebru wat zegt dan is het zo? Is het je God of zo?
Ik ga mensen die een enorme plaat voor de kop hebben niks uitleggen. Zinloos. Al zou ik je miljoen keer zeggen dat ik de hoofddoek vrijwillig ben gaan dragen, geloven zal je toch niet.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:05 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Leg eens uit dan wat er niet klopt aan de stelling van TS? Wil jij beweren dat een moslima geen enkel probleem krijgt binnen de islamitische gemeenschap zodra ze ineens besluit geen hoofddoek meer te dragen?
Volgens mij wordt ze niet opgehemeld en wordt ze op GS juist regelmatig afgebrand in de comments. Desalniettemin heeft ze zo nu en dan wel een sterke column die tegen de schenen aanschopt van politiek correct Nederland.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nee serieus, ik snap echt niet waarom mensen haar zo ophemelen. Het enige dat ze doet is haar vriendjes van Geenstijl nabrullen.
Dat zie je bijna alleen bij Somaliers. Ik zie echt geen Marokkaanse of Turkse kleuters met een hoofddoek. Wel pubers of volwassen vrouwen en dat interesseert mij geen mallemoer. Je geloof is voor je eigen en de consequenties ook.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:13 schreef Manke het volgende:
Het idee is de schoonheid voor de echtgenoot reserveren, maar waarom doen ze het op bij kinderen en zelfs babies
Ja, precies. Dat is wat ze doet; mensen tegen de schenen schoppen. En ook niet op een originele manier of zo.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:21 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Volgens mij wordt ze niet opgehemeld en wordt op GS juist regelmatig afgebrand in de comments. Desalniettemin heeft ze zo nu en dan wel een sterke column die tegen de schenen aanschopt van politiek correct Nederland.
hoofddoekjes zijn eigenlijk een non-issue, maar heb het wel es bij blanke kinderen gezien.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:22 schreef Melanthi het volgende:
[..]
Dat zie je bijna alleen bij Somaliers. Ik zie echt geen Marokkaanse of Turkse kleuters met een hoofddoek. Wel pubers of volwassen vrouwen en dat interesseert mij geen mallemoer. Je geloof is voor je eigen en de consequenties ook.
Maar jij hebt de vrijheid om je uit te spreken, jij hebt de vrijheid om te kiezen. Al die vrouwen die gedwongen worden, die zullen we niet horen. Als ze al te bang/geïntimideerd zijn om hun hoofddoek af te doen, zullen ze helemaal te bang/geïntimideerd zijn om zich er tegen uit te spreken.quote:Op zondag 27 maart 2016 22:18 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Ik ga mensen die een enorme plaat voor de kop hebben niks uitleggen. Zinloos. Al zou ik je miljoen keer zeggen dat ik de hoofddoek vrijwillig ben gaan dragen, geloven zal je toch niet.
Volgens het internet gaan we ook allemaal dood in 2012 en nemen katten die contacten onderhouden met hun buitenaardse ruimteschepen eerdaags de wereld over en staat er achter elke boomstronk een Syriër die zichzelf wil opblazen.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:50 schreef Crip het volgende:
Help! Het internet zegt dat ik onderdrukt ben.
Zijn rekening (account) op Stormfront is geblokkeerd, nu komt hij bij ons huishouden tot zijn ban daar is opgeheven.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:55 schreef Chasingrainbows het volgende:
Ts wat is dat met jouw anti moslim geklets? Waar is dat voor nodig?
Die is tijdens de industriële revolutie finaal ingekakt om daarna weer langzaam op te klimmen.quote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het even niet vinden maar ik meen me te herinneren dat het een fabeltje is dat de gemiddelde levensverwachting vroeger zo enorm veel lager lag dan nu.
Dat is verder wel goede opvoeding natuurlijk.quote:Op maandag 28 maart 2016 00:10 schreef Denivellering het volgende:
Als je ze iets vraagt is het antwoord ook altijd hetzelfde "dat moet ik even aan mijn man vragen"
Een blauw geslagen oog kan ook best leuk staan bij een vrouw.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:05 schreef deadprez het volgende:
Sowieso kunnen hoofddoekjes ook gewoon leuk staan.
Aha..quote:Op zondag 27 maart 2016 23:27 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Zijn rekening (account) op Stormfront is geblokkeerd, nu komt hij bij ons huishouden tot zijn ban daar is opgeheven.![]()
Willen we meer of minder Stormfronters op FOK! ?
Kan me daar kwaad om maken arrogante kut wijven.quote:Op zondag 27 maart 2016 18:08 schreef Villas__Rubin het volgende:
Volgens mij doen ze dat gewoon om zichzelf duidelijk te profileren als moslima. Die hoofddoek zegt gewoon: kijk, ik ben moslim!
(haha, niet echt natuurlijk, want een hoofddoek kan niet denken of praten)
zonde van je energiequote:Op maandag 28 maart 2016 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan me daar kwaad om maken arrogante kut wijven.
weenie ;squote:Op maandag 28 maart 2016 07:38 schreef zeer het volgende:
[..]
zijn al die mannen in dit topic stiekem gay of zo dat ze na deze post nog on topic posten ;s
wow zit diepquote:Op maandag 28 maart 2016 01:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Kan me daar kwaad om maken arrogante kut wijven.
Nee dat was echt zo, maar het kwam vooral omdat er bosjes zuigelingen doodgingen.... dat trekt het gemiddelde natuurlijk flink naar beneden.. Als je eenmaal 20 was dan kon je best 70 of 80 worden...quote:Op zondag 27 maart 2016 19:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
Kan het even niet vinden maar ik meen me te herinneren dat het een fabeltje is dat de gemiddelde levensverwachting vroeger zo enorm veel lager lag dan nu.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |