Voor Crip zou ik wel islamiet willen worden...quote:
Feederquote:Op maandag 28 maart 2016 10:42 schreef Geelman het volgende:
[..]
Voor Crip zou ik wel islamiet willen worden...
Is toch zo met alle gelovigen. Des te vromer, des te hypocrieter.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feeder
Crip is wel goed voorbeeld voor het gelijk van TS. In het bijzijn van familie het vrome meisje met hoofddoek en hier op fok slaat ze de meest gore taal uit
Heb je bron voor deze uitspraak xquote:Op maandag 28 maart 2016 10:52 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Feeder
Crip is wel goed voorbeeld voor het gelijk van TS. In het bijzijn van familie het vrome meisje met hoofddoek en hier op fok slaat ze de meest gore taal uit
Dat is dan ook zo. Maar wat ik zo lullig vind is dat diegene die gedwongen worden vergeten worden in de discussie.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:46 schreef -Phineas- het volgende:
Verschilt ook wel per gezin hoor. Heb een pakistaanse vriendin waarvan de ouders dan wel moslims waren maar de moeder geen hoofddoek droeg. Ook haar zusjes droegen er geen. Maar zij zelf heeft er wel voor gekozen om een hoofddoek aan te trekken (op de leeftijd van 17 jaar)
Merk wel bij andere gezinnen dat je dan niet meteen een pak slaag krijgt. Ze kijken je gewoon vreemd aan/ zullen je toch inderdaad minder respecteren als je geen hoofddoek om doet. Natuurlijk voel jij je dan ook prettiger in een hoofddoek..
Het verschilt dus echt per gezin...
Ja klopt ik doe het met Krio.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:58 schreef Geelman het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat islamitische meisjes het stiekem met negers doen.
Mocht ik ooit een dochter krijgen en ze gaat een hoofddoek dragen, zal ik haar dwingen het ding af te doen.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:58 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo. Maar wat ik zo lullig vind is dat diegene die gedwongen worden vergeten worden in de discussie.
Wat een fijne vader ben je dan...quote:Op maandag 28 maart 2016 11:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een dochter krijgen en ze gaat een hoofddoek dragen, zal ik haar dwingen het ding af te doen.
Vind ik wel. Je moet je eigen culuur respecteren. Dus niet als Nederlander met de islam gaan heulen. Dat is cultuurverraad.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:05 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Wat een fijne vader ben je dan...
En als ze streng Christelijk wordt? Want dat vind ik persoonlijk bijna net zo erg.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een dochter krijgen en ze gaat een hoofddoek dragen, zal ik haar dwingen het ding af te doen.
Man man...Doe toch niet zo simpel.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Vind ik wel. Je moet je eigen culuur respecteren. Dus niet als Nederlander met de islam gaan heulen. Dat is cultuurverraad.
Ik vind dat minder erg, want het christendom is onze eigen religie.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:08 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
En als ze streng Christelijk wordt? Want dat vind ik persoonlijk bijna net zo erg.
Een ad hominem is ook simpel. Kom maar met argumenten.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:09 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Man man...Doe toch niet zo simpel.
Iedereen weet dat marokkanen de grootste hebben.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:58 schreef Geelman het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat islamitische meisjes het stiekem met negers doen.
Klopt niet helemaal. Sparta stond bekend voor haar in die tijd goeie vrouwenrechten. Verder werd een vrouw wel vaker gebruikt om uit te huwelijken om zo allianties te maken. Echter ga maar Homerus lezen waarin Penelope niet de mooiste vrouw is om mee te trouwen. Maar juist haar trouw zo hoog in het vaandel staat.quote:Op zondag 27 maart 2016 20:25 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee hoor dat is niet het geval. Hoewel ik wel into bdsm ben, dat terzijde.
Bewijs waarom je wederom lult:
Als je gaat kijken naar de geschiedenis van hoe vrouwen werden behandeld in allerlei culturen zie je terug dat:
- De Grieken (waar nota bene de democratie is ontstaan) gunde de vrouw geen eer of aanzien. Vrouwen waren in de tijd werksters of slavinnen. Ze werden uitgehuwelijkt in een huwelijk waarover de ouders beslisten. Zelfde geldt voor de Romeinen, vrouwen mochten vermoord worden als het de man schikte.
Sida Isa de vredevorst.quote:Op zondag 27 maart 2016 21:21 schreef Manke het volgende:
[..]
ja vzmh, toch?
Ik zeg isa is God en is vrede
Ja die zijn er inderdaad óók. Maar mijn punt is dus dat je niet zomaar al die meisjes over één kam kan scheren.quote:Op maandag 28 maart 2016 10:58 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Dat is dan ook zo. Maar wat ik zo lullig vind is dat diegene die gedwongen worden vergeten worden in de discussie.
Mijn punt is dus dat je de dames die de vrije keuze hebt wel hoort, maar de dames die gedwongen worden nooit zal horen. En daar word in de discussie geen rekening mee gehouden.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:36 schreef -Phineas- het volgende:
Ja die zijn er inderdaad óók. Maar mijn punt is dus dat je niet zomaar al die meisjes over één kam kan scheren.
Het doekje zelf is het probleem niet. Maar met een aantal mensen wel.
Van een lerares wel eens gehoord dat een meisje ergens mee zat. Toen lerares ging doorvragen omdat ze dat bemerkte wat bleek? Ze werd uitgehuwelijkt. Ook dat uithuwelijken is nog altijd een ding dat bestaat en dat toch echt een atoombom is op de vrije wil.quote:Op maandag 28 maart 2016 11:53 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Mijn punt is dus dat je de dames die de vrije keuze hebt wel hoort, maar de dames die gedwongen worden nooit zal horen. En daar word in de discussie geen rekening mee gehouden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |